Groentje zet eerste stap op internetdaten, hulp gevraagd!

06-09-2013 09:58 2830 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Na altijd gezegd te hebben dat ik NOOIT zou gaan daten via internet, heb ik gisteren (na heeeeeel lang twijfelen) mezelf ingeschreven op een website, nl Edarling.

Vraag me niet waarom specifiek waarom deze website maar deze sprak me qua vragen enz. het meest aan.

Ik heb werkelijk geen idee hoe het werkt, heb geen betaald profiel want dan moet ik geloof ik direct voor 12 maanden doen of als ik per maand (of per 3) betaal ik gelijk drie keer zoveel.. Dit is Paiq geworden, gratis website dus..

Anyway, ik vind het al eng om met mijn foto op zo'n site te staan, ik viel altijd op (emotioneel) onbereikbare mannen en hier staan natuurlijk mannen die open staan voor een relatie dus ... juist ja: beschikbaar!! En dat is voor mij helemaal doodeng.

Misschien is dat moeilijk te volgen voor de meeste mensen maar ik wil dit juist graag veranderen, vandaar dat ik deze stap genomen heb.

En even to the point, ik weet dus niet hoe het werkt, wat de beste manier is om te beginnen, hoe lang chatten/mailen/appen whatever voordat je elkaar gaat ontmoeten enzovoort..

Ik zou graag jullie ervaringen en/of tips willen horen!
En toen verdwenen ze allemaal naar het ondergrondse
Alle reacties Link kopieren
Hahahah Vivaforum days are ooooover
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, echt ja!
Alle reacties Link kopieren
Juniper je hebt mail!
Je hebt een bericht terug!
Leaf, Dromertje (e.a.), als jullie nog op het topic komen: indien jullie willen aansluiten bij de FB-groep, stuur mij een prive berichtje met jullie fb-naam. Dan zoek ik jullie op, stuur ik jullie een friend request en dan kan ik jullie toevoegen aan de besloten groep.
Alle reacties Link kopieren
Waar is iedereen? Ik heb juniper nu op fb maar volgens mij had zij een date toch? Dus ben nog niet in de binnenvivacirkel gekomen, haha.

Zijn er andere dames die mogelijk mij binnen kunnen loodsen?



En hebben er nog mensen een date binnenkort? Of is het allemaal rustig?
lol vogelbekdiertje Je bent er!

Ik denk dat dit topic tot een verleden gaat behoren
Even up voor Leaf en Dromertje (e.a.) indien ze ons willen vinden
Jazeker wil ik er bij zijn. Ik ga je meteen een berichtje sturen Juniper!
Leaf, je hebt een bericht terug!
Alle reacties Link kopieren
Juniper ik had je een prive-bericht gestuurd maar blijkbaar is er iets niet goed gegaan? Wil graag aansluiten bij de fb-groep! Ga overmorgen wel op vakantie dus dan weten jullie dat alvast (als ik even niks laat horen).
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je deze avond opnieuw een bericht gestuurd juniper. Heb je 'm nu wel ontvangen?
Yes, ontvangen dromertje!

@Leaf, kijk nog even naar mijn Pb-tje!
Juniper: je hebt een berichtje terug!
Alle reacties Link kopieren
Nou, het is hier compleet dood geslagen hahaha. Even speciaal voor Eefje en Madelief up, ik ben zo benieuwd hoe het met jullie is!!!
Alle reacties Link kopieren
Haha inderdaad, het is hier wel heeeeel stil geworden!!

Qua daten heb ik ook niets te melden maar laat dat geen belemmering zijn voor anderen om verder te praten hier hoor!!
Alle reacties Link kopieren
hier ben ik!!!



Waar zij jullie dan? Op Facebook? Hahaha gaaf



Hoe gaat het met iedereen???
Alle reacties Link kopieren
Hey Madelief!!!



Hoe is het ? En met je vriend? Nog helemaal in love? Ja op FB zijn we verder gaan kletsen, als je zin hebt om er bij te komen ben je welkom hoor!



Ik zal je even mijn update geven beforedateman bleek een relatie te hebben... Daar ben ik achtergekomen omdat ik allemaal niet zo vertrouwde en toen heb ik eens rond gesnuffeld op zijn fb. We waren geen vrienden ( had hij ook uit staan dat zodat je geen mensen toe kon voegen) en daar zag ik tussen zijn vrienden een meisje staan die als profielfoto een foto had van haar en hem zoenend met een mooi hartje ertussen.... Dus nog even geklikt op haar foto en tadadaaa nog meer fotos van hun samen. Nou ja even kort samen gevat, hij heeft alles opgebiecht en veel bla bla erbij. Dus dat is klaar en op dit moment ben ik sowieso even klaar met daten..
Alle reacties Link kopieren
Jooehoee Madelief



Ik ben nog steeds vrolijk door aan het daten, heb zo een date We zijn op facebook aan het kletsen, join us! Jij was de eerste die nieuwsgierig was hoe we eruit zien... Ben je nog verliefd of ben je dramatische liedjes aan het luisteren de laatste tijd? ;)
Alle reacties Link kopieren
Wat een verhaal zeg, vogelbekdier... Maar niet opgeven hoor!



Haha Floor goed bezig jij! Jij gaat gewoon vrolijk door met daten.



En ik? Nog steeds verliefd. Maar denk nog steeds regelmatig aan zomerliefdeman... Ik krijg hem maar niet uit mijn hoofd En ik heb hem helemaal niet meer gezien of gesproken. Weet gewoon niet wat dat is of wat dat betekent... En wat ik er mee aan moet.



Dus dramatische liedjes blijf ik af en toe luisteren hahaha, zo op z'n tijd.



Ik heb me ook aangemeld bij Juniper! Hoop dat ik snel in het groepje mag!!! En zien hoe jullie eruit zien natuurlijk
Leuk weer te horen van je Madelief!
Alle reacties Link kopieren
Halo allemaal, wat een leerzame topic is dit :)!



Ik heb een hoop opgestoken van jullie ervaringen en kan me goed inleven in de teleurstellingen van met name de dames hier.

Waarom dat is vraag ik me nu wel af.



Ik ben zelf besneden toen ik 7 was en wou dit absoluut niet. Dit monde uit in stevig potje janken en verzetten, maar het mocht niet baten. Werd beetgepakt en in een stoel vastgebonden uiteindelijk. Dat voorhuidje moest en zou eraf.. no worries (mam) ik leef nog ("leef").



Even ter info, ik heb persoonlijk 2 jaar gewacht voordat ik vond dat mn lichaam daar weer veilig aanvoelde (dus tussen 7 en 9 jaar wou ik liever niks voelen daar, want dat deed alleen maar pijn). (Just saying, no hate



Nu ik dit zo opschrijf kan ik wel vaststellen dat ik nou precies die guy ben dat steeds afgaat op meiden die niet lekker in hun vel zitten, omdat ik qua seksualiteit zelf niet lekker in mijn vel zit. En wat doen de meeste mensen tijdens het daten, JA.. flirten over sex/ en seksualiteit. Dus logisch dat ik altijd over wetenschap, sci fi, gaming, sporten, medicijnen, gezondheid, joggen, politiek, mn studie en vooral alles behalve sex praat gedurende een date.



Dit klinkt misschien raar, maar ik besef NU pas waarom ik me zo gedroeg/gedraag als ik nieuwe mensen leer kennen.



Ik hoop dat het een beetje te volgen is wat ik schrijf, groetjes allemaal en nogmaals bedankt voor jullie openheid hier in dit topic.



Liefs Ray
Alle reacties Link kopieren
Zijn hier nog mensen aan het daten??
Alle reacties Link kopieren
toen ik begon met internetdating heb ik veel op deze site geleerd: [spam] misschien is het wel wat voor je, kijk maar! succes!
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 19-03-2014 22:02
Reden: link commerciele website verwijderd
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven