Grrrrrr! Dit is toch niet nodig?!

28-03-2013 14:54 104 berichten
Ik kom ff zeuren hoor want ik vind dit echt ff gewoon zwaar kut!

Gisteren rijd mijn vriend naar zijn werk bel tie halverwege dat zijn spiegel van de auto eraf ligt, scooterrijder reed ertegenaan en reed daarna door.... Ik over de piss, verdorie! Weer verzekering, rompslomp etc alsof we geen betere dingen te doen hebben....Ik vond zijn verhaal alleen vaag, ik ken hem Door en door en de ondertoon beviel me niet dus ik ben zo "gemeen" geweest om m uit zichzelf te laten bekennen Door te zeggen dat ik t kan natrekken ivm camera's via een bedrijf.... Eerst belt tie op van ah joh laat zitten de verzekering regelt t toch etc, daarna geef ik aan dat ik er toch achteraan ga.... Belt hij daarna weer op en de aap komt uit de mouw.... Hij had t dus zelf gedaan.... Ik kan hier heel pissig om worden! Je kan met mij alle kanten op als je maar eerlijk bent, daarbij vertrouw ik m de laatste tijd niet zo erg (weer ivm dat ondertoontje) Ik ga vanavond echt ff met m praten want ik hou hier echt niet van! Daarbij geeft t me verre van een goed gevoel, ik twijfel veel aan mezelf of t niet mijn hormonen zijn, maar Door deze bevestiging gaan mijn haren alleen maar meer omhoog staan.... Hijs altijd zo eerlijk geweest en de laatste tijd merk ik dat hij veel om dingen heen draait, dingen achter houd of extreem grote verklaringen heeft op bepaalde dingen....



Brrrr!
quote:nessemeisje schreef op 28 maart 2013 @ 15:32:

[...]





Mijn man had enige tijd terug ook een ongelukje met de auto. Ik ga dan al sowieso niet uit mijn plaat, want het is maar blik, en vraag of het met hem goed is. Mijn man voelt zich niet genoodzaakt of gedwongen om een lulverhaal op te hangen omdat ik per definitie niet over de emmer ga als er wat blikschade is. Het was dus ook zijn schuld en in plaats van he-le-maal los te gaan omdat er een deuk in de bumper zit, plaag ik hem nu met het feit dat hij al schade heeft gereden met de auto en ik , als vrouw, niet.

Je reageert dus buitenproportioneel en drijft je man dus in een hoek. Als hij direct had gezegd dat het zijn schuld was, had je dan wel normaal gereageerd?mijn eerste reactie was ook, ben je in orde? wat interreseerd mij me die auto nou op dat moment, we hebben en vervolgens nog geintjes over gemaakt toen tie thuis kwam en de "schade" liet zien.... ik kan zo misschien wel als een pin overkomen maar voor hem ben ik een ei nogmaals ik vindt het niet leuk dat hij denkt dat hij tegen me moet liegen
quote:elninjoo schreef op 28 maart 2013 @ 15:27:

En waarom word jij dan zo kwaad? Zijn auto, zijn probleem en zijn verzekeringskosten. Zou alleen pissed zijn als ie bij mijn auto 'n spiegel eraf zou rijden.fout helaas, mijn auto waar ik voor gespaard heb en mijn zuurverdiende centjes in gestoken heb, maar omdat hij meer kilometers maakt dan mij met zijn werk ik tegen hem heb gezegd; pak mijn auto dan zit je veiliger, daarbij wonen we samen en hebben wij (bijna) twee kinderen dus zijn sorus is de mijne en andersom he ;)
Alle reacties Link kopieren
Spieker praat er met hem rustig over waarom hij het gevoel heeft dat hij moet liegen? Wees open en rustig... Want het moet wel ergens vandaan komen,tenzij het een leugenachtige debiel is...maar dat lijkt mij niet.



Praat er met hem over....en probeer het op te lossen.
Alle reacties Link kopieren
Niet evalueren.
Alle reacties Link kopieren
quote:spieker27 schreef op 28 maart 2013 @ 15:38:

[...]

(...)ik vindt het niet leuk dat hij denkt dat hij tegen me moet liegenIk zou er tijden het 'evalueren' proberen achter te komen waarom hij denkt tegen je te moeten liegen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Liquorice schreef op 28 maart 2013 @ 15:37:

[...]



Hoe gaat dat evalueren eruit zien? Moet je vriend toegeven dat hij helemaal fout zat en dat hij het nooit meer zal doen, of ga jij ook zeggen dat je wel een beetje overdreven gereageerd hebt en dat hij de volgende keer niet meer bang hoeft te zijn voor je reactie?



Vriendlief krijgt straks het nieuwe weekschema toegestuurd, -donderdagavond evaluatiegesprek ontwijkgedrag bij fouten.

-vrijdagavond seminar "altijd eerlijk zijn tegen je vrouw"

-zaterdag workshop luisteren naar de baas afgesloten op zaterdagavond met de vriendjescursus, waar vriendlief geleerd wordt pootjes te geven en niet te blaffen als er visite komt.

-zondag dan de preek van mevrouw de dominee, thema "gij zult niet liegen".

Zondagavond uitgebreid diner, vrouwtje eet eerst, vriendlief mag als zij klaar is de restjes opeten, zo leert hij zijn plaats.
Alle reacties Link kopieren
Ik evalueer met collega's of medewerkers. Niet met mijn partner. Daar praat ik gewoon mee onder het genot van een borrel e.d. Maar evalueren? Dat laat ik lekker op de werkvloer.
quote:markovic schreef op 28 maart 2013 @ 15:30:

Volgens mij spoor jij niet TO. Je gedraagt je als een dolle controlfreak, een soort moeder-overste in het kwadraat. Volgens mij is je vriendje gewoon een sulletje die probeert zo veel mogelijk je afkeuring te vermijden. Net als een hond die al in elkaar kruipt voordat hij geslagen wordt omdat hij vroeger vaak mishandeld is.



Ik heb echt medelijden met je vriend, als ik hem was zou ik wegwezen.zeg jij hem dat even dan ;) nogmaals er hangt een geschiedenis achter
quote:camomille schreef op 28 maart 2013 @ 15:45:

Ik evalueer met collega's of medewerkers. Niet met mijn partner. Daar praat ik gewoon mee onder het genot van een borrel e.d. Maar evalueren? Dat laat ik lekker op de werkvloer.niet mijn woorden he ? hij "evalueert"graag daarbij ben ik zwanger dus een borrel is uit den boze momenteel
Alle reacties Link kopieren
quote:spieker27 schreef op 28 maart 2013 @ 14:54:

Gisteren rijd mijn vriend naar zijn werk bel tie halverwege dat zijn spiegel van de auto eraf ligt(...) Ik over de piss, verdorie! Weer verzekering, rompslomp etc alsof we geen betere dingen te doen hebben.



Waarom nou over de piss?



Mijn vriendin zou zeggen, "he rot voor je lieverd, we regelen het wel. Ga eerst maar lekker werken. Vanavond Indiaas eten?"



Weet je wat jij moet doen? Lekker op yoga gaan, ofzo.
Alle reacties Link kopieren
quote:spieker27 schreef op 28 maart 2013 @ 15:45:

[...]





zeg jij hem dat even dan ;) nogmaals er hangt een geschiedenis achterDat zal dan wel, maar dan nog moeten jullie je allebei afvragen of je wel zo'n relatie wilt hebben.
Alle reacties Link kopieren
Nogmaals, dit zorgt juist alleen maar voor DIT soort dingen, dus streef je je doel voorbij. Er is geen een reden om te gaan 'moederen' over je partner.
quote:gurly3 schreef op 28 maart 2013 @ 15:41:

Spieker praat er met hem rustig over waarom hij het gevoel heeft dat hij moet liegen? Wees open en rustig... Want het moet wel ergens vandaan komen,tenzij het een leugenachtige debiel is...maar dat lijkt mij niet.



Praat er met hem over....en probeer het op te lossen.we gaan er straks ook over praten, gewoon ff hoe en wat, verzekering is in de tussentijd geregeld en ik ben verre van boos , alleen wat teleurgesteld, maarja wat wil je, zwanger beetje hormonaal denk ik dan maar...
Alle reacties Link kopieren
quote:spieker27 schreef op 28 maart 2013 @ 15:49:

[...]





we gaan er straks ook over praten, gewoon ff hoe en wat, verzekering is in de tussentijd geregeld en ik ben verre van boos , alleen wat teleurgesteld, maarja wat wil je, zwanger beetje hormonaal denk ik dan maar...Als mijn moeder vroeger zei: "Ik ben niet boos, maar wel teleurgesteld" wist ik dat ik diep in de problemen zat. Lees je OP nog eens na en vraag je af of je echt niet boos bent. Lees hem eens met de ogen van een ander: kom je over als een redelijk, niet-boos iemand? Denk je dat dit een goede manier is om met je partner om te gaan? Denk je dat hij dit op de lange termijn blijft pikken?
quote:monsterpinguin schreef op 28 maart 2013 @ 15:47:

[...]





Waarom nou over de piss?



Mijn vriendin zou zeggen, "he rot voor je lieverd, we regelen het wel. Ga eerst maar lekker werken. Vanavond Indiaas eten?"



Weet je wat jij moet doen? Lekker op yoga gaan, ofzo.ik ben blij dat ik momenteel om kan rollen en rechtop kan zitten joh haha die yoga is voor mij nu ff geen optie , heb net in een eerdere post ook al aangegeven dat mijn eerste hoofdzorg mijn vriend was en niet de auto, het over de piss momentje was eerder even in mijzelf....beetje stresskipperig indd
quote:Liquorice schreef op 28 maart 2013 @ 15:52:

[...]



Als mijn moeder vroeger zei: "Ik ben niet boos, maar wel teleurgesteld" wist ik dat ik diep in de problemen zat. Lees je OP nog eens na en vraag je af of je echt niet boos bent. Lees hem eens met de ogen van een ander: kom je over als een redelijk, niet-boos iemand? Denk je dat dit een goede manier is om met je partner om te gaan? Denk je dat hij dit op de lange termijn blijft pikken?hoe doe ik het nu momenteel? al wat beter toch ? ik ben blij dat ik hier toch wel ff mijn ei kwijt heb gekunnen....
Alle reacties Link kopieren
oooh je bent in verwachting....



Het zou wel handig zijn als dat voortaan in de OP al word vermeld hahaha
Lorem Ipsum
quote:markovic schreef op 28 maart 2013 @ 15:47:

[...]



Dat zal dan wel, maar dan nog moeten jullie je allebei afvragen of je wel zo'n relatie wilt hebben.



we kennen niet zonder elkaar laten we het zo stellen, hij heeft mij ook geholpen en ik hem, ik ben juist taaier en meer recht voor zijn raap geworden daar hem...volgen jullie hem nog? ik ga nu even afsluiten, eten klaarmaken en ff nog wat aan kant maken want hijs zo lekker thuis......laten we voorop stellen dat ik in ieder geval niet meer in zo'n stadium ben als in mijn eerste post waarvoor dank !



ik laat het nog wel weten hoe t is afgelopen





dank jullie wel !
Alle reacties Link kopieren
Succes.
quote:turquasi schreef op 28 maart 2013 @ 15:54:

oooh je bent in verwachting....



Het zou wel handig zijn als dat voortaan in de OP al word vermeld hahaha oeps had wel handig geweest om dit erbij te vermelden indd ik voel me nu op t moment ook echt een ei gewoon....
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, over wisselende stemmingen gesproken...



Maar het is nu allemaal weer goed? Niets aan het handje? Jullie zijn weer dikke vriendjes?



Iemand die zo onvoorspelbaar is zou ik niet als partner willen hebben. Hopelijk zijn het de zwangerschapshormonen, anders heb ik oprecht medelijden met je vriend.
Alle reacties Link kopieren
Vergeet ook niet de hand in eigen boezem te steken. Van zwanger zijn kun je heel hormonaal reageren, maar dat wil niet zeggen dat je maar ongegeneerd woest kan zijn op iemand. (Ja, kán wel, maar is niet helemaal eerlijk).
even algemeen plaatje 26 weken zwanger bekkeninstabiliteit verplichte bedrust ivm dreigende vroeggeboorte (verzakking baarmoederhals)....nesteldrang waar je u tegen zegt maar niets mogen.......weet je het wordt in een keer allemaal zo helder voor me.... ik denk dak vanavond wel ff extra lief voor m ben oh oh oh want ben ik ook een doos
quote:Liquorice schreef op 28 maart 2013 @ 16:00:

Jeetje, over wisselende stemmingen gesproken...



Maar het is nu allemaal weer goed? Niets aan het handje? Jullie zijn weer dikke vriendjes?



Iemand die zo onvoorspelbaar is zou ik niet als partner willen hebben. Hopelijk zijn het de zwangerschapshormonen, anders heb ik oprecht medelijden met je vriend.zie laatste post...
Ga je voor een spiegel de verzekering inschakelen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven