Groentje zet eerste stap op internetdaten, hulp gevraagd!

06-09-2013 09:58 2830 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Na altijd gezegd te hebben dat ik NOOIT zou gaan daten via internet, heb ik gisteren (na heeeeeel lang twijfelen) mezelf ingeschreven op een website, nl Edarling.

Vraag me niet waarom specifiek waarom deze website maar deze sprak me qua vragen enz. het meest aan.

Ik heb werkelijk geen idee hoe het werkt, heb geen betaald profiel want dan moet ik geloof ik direct voor 12 maanden doen of als ik per maand (of per 3) betaal ik gelijk drie keer zoveel.. Dit is Paiq geworden, gratis website dus..

Anyway, ik vind het al eng om met mijn foto op zo'n site te staan, ik viel altijd op (emotioneel) onbereikbare mannen en hier staan natuurlijk mannen die open staan voor een relatie dus ... juist ja: beschikbaar!! En dat is voor mij helemaal doodeng.

Misschien is dat moeilijk te volgen voor de meeste mensen maar ik wil dit juist graag veranderen, vandaar dat ik deze stap genomen heb.

En even to the point, ik weet dus niet hoe het werkt, wat de beste manier is om te beginnen, hoe lang chatten/mailen/appen whatever voordat je elkaar gaat ontmoeten enzovoort..

Ik zou graag jullie ervaringen en/of tips willen horen!
quote:Ruby-Ann schreef op 17 december 2013 @ 16:23:

Hoe nu verder? Ik heb de link aangeklikt en dan??

Inloggen en page liken?



Of wij moeten eerst vrienden worden op FB, zoals Eva zegt, en dan kan ik je uitnodigen voor die pagina.



Laten we dat laatste maar doen, ik stuur je mijn fb-pagina via een pb. Stuur mij een friend request, dan nodig ik jou weer uit voor de pagina.



Soooweeeej, ingewikkuld! Dan doe ik het zo met iedereen die zich zou willen aansluiten voor een meet!



Meet&greet!
Alle reacties Link kopieren
Ik wil jullie ook meeten & greeten op fb!
Zal ik je even een pb dan sturen? Overigens is de Fb pagina juist om een 'echte meet' te plannen. Beter om dit besloten te doen en niet hier op viva.
Alle reacties Link kopieren
Ooh ik wil jullie natuurlijk overal meeten & greeten, op facebook, in het echt



Stuur maar een pbtje!
Mij ook
Jullie hebben pb-tjes! Check je inbox.
Ja gezien, ik heb je een pb terug gestuurd. Volgens mij is een groep makkelijker als een pagina. Je kan op FB een besloten groep maken en dan zie je ook de leden die lid zijn etc.
Dat was ook eigenlijk mijn bedoeling. Mmmm hoe kan ik een besloten groep aanmaken? Dan verwijder ik die pagina wel.
Links zie je groep aanmaken, onder het rijtje berichten, foto's evenementen op FB :-)
Oh nevermind, ik zie het al. Ladies, xcuse me. Poging 2, besloten groep dus :-)
Oke, gefixed. Pagina gedelete, alleen doet Fb daar 14 dagen over, soort van ingebouwde bedenktijd



Maar er is dus nu een besloten groep aangemaakt, iedereen die zich wil aansluiten kan mij een pb sturen met een eigen fb-pagina zodat ik je kan toevoegen. Dat ik heb nu al bij 1 gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Jeeeeej gezellig! Ik ga ff kijken of ik hier achter de computer kan en dan stuur ik Juniper een pb met mijn facebook naam.
Alle reacties Link kopieren
Wordt straks lachen. Iedereen bij die groep maar niemand weet wie wie is.

Ik heb je een bericht gestuurd Juniper.
We stellen ons netjes voor hoor meisje, maar het zal ongetwijfeld even wennen zijn aan nieuwe namen. Ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd via Fb!
Alle reacties Link kopieren
Heb hem bevestigd!
Nou, over tot de orde van het topic . Heeft iemand nog een date staan, of in contact via dating-site?

Meisje, jij doet het even rustig aan met het internet-daten?
Alle reacties Link kopieren
Ja ik zit alleen op Tinder, maar zelfs daar geen matches meer.

Heb ook niet zoveel zin om actief op zoek te zijn. Mocht ik iemand ontmoeten prima, maar geen zin om te internetdaten op dit moment.

Zou echt heel graag een relatie willen, maar moet eerst weer de optimale versie van mezelf worden.
Qua gezondheid snap ik dat wel, je moet herstellen, maar verder... Je moet vooral er zin in hebben, behoefte aan hebben, maar je hoeft niet te wachten tot je denkt: nu ben ik helemaal top voor een ander. Als ik zou wachten tot dat moment, dan heb ik verschrompelde eierstokken en kan ik een vent wel op mijn buik schrijven.
Alle reacties Link kopieren
Eeeehm, ik ben even een paar uur weggeweest, what's the plan nu?

Juniper een privebericht sturen met mijn echte facebook naam?
Alle reacties Link kopieren
Yeah, leuk om gezichten te zien bij iedereen :-)
Yes Ruby, dan kan ik je daarna toevoegen aan de groep. Verder niks spannends hoor. We kunnen daar in januari wat data en locaties voorstellen om te meeten, en wat we willen gaan doen met de meet.
Alle reacties Link kopieren
You've got mail!
Heel leuk inderdaad al die gezichten :-)
Alle reacties Link kopieren
Heeeeeey nu wil ik ooook!!! Juniper, opschieten!!!
Jajajajajaja, heb je een vriendschapsverzoek gestuurd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven