Help me aub goede indruk maken

03-09-2015 01:39 34 berichten
Ik heb morgen een belangrijk gesprek waar mijn toekomst mee kan veranderen. Hoe maak ik een goede indruk bij deze mensen. Het gaat om 4 mensen. Ik ben raar en hoor dat ook vaak maak een nerveuze akward indruk op mensen. Omdat ik dat ook ben. Ben een loner, einzelganger en vind groepen niet leuk! Dus hoe fake ik dat ik me op mijn gemak voel en maak ik een zo normaal mogelijke indruk. Dank
Alle reacties Link kopieren
Niet faken, daar trapt niemand in. Wees gewoon eerlijk en benoem dat je het spannend vindt, dan weten ze hoe het komt dat je je misschien nerveus gedraagt.
Alle reacties Link kopieren
O, en ga naar bed. Je maakt vast een betere indruk als je goed uitgerust bent.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon binnenvallen met een geintje over je spanningen. Dan wordt er even gelachen en is de spanning er vanaf. Werkt altijd! Bijv als je een hand geeft bij binnenkomst ,, Sorry voor het kleffe handje, is toch altijd weer even spannend!" Even leuk erbij lachen en je bent binnen.



Succes gegarandeerd
Alle reacties Link kopieren
Wat voor een band heb je met die mensen? Een schoonzus is anders dan een partner van een beste vriendin, anders dan een hulpverlener, ...
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Het zijn hulpverleners

geintje maken zou ik nooit durven en toegeven dat ik gespannen ben maakt ook al een slechte indruk. Ik kan ook niet slapen en het gesprek is al om 8 uur smorgens dus wallen zullen er sowieso zijn.
Alle reacties Link kopieren
Hoe ga je je toekomst hiermee veranderen? (op welk vlak?)

Geintjes zijn menselijk. Hoe nerveuzer ik ben, hoe meer domme grappen ik maak.

Toegeven dat je gespannen bent is ook geen slechte indruk. Is enkel -alweer- een teken van menselijkheid. Veel mensen stellen het ook op prijs als je dat eerlijk toegeeft.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
Ze zijn er om jou te helpen, niet om je aan te vallen. Dus wees ook gewoon eerlijk over dat je het moeilijk vindt of eng. Je zal ook heus de enige niet zijn die dit eng vindt. En hulpverleners gaan met de meest rare mensen om, dus waarschijnlijk val jij best mee.

Ik denk ook dat je een betere indruk maakt als je eerlijk bent over je zwakke kanten, dan dat je krampachtig ze probeert te verbergen en daarin faalt. Deze mensen zullen kijken naar wat je wel kan en welke mogelijkheden je hebt, niet naar hoe slecht je het doet.
Wees jezelf! Geef aan dat je nerveus bent. Dat maakt juist een goede indruk wanneer je dat zelf zegt. Het laat zien dat je beschikt over zelfkennis. Uiteindelijk valt het gesprek waarschijnlijk reuze mee. Het zijn ook maar gewoon mensen die tegenover je zitten. Succes!
Geef ze allevier netjes een hand en stel je voor, geef ze iets te drinken (in je vorige topic zei je dat je dat liever niet wilde doen, maar wil je een goede indruk maken is dat echt heel belangrijk).
Alle reacties Link kopieren
4 hulpverleners om 8 uur 's ochtends.

Nouja, des te eerder ben je er weer vanaf.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Waarom staat dit bij relaties?
Alle reacties Link kopieren
Maar toch succes.. Kijk ze in elk geval gewoon aan. En staar niet naar de tafel (als voorbeeld)
Succes zometeen!! Komt vast goed
Vertellen dat je gespannen bent maakt helemaal geen slechte indruk op hulpverleners. Erger nog: ze vissen er zelf vaak al naar: "spannend he?". En laten we wel wezen: als jij kampioen zelfvertrouwen was en alles prachtig voor elkaar had had je al die hulpverleners niet nodig gehad, en dat weten die hulpverleners ook best.
Alle reacties Link kopieren
Drank, drugs, Oxepammetje?
Alle reacties Link kopieren
Veel succes zo!!
Veel succes!
Wees jezelf. Van fake is nog nooit iemand gelukkig geworden. Kan je dan misschien wel een baan opleveren, maar het gaat je niet helpen om die baan ook te houden. En dat is toch wel waar het om gaat, toch? Wat al wordt gezegd: benoem dat je het spannend vindt, dat is namelijk heel menselijk. Het neemt ook bij jouzelf de spanning weg. En dan loopt het zoals het loopt. Succes!



(btw: drank, drugs, andere zooi: niet doen, is echt een slecht advies)
Bied ze in ieder geval koffie en thee aan!

Vond dat zo raar dat je dat niet wilde doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Taralina schreef op 03 september 2015 @ 07:57:

Bied ze in ieder geval koffie en thee aan!

Vond dat zo raar dat je dat niet wilde doen.



Als het ergens is waar TO naar toe moet, dan is dat een beetje raar.

Maar als ze bij hem komen. Dan wel natuurlijk
quote:zwerveruitkering schreef op 03 september 2015 @ 02:40:

Het zijn hulpverleners

geintje maken zou ik nooit durven en toegeven dat ik gespannen ben maakt ook al een slechte indruk. Ik kan ook niet slapen en het gesprek is al om 8 uur smorgens dus wallen zullen er sowieso zijn.

Ik mag toch wel hopen dat dat gesprek bij hun plaatsvindt, en niet bij jou thuis???

(dus het issue van koffie aanbieden lijkt mij dan niet van toepassing. Indien wel bij jou: zeker wel iets te drinken aanbieden!)
Alle reacties Link kopieren
Dacht ik dus ook meteen..
Ze komen bij haar thuis vertelde ze van de week.
Alle reacties Link kopieren
Ahhhh.. Dan zeker wat te drinken aanbieden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven