Help!!!! Mijn vrouw duimt.

13-04-2012 14:57 214 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste Viva forummers,



Met enige schroom open ik een nieuw onderwerp.



Al vanaf dat wij samen zijn heeft mijn vrouw de vervelende eigenschap dat ze duimt. Meestal doet ze dit tijdens het slapen. Niet zo heel erg zou je zeggen.

De laatste 3 jaar duimt ze ook als ik erbij ben. Dus beneden tijdens TV kijken of als ze een boekje zit te lezen. Ik heb haar verteld dat ik me er echt aan stoor.

Nu probeert ze er wel rekening mee te houden en beneden komt het niet zo heel vaak meer voor.

Maar op bed doet ze het nog steeds heel vaak. Ik begin er echt een afkeer van te krijgen. Ik heb haar dat ook regelmatig verteld maar ze zegt dat ze er echt geen erg in heeft dat ze het doet.



Het is de laatste tijd zelfs zo erg dat mijn sexuele behoefte er door beïnvloed wordt.



Ik heb er al veel met haar over gesproken maar dat lost niks op.



Mijn vraag aan jullie is, wat moet ik hiermee? Zijn er middelen om het tegen te houden?
Alle reacties Link kopieren
Wow.. Als dat het grootste probleem in je relatie is mag je je gelukkig prijzen. Wat een dilemma zeg..
Alle reacties Link kopieren
Wat vind je er zo afstotelijk aan?
Alle reacties Link kopieren
Een vriendin van me zit altijd met een doekje te frummelen als we film kijken. Vind het juist schattig.
Alle reacties Link kopieren
Lekker laten duimen
Alle reacties Link kopieren
Dumpen die vrouw. Wat denkt ze wel zeg, tsk.
Alle reacties Link kopieren
Nou, ik kan me best voorstellen dat je je eraan ergert, ik zou er zelfs echt op afknappen. Ik vind een groter kind dat duimt er al niet uitzien, laat staan een volwassen vrouw. Ik vind dat ze er rekening mee moet houden, ik neem aan dat ze het op haar werk en bij vriendinnen ook niet doet, dus hoeft ze het in jouw bijzijn ook niet te doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:ster89 schreef op 13 april 2012 @ 14:58:

Wow.. Als dat het grootste probleem in je relatie is mag je je gelukkig prijzen. Wat een dilemma zeg.. Nou ja, ik snap het wel. Duimen wordt toch geassocieerd met kinderen, want die duimen. Ik kan me wel voorstellen dat de sexuele aantrekkingskracht daardoor afneemt.
Alle reacties Link kopieren
@ster89 Ik zeg nergens dat dit mijn grootste probleem is.



@Hekje Ik vind het geen aantrekkelijk gezicht. En het komt bij mij echt te kinderlijk over.
Alle reacties Link kopieren
quote:flip123456789 schreef op 13 april 2012 @ 15:02:

Nou, ik kan me best voorstellen dat je je eraan ergert, ik zou er zelfs echt op afknappen. Ik vind een groter kind dat duim er al niet uitzien, laat staan een volwassen vrouw. Ik vind dat ze er rekening mee moet houden, ik neem aan dat ze het op haar werk en bij vriendinnen ook niet doet, dus hoeft ze het in jouw bijzijn ook niet te doen.Wat een onzin zeg.. Het is niet dat ze uit haar neus zit te eten, keiharde scheten laat in bed of iets anders smerigs. Ik vind dat je ook kan zeuren..
Ik duim ook...maar mijn man heeft er nog niks van gezegt verder. Alleen dat ik er te oud voor ben (en inmiddels mama, eigenlijk kan het ook niet), maar afleren is te moeilijk. Ik heb er zelfs een knuffelbeertje bij vast waar ik aan friemel. En ja, ook op de bank. Het is een gewoonte geworden, ik moet iets in mijn handen hebben als ik stil zit.

Maar goed, weinig tips dus voor je. Alleen dat ik het een beetje aanstellerig vind van je. Wat maakt het nou uit?
Alle reacties Link kopieren
quote:ster89 schreef op 13 april 2012 @ 15:03:

[...]





Wat een onzin zeg.. Het is niet dat ze uit haar neus zit te eten, keiharde scheten laat in bed of iets anders smerigs. Ik vind dat je ook kan zeuren..Dat mag jij best vinden hoor. Bedankt voor je reactie.
Alle reacties Link kopieren
Speciale nagellak kopen. Dan leert ze het wel af
Occam's razor
Alle reacties Link kopieren
Ik doe het ook als ik vreselijk moe ben.

Word hier ook wel al schattig bevonden hoor, en ik kan er ook oprecht niets aan doen....ik slaap namelijk
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:bram79 schreef op 13 april 2012 @ 15:04:

[...]





Dat mag jij best vinden hoor. Bedankt voor je reactie.Ik kan me best voorstellen dat je je aan bepaalde gewoontes kunt irriteren maar ze doet er niemand kwaad mee toch? Je kan toch ook de andere kant op kijken? Of accepteren dat ze dat nu eenmaal doet. Waarom moet zij iets veranderen? Jij kan toch ook veranderen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Ivetje schreef op 13 april 2012 @ 15:03:

Ik duim ook...maar mijn man heeft er nog niks van gezegt verder. Alleen dat ik er te oud voor ben (en inmiddels mama, eigenlijk kan het ook niet), maar afleren is te moeilijk. Ik heb er zelfs een knuffelbeertje bij vast waar ik aan friemel. En ja, ook op de bank. Het is een gewoonte geworden, ik moet iets in mijn handen hebben als ik stil zit.

Maar goed, weinig tips dus voor je. Alleen dat ik het een beetje aanstellerig vind van je. Wat maakt het nou uit?



Hoi Ivetje,

Heb je het er wel eens over gehad met je man wat hij ervan vindt?

En aan de ene kant zeg je dat het eigenlijk niet kan en aan de andere kant vind je dat ik me aanstel. Dat vind ik dan weer opmerkelijk
Alle reacties Link kopieren
Ach Bram iedereen kan wel iets vinden bij zijn of haar partner wat minder of niet aantrekkelijk is... Kijk gewoon als je die afkeer voelt komen naar de dingen die je wel leuk een aantrekkelijk vind aan haar. En als zij duimt in haar slaap laten gaan want dan slaap jij ook neem ik aan, en anders gewoon zeggen schat! Duimpje!
Alle reacties Link kopieren
Die nagellak helpt niet hoor; daar duim je in een minuutje doorheen ik duim ook nog steeds, probeer me wel in te houden.. trigger is voor mij een lok haar in de hand, dus haartjes vast dan kan ik me nog bedwingen
Alle reacties Link kopieren
Maak het bespreekbaar Bram, of laat haar dit topic lezen.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
Wahahah, al die chica's die vinden dat het maar moet kunnen, hebben die zelf een duimende vent op de bank zitten? Bij voorkeur eentje die ook duimt als je vrienden of familie op visite zijn.





Lijkt mij ook een enorme turn-off. Slapend kan ze er niks aan doen, maar anders vallen die impulsen best te beheersen lijkt me, net als je plas ophouden of niet in je neus pulken.
Alle reacties Link kopieren
hahaha ik duim ook, in bed maar ook voor de tv,
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de woorden beertjes erbij of haartjes erbij erger dan die hele duim
Alle reacties Link kopieren
quote:mienbillekesjeuken schreef op 13 april 2012 @ 15:09:

Wahahah, al die chica's die vinden dat het maar moet kunnen, hebben die zelf een duimende vent op de bank zitten? Bij voorkeur eentje die ook duimt als je vrienden of familie op visite zijn.





Lijkt mij ook een enorme turn-off. Slapend kan ze er niks aan doen, maar anders vallen die impulsen best te beheersen lijkt me, net als je plas ophouden of niet in je neus pulken.Ja, gek is dat. Bij vrouwen vind ik het schattig, maar bij mannen vind ik het ook een enorme afknapper.
Alle reacties Link kopieren
quote:mienbillekesjeuken schreef op 13 april 2012 @ 15:09:

Wahahah, al die chica's die vinden dat het maar moet kunnen, hebben die zelf een duimende vent op de bank zitten? Bij voorkeur eentje die ook duimt als je vrienden of familie op visite zijn.





Lijkt mij ook een enorme turn-off. Slapend kan ze er niks aan doen, maar anders vallen die impulsen best te beheersen lijkt me, net als je plas ophouden of niet in je neus pulken.

Oh dat doe ik ook wel eens hoor...

En ja, dat ziet hij ook wel eens per ongeluk..
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Waarom maak je van jouw probleem (je afkeer van het duimen), haar probleem?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven