Help! Wat moet ik doen ?

04-05-2017 16:19 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik ben er nog niet helemaal uit of ik bi ben dat komt door het volgende:

Ik heb een vriendin en als ik met haar ben komt ze altijd erg intiem tegen me aanliggen op de bank en gaat ze helemaal aan me zitten enzo. Altijd als ik samen met haat slaap liggen we lepeltje lepeltje en dan leg ik mijn hand op haar billen en dat vind ze dus blijkbaar Oke want daar zegt ze niks over. Een keer toen we erg intiem lagen vroef ze of ik haar wou masseren maar ik weet dus niet of dat een aanwijzing is, want ik weet niet wat dit allemaal voor haar betekent en of ze dit ook met andere doet. Ik wil haar graag zoenen maar hoe moet ik dat aanpakken ? En aan de andere kant ben ik bang dat ze me afwijst en dan weet ik niet hoe ik me eruit moet praten waarom ik dat deed.

Maar wat moet ik doen ?

( ps ben een meisje )
Alle reacties Link kopieren
Vraag het haar!



Of op subtielere wijze; begin is een gesprek over relaties etc. en op wie en wat zij valt,

Misschien kun je daar meer uit halen
one way or another
Alle reacties Link kopieren
Hmm... Sommige vriendinnen zijn nou eenmaal heel knuffelig aangelegd en vinden dat lepeltje lepeltje liggen ook heel normaal. Die hand op haar billen.. Dat gaat een stapje verder. Misschien is ze ook wel een beetje bi-schierig.



Hoe dan ook zul je een blauwtje moeten wagen, maar ik zou dat voorzichtiger aanpakken. Meteen een zoen kan heel fout aflopen voor je. Misschien eens een opmerking? Gewoon er naar vragen?



Succes!
Alle reacties Link kopieren
quote:Blonddie schreef op 04 mei 2017 @ 16:21:

Vraag het haar!



Of op subtielere wijze; begin is een gesprek over relaties etc. en op wie en wat zij valt,

Misschien kun je daar meer uit halenJa ik heb het haar al gevraagd en ik weet dat ze nu met iemand bezig is maar het is heel erg verwarrend omdat ze de hele erg intiem doet
Alle reacties Link kopieren
quote:Monaloisa schreef op 04 mei 2017 @ 16:22:

Hmm... Sommige vriendinnen zijn nou eenmaal heel knuffelig aangelegd en vinden dat lepeltje lepeltje liggen ook heel normaal. Die hand op haar billen.. Dat gaat een stapje verder. Misschien is ze ook wel een beetje bi-schierig.





Hoe dan ook zul je een blauwtje moeten wagen, maar ik zou dat voorzichtiger aanpakken. Meteen een zoen kan heel fout aflopen voor je. Misschien eens een opmerking? Gewoon er naar vragen?





Succes!Ik had ook een keer dat mijn hand op haar buik lag erg dicht bij haar vagina en daar zei ze ook niks over dus dat maakt me erg verwarrend. Maar bedankt voor de tip! Ik ga er zeker iets mee doen!
Alle reacties Link kopieren
Voel jij wat voor haar?

Of zou je echt wat met haar willen?
one way or another
Alle reacties Link kopieren
Je vraagt je af of jij BI bent? Of of zij jou leuk vind? Ja meid, je bent bi. Want als mijn hand bij andermans vagina beland en mij daar niets van gezegd wordt, heb ik zelf ook niets door. En mocht mij te binnen schieten dat mijn hand down there ligt haal ik hem ook meteen weg zonder mij af te vragen of het de ander opwind.



Als andermans hand bij mijn vagina ligt zeg ik daar wat van of ga ik zelf even anders liggen.



Ik gok dat zij er ook voor open staat. Maar wat zij wilt van je kan alleen zij jou vertellen. Wij kunnen hier hooguit meedenken met je.
De vraag is toch helemaal niet of jij bi bent of niet? Dat lijkt me nogal duidelijk.



Vertel haar dat je bi bent, kan je meteen vragen of zij ook wel eens wat voelt voor een meisje.
Alle reacties Link kopieren
quote:Blonddie schreef op 04 mei 2017 @ 16:34:

Voel jij wat voor haar?

Of zou je echt wat met haar willen?

Ik voel wel wat voor haar maar die gevoelens worden sterker als ik met haar ben en als ze me aanraakt. Hoe bedoel je of ik iets met haar zou willen ?

Qua relatie of dingen uitproberen ?
Hoe oud ben je?

Toen ik een jaar of 15/16 was zat ik zo'n beetje in dezelfde situatie. Nu ik er achteraf over nadenk voel ik me behoorlijk ongemakkelijk. Bij ons was het zo dat we tijdens logeerpartijen vaak knuffelden op die manier, maar we hebben er nooit over gesproken. Super vaag. :')



Dat je vriendin dit doet, wil niet per definitie zeggen dat ze de behoefte heeft om verder te gaan dan dat. Volgens mij zijn er genoeg hetero meisjes die wanneer ze jong zijn een beetje experimenteren, maar zoenen is toch wel een stap verder, denk ik. Dat zou ik dus ook niet zomaar proberen. Ik zou op een ander moment eens met haar proberen te praten over seksuele ervaring/seksualiteit om erachter te komen of zij ook op meiden valt. Of zelf vertellen dat je je afvraagt of je misschien biseksueel bent (niet op het moment van knuffelen uiteraard). Mocht zij ook geïnteresseerd zijn dan kan dat als een hint opgevat worden.
Alle reacties Link kopieren
Ja qua relatie?



Blijkbaar zie je haar zitten, anders zou jij je hand niet op haar kont leggen.

Maar zoen haar niet meteen.

Praat met haar dat je bi bent.

En of zei dat ook is?
one way or another
Alle reacties Link kopieren
quote:Monaloisa schreef op 04 mei 2017 @ 16:37:

Je vraagt je af of jij BI bent? Of of zij jou leuk vind? Ja meid, je bent bi. Want als mijn hand bij andermans vagina beland en mij daar niets van gezegd wordt, heb ik zelf ook niets door. En mocht mij te binnen schieten dat mijn hand down there ligt haal ik hem ook meteen weg zonder mij af te vragen of het de ander opwind.



Als andermans hand bij mijn vagina ligt zeg ik daar wat van of ga ik zelf even anders liggen.



Ik gok dat zij er ook voor open staat. Maar wat zij wilt van je kan alleen zij jou vertellen. Wij kunnen hier hooguit meedenken met je.Oke misschien vagina iets te overdreven maar wel diep op de onderbuik. Ik weet niet zeker of ze er open voor staat want waarom onderneemt ze geen actie dan ofz
Alle reacties Link kopieren
Vraag haar gewoon of zij ook Bi-curieus is.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
quote:voetbal2001 schreef op 04 mei 2017 @ 16:50:

[...]



Oke misschien vagina iets te overdreven maar wel diep op de onderbuik. Ik weet niet zeker of ze er open voor staat want waarom onderneemt ze geen actie dan ofz



Dat doe jij toch ook niet?



Hou op met gissen en ga het gewoon vragen.
Alle reacties Link kopieren
quote:rexxar schreef op 04 mei 2017 @ 16:45:

Hoe oud ben je?

Toen ik een jaar of 15/16 was zat ik zo'n beetje in dezelfde situatie. Nu ik er achteraf over nadenk voel ik me behoorlijk ongemakkelijk. Bij ons was het zo dat we tijdens logeerpartijen vaak knuffelden op die manier, maar we hebben er nooit over gesproken. Super vaag. :')



Dat je vriendin dit doet, wil niet per definitie zeggen dat ze de behoefte heeft om verder te gaan dan dat. Volgens mij zijn er genoeg hetero meisjes die wanneer ze jong zijn een beetje experimenteren, maar zoenen is toch wel een stap verder, denk ik. Dat zou ik dus ook niet zomaar proberen. Ik zou op een ander moment eens met haar proberen te praten over seksuele ervaring/seksualiteit om erachter te komen of zij ook op meiden valt. Of zelf vertellen dat je je afvraagt of je misschien biseksueel bent (niet op het moment van knuffelen uiteraard). Mocht zij ook geïnteresseerd zijn dan kan dat als een hint opgevat worden.Ja ik ben 16, ja wij praten er zelf ook nooit over want de volgende ochtend doet ze heel normaal alsof er niks is gebeurd en gaat ze gwn verder met me aanraken enzo. Bedankt voor de tips !!
Alle reacties Link kopieren
Je bent gewoon bi_schierig denk ik.

Ik weet dit soort situaties van toen ik jong was ook nog wel.

Ook schrikken van jezelf dat je erover fantaseert enzo.

Ook wel eens gezoend en wat verder gegaan met een meisje. Gewoon omdat wij erover praatten en erg nieuwsgierig waren geworden.

Maar echt lesbisch ben ik niet hoor. Een beetje bi blijkbaar wel.
Alle reacties Link kopieren
quote:Blonddie schreef op 04 mei 2017 @ 16:47:

Ja qua relatie?



Blijkbaar zie je haar zitten, anders zou jij je hand niet op haar kont leggen.

Maar zoen haar niet meteen.

Praat met haar dat je bi bent.

En of zei dat ook is?Ik weet niet of ik een relatie met haar zou kunnen nemen, ik zie haar zeker zitten en ik heb al genoeg aanwijzingen gegeven na mijn idee dat ik haar zie zitten maar ze doet er niks mee en gaat gwn door met aanraken. Ik ga zeker hierover met haar praten !
Alle reacties Link kopieren
quote:bungaa schreef op 04 mei 2017 @ 17:04:

Je bent gewoon bi_schierig denk ik.

Ik weet dit soort situaties van toen ik jong was ook nog wel.

Ook schrikken van jezelf dat je erover fantaseert enzo.

Ook wel eens gezoend en wat verder gegaan met een meisje. Gewoon omdat wij erover praatten en erg nieuwsgierig waren geworden.

Maar echt lesbisch ben ik niet hoor. Een beetje bi blijkbaar wel.Ik ben ook nieuwschierig naar dingen doen met haar alleen miss wilt zij alleen knuffelen ofz want ze praat daar ook nooit over en doet alsof t erg normaal is. Ik ga zeker praten met haar !
Alle reacties Link kopieren
Gewoon luchtig vragen of zij wel eens een meisje heeft gezoend ofzo.

Hou het luchtig en leuk.
No way dat ik met een vriendin zo ga liggen.

Ik zou er met mijn zus al geen behoefte aan hebben.



Praten is sowieso altijd goed. Je zou het ook wat speelser kunnen aanpakken door met haar te vragen dat ze jouw ook eens gelijkaardig vastneemt of in dezelfde houding gaat liggen met jou...dan kan je al snel zien of dingen wederzijds zijn of niet...indien ja dan kan je stapje verder gaan...zeker niet overhaast te werk gaan!

Want stel dat jij hoge verwachtigen hebt/krijgt en het is niet wederzijds dan kan het soms hard aankomen...maw je ook emotioneel goed sterken !
Alle reacties Link kopieren
quote:DoeSunshine schreef op 04 mei 2017 @ 20:10:

Praten is sowieso altijd goed. Je zou het ook wat speelser kunnen aanpakken door met haar te vragen dat ze jouw ook eens gelijkaardig vastneemt of in dezelfde houding gaat liggen met jou...dan kan je al snel zien of dingen wederzijds zijn of niet...indien ja dan kan je stapje verder gaan...zeker niet overhaast te werk gaan!

Want stel dat jij hoge verwachtigen hebt/krijgt en het is niet wederzijds dan kan het soms hard aankomen...maw je ook emotioneel goed sterken !Ik hoef nooit te vragen of ze met me in dezelfde houding wilt liggen want dat doet ze uit zich zelf al, ze begint me gelijk aan te raken en tegen me aan te liggen. Maar bedankt voor de tip !!
Alle reacties Link kopieren
quote:bungaa schreef op 04 mei 2017 @ 17:16:

Gewoon luchtig vragen of zij wel eens een meisje heeft gezoend ofzo.

Hou het luchtig en leuk.Ik weeet dat ze dat nog niet heeft gedaan gezoend met een meisje, maar ik kan het haar nog wel een keer vragen
Alle reacties Link kopieren
Ik weet nog wel dat we in een groot 2 persoons bed lagen en zij lag aan de andere kant en ik aan de andere en opeens kwam ze mijn kant op en kwam ze erg intiem tegen me aanliggen
Alle reacties Link kopieren
En ze zei er niks over ze deed gwn alsof t heel erg normaal was ofz zonder enige schaamte deed ze t

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven