Het einde

07-04-2015 18:55 437 berichten
.
Alle reacties Link kopieren
Goed dat je nog andere dingen doet en jezelf niet opsluit in een kelder met alcohol of zo. Elke dag toch een beetje zon halen helpt ook.



Veel sterkte.
Alle reacties Link kopieren
Heeft er een advertentie in een jongensblad gestaan onlangs ofzo? Het lijkt wel een epidemie met al mannelijke to's op de relatiepijler...
Alle reacties Link kopieren
Ja jonge jongens en Belgen.



On topic:



Klote voor je. Goed dat je afleiding zoekt en hoe cliché ook, dit zal moeten slijten.
Wakker worden. Naar de bank strompelen. Uitstrekken. Verder slapen. Ik zou een prima huisdier zijn.
Alle reacties Link kopieren
Rot voor je TO, sterkte!
Hallo?!
Ik weet dat het de norm is in dit leven om als man en vrouw door het leven te gaan. Maar soms, heel soms, zijn er twee vrouwen die besluiten samen wat op te bouwen. Ik had niet gedacht dat ik erbij moest melden dat ik niet heteroseksueel ben. Maar dank voor de reminder.
Alle reacties Link kopieren
Eh dat had je er niet persee bij hoeven zeggen,

maar wij kunnen dat ook weer niet ruiken uiteraard of iemand man of vrouw is.

Excuses voor de verwarring dan maar.
Wakker worden. Naar de bank strompelen. Uitstrekken. Verder slapen. Ik zou een prima huisdier zijn.
Sterkte TO, goed dat je het contact verbroken hebt. Je mist haar natuurlijk, maar het gaat straks echt beter.
Alle reacties Link kopieren
Excuseer To. Je hebt een heel terecht punt.
Liefdesverdriet is vreselijk. Veel sterkte TO!
To, goed dat je je ding blijft doen. Het is inderdaad je tijd uitzitten. Sterkte! Liefdesverdriet sucks!
Alle reacties Link kopieren
Je doet wat je moet doen. Wil je even een hart onder de riem steken. Het is lastig en je mag het ook gewoon klote vinden en verdriet hebben. Wel goed dat je gewoon doorgaat met je leven. Succes en geef het tijd.
Alle reacties Link kopieren
quote:Audrey-Parker schreef op 07 april 2015 @ 19:06:

Eh dat had je er niet persee bij hoeven zeggen,

maar wij kunnen dat ook weer niet ruiken uiteraard of iemand man of vrouw is.

Excuses voor de verwarring dan maar.

Maar dat hoeft toch ook niet?

Liefdesverdriet is toch liefdesverdriet, in welke combinatie dan ook?



TO, het is ook kut

Vind het al knap van je dat je zelf weet dat het ooit over gaat

Toen ik er midden in zat dacht ik echt dat het nooooooit meer over zou gaan



Sterkte, enne.....chocolade helpt (een ietsiepietsie)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Nee heeft voor het advies verder geen waarde of het een mannelijke of vrouwelijke TO is,



Maar ging meer over of er advertentie in jongensblad heeft gestaan

(weet even niet meer wie die reactie plaatste maar ik beaamde het haha).
Wakker worden. Naar de bank strompelen. Uitstrekken. Verder slapen. Ik zou een prima huisdier zijn.
Alle reacties Link kopieren
Als een hechte liefdevolle en fijne relatie verbroken wordt kan het zijn dat je door een soort van rouwprocesgaat en daar ben je nog maar net aan begonnen. Gun jezelf tijd hiervoor. Sterkte.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Wat rot voor je, liefdesverdriet is echt een naar proces. Alles wat je nu doet, is het enige wat je kan doen. Heel veel sterkte, ik hoop dat het snel zal slijten.
Ik denk dat je niets anders kan doen dan dat je nu doet en dat is afleiding zoeken.



Dat je die droom hebt over dat ze overleden is is niet zo raar, het is toch een soort van een rouwproces waar je inzit. Jij hebt er niet voor gekozen, je zag het niet aankomen, daardoor voelt het alsof je vriendin zo uit je leven is weggerukt.



Heel veel sterkte
Alle reacties Link kopieren
Ik doe met je mee.. Bij mij is t nu.ook n maand gedaan. Ik doe ook vanalles en rouw ook nog steeds... Tijd zal t moeten doen Heel veel sterkte
Dank jullie wel voor de reacties. Het helpt.



@saszee, Ja, de dromen.. eigenlijk is het inderdaad het verwerken van verlies, rouw. Nare boel. Zeer vermoeiend ook.



@Summerdance, chocola: check!



Dank allen.



@limburg, Sterkte ook voor jou. Zon, sporten, chocola dus.. gewoon een beetje endorfine doet iets. Al lijkt het soms maar een nano-seconde te werken. De tijd doet de rest.
Alle reacties Link kopieren
@Fireflywentby: merciekes... ik probeer , meer kan ik niet beloven... Dag bij dag
Alle reacties Link kopieren
quote:jippie55 schreef op 07 april 2015 @ 19:00:

Heeft er een advertentie in een jongensblad gestaan onlangs ofzo? Het lijkt wel een epidemie met al mannelijke to's op de relatiepijler...



Er zijn twee soorten mannen die op dit forum komen.

1. Willen serieus met vrouwen praten en ons standpunt horen. TS is hier waarschijnlijk 1 van en er is niks mis mee, vind ik.

2. Ondanks dat de meeste websites door mannen en hun mening gedomineerd wordt, kan deze groep het niet hebben dat er ook zoiets is als een plek waar vrouwen met elkaar praten en het voor elkaar opnemen. Zij denken daadwerkelijk dat ze ons en onze mening kunnen beheersen en voelen hier ook sterke (pathetische) dwang toe. Zij doen dit oa door altijd de kant van de man te kiezen bij een conflict. Ook houden ze ervan elke vrouw af te zeiken die zich niet precies gedraagt of eruit ziet zoals zij dat willen. Door ons te 'straffen' met beledigingen proberen ze ons in het gareel te houden.
Alle reacties Link kopieren
3. to is een vrouw 😀



Sterkte!
Mot met to
quote:fireflywentby schreef op 07 april 2015 @ 20:46:

Dank jullie wel voor de reacties. Het helpt.



@saszee, Ja, de dromen.. eigenlijk is het inderdaad het verwerken van verlies, rouw. Nare boel. Zeer vermoeiend ook



Ja dat kan ik me voorstellen dat het vermoeiend is.



Is lekker goed uithuilen wil misschien ook nog wel is helpen
Alle reacties Link kopieren
quote:Defietsboer schreef op 07 april 2015 @ 21:08:

[...]





Er zijn twee soorten mannen die op dit forum komen.

1. Willen serieus met vrouwen praten en ons standpunt horen. TS is hier waarschijnlijk 1 van en er is niks mis mee, vind ik.

2. Ondanks dat de meeste websites door mannen en hun mening gedomineerd wordt, kan deze groep het niet hebben dat er ook zoiets is als een plek waar vrouwen met elkaar praten en het voor elkaar opnemen. Zij denken daadwerkelijk dat ze ons en onze mening kunnen beheersen en voelen hier ook sterke (pathetische) dwang toe. Zij doen dit oa door altijd de kant van de man te kiezen bij een conflict. Ook houden ze ervan elke vrouw af te zeiken die zich niet precies gedraagt of eruit ziet zoals zij dat willen. Door ons te 'straffen' met beledigingen proberen ze ons in het gareel te houden.

Niks mis met mannelijk inbreng maar word ondertussen beetje flauwe van alle mannelijke hulpvragen op relaties. Het is echt opvallend.

Maar dit is off-topic en heb To al mijn excuses aangeboden voor mijn conformistische gedachte
quote:jippie55 schreef op 08 april 2015 @ 00:16:

[...]



Niks mis met mannelijk inbreng maar word ondertussen beetje flauwe van alle mannelijke hulpvragen op relaties. Het is echt opvallend.

Maar dit is off-topic en heb To al mijn excuses aangeboden voor mijn conformistische gedachte En aanvaard, uiteraard.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven