Groot leeftijdsverschil.. wie nog meer?

28-04-2017 14:39 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
--
anoniem_343623 wijzigde dit bericht op 16-05-2017 01:35
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
9 jaar verschil en geen enkel probleem. Niet onzeker zijn en gewoon genieten van je relatie
15 jaar verschil en nooit problemen gehad! Zolang je in dezelfde levensfase zit, en je gelukkig bent, dan maakt het niets uit toch?
Hier ook al bijna 7 jaar samen met een leeftijdsverschil van 9,5 jaar



Ik merk er ik het dagelijks leven nooit is van
Alle reacties Link kopieren
Hier 22 jaar verschil en geen problemen
Alle reacties Link kopieren
quote:niet dat het ons wat boeit maar toch.



het boeit je natuurlijk wel, anders open je dit topic niet. Ben je zelf bang dat jullie leeftijdsverschil uiteindelijk zal leiden tot een breuk?



Hoe oud zijn jullie?
Alle reacties Link kopieren
15 jaar verschil en gaat prima.

Op sommige momenten is het wel vreemd of grappig.



Vriend heeft dienstplicht gedaan en mijn vader ook op dezefde plek dus altijd de grootste lol als ze herinneringen ophalen en qua muziek kennen we veel van elkaars favo bandjes niet en nog van dat soort dingetjes.



Maar wil hem voor geen goud kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook een groot leeftijdsverschil (meer dan 20 jaar). Maar al meer dan 10 jaar samen, erg gelukkig en nu met een dochter op komst. In het begin maakte ik mij wel zorgen om wat 'de omgeving' er van zou vinden en het idee dat de statistische kans groter is dat hij komt te overlijden voor mij of eventueel hulpbehoevend zou kunnen worden... Het gaat echter heel goed tussen ons en ik kan mij geen betere man wensen. En mijn omgeving heeft hem volledig geaccepteerd.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
quote:julius schreef op 28 april 2017 @ 14:43:

[...]





het boeit je natuurlijk wel, anders open je dit topic niet. Ben je zelf bang dat jullie leeftijdsverschil uiteindelijk zal leiden tot een breuk?



Hoe oud zijn jullie?



Tussen ons gaat het super, alleen (zoals ik al zei) soms een beetje onzeker door de opmerkingen van anderen... gelukkig is het ook weer niet zo erg dat ik bang ben dat onze relatie eronder zal lijden. Verder vind ik het leuk om ervaringen van anderen te lezen (:



En oja ik ben 24 en hij 35.
13 jaar verschil bij ons, ik merk er niks van en we hebben er ook nog nooit een opmerking over gekregen.

Oja toch wel, 1 keer vroeg een oude vrouw of ik zijn dochter was
Alle reacties Link kopieren
Hier meer dan twintig jaar gelukkig geweest met mijn liefde van vijftien jaar ouder. En dat had ik voor geen goud willen missen.
Well behaved women rarely make history.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zijdus schreef op 28 april 2017 @ 15:02:

Hier meer dan twintig jaar gelukkig geweest met mijn liefde van vijftien jaar ouder. En dat had ik voor geen goud willen missen.
Een kennis van mij merkte het leeftijdsverschil van 15 jaar pas vanaf dat haar man een jaar of 55 was. Ze zijn nu gescheiden en zij heeft een veel jongere vriend nu.
Alle reacties Link kopieren
Hier niet zo'n groot verschil, mijn man is 5 jaar jonger, leerde hem kennen toen hij 19 was...

Vond de opmerkingen toen ook vervelend, maar inmiddels zijn we 15 jaar samen en hebben we een zoon

Volg je eigen gevoel.
Alle reacties Link kopieren
Mijn oma had een ver oudere man en heeft dat haar dochters afgeraden.



Toch koos mijn moeder ook voor een 12 jaar oudere man. Maar toen hij zo rod de zestig werd had ze daar toch wel spijt van.



Wanneer je 30 en 50 bent merk je geen verschil. Je kan lichamelijk en geestelijk het zelfde aan.



Mar wanneer mensen echt bejaard worden wordt dat anders en dan wordt de jonger partner echt el geremd of de oudere partner loopt zich zelf voorbij.



Mensen die nu zeggen dat het prima kan e dat ze geen last hebben van het leeftijdsverschil praten wel anders als de partner tegen pensioenleeftijd loopt.



Zelf een 3 jaar jongere partner.
Alle reacties Link kopieren
Wij schelen 6 jaar invergelijking met vrienden van ons helemaal niet veel.

Ene stel 11 jaar, stel 16 jaar en een stel 36 jaar.
Ik vind dat niet groot eigenlijk. Groot vind ik als iemand je vader/opa had kunnen zijn. Met 11 lijkt me dat stug
Alle reacties Link kopieren
Man en ik schelen bijna 11 jaar. We leerden elkaar kennen toen ik 27 was en hij 38, en zijn nu alweer bijna 7 jaar samen. Merk er niets van, behalve dat hij de fase van kinderen krijgen al eens beleefd had met z'n ex. Dat bleek echter overkomelijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zo'n beetje de indruk dat in 90% van de gevallen de man ouder is, klopt dat?

En wordt dat meer geaccepteerd dan als de vrouw ouder is? (Gevalletje Dre Hazes)
Man is 18 jaar ouder, al bijna 15 jaar samen.
Alle reacties Link kopieren
quote:sugarmiss schreef op 28 april 2017 @ 15:30:

Mijn oma had een ver oudere man en heeft dat haar dochters afgeraden.



Toch koos mijn moeder ook voor een 12 jaar oudere man. Maar toen hij zo rod de zestig werd had ze daar toch wel spijt van.



Wanneer je 30 en 50 bent merk je geen verschil. Je kan lichamelijk en geestelijk het zelfde aan.



Mar wanneer mensen echt bejaard worden wordt dat anders en dan wordt de jonger partner echt el geremd of de oudere partner loopt zich zelf voorbij.



Mensen die nu zeggen dat het prima kan e dat ze geen last hebben van het leeftijdsverschil praten wel anders als de partner tegen pensioenleeftijd loopt.



Zelf een 3 jaar jongere partner.



Oh, dat geloof ik best. Maar de gelukkige jaren die we nu hebben (en al hebben gehad) en de drie kinderen die we samen hebben gekregen, had ik voor geen goud willen missen.

Ook niet als ik over 25 jaar zijn luier moet verschonen.



Ik leef in het nu, niet in de toekomst.

Al het mooie dat nu is (geweest), heb ik toch mooi op zak.
Alle reacties Link kopieren
10 jaar verschil hier. Het enige wat ik soms jammer vind is dat hij zijn woonsituatie al lang en breed op orde heeft en ik van huis uit bij hem ben ingetrokken. Geen eindeloze tripjes naar Ikea, sparren over wat voor meubels we samen willen hebben, samen op huizenjacht... Dat had ik wel mee willen maken.
The birds are the keepers of our secret, as they saw us where we lay
Alle reacties Link kopieren
quote:_Vogeltje_ schreef op 28 april 2017 @ 15:53:

10 jaar verschil hier. Het enige wat ik soms jammer vind is dat hij zijn woonsituatie al lang en breed op orde heeft en ik van huis uit bij hem ben ingetrokken. Geen eindeloze tripjes naar Ikea, sparren over wat voor meubels we samen willen hebben, samen op huizenjacht... Dat had ik wel mee willen maken.Haha grappig, dit heb ik ook een paar keer uitgesproken :):):)
Alle reacties Link kopieren
Hier overigens nu 10 jaar verschil, over een paar maanden zelfs 11. Zijn 2 kinderen verder en gaat prima. Natuurlijk zijn we weleens tegen dingen aangelopen maar dat was niet zo boeiend. Overigens maak ik nu wel soms grapjes over zijn leeftijd. Maar merk er verder niks van
Op mijn 21e mijn man ontmoet die toen 32 was (verschil is 11,5 jaar). Getrouwd om mijn 25e (ik vroeg hem). Nu 42 en nog steeds heel gelukkig. Onze zoon is 7.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven