Haat/liefde, hoe er helemaal mee stoppen?

02-05-2007 10:12 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!



Vaak meegelezen, nu zelf toch erg op zoek naar goed bedoelde meningen van buitenstaanders. 



Al twee jaar ben ik verwikkeld in een erg heftige haat liefde relatie. Dan zijn we weer twee weken dol elkaar, dan weer één week de heftigste ruzies die er maar kunnen zijn. En om wat? Om het feit dat ik niet zo veel vertrouwen meer in hem heb door ons verleden en hij vindt dat ik er niet meer over moet zeuren.

(Nu ik het zo aan het typen ben, weet ik eigenlijk de verstandigste oplossing al :) )



Nu was het laatst helemaal over. Ik kwam ook een erg leuke jongen tegen waar ik aan het daten mee was. Meneer ex kwam hierachter en heeft 4 weken lang de ideale man GESPEELD. Daardoor kwamen mijn gevoelens weer terug en heb ik uiteindelijk voor hem gekozen... Nu ging dit nogmaals 4 weken erg goed, maar nu zijn we weer terug bij af. Ik ben niet gauw jaloers, maar uitgebreid met vreemde meiden dansen (schuren wel te verstaan) voor mijn neus, is iets wat ik niet kan hebben van mijn vriend. Ben ik nou ouderwets, nee toch? (Komt ook door het verleden, ben te vaak gekwetst door hem en toch zo stom geweest om bij hem te blijven. Heb het hem zelf immers ook aangedaan, iets waar ik zelf wel erg veel spijt van heb)



Heb die avond ook tegen hem gezegd dat ik ermee stop en geen contact wil tot ik zeker weet dat ik normaal als vrienden met hem om kan gaan. Dit om het feit dat ik hem en zijn vrienden vaak zat tegen kom. Zijn vrienden zijn ook mijn vrienden geworden.



Nu heb ik het al twee dagen volgehouden, joepie! Maar ik merk dat ik het toch stiekem wel mis en mijn zwakke momenten heb. Net zoals ik deze net had, maar nu ik het zo typ, het weer omgedraaid is in een sterk moment!



Ben ik zo op de goede weg door geen contact te hebben of is er iemand die nog tips heeft?! Wil er deze keer (na het al 30 keer geprobeerd te hebben) echt van af zijn!



Alvast bedankt!!!!
Goh in het kader van al die omhooggeschopte topics van de laatste tijd toch verbaast om te lezen dat er dus ook onderwerpen zijn waar helemaal niemand op reageert. Einde nutteloze mededeling. Welterusten.
Alle reacties Link kopieren
Daar zou je toch behoorlijk grumpy van worden....
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat TO dit probleem uit 2007 inmiddels wel heeft opgelost
ja wat wil je nu horen. Als je wilt stoppen moet je stoppen en ik zou hier mee stoppen ja. Veel ruzie en elkaar uitdagen met anderen, ik vind dat stompzinnig gedrag. Ik wilde schrijven pubergedrag maar ook toen ik puber was kwam zoiets niet in mij op.

En ik geloof in vriendschap met exen vooral niet in dit soort situaties want ik denk dat jullie eenn sterke sexuele klik hebben en als je dan weer een keer bij elkaar in bed belandt ben je terug bij af.



dus neem afstand en doe dat dan ook of rommel lekker door.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven