Help Zomaar veel denken aan wat onmogelijk is!!!

25-02-2017 15:01 69 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi

Ik denk veel aan mijn leidinggevende, ik voel altijd de spanning.

Ik ben 23, hij is 48. Weet ook dat hij niet getrouwd is.

Vind het een beetje raar maar voel me heel erg aangetrokken. Hier iets mee doen of laten?
Alle reacties Link kopieren
Wat zou je willen doen?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Geen idee heb dit nooit meegemaakt haha maar het zou zo me droomman kunnen zijn ????
Ik denk veel aan mijn leidinggevende, ik voel altijd de spanning.

Ik ben 23, hij is 48.



Dat overkomt mij nou nooit he
Alle reacties Link kopieren
quote:Mlouise schreef op 25 februari 2017 @ 15:04:

Geen idee heb dit nooit meegemaakt haha maar het zou zo me droomman kunnen zijn ????.. (gaat leesbril kopen..)
Lach hard, duik diep, kom terug..
Alle reacties Link kopieren
Hhaha waarom niet aatju
Alle reacties Link kopieren
Nee hij is gescheiden
Alle reacties Link kopieren
Meid, je bent 23. Deze man is bijna 50. Zoek een leuke frisse jonge vent en laat deze oude bok voor wat ie is. Je bent nu onder de indruk, maar bedenk hoe het zou zijn als jij straks begin dertig bent en hij tegen de zestig en oude mannen kwalen krijgt. Je hebt nog een heel leven voor je. Bovendien is een relatie tussen ondergeschikte en baas nooit goed voor de werksfeer.
“Als ondertussen de geest die liefde is ons allen maar leidt en beschermt. Dat is zo belangrijk.” Jeroen van Merwijk
Alle reacties Link kopieren
Als die getrouwd zou zijn of wat dan ook, zou ik er meteen afstand van doen.
quote:Mlouise schreef op 25 februari 2017 @ 15:10:

Hhaha waarom niet aatjuIk zal er niet de aanleiding voor geven denk ik.
quote:bumbly schreef op 25 februari 2017 @ 15:10:

[...]





Hij is al iemands droomman, hij is namelijk getrouwd.Jij kent de goede man ook dus?
quote:Zorroo schreef op 25 februari 2017 @ 15:11:



Deze man is bijna 50.



oude bok .



tegen de zestig en oude mannen kwalen krijgt. .



Zo dan, over stereotypering gesproken.



Weet je dat er ook jonge vrouwen kwalen zijn ??
Alle reacties Link kopieren
quote:Yakatani schreef op 25 februari 2017 @ 15:12:

[...]





Jij kent de goede man ook dus?Tijd voor een leesbril..
Lach hard, duik diep, kom terug..
Geen idee, als het niet een baas-baas is, maar meer een collega-baas en het jullie professionele relatie niet verstoort, waarom niet?
Maar voor TO:



Buiten het feit dat mannen van bijna 50 woest aantrekkelijk kunnen zijn en prettig ervaren in veel zaken, moet je je mss afvragen waarom je spanning voelt.



Kan het wellicht zijn dat je spannende ideeen hebt bij het spelen van een ondergeschikte rol ? En macht erotiseert, kan ook een rol spelen.

Maar wat ook kan is dat je in hem wellicht een soort vaderfiguur ziet waarbij je je beschermd voelt.



Just some thoughts want nogmaals, mss is ie gewoon woest aantrekkelijk.
Alle reacties Link kopieren
Nee, heb het al een tijdje elke keer als ik hem zie krijg ik zo een warm gevoel over me heen, hij is aantrekkelijk ja en voel echt de aantrekkingskracht. Dus het heeft niks te maken met spanning aatju (ondergeschikte rol) haha puur hem!! Echt
Alle reacties Link kopieren
Ja.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mlouise schreef op 25 februari 2017 @ 15:11:

Als die getrouwd zou zijn of wat dan ook, zou ik er meteen afstand van doen.Je zou hem dan naar het asiel brengen?
Lekker laten.

Hoe spannend het misschien ook lijkt, uiteindelijk is een ongelijkwaardige relatie niet goed voor je. En als je denkt dat je best een gelijkwaardige relatie kunt hebben met je 25 jaar oudere leidinggevende, dan vergis je je.
Alle reacties Link kopieren
quote:S-Groot schreef op 25 februari 2017 @ 15:29:

[...]



Je zou hem dan naar het asiel brengen?Hahaha nee, maar dan zou dat gevoel weggaan denk ik, heb daar niks mee getrouwde mannen, doe ik meteen afstand van.
quote:Mlouise schreef op 25 februari 2017 @ 15:27:

Nee, heb het al een tijdje elke keer als ik hem zie krijg ik zo een warm gevoel over me heen, hij is aantrekkelijk ja en voel echt de aantrekkingskracht. Dus het heeft niks te maken met spanning aatju (ondergeschikte rol) haha puur hem!! Echt



Dan zou ik me door niets en niemand laten stoppen. Je beschrijft tenslotte 1 vd mooiste gevoelens die mensen kan overkomen en waarom zou je dat dan voorbij laten gaan ?



Je leeft tenslotte in het hier en nu.
Alle reacties Link kopieren
quote:aatjuhh123 schreef op 25 februari 2017 @ 15:31:

[...]





Dan zou ik me door niets en niemand laten stoppen. Je beschrijft tenslotte 1 vd mooiste gevoelens die mensen kan overkomen en waarom zou je dat dan voorbij laten gaan ?



Je leeft tenslotte in het hier en nu.Jaa ik zie het wel, ik laat het op zijn beloop.
quote:Mlouise schreef op 25 februari 2017 @ 15:31:

[...]



Hahaha nee, maar dan zou dat gevoel weggaan denk ik, heb daar niks mee getrouwde mannen, doe ik meteen afstand van.



Van een mens neem je afstand, van een dier doe je afstand. Behoorlijk verschil.



Hoe dan ook.

Jij voelt aantrekkingskracht, heeft hij ook maar enige hint gegeven dat het wederzijds is? Anders zou ik er niet zo snel achteraan gaan. Het is wel je baan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mlouise schreef op 25 februari 2017 @ 15:31:

[...]



Hahaha nee, maar dan zou dat gevoel weggaan denk ik, heb daar niks mee getrouwde mannen, doe ik meteen afstand van.Heel verstandig (wat je bedoelt althans (niet wat je daadwerkelijk schrijft ).
Alle reacties Link kopieren
Als je ervoor wil gaan zou ik het gewoon doen XD

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven