Good guy vs psychiatrisch patient

23-09-2014 11:10 131 berichten
..
Alle reacties Link kopieren
Doe hem een lol en gun hem een leuke vrouw. Met je 'bitchbroek'.

Gefeliciteerd, je hebt je zin, laat hem nu met rust.
Alle reacties Link kopieren
ben jij de psychiatrische patient?
Alledrie de dingen niet doen. Ik zou als ik jou was mezelf analyseren en helder willen hebben waarom ik zo reageer en dingen uit gaan sluiten. Hechtingstoornissen et cetera
Alle reacties Link kopieren
Je lijkt me niet echt een leuke vriendin met je spelletjes, bitchbroek en wegduwen. Gun hem een leuke vriendin. Laat hem gaan en werk aan jezelf.
Je bent een manipulerend kleutertje, meer niet. Goed dat hij van je af wil, hij heeft verstand.
Alle reacties Link kopieren
, een die ook nog eens goed geboerd is



Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
onbewust hem wegduw



Niks onbewust.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Jij bent eh, niet zo'n leuk gezelschap volgens mij..
Alle reacties Link kopieren
Moeilijk te vangen prooien zijn voor sommige mannen best leuk. En wees eens eerlijk, voor jou toch ook?



Maar als je je kaarten laat zien is er geen gein meer aan.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Waarom doe je in vredesnaam zo moeilijk? Getver, ik zou compleet afgeknapt zijn, als ik hem was.

HET spel???
Ik vind het behoorlijk misselijk om spelletjes te spelen met iemand die gevoelens voor jou heeft.
Alle reacties Link kopieren
Wat is HET spel?

Je zou ook gewoon normaal kunnen doen in plaats van die spelletjes te spelen.
Tja...je hebt waarschijnlijk voor de eerste keer een man met ruggegraat leren kennen.

Ben je nou echt zo vol van jezelf dat je denkt dat alle mannen als puppies achter je aanlopen , omdat jij je als een verwende prinses gedraagt? Dat hij niet reageert, is omdat hij op je is afgeknapt. Zet jezelf niet nog meer voor lul door nu te gaan "smeken".
En nog iets...onbewust wegduwen? Je weet zelf dondersgoed waar je mee bezig bent. Je wil gewoon testen hoe ver iemand voor je wil gaan en na afloop hang je het zielige slachtoffer uit. Want je doet natuurlijk alles onder het mom zelfbescherming...jaja...
Alle reacties Link kopieren
Bedenk dat er 3,5 miljard andere vrouwen zijn, dus als je onbereikbaarheid je enige troef is is dat vrij mager voor een fijne relatie. Veel mannen willen gewoon een fijne vriendschap/relatie en niet alleen jager zijn.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Je noemt jezelf een bitch met je bitch broek, omdat dat stoer klinkt, maar je bent eerder een drama queen. Geen wonder dat hij daar geen zin in heeft. Waarom ben je zo onzeker dat je spelletjes moet spelen?
Alle reacties Link kopieren
Tja. Gevalletje gegokt en gruwelijk terecht op je bek gegaan. Tenzij je een 16-jarig huppeltje bent vertoon je enorm infantiel gedrag.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
Eens met Milna. Niks geen 'bitchbroek' een dreinende dramaqueen
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
Je lijkt mij DE ideale vrouw.....



Alleen NIET voor een man.

Joh, ga lekker poppenkast spelen met je kleutergedrag.

Denk je dat je lekker volwassen doet?

En dat mannen debiel zijn.........?



Pfffff....... snel wegwezen van dit topic.



Alle reacties Link kopieren
quote:wbwb schreef op dinsdag 23 september 2014 11:13 ben jij de psychiatrische patient?Dat lijkt me wel duidelijk.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
I
anoniem_207829 wijzigde dit bericht op 24-09-2014 09:53
Reden: wil de topic verwijdere
% gewijzigd
Staat dat een beetje leuk, een bitchbroek met lingerie?
Alle reacties Link kopieren
Dat jij een rugzak met shit hebt, geeft je toch niet het recht te spelen met de gevoelens van een 'good guy'. Los eerst jouw shit op voordat je een leuke man een rugzak bezorgt.
Alle reacties Link kopieren
Dus omdat jij in het verleden "gekwetst" bent, gedraag jij je nu als een idioot en kwets jij hem. Ik ben ook in het verleden gekwetst, maar in plaats van da ik me in een slachtofferrol wentel en allerlei andere excuses zoek voor onaanvaardbaar gedrag heb ik uitgehuild en gedraag me verder normaal.

Beter dat hij niks meer van zich laat horen, anders denk je nog dat jouw gedrag prima is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven