Good guy vs psychiatrisch patient

23-09-2014 11:10 131 berichten
..
Alle reacties Link kopieren
Jeeee wat moeilijk doe je .



Afstoten en aantrekken.

Is dat de manier om een fijne relatie te krijgen, denk je?



Ik hoop toch echt dat die good guy heel erg wijs is en snel de benen neemt.

(om daarna een andere lieve good girl te ontmoeten)
Alle reacties Link kopieren
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Nou je hebt zelfkennis genoeg aan je titel te zien, dus je bent waarschijnlijk slim genoeg om te weten dat je dingen stuk maakt met je eigen zelfbeschermingsmechanisme (hij werkt goed in elk geval). Wat jij moet doen als je hem echt leuk vindt, is je volwassenbroek aantrekken, naar hem toegaan en oprecht je excuses aanbieden en het uitleggen. Misschien wil hij je wel niet meer, maar beter leer jij je blootgeven en eerlijk te zijn. Ook al levert dat nu misschien niets meer op, het levert altijd meer op dan een rol te spelen waar je sowieso niet gelukkig van wordt.
Alle reacties Link kopieren
quote:soetje216 schreef op 23 september 2014 @ 12:10:

Ik ben het type mens. Grote mond, big attitude maar een mini klein hartje. Ik ben me absoluut bewust van mijn eigen gedrag en weet ook echt wel dat ik ontzettend stom ben geweest. Ik laat het nu ook rusten..en geef hem de ruimte. Als hij het me kan vergeven dan hoor ik m wel en anders heb ik iig geleerd van deze situatie. Dingen gaan zoals ze moeten gaan..



Het laten rusten is het beste wat je voor deze man kan doen.

hij heeft genoeg voor je gedaan en laten zien dat hij van je houd

Jij vind het een spel . Nou speel je spel en blijf lekker alleen.

gun deze man een vrouw die hem wel waardeerd en zijn liefde beantwoord.

in je lingerie naast een man gaan liggen terwijl je geen seks wilt. En je bent gekwetst in je leven. Ja dus welkom bij de club.

geeft je nog geen recht om zo een lievecman te kwetsen.



jeetje van welke planeet kom jij
Alle reacties Link kopieren
En dingen gaan niet zoals ze moeten gaan. Dingen gaan zoals jij ze hebt gestuurd. Het is heel makkelijk om dat te denken en af te wachten, maar ik denk dat het beter is als je toch alsnog probeert zelf de touwtjes in handen te nemen (op een positieve manier dit keer) en eerlijk te zijn. Zelfs als het niets met hem oplevert.



Ik begrijp je trouwens stiekem wel een beetje.
Alle reacties Link kopieren
hey, ik voel me gestigmatiseerd....

Ben ook een psychiatrisch patient, maar heb nog nooit zoiets vervelends gedaan.

Het is niet verplicht om de DSM-kenmerken van je aandoening voortdurend uit te dragen, of zo. Als je weet wanneer je manipulatief doet, kun je er ms ook voor kiezen om het niet te doen? (het is meestal toch pas een probleem als je juist niet doorhebt wat je doet??)

Als dat (nog) niet lukt, is meer therapie ms een beter idee dan een relatie beginnen.
Alle reacties Link kopieren
Soetje, ben jij het? Ben jij het echt?

Die mijn hart als een zombiehart heeft doorboort met die houten staak? Die hier nu zielig komt doen omdat je zelf zo kinderachtig was om mij weg te jagen met je bitchie gedrag? Die getoont heeft dat ze echt niet weet wanneer een man oprecht om haar geeft?



Hang hier maar lekker het slachtoffer uit, jij en ik weten dat niet jij het slachtoffer bent, integendeel, jij bent de dader! Dom van je op zo'n manier je verhaal te halen!



[einde cynische modus - back to reality]
Alle reacties Link kopieren
SpongeBobbina Bitch-broek weet nu vast wel wat ze moet doen...
quote:soetje216 schreef op 23 september 2014 @ 12:10:

Ik ben het type mens. Grote mond, big attitude maar een mini klein hartje.Oftewel: je bent hartstikke onzeker. Daar zou ik eerst maar eens aan gaan werken.
Dat je psychiatrisch patient bent is duidelijk, maar heb je daar ook hulp voor?

Je lijkt wel trots op je rare gedrag, maar dat zou ik echt niet zijn.
Alle reacties Link kopieren
Bitchbroek
Ye ken.
Alle reacties Link kopieren
quote:sinnombre schreef op 23 september 2014 @ 20:21:

Dat je psychiatrisch patient bent is duidelijk, maar heb je daar ook hulp voor?

Je lijkt wel trots op je rare gedrag, maar dat zou ik echt niet zijn.Typisch een Borderline gevalletje. Ze weten dat ze raar doen maar ''kunnen er niets aan doen'' .. Wat in zekere zin ook zo is alleen als mens , zeker als volwassene , ben je altijd verantwoordelijk voor je eigen gedrag en daden. Daar houd de ''gewone'' wereld echt geen rekening mee.
Alle reacties Link kopieren
quote:soetje216 schreef op 23 september 2014 @ 11:51:

Ik ben de laatste jaren voorzichtig in mijn gevoel, en stel me niet meer snel open voor een man. Want ben heel vaak gigantisch op me bek gegaan. Dus ben nu idd voorzichtig in het verwoorden van mijn gevoel, dit betekend overigens niet dat ik hart van steen heb.



Dus ja, als ik nu een man zou tegenkomen dan ben wil ik eerste weten wat voor type man het is alvorens ik mijn hebben en houwen op tafel leg. Tuurlijk duw ik hem bewust weg, want hij komt dichterbij, aan de ene kant vind ik dit fijn en aan de andere kant vind ik dit doodeng! Ik toon mijn kwetsbaarheid gewoon niet snel.



De meeste reacties van vrouwen hier...vind ik ontzettend kinderachtig! Want we weten allemaal wat voor klootzakken er tegenwoordig rondlopen. Iedereen heeft een rugzakje met shit, zo ook ik...en dat maakt me gewoon voorzichtiger..Je bent helemaal niet voorzichtig. Weet je wat er gebeurt als je een echte klootzak treft en jij gedraagt je zo?
Alle reacties Link kopieren
Leuk woord trouwens bitchbroek, die hou ik erin.
Alle reacties Link kopieren
quote:Imazigen schreef op 23 september 2014 @ 22:23:

Leuk woord trouwens bitchbroek, die hou ik erin.Ik vind het een kut-woord. Al is het alleen maar al dat het me herinnerd aan dit borderline verhaal.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap niet eens wat je nou precies gedaan hebt. Hij zegt dat de schilder komt en jij bitchbroekt húp zo het bed uit?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 23 september 2014 @ 22:28:

Ik snap niet eens wat je nou precies gedaan hebt. Hij zegt dat de schilder komt en jij bitchbroekt het bed uit?Overigens ben jij de laatste die over dit topic mee mag praten. Je weet zelf wel waarom...
Alle reacties Link kopieren
quote:meelezer1984 schreef op 23 september 2014 @ 22:28:

[...]





Overigens ben jij de laatste die over dit topic mee mag praten. Je weet zelf wel waarom...Waar heb jij het nou weer over?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 23 september 2014 @ 22:29:

[...]



Waar heb jij het nou weer over?



Laten we zeggen ''wie de bitch broek past trekke hem aan''.

Uw daden zijn niet onopgemerkt gebleven, ook al denkt u soms van wel.
Alle reacties Link kopieren
Nou open een topic zou ik zeggen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Hmm, popcorn iemand?
En nou is het afgelopen!
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 23 september 2014 @ 22:28:

Ik snap niet eens wat je nou precies gedaan hebt. Hij zegt dat de schilder komt en jij bitchbroekt húp zo het bed uit?

En dit was een serieuze vraag,



Ik snap echt niet waarom jij uit bed springt als hij zegt dat de schilder komt.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Interessante wending.....
Ik voel me zo moedellooos
Alle reacties Link kopieren
quote:meelezer1984 schreef op 23 september 2014 @ 22:31:

[...]

Laten we zeggen ''wie de bitch broek past trekke hem aan''.

Uw daden zijn niet onopgemerkt gebleven, ook al denkt u soms van wel.
Alle reacties Link kopieren
quote:meelezer1984 schreef op 23 september 2014 @ 22:31:

[...]





Laten we zeggen ''wie de bitch broek past trekke hem aan''.

Uw daden zijn niet onopgemerkt gebleven, ook al denkt u soms van wel.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven