Gluurder

04-05-2007 12:12 101 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of ik het op dit topic kwijt moet maar ik moet het toch even van me afschrijven. Ik heb hem ook al op de sexpijler gezet maar kreeg weinig reactie.



Als ik 's-avonds naar bed ga loop ik meestal nog wel even naakt door de badkamer. Deze is op de bovenetage en er hangen lamellen. Nu zag ik vorige week buiten een man onder de boom staan. Wij hebben een gemeente "vijver" voor ons huis liggen en hier omheen ligt een wandelpad. Daar laten veel mensen hun hond uit. Hij stond precies onder een lantaarnpaal en half bij een boom. Ik zocht er niet zo heel veel achter. Maar hij stond voor mijn gevoel wel naar het badkamerraam te kijken. Daar eigenlijk niet zoveel aandacht aan besteedt. Nu was ik gisterenavond beneden in de keuken en keek door het raam naar buiten. Dit was rond een uur of tien en het wad donker in de keuken. Ik zag iemand aan de overkant met een hond, maar dat gebeurt zoveel. Waarom weet ik niet maar er was weer een gevoel dat hij keek. Hij bleef een tijdje staan dralen en ik ben eigenlijk ook blijven kijken. Dit zal zo'n 5 minuten geduurd hebben. Hij zwaaide nog maar ik wist niet of dat dit naar mij was. Want ik zit gewoon op een rijtjeshuis, dus dat vond ik stom. Toen ik een uur later naar bed ging stond hij weer aan de overkant onder de lantaarnpaal. Op zich vind ik het wel grappig en heeft het wel iets, ik ben niet preuts. Alleen daarnaast kan ik dan ook wel de enge kanten er van inzien. Ik durf het eerlijk gezegd niet tegen mijn man te zeggen. Ben bang dat hij naar buiten vliegt en dat er dan iets gebeurt. Mijn man is op donderdagavond nooit thuis en het is nu al twee keer op deze avond gebeurd.



Wat zouden jullie hier mee doen? Moet ik hier bang voor zijn of gevleid? Weet het eigenlijk niet.
Alle reacties Link kopieren
Niet meer bloot voor 't raam lopen?

Of ben ik nou heel dom??
Alle reacties Link kopieren
Hoi Catje,



Ik zou me hier alles behalve gevleid onder gaan voelen! Gluren (oftwel voyeurisme) is een parafilie, een seksuele stoornis! Het is nog net niet strafbaar, maar als dat vaker voorkomt zou ik zeker de politie bellen.

je gevleid voelen kun je beter wanneer je in een kroeg aanspraak kijkt, maar ik zou het niet krijgen van iemand die me in mijn eigen huis aan het begluren is.



Groetjes Sterre
Alle reacties Link kopieren
quote: Catje71 schreef



Wat zouden jullie hier mee doen? Moet ik hier bang voor zijn of gevleid? Weet het eigenlijk niet. gevleid ? Ik denk dat een gluurder ook kijkt naar iemand die bloot is én 66 jaar én 143 kilo...... 

Bang ? eh....... ik zou het geen prettig idee vinden .





Kijk, die man staat op de straat......  die maakt gebruik van de gelegenheid die anderen hem - al dan niet bedoeld - bieden. Wil je die niemand bieden, houd dan je lamellen dicht als je bloot bent.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
ik doe altijd de lamellen dicht voordat ik de badkamer in ga!

Ik vind het nogal goedkoop en in je blootje voor de hele buurt rond te lopen.
Alle reacties Link kopieren
Gevleid door een gluurder??? HUH? Is dat een nieuwe trend ofzo?Zoiets heb ik nog nooit gehoordGluurders vind men over het algemeen vies en eng toch??ik zou het iig behoorlijk creepy vinden als elke keer dat mijn man niet thuis zou zijn er meteen een vent vanonder een boom bij me naar binnen stond te loeren...brrr
Alle reacties Link kopieren
Misschien denkt hij wel dat je gezien wilt worden,daarom zwaait hij misschien ook?

Als je hem ook kunt zien heb je je lamellen niet dicht,waarom loop je dan bloot voor dat raam,lamellen dicht en je hebt geen last van een gluurder meer....
Alle reacties Link kopieren
volgens mij kickt ze er gewoon op..
Alle reacties Link kopieren
Zelf loop ik nooit bloot, niet eens als ik alleen thuis ben en de gordijnen dicht. Je moet natuurlijk wel naakt in huis kunnen lopen als je dat wilt, maar dat kan toch ook met lamellen dicht? Ik snap het probleem niet. Geil je er stiekum niet op dat er naar je gekeken wordt als je naakt achter het raam staat? Of is dat weer net te kort door de bocht? Je zoekt de grenzen op en dan klagen? MMMM. Misschien begrijp ik je verkeerd.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Tsja....als je bloot in de badkamer bent zonder de lamellen dicht te doen....iedereen zou kijken denk ik hoor daar hoef je niet pervers voor te zijn.

misschien kick je er zelf inderdaad op....:o
Alle reacties Link kopieren
Ik zal er wel te naïef in zijn. Wij hebben een vrij grote badkamer. En nee ik ga niet voor het raam staan. Ik sta dan voor de wastafel. Nog de laatste dingen doen voor dat je naar bed gaat.



Maar inderdaad ik ga wel de lamellen dicht doen. Alhoewel wel met een opstandig gevoel. En nee ik kick er niet op.



Dank je wel voor de dames die me een reactie hebben gegeven waar ik wat mee kan. Wel vind ik er een aantal tussen zitten die erg kortzichtig zijn. Maar ja dat zal er wel bij horen.
Alle reacties Link kopieren
quote: Catje71 reageerde



Dank je wel voor de dames die me een reactie hebben gegeven waar ik wat mee kan. Wel vind ik er een aantal tussen zitten die erg kortzichtig zijn. Maar ja dat zal er wel bij horen.



waarom kortzichtig ? Als je iets doet waarbij je de kans loopt bekeken te worden en je wordt bekeken..........dan moet je niet zeuren vind ik. Je hebt zelf de keus om je lamellen open te houden of te sluiten. Wil je niet bekeken worden ? Dicht ! Vind je het geen punt ? Houd je ze lekker open. Maar je kan niet verwachten dat mensen niet kijken omdat jij door de openstaande lamellen en in je blote kont liever niet bekeken wilt worden.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Maar inderdaad ik ga wel de lamellen dicht doen. Alhoewel wel met een opstandig gevoel.
Waarom met een opstandig gevoel?

Je gaat toch ook niet in je blote nixie in het licht voor hetbadkamerraam staan?
Alle reacties Link kopieren




quote: Catje71 reageerde



Dank je wel voor de dames die me een reactie hebben gegeven waar ik wat mee kan. Wel vind ik er een aantal tussen zitten die erg kortzichtig zijn. Maar ja dat zal er wel bij horen.



waarom kortzichtig ? Als je iets doet waarbij je de kans loopt bekeken te worden en je wordt bekeken..........dan moet je niet zeuren vind ik. Je hebt zelf de keus om je lamellen open te houden of te sluiten. Wil je niet bekeken worden ? Dicht ! Vind je het geen punt ? Houd je ze lekker open. Maar je kan niet verwachten dat mensen niet kijken omdat jij door de openstaande lamellen en in je blote kont liever niet bekeken wilt worden.



Jouw reactie was niet kortzichtig. Sterker nog daar kon ik iets mee. Inderdaad als ik het niet wil dan zal ik de lamellen dicht moeten doen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zal er wel te naïef in zijn. Wij hebben een vrij grote badkamer. En nee ik ga niet voor het raam staan. Ik sta dan voor de wastafel. Nog de laatste dingen doen voor dat je naar bed gaat.



Maar inderdaad ik ga wel de lamellen dicht doen. Alhoewel wel met een opstandig gevoel. En nee ik kick er niet op.



Dank je wel voor de dames die me een reactie hebben gegeven waar ik wat mee kan. Wel vind ik er een aantal tussen zitten die erg kortzichtig zijn. Maar ja dat zal er wel bij horen.



Met kortzichtig bedoel ik om al gelijk je oordel te geven van je kickt erop. En niet te lezen dat je niet voor het raam gaat staan.
Alle reacties Link kopieren


Niet meer bloot voor 't raam lopen?

Of ben ik nou heel dom??
Wahahaa, dat wilde ik ook zeggen. :D
Alle reacties Link kopieren
Op zich vind ik het wel grappig en heeft het wel iets, ik ben niet preuts.
En dan ben ik kortzichtig??!!! :?
Alle reacties Link kopieren
Ik snap je wel hoor, dat je graag ongegeneerd in je eigen huis in je nakie rond loopt te sjouwen wanneer jij dat wilt. Maar ja, dat kan alleen met 99% zekerheid dat je niet bekeken wordt ergens op het platteland met de buren 3 km verderop.



Is het misschien een idee om van dat plakfolie op de ramen te plakken? Dan zie van buitenaf misschien wel dat er iemand in de badkamer is, maar als je niet recht voor het raam gaat staan, dan zie je niet eens of het een man of vrouw betreft.
Alle reacties Link kopieren
Kijk , wanneer jij dit wel grappig vindt kun je hier natuurlijk leuk mee "spelen " , vraag is alleen wat de gluurder ervan vindt...misschien ziet zo iemand er een uitnodiging in om eens aan te bellen , ...... denk niet dat dat de bedoeling is . Die man heeft jou nu een paar maal gezien op donderdag , ziet jou terug staan kijken , dus ja , ...die laat volgende keer wel weer op die tijd zijn hond uit en hoopt op een spannend showtje. Die weet nu echt wel dat jij weet dat hij er staat.

Ik kan me ook zomaar voorstellen dat mocht je man hier achter komen hij kwaad zal zijn op jou én op die man-met-hond .......... of het moet ook " zijn ding " zijn. Als jij dit een leuk spelletje vindt moet je het er eens met hem over heben en bedenken wat je doet als je man dit afschuwelijk vindt.

Iemand die het leuk vindt om bekeken te worden en iemand die het leuk vindt om te kijken..met die combinatie i niks mis natuurlijk , wordt anders wanneer één van de twee partijen deze ideeén niet deelt ..........dán is het gewoon niet leuk !
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Mmh, het lijkt me ook geen 'grappig' idee dat die vent lijkt te weten dat jouw man op donderdagavond niet thuis is...

Geen aandacht aan besteden zou ik zeggen.
Alle reacties Link kopieren


Ik kan me wel voorstellen dat je het een 'grappig' (spannend?) gevoel vindt. Nog beter kan ik me voorstellen dat je gewoon naakt door je eigen huis wil lopen. Dat doe ik zelf ook, als ik bijv. 's avonds al in bed lig en nog even naar de wc wil. Bij mij thuis kan niemand me dan zien, dat is wel een verschil.



Ook al vind je het spannend denk ook eens na over het volgende:

- Hij weet waar je woont

- Hij weet (of zal vermoeden) dat je donderdagavond alleen thuis bent

- Misschien (denk het niet, maar de kans is er) maakt hij wel beeldmateriaal (foto's)



Ik denk dat het een 'onschuldige' voyeur is, maar ik vind het zelf de bovenstaande punten toch wel een eng idee.



Ik zou dus de lamellen dicht houden (jammer dat het moet, maar wel normaal). Blijft hij tóch gluren dan zou ik het met je partner bespreken.



Tenzij je het ondanks de risico's toch een 'grappig' spel blijft vinden natuurlijk... Misschien is het wél heel onschuldig..


Alle reacties Link kopieren
Waarschijnlijk is het woord grappig niet goed gebruikt. Maar dit zit dieper om dat uit te leggen. En gezien de reacties die ik nu al heb gehad doe ik dit ook niet.



Nogmaals dank je wel voor de reacties waar ik wel wat mee kan. En ik ga zeker de lamellen dicht doen of iets met de folie.



Dank je wel dames.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan me wel voorstellen dat je het een 'grappig' (spannend?) gevoel vindt. Nog beter kan ik me voorstellen dat je gewoon naakt door je eigen huis wil lopen. Dat doe ik zelf ook, als ik bijv. 's avonds al in bed lig en nog even naar de wc wil. Bij mij thuis kan niemand me dan zien, dat is wel een verschil.



Ook al vind je het spannend denk ook eens na over het volgende:

- Hij weet waar je woont

- Hij weet (of zal vermoeden) dat je donderdagavond alleen thuis bent

- Misschien (denk het niet, maar de kans is er) maakt hij wel beeldmateriaal (foto's)



Ik denk dat het een 'onschuldige' voyeur is, maar ik vind het zelf de bovenstaande punten toch wel een eng idee.



Ik zou dus de lamellen dicht houden (jammer dat het moet, maar wel normaal). Blijft hij tóch gluren dan zou ik het met je partner bespreken.



Tenzij je het ondanks de risico's toch een 'grappig' spel blijft vinden natuurlijk... Misschien is het wél heel onschuldig..
Dank je wel Minoush, je zet me toch wel aan het denken. Onbewust is het misschien wel een spel geweest. Althans als ik er over nadenk en aan jullie reacties te horen wel. Terwijl ik dit niet bewust gedacht heb. Alleen stond ik niet stil bij de consequenties. Dom...
Alle reacties Link kopieren


Kijk , wanneer jij dit wel grappig vindt kun je hier natuurlijk leuk mee "spelen " , vraag is alleen wat de gluurder ervan vindt...misschien ziet zo iemand er een uitnodiging in om eens aan te bellen , ...... denk niet dat dat de bedoeling is . Die man heeft jou nu een paar maal gezien op donderdag , ziet jou terug staan kijken , dus ja , ...die laat volgende keer wel weer op die tijd zijn hond uit en hoopt op een spannend showtje. Die weet nu echt wel dat jij weet dat hij er staat.

Ik kan me ook zomaar voorstellen dat mocht je man hier achter komen hij kwaad zal zijn op jou én op die man-met-hond .......... of het moet ook " zijn ding " zijn. Als jij dit een leuk spelletje vindt moet je het er eens met hem over heben en bedenken wat je doet als je man dit afschuwelijk vindt.

Iemand die het leuk vindt om bekeken te worden en iemand die het leuk vindt om te kijken..met die combinatie i niks mis natuurlijk , wordt anders wanneer één van de twee partijen deze ideeén niet deelt ..........dán is het gewoon niet leuk !



Ook hier zitten nadenkertjes bij.
Alle reacties Link kopieren




quote: Minoush reageerde



Ik kan me wel voorstellen dat je het een 'grappig' (spannend?) gevoel vindt. Nog beter kan ik me voorstellen dat je gewoon naakt door je eigen huis wil lopen. Dat doe ik zelf ook, als ik bijv. 's avonds al in bed lig en nog even naar de wc wil. Bij mij thuis kan niemand me dan zien, dat is wel een verschil.



Ook al vind je het spannend denk ook eens na over het volgende:

- Hij weet waar je woont

- Hij weet (of zal vermoeden) dat je donderdagavond alleen thuis bent

- Misschien (denk het niet, maar de kans is er) maakt hij wel beeldmateriaal (foto's)



Ik denk dat het een 'onschuldige' voyeur is, maar ik vind het zelf de bovenstaande punten toch wel een eng idee.



Ik zou dus de lamellen dicht houden (jammer dat het moet, maar wel normaal). Blijft hij tóch gluren dan zou ik het met je partner bespreken.



Tenzij je het ondanks de risico's toch een 'grappig' spel blijft vinden natuurlijk... Misschien is het wél heel onschuldig..
Dank je wel Minoush, je zet me toch wel aan het denken. Onbewust is het misschien wel een spel geweest. Althans als ik er over nadenk en aan jullie reacties te horen wel. Terwijl ik dit niet bewust gedacht heb. Alleen stond ik niet stil bij de consequenties. Dom... 


Graag gedaan :)

Nogmaals: ik kan me goed voorstellen dat zoiets gewoon ontstaat, dat het (onbewust zeg je) een soort spel wordt, dat leuk (spannend wellicht) is.

Alleen als de overdenkingen m.b.t je man, verdere stappen van de voyeur en m.b.t je privicy je toch bezorgd maken, zou ik er mee stoppen. Waarschijnlijk is het met ramen afplakken of lamellen dicht doen zo opgelost!


:)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven