Help! Aub

20-10-2016 12:41 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tussen mij en mijn vriend is het sinds vandaag uit..



De laatste paar dagen is het heel slecht gegaan, ik reageerde soms ook gevoelig..maar bood wel steeds mijn excuses aan. Toch begon hij steeds met ruzie maken en riep pleur op. Het was gisteren weer goed tot hij begon met heftig schelden:



Hij: vrijdag komt mij niet meer uit

-Jij kan de k****r krijgen van mij

-Nep k****er mens.

-Ik weet dat jij nep bent.



Ik: ik kan met al jouw apps aangifte doen, want voel me nu bedreigd.

- Weer die verwensingen. Laatste tijd heb ik door jou extreem slechte nachtrust en nachtmerries.



*Heel veel gescheld van zijn kant verder*



- Jij bent de loser vd familie

- Jij hebt niks

- Val dood

- loser

- mijn pa haat jou

- die viert feest als ik van jou af ben



Ik: Jij bent al van mij af.



Hij: die zegt tegen mij dat jij niet normaal bent.

- Zijn vriendin ook

- Haha



Ik: hoe niet normaal?



Hij: Loser



Ik: waarom loog je dan dat zij mij mochten



Hij: heel mijn familie en zijn vriendin adviseren om jou aan de kant te zetten

- Is niet voor niks dude.



Ik: ok



Hij: zij vinden jou een autist

- Ik nam het voor je op.

- Maar nu schijt ik ook op jou



Dit ging nog uren door met verwijten van zijn kant.



Daarna deed hij weer poeslief:

- jij bent mijn lievelingspersoon

- Ik hou van jou onvoorwaardelijk

- Jij bent mijn beste vriend



Daarna weer: jij wil dit, jij kan de k***er krijgen



Daarna: jij wordt wel wat!!

- Jij bent slim

- jij bent een topper

- ik ben een lul

- jij bent top

- waar spreken we morgen 12 uur af?



Ik: moet ik dit ineens geloven? ( dit was gisternacht)



Vanochtend:

Hij: ik ben nu klaar met lelijk doen.

- Dat moest nog uit mijn systeem.

-Morgen afscheidslunch, dan kunnen we als volwassen mensen afscheid nemen.



Ik weigerde het door zijn gedrag van afgelopen dag.



Hij: jij hebt iemand anders.

- jij wil mij niet erkennen



Daarna: waarom doe je mij zoveel pijn

hij: geef al mijn spullen terug



Nu dreigt hij dat hij alles terug wil, dus ik ben genoodzaakt om hem weer te zien.

Hij dwingt mij te reageren.



Aub, wat moet ik doen??? Ik ben extreem bang van hem en ik moet steeds huilen. Hij dreigt, doet poeslief, chanteert, en doet weer poeslief. Hij dwingt me om met hem in contact te blijven lijkt het.
Laat hem maar aangifte doen dan. Blokkeren en negeren. Bewaar de gesprekken tot nu toe. Als de politie er al iets mee doet valt hem net zo veel te verwijten.
Alle reacties Link kopieren
Blokkeren en mensen om je heen vertellen wat er gebeurt. Melding maken bij de politie als je bang bent.
Die spoort niet helemaal hoor, niet meer afspreken, breng zijn spullen ergens en zegt waar hij het kan oppikken. Daarna blokkeren en verwijderen - next
Spullen in een doos en opsturen. Of zet ze bij zijn voordeur neer met de de boodschap: Vooral niet tot ziens.

Klinkt als een eikel.
Bel de politie eens voor advies.

Betrek je ouders er bij, je broers/zussen, je vrienden.

Ga niet alleen zitten modderen maar laat je helpen als je bang bent.



Verder zou ik hem overal blokkeren.

Met deze man moet je niks te maken wíllen hebben.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou even bellen met het politiebureau in jouw wijk en hen om advies vragen. Zijn spullen kan hij dan en dan ophalen bij die en die persoon. Ik zou geen contact met hem maken. Dus zijn spullen laten ophalen bij bijvoorbeeld je ouders terwijl jij er niet bent.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Waarom heb je hem niet meteen geblokkeerd toen hij de eerste keer met kanker begon te schelden?
Alle reacties Link kopieren
Blokkeren en opzouten met dat stuk vuil
Is dit trouwens die zelfde vriend als 8 maanden geleden waar je een topic over opende met zijn aparte gedrag?
Alle reacties Link kopieren
Mag ik misschien vragen hoe oud jullie zijn? Ik zou niet meer op hem reageren overal blokkeren. Zijn spullen kan hij ophalen als hij normaal kan doen anders gaan deze in de prullenbak. En dit bij een eventuele vriendin laten doen.



Je weet denk ik zelf ook wel dat deze man niet goed voor je is en dat je daar niet meer mee moet omgaan? Je bent veel meer waard dan dit!



Sterkte.
Licht je omgeving in en maak dat je wegkomt. Hou hem uit je leven en zet alles en iedereen in die je daarvoor nodig hebt. Wat een engerd en een loser zeg. Laat hem zijn eigen leven maar verpesten. Jouw leven begint nú. Zonder hem!
Alle reacties Link kopieren
Nog gedachtes waarom de haat en dan weer poeslief doen? Wat moet deze man met mij als hij zo slecht over me denkt?



Ik heb het heel netjes uitgemaakt vandaag, maar hij blijft me lastigvallen. Ik geef al zijn spullen terug, ik hoef niets terug van hem. Maar hij reageert niet meer
Alle reacties Link kopieren
Wat denk je zelf dat je zou moeten doen?
quote:BrownieQ schreef op 20 oktober 2016 @ 12:48:

Nog gedachtes waarom de haat en dan weer poeslief doen? Wat moet deze man met mij als hij zo slecht over me denkt?Nou hij is gewoon gestoord...
Alle reacties Link kopieren
quote:coolingdown. schreef op 20 oktober 2016 @ 12:48:

Wat denk je zelf dat je zou moeten doen?Uit elkaar gaan en blijven. En zijn spullen nog teruggeven
Alle reacties Link kopieren
Hij klinkt leuk, mag ik zijn nummer
Alle reacties Link kopieren
Hoe oud zijn jullie als ik vragen mag?
quote:BrownieQ schreef op 20 oktober 2016 @ 12:48:

Nog gedachtes waarom de haat en dan weer poeslief doen? Wat moet deze man met mij als hij zo slecht over me denkt?



Ik heb het heel netjes uitgemaakt vandaag, maar hij blijft me lastigvallen. Ik geef al zijn spullen terug, ik hoef niets terug van hem. Maar hij reageert niet meerGoed zo, prima, die radiostilte. Geen contact meer zoeken en stop met te bedenken waarom deze eikel doet wat hij doet. Dat is voortaan fijn zíjn probleem, niet meer het jouwe. Wat heerlijk dat het uit is, je kunt weer léven!
Hij is een asociale tokkie.

Gewoon blokkeren en niet meer over nadenken.



Is dit dezelfde vriend als waar je al eerder een topic over opende?
Alle reacties Link kopieren
quote:beau30 schreef op 20 oktober 2016 @ 12:47:

Mag ik misschien vragen hoe oud jullie zijn? Ik zou niet meer op hem reageren overal blokkeren. Zijn spullen kan hij ophalen als hij normaal kan doen anders gaan deze in de prullenbak. En dit bij een eventuele vriendin laten doen.



Je weet denk ik zelf ook wel dat deze man niet goed voor je is en dat je daar niet meer mee moet omgaan? Je bent veel meer waard dan dit!



Sterkte.



Bedankt



Hij is midden 30 en ik ben midden 20. Ik dacht dat hij van me hield, maar hij hield van mij voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
quote:SallySpectra schreef op 20 oktober 2016 @ 12:51:

Hij is een asociale tokkie.

Gewoon blokkeren en niet meer over nadenken.



Is dit dezelfde vriend als waar je al eerder een topic over opende?Ja, heb eerder topics over hem geopend
Alle reacties Link kopieren
blokkeren en negeren. Heel simpel
.
Alle reacties Link kopieren
Kerel, geef jezelf een schop onder de kont en kap hiermee. Hoezo sta jij toe dat hij uren lang tegen je scheld. Dat je je laat gebruiken, dat hij met je gevoel speelt.

Flikker alles van hem in een doos en zet het voor zijn deur. Gooi hem van al je social media af, blokkeer zijn nummer en ga door met je leven. Er is he-le-maal niets leuks aan hem!!
Blokkeren en verdergaan met je eigen leven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven