Gluurder

04-05-2007 12:12 101 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of ik het op dit topic kwijt moet maar ik moet het toch even van me afschrijven. Ik heb hem ook al op de sexpijler gezet maar kreeg weinig reactie.



Als ik 's-avonds naar bed ga loop ik meestal nog wel even naakt door de badkamer. Deze is op de bovenetage en er hangen lamellen. Nu zag ik vorige week buiten een man onder de boom staan. Wij hebben een gemeente "vijver" voor ons huis liggen en hier omheen ligt een wandelpad. Daar laten veel mensen hun hond uit. Hij stond precies onder een lantaarnpaal en half bij een boom. Ik zocht er niet zo heel veel achter. Maar hij stond voor mijn gevoel wel naar het badkamerraam te kijken. Daar eigenlijk niet zoveel aandacht aan besteedt. Nu was ik gisterenavond beneden in de keuken en keek door het raam naar buiten. Dit was rond een uur of tien en het wad donker in de keuken. Ik zag iemand aan de overkant met een hond, maar dat gebeurt zoveel. Waarom weet ik niet maar er was weer een gevoel dat hij keek. Hij bleef een tijdje staan dralen en ik ben eigenlijk ook blijven kijken. Dit zal zo'n 5 minuten geduurd hebben. Hij zwaaide nog maar ik wist niet of dat dit naar mij was. Want ik zit gewoon op een rijtjeshuis, dus dat vond ik stom. Toen ik een uur later naar bed ging stond hij weer aan de overkant onder de lantaarnpaal. Op zich vind ik het wel grappig en heeft het wel iets, ik ben niet preuts. Alleen daarnaast kan ik dan ook wel de enge kanten er van inzien. Ik durf het eerlijk gezegd niet tegen mijn man te zeggen. Ben bang dat hij naar buiten vliegt en dat er dan iets gebeurt. Mijn man is op donderdagavond nooit thuis en het is nu al twee keer op deze avond gebeurd.



Wat zouden jullie hier mee doen? Moet ik hier bang voor zijn of gevleid? Weet het eigenlijk niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik ook, ik probeer mijn psychologische inzicht erop los te laten en te insinueren dat ze op gluurders kickt...

Maar antwoorden als de lamelles dicht doen zijn blijkbaar van serieuzere aard...
Alle reacties Link kopieren
Ondertussen opent die man op een ander forum een topic over dat maffe mens dat altijd op donderdag uit haar badkamer raampje loopt te gluren als hij de hond uitlaat. "Tja, ik weet het niet, heb dr maar eens naar gezwaaid maar wat moet ik er nou mee? Me gevleid voelen of maar ergens anders de hond uit gaan laten?"
Alle reacties Link kopieren
;)
Alle reacties Link kopieren
Mijn reactie was in ieder geval als humor bedoeld :)...



Maar het gemak van haar kan ik ook wel begrijpen, volgens mij heeft dat helemaal niet de inval van ik wil graag bekeken worden van buitenaf. Maar doe gewoon lekker makkelijk s'avonds door nog even snel terwijl ik al uitgekleed ben nog even m'n tandjes te poetsen en een poets over m'n gezicht te halen, denkend dat niemand je ziet of naar je kijkt tot je erachter komt dat er wel iemand kijkt en ziet dat dat dus elke donderdag vanaf heden gebeurdt.



Beetje naief is het wel, maar goed nu weet je  het je kan wel van buitenaf bekeken worden en dus die ramen gaan hopelijk afgeschermd worden tja het is niet anders :).



Ik heb ook wel een periode van gemak gehad toen we verhuisden (in m'n vorige huis had ik er geen last van) en dan liet ik m'n gordijnen open staan ik heb geen groot raam. En dan liep ik na het douchen naar m'n kamer naar m'n kledingkast om m'n kleding te pakken. Tot ik zag dat iemand me zag en snel de gordijnen dichttrok, sindsdien gooi ik de gordijnen eerst dicht :).
Alle reacties Link kopieren
Ja ik had ook op dat topic van die man geschreven, waarschijnlijk kijkt ze toevallig uit haar raam, en weet ze weer niet wat ze moet aantrekken.



Ze moet echt naar beauty zodat ze weet wat ze aan moet trekken.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Lollig topic erbij hebben wel wel weer qua  reacties :P:D.
Alle reacties Link kopieren
nou, zo lollig vindt ze mij anders niet :P
Alle reacties Link kopieren
Ondertussen opent die man op een ander forum een topic over dat maffe mens dat altijd op donderdag uit haar badkamer raampje loopt te gluren als hij de hond uitlaat. "Tja, ik weet het niet, heb dr maar eens naar gezwaaid maar wat moet ik er nou mee? Me gevleid voelen of maar ergens anders de hond uit gaan laten?"
:D
Alle reacties Link kopieren




quote: minny reageerde



Ondertussen opent die man op een ander forum een topic over dat maffe mens dat altijd op donderdag uit haar badkamer raampje loopt te gluren als hij de hond uitlaat. "Tja, ik weet het niet, heb dr maar eens naar gezwaaid maar wat moet ik er nou mee? Me gevleid voelen of maar ergens anders de hond uit gaan laten?" :D
HHAHAHAHHA
Alle reacties Link kopieren
Maar het gemak van haar kan ik ook wel begrijpen, volgens mij heeft dat helemaal niet de inval van ik wil graag bekeken worden van buitenaf.
als je even terugleest, zie je dat ze er wel op kickt...
Alle reacties Link kopieren
goed opgelet lalein
Alle reacties Link kopieren
Waarschijnlijk denkt die man trouwens écht dat je het wel oke vind dat hij je ziet. Als hij je begluurt zonder dat jij het weet is dat niet netjes nee. Maar als je wéét dat hij kijkt en je blijft naakt rondlopen vol in het zicht....tja....
Alle reacties Link kopieren
goed opgelet lalein
Jaha, scherpe blik he (net als de man achter de boom)



maargoed, catjuh, alle gekheid op een stokje....wat wil je van ons weten? of het normaal is dat je het lekker vindt om bespiedt te worden? Ach, ik denk dan, ieder zijn meug....

Ik laat me alleen bespieden door mijn vriend onder de douche hihi
Alle reacties Link kopieren
Waarschijnlijk denkt die man trouwens écht dat je het wel oke vind dat hij je ziet. Als hij je begluurt zonder dat jij het weet is dat niet netjes nee. Maar als je wéét dat hij kijkt en je blijft naakt rondlopen vol in het zicht....tja....
Bovendien zwaaide hij dus een echte gluurder is het niet die doen het stiekum;)Misschien zwaaide hij wel om aan je kenbaar te maken dat je van buiten naakt te zien bent...
Alle reacties Link kopieren
Zou ook nog eens kunnen idd. Ik schat in dat we het hier hebben over een man die gewoon een ommetje maakt, élke dag, en dat het je alleen als je alleen bent opvalt. Of dat je er dan pas naar gaat zoeken. Wel toevallig dat hij er áltijd staat als jij kijkt. Of kijk je net zo lang tot hij daar staat? Afijn, meneer ziet op een dag een naakte vrouw lopen. Hij grinnikt wat en denkt er niet meer aan. Dan ziet hij het de volgende keer weer! Bij de eerste gelegenheid zwaait hij eens naar die mevrouw om haar kenbaar te maken dat ze te zien is. Maar wat schetst zijn verbazing...de volgende dag loopt ze toch weer naakt. Goh, denkt de beste man, ze vindt het prima blijkbaar. Ach, leuk verzetje zo na het werken, heb ik nog eens wat te vertellen aan de "jongens".
Alle reacties Link kopieren
Je hebt het als man al snel gedaan.... gluurder zijn.

Toen mijn vriendin op kamers woonde, kwam een huisgenote totaal naakt de badkamer uit lopen. Ik was net met de trap naar boven komen lopen en liep haar recht in de armen.

Toen was ik de perverse man, ik had meer lawaai moeten maken toen ik de trap op kwam. :D
Alle reacties Link kopieren




quote: Gizmo099 reageerde





Maar het gemak van haar kan ik ook wel begrijpen, volgens mij heeft dat helemaal niet de inval van ik wil graag bekeken worden van buitenaf.



als je even terugleest, zie je dat ze er wel op kickt...



ja, maar dat moet je nou net niet tegen haar zeggen, want dan is ze je vriendinnetje niet meer!
Alle reacties Link kopieren
Ja, of...



Er loopt een zeer lelijke, gefrustreerde man door het park, heeft al 3 jaar geen sex gehad en hij verlustigt aan de korte rokjes in het park. Ineens ziet hij ... een naakte vrouw! Zo das geil!!!! Hij houdt in de gaten wanneer ze alleen thuis is en ontdekt tot zijn grote verbazing dat ze hem zelfs probeert te verleiden wanneer haar man niet thuis is.

Hij zoekt het wat verder uit en merkt dat dit altijd op donderdag avond is, en zo te zien heeft zij ook wel zin in hem!! Dat is lang geleden zeg, hij denkt al weken aan niets anders meer. Wat zal hij doen? Als ze blijkbaar zo voor hem openstaat kan hij natuurlijk best eens een gokje wagen en aanbellen, ze is immers toch alleen thuis, wat kan zij nou helemaal doen in haar blootje?
Alle reacties Link kopieren


Je hebt het als man al snel gedaan.... gluurder zijn.

Toen mijn vriendin op kamers woonde, kwam een huisgenote totaal naakt de badkamer uit lopen. Ik was net met de trap naar boven komen lopen en liep haar recht in de armen.

Toen was ik de perverse man, ik had meer lawaai moeten maken toen ik de trap op kwam. :D
Draag jij nooit een koeiebel als je de trap oploopt dan?! Tsssskkk...je deed het er gewoon om he?:P

Alle reacties Link kopieren


Je hebt het als man al snel gedaan.... gluurder zijn.

Toen mijn vriendin op kamers woonde, kwam een huisgenote totaal naakt de badkamer uit lopen. Ik was net met de trap naar boven komen lopen en liep haar recht in de armen.

Toen was ik de perverse man, ik had meer lawaai moeten maken toen ik de trap op kwam. :D
haha, jullie doen het toch ook altijd fout :P
Alle reacties Link kopieren
Catje?????
Alle reacties Link kopieren
Haar eigen man is weg op donderdagavond, misschien staat hij wel stiekem bij zijn eigen vrouw te gluren.

Ik zou me bescheuren!



Weet je TO, het is niet zo dat we niet serieus willen zijn, maar als iemand al zegt "doe dan iets voor het raam als je in je blootje loopt" vind je dat geen advies. Tja, een betere kan ik niet bedenken eigenlijk!



Beetje flauw allemaal, maar het is ook wel een beetje een rare situatie vind ik.
Alle reacties Link kopieren


Haar eigen man is weg op donderdagavond, misschien staat hij wel stiekem bij zijn eigen vrouw te gluren.

Ik zou me bescheuren!



Weet je TO, het is niet zo dat we niet serieus willen zijn, maar als iemand al zegt "doe dan iets voor het raam als je in je blootje loopt" vind je dat geen advies. Tja, een betere kan ik niet bedenken eigenlijk! Of laat je lamellen gewoon open maar doe een ochtendjas aan;)



Beetje flauw allemaal, maar het is ook wel een beetje een rare situatie vind ik.
Alle reacties Link kopieren
Nou, ik bedoel maar! Nog een advies! Ze rollen er zo uit hier!
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij hebben we catje een beetje afgeschrikt.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven