Grrrrrr! Dit is toch niet nodig?!

28-03-2013 14:54 104 berichten
Ik kom ff zeuren hoor want ik vind dit echt ff gewoon zwaar kut!

Gisteren rijd mijn vriend naar zijn werk bel tie halverwege dat zijn spiegel van de auto eraf ligt, scooterrijder reed ertegenaan en reed daarna door.... Ik over de piss, verdorie! Weer verzekering, rompslomp etc alsof we geen betere dingen te doen hebben....Ik vond zijn verhaal alleen vaag, ik ken hem Door en door en de ondertoon beviel me niet dus ik ben zo "gemeen" geweest om m uit zichzelf te laten bekennen Door te zeggen dat ik t kan natrekken ivm camera's via een bedrijf.... Eerst belt tie op van ah joh laat zitten de verzekering regelt t toch etc, daarna geef ik aan dat ik er toch achteraan ga.... Belt hij daarna weer op en de aap komt uit de mouw.... Hij had t dus zelf gedaan.... Ik kan hier heel pissig om worden! Je kan met mij alle kanten op als je maar eerlijk bent, daarbij vertrouw ik m de laatste tijd niet zo erg (weer ivm dat ondertoontje) Ik ga vanavond echt ff met m praten want ik hou hier echt niet van! Daarbij geeft t me verre van een goed gevoel, ik twijfel veel aan mezelf of t niet mijn hormonen zijn, maar Door deze bevestiging gaan mijn haren alleen maar meer omhoog staan.... Hijs altijd zo eerlijk geweest en de laatste tijd merk ik dat hij veel om dingen heen draait, dingen achter houd of extreem grote verklaringen heeft op bepaalde dingen....



Brrrr!
quote:_nut_ schreef op 28 maart 2013 @ 16:03:

Ga je voor een spiegel de verzekering inschakelen?ja t zal wel moeten helaas de hele kap ligt er af, de spiegel is door tweeen en het electrische afstellen van de spiegel doet t niet meer
Alle reacties Link kopieren
quote:spieker27 schreef op 28 maart 2013 @ 16:03:

[...]





zie laatste post...Die heb ik gelezen en het is allemaal heel vervelend (geen sarcasme hier) maar dat is nog steeds geen enkel excuus om uit je plaat te gaan tegen je vriend. En aangezien je al vaker hebt geschreven dat je af en toe uit je vel springt zou het een goed idee zijn een volgende keer even tot tien te tellen. Dit is op de lange termijn niet goed voor je relatie.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat als ik ooit in verwachting ben mijn omgeving al blij mag zijn dat ik niet eigenhandig de spiegel van de auto trap hahahaha!!



(ik ben ook al zo'n gezellige pms-ert namelijk, loop soms echt tegen de muur omhoog)
Lorem Ipsum
quote:Liquorice schreef op 28 maart 2013 @ 16:06:

[...]



Die heb ik gelezen en het is allemaal heel vervelend (geen sarcasme hier) maar dat is nog steeds geen enkel excuus om uit je plaat te gaan tegen je vriend. En aangezien je al vaker hebt geschreven dat je af en toe uit je vel springt zou het een goed idee zijn een volgende keer even tot tien te tellen. Dit is op de lange termijn niet goed voor je relatie.hoho ik ben niet uit mijn plaat gegaan tegen hem....verre van! toen hij belde heb ik gewoon normaal en rustig gereageerd, ik heb gewoon hier ff mijn ongenoegen gespuwd wat achteraf maar beter is geweest
quote:spieker27 schreef op 28 maart 2013 @ 16:05:

[...]





ja t zal wel moeten helaas de hele kap ligt er af, de spiegel is door tweeen en het electrische afstellen van de spiegel doet t niet meer

OKe, zou nog wel even uitzoeken of je niet meer kwijt bent op lange termijn.

Heb zelf net een aanrijding gehad en na de no claimkorting zou ik 1000 euro over 5 jaar extra premie moeten betalen. Betaal de schade dus wel zelf, die is minder namelijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik geef het op. Je hebt dus niets fout gedaan? Je vindt je eigen reactie prima? Je hoeft je hand niet in eigen boezem te steken? Prima. Had dat dan meteen gezegd, dan was ik ook niet aan komen zetten met mijn goedbedoelde adviezen.
quote:turquasi schreef op 28 maart 2013 @ 16:06:

Ik denk dat als ik ooit in verwachting ben mijn omgeving al blij mag zijn dat ik niet eigenhandig de spiegel van de auto trap hahahaha!!



(ik ben ook al zo'n gezellige pms-ert namelijk, loop soms echt tegen de muur omhoog)het is een ramp! echt waar! je je humeur klapt alle kanten op met als gevolg....tja, lees maar even terug ik zal dan ook heel blij zijn als ik weer gewoon mijn oude vertrouwde ik ben zonder dit gedoe met hormonen
quote:Liquorice schreef op 28 maart 2013 @ 16:10:

Ik geef het op. Je hebt dus niets fout gedaan? Je vindt je eigen reactie prima? Je hoeft je hand niet in eigen boezem te steken? Prima. Had dat dan meteen gezegd, dan was ik ook niet aan komen zetten met mijn goedbedoelde adviezen.dat zeg ik niet, ik ben alleen niet boos geworden op hem op dat moment, ik was gewoon boos en heb dat hier weggezet. zeker steek ik hand in eigen boezem ik snap zelf nu ook wel dat deze drama niet nodig was.
quote:_nut_ schreef op 28 maart 2013 @ 16:09:

[...]



OKe, zou nog wel even uitzoeken of je niet meer kwijt bent op lange termijn.

Heb zelf net een aanrijding gehad en na de no claimkorting zou ik 1000 euro over 5 jaar extra premie moeten betalen. Betaal de schade dus wel zelf, die is minder namelijk.dank je wel voor je advies! hier kan ik zeker wel wat mee! ik ben niet zo wegwijs met dit soort dingen!
quote:spieker27 schreef op 28 maart 2013 @ 15:24:

dus als jullie man / vriend / vriendin een ongelukje zou maken met de auto en er een of ander lulverhaal van maakt zouden jullie daar geen probleem van maken? sorry maar daar kan ik met mijn verstand niet bij, daarbij ben ik nu de boeman omdat ik hem "chanteer" door tegen hem te zeggen (eerst nog in alle oprechtheid btw,tis dat hij vaag begon te doen en dat ik het maar moest laten zitten) goh, het bedrijf op de hoek die heeft buiten camera's hangen zullen we daar de beelden van opvragen? is dat chantage?



Ja dat is chantage ben je gewend om altijd je zin te krijgen door dit soort chantagegedoe?

Ik zou heel snel klaar met je zijn.!
Alle reacties Link kopieren
TO geeft steeds aan dat ze alleen hier op het forum uit haar plaat is gegaan, ze heeft haar vriend op een normale manier aangesproken. Waarom dan die belerende toontjes om haar duidelijk te maken dat zij helemaal fout zit en hij niet? Slaat nergens op.



TO waarom extra lief voor hem zijn? Hij heeft zijn spiegel eraf gereden, geen zwaar ongeluk gehad. Dat hij daarover liegt, tja, misschien voelde hij zich dom en en wilde hij zijn fout niet toegeven. Kan gebeuren, zou er niet teveel achter zoeken.

Ik vind het wel vreemd dat TO nu de zwarte piet krijgt toegespeeld, terwijl manlief toch degene is die brokken maakt en liegt.



Daarbij wordt het raar gevonden dat TO na een paar minuten kalmeert en ook inziet dat ze een te heftige OP heeft geplaatst, (nou,nou,nou wat een 'stemmingswisselingen') Dat lijkt mij toch heel gezond (dat je kalmeert), volharden in je boosheid is zorgelijker.



TO trek het je niet aan, iedereen is wel eens onredelijk boos, dan heb je niet gelijk een slechte of ongelijkwaardige relatie. Goed dat je je hier hebt afgereageerd en succes met je zwangerschap!
Alle reacties Link kopieren
Sterkte TO, zwanger zijn is niet altijd een feest. Als je maar niet teveel van dit soort gedrag laat zien komt het wel goed
Alle reacties Link kopieren
Persoonlijk blijf ik het vreemd vinden dat je je zo enorm opwindt over zoiets betrekkelijk onbenulligs. Dus ja, daar zeg ik wat van. Zeker omdat TO zelf zegt dat ze wel vaker extreem boos heeft gereageerd na lange tijd haar woede voor zichzelf te houden. Ik vind dat geen gezonde houding. Zeker als je zwanger bent en allerlei klachten hebt lijkt je enorm opwinden me een slecht idee, ook als je je niet afreageert op je partner en al snel weer kalmeert.
Alle reacties Link kopieren
quote:turquasi schreef op 28 maart 2013 @ 16:06:

Ik denk dat als ik ooit in verwachting ben mijn omgeving al blij mag zijn dat ik niet eigenhandig de spiegel van de auto trap hahahaha!!



(ik ben ook al zo'n gezellige pms-ert namelijk, loop soms echt tegen de muur omhoog)





Sterkte PMS is k*t.



Spieker heeft gewoon last van haar hormonen dan wil je soms wat gepikeerder reageren.



Maak je maar niet te druk Spieker is niet goed voor jouw gezondheid.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Is jouw vriend 12 en ben jij zijn moeder?
Ik had je overigens na 1 keer "tik... tik... boem!" het huis uitgezet.
'tie'??!?

Zucht........................
quote:charlottew88 schreef op 28 maart 2013 @ 16:36:

[...]





Sterkte PMS is k*t.



Spieker heeft gewoon last van haar hormonen dan wil je soms wat gepikeerder reageren.



Maak je maar niet te druk Spieker is niet goed voor jouw gezondheid.Ja hormonen zijn een mooi excuus om je achter te verschuilen.
Alle reacties Link kopieren
quote:gypsygirl-1 schreef op 28 maart 2013 @ 16:44:

[...]





Ja hormonen zijn een mooi excuus om je achter te verschuilen.Dat bedoel ik eigenlijk. Ik was gisteren ook in een pesthumeur omdat ik weer eens PMS heb en toen mijn huisgenoot ALWEER zijn troep naast de vuilnisbak had gegooid kon ik hem wel verrot schelden. Maar dat doe ik dus niet. Omdat het niet zo belangrijk is en omdat hij het niet verdiend heeft. Hormonen worden zo makkelijk als excuus gebruikt maar ik vind dat je de plicht hebt om je in te houden als je prijs stelt op menselijk gezelschap.
Alle reacties Link kopieren
quote:spieker27 schreef op 28 maart 2013 @ 15:30:

[...]





ik word zo boos dat hij altijd zo open en eerlijk is geweest, andersom wordt het er ook op het hart gedrukt dat we open eerlijk en oprecht oeen zijn tegen elkaar, laatst was ik in alle hectiek iets gewoonweg vergeten te vertellen, daar werd hij zo boos om, ik was niet eerljk etc, terwijl ik het echt gewoon vergeten was, ik baal gewoon dat hij denkt dat hij smoesjes moet verzinnen omdat hij denkt dat hij tegenover mij niet eerlijk kan zijn terwijl hij met alles naar me toe kan komen en ik er alles aandoe om hem buiten schot te houden (hangt een hele geschiedenis aan vast) ik kan begrijpen dat ik "moederlijk overkom" maar ook dit heeft zijn redenen, en die liggen niet alleen bij mij....foutje...bedankt!
anoniem_165907 wijzigde dit bericht op 28-03-2013 16:56
Reden: post bij verkeerde bericht.
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:spieker27 schreef op 28 maart 2013 @ 15:34:

misschien klink ik wel boos nu inderdaad maar zo bedoel ik het zeker niet hoor, toen hij me toestraks vertelde wat er werkelijk was gebeurt ben ik ook gewoon rustig gebleven, ik heb m ook gezegd dat ik het wel een beetje had verwacht omdat ik m door en door ken en dat ik het aan hem hoorde ik heb ook gezegd dat we er straks nog ff over praten , gewoon ff evalueren. dat dit niet meer gebeurt...ik denk dat t me gewoon een beetje verdriet doet dat hij denkt dat hij moet liegen tegen me om gesodemieter te voorkomen, dat vindt ik gewoon erg gezien we allemaal al mee hebben gemaakt met elkaarHet wordt dus een vergadering.....heb je alle punten op geschreven en is er ruimte gemaakt voor de rondvraag?
Alle reacties Link kopieren
quote:spieker27 schreef op 28 maart 2013 @ 15:24:

dus als jullie man / vriend / vriendin een ongelukje zou maken met de auto en er een of ander lulverhaal van maakt zouden jullie daar geen probleem van maken? sorry maar daar kan ik met mijn verstand niet bij, daarbij ben ik nu de boeman omdat ik hem "chanteer" door tegen hem te zeggen (eerst nog in alle oprechtheid btw,tis dat hij vaag begon te doen en dat ik het maar moest laten zitten) goh, het bedrijf op de hoek die heeft buiten camera's hangen zullen we daar de beelden van opvragen? is dat chantage?



Nee, je snápt het niet...



Mijn vriend hóeft geen lulverhaal op te hangen over een kapotte autospiegel, maar kan gewoon de waarheid zeggen, omdat ik NIET zo uit mijn plaat ga als jij als hij gewoon eerlijk is.



En ja, dat is chantage ja.
Alle reacties Link kopieren
Wie is tie?
Alle reacties Link kopieren
Raar verhaal hoor "tie" rijdt schade, baalt natuurlijk enorm maar moet thuis ook nog een lulverhaal ophangen omdat "tie" het anders nog even lekker ingewreven krijgt?



Wij zeggen hier thuis; 'dat is balen' als we schade hebben.
quote:twistnshout schreef op 28 maart 2013 @ 16:57:

Raar verhaal hoor "tie" rijdt schade, baalt natuurlijk enorm maar moet thuis ook nog een lulverhaal ophangen omdat "tie" het anders nog even lekker ingewreven krijgt?



Wij zeggen hier thuis; 'dat is balen' als we schade hebben.



Idd het is jammer maar je kunt er niks meer aan doen.

Ik rij meestal niet expres een spiegel ofzo eraf..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven