Het einde

07-04-2015 18:55 437 berichten
.
Alle reacties Link kopieren
@chelsea: ik weet dat t op dit moment heel zwaar is, en dat je niet gelooft dat t weer beter wordt, maar dat wordt t wel... Je kunt heel veel van iemand houden, maar je kunt die persoon niet dwingen om van jou te houden. Er zit helaas niks anders op om hier door te moeten, maar geloof mij ik weet hoe jij je voelt. Het lijkt allemaal zo oneerlijk ,onwerkelijk en teveel... Ik heb nog maar weinig relaties gehad, maar ken de pijn. Met mijn ex-man 21 jaar samen/getrouwd, met mijn ex-vriend 2,5jaar. Probeer afleiding te zoeken en veel te praten met vrienden, familie of met ons op deze forum. Hoe jij je nu voelt is volkomen normaal. Ik wens je heel veel sterkte...
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal, moet dit ook even van me afschrijven. Na 2 maanden weer even een inzak momentje. Ik droom veel over mijn ex en dacht dat ik na 2 maanden me wel oke ging voelen. Het ging goed tot dit weekend. Gister en vandaag gehuild. Even op zijn instagram gespiekt en zie foto's die ik niet wilde zien. Stom van mij. Heb nu alle social media verwijderd en zet het er na een tijd weer op.



Ik wil jullie allemaal sterkte wensen. Wij komen er wel, tijd heelt alle wonden. Zucht.
Alle reacties Link kopieren
Vanavond op stap geweest (verjaardagsfeestje) met een neef van mij om afleiding te zoeken. Slecht idee... de dames die aanwezig waren maakte een hele scène voor peanuts, ook wel wat psychische problemen dat ik dacht 'jezus waar ben ik terecht gekomen? ' Ik heb het feestje vroegtijdig verlaten...ik vond er mijn draai niet...

Ben als een bezetene naar huis gereden met de wagen.... pffff wat een dag...
Alle reacties Link kopieren
@Limburg thx voor je begrip en luisterend oor. Ik weet dat ik er door moet, maar ik kan niet vatten dat iemand zomaar kan zeggen dat de liefde op is en een heel gezin achterlaat omdat het even moeilijk gaat. De 3de partij in het spel laat haar goed voelen en het kriebelt langs alle kanten, tuurlijk is er dan geen plaats meer voor gevoelens naar mij toe. Ik krijg ook geen 2 de kans van haar terwijl ik altijd aan haar zij heb gestaan behalve het laatste jaar...
Alle reacties Link kopieren
@feliicia: ik ben ondertss 5 maandjes verder maar foto's is nog steeds n hekelpunt. Zoals je zegt , tijd heelt alle wonden.... t wordt echt steeds beter, maar je bijft nog wel even op die achtbaan. Sterkte....



@chelsea: t gevoel ongeloof, onmacht ga je nog n paar keer tegen komen... Ik hoo dat je ook kracht vindt in je dochtertje... Vooral heel veel praten en alle tijd nemen die je nodig hebt.... Sterkte
Het valt niet mee, maar sterkte allemaal. Het wordt echt beter.
Alle reacties Link kopieren
@limburg, bedankt. Heb mijn weekend niet deze week. Dacht dat het beter ging na 2 maanden maar helaas een terugval. Denk dat iedereen van dit topic ook weet wat we allemaal doormaken. Het is een achtbaan die veel langer duurt als een normaal ritje. Ik zie hem plezier maken en feesten (iets wat hij met mij nooit wilde doen) en een foto liken van zijn ex.... en dat komt hard aan allemaal. Terwijl ik wil dat hij ook gelukkig kan zijn ben ik toch kwaad. Met mij had hij geen zin in feesten en nu heeft hij interesse in andere vrouwen. Pijnlijk.



Bij jou dus 5 maanden, het is moeilijk en vooral dat foto moment inderdaad. Ik herken het helemaal. Ik kan ze nog niet verwijderen, op foto's zagen we er zo gelukkig uit en dan denk je was het maar weer als toen we WEL gelukkig waren. Ik geef onze relatie absoluut geen kans meer, de manier waarop hij mij heeft behandeld is niet goed geweest en ik heb te veel gepikt. Hoop dat hij gelukkig gaat worden maar toch hoop ik stiekem dat als hij alleen is, mij mist..... Stom eigenlijk. In de relatie stond mijn leven eigenlijk in het teken van hem en nu denk ik egoistisch. Ach, ooit voelen we ons allemaal weer gelukkig en kunnen we hier lachend naar terug kijken.



Allemaal een dikke knuffel.
Alle reacties Link kopieren
Hier weer een leuke dag meegemaakt met mijn (ex)vrouw toen ze onze dochter bracht. Kwam zeggen dat ze morgennamiddag haar appartementje ging opmeten voor haar meubeltjes. Dus ik vroeg:'Gaat je vader mee om te helpen?' Waarop zij natuurlijk zei:'Nee, mijn collega (waar ze een relatie mee gaat beginnen) gaat mee'. BAM weer een emotionele slag recht in mijn gezicht en begon weer boos te worden. De excuses dat ze alleen wou gaan wonen om zichzelf te ontdekken en haar gevoelens smolten als sneeuw voor de zon. Ik vroeg haar wanneer hij dan mee introk? Wist ze mij doodleuk te vertellen dat hij waarschijnlijk de week dat onze dochter bij mij is hij bij haar blijft logeren en als onze dochter bij haar is hij bij zijn ouders blijft. BAM slag 2.... echt wat een hartloze tr... Daarvoor moet je 17 jaar samen zijn.....Mijn dochter van 3 jaar die vraagt om samen te knuffelen, mijn hart brak en barste in tranen uit , zij bleef ijzig koud...

Ik heb alle onze foto's samen van FB afgegooid en haar verwijderd. Wat een onmens, BAH. Sorry maar dat moest er even uit.

Ik wil haar niet meer zien of horen, want elke keer weet ze me pijn te doen...., maar dat gaat natuurlijk niet door mijn schat van een dochter.....


Lijkt me heel pijnlijk.
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad, heel pijnlijk. Heel veel sterkte...
Alle reacties Link kopieren
""
Het is heel normaal om jezelf kort na een breuk allerlei dingen te verwijten, ik heb dat ook gedaan.

Toen kwam de periode waarin ik vond dat ik mijn ex alles kon verwijten. Nu zit ik ergens halverwege. Mijn ex heeft de relatie verbroken vanwege voor haar gevoel goede redenen; ze vond me gewoon niet leuk genoeg meer en de fysieke kriebels waren er niet meer, die heeft zij wel nodig. Ik had daar niks aan kunnen veranderen, maar er zijn zeker wel zaken die niet gelijk betrekking hadden op de breuk waarvan ik nu vind dat ik ze anders had moeten of kunnen aanpakken.



Het is heel menseigen om te denken in termen van verwijten. Maar eigenlijk helpt het je geen stap verder. Als je voor jouw gevoel alles hebt gedaan om de relatie te redden, dan is dat volgens mij alles wat je nodig hebt om nog een stap vooruit te zetten.



Fijn dat je hebt kunnen praten met anderen en dat er begrip is.
Alle reacties Link kopieren
Hallo mensen, even een update:



Deze week was er feest in mijn dorp, een hele week lang, altijd super gezellig etc. etc! Die nieuwe meid waar ik al best lang contact mee heb was er uiteraard ook, we hadden beide bepaald dat we elkaar gewoon moesten zien. Ik was aan de ene kant dus best zenuwachtig omdat ik totaal niet weet hoe ze echt over me denkt en ik zou mijn ex weer tegenkomen, ook iets niet heel gemakkelijk dacht ik van tevoren.



Om een lang verhaal kort te maken, de tweede avond kwam ik haar tegen, we hebben best lang staan praten, ondanks de herrie verliep het gesprek goed, had stiekem wel wat 'voorbereid' om het gesprek lekker gaande te houden, achteraf niet echt nodig geweest denk ik.. Maar het was echt mega gezellig en uiteindelijk door een vriendin van haar en een vriend van mij hebben we lekker gezoend midden in die tent haha. Blij dat dat gebeurde zeg! Uiteraard zou ik haar nog vaker tegenkomen en elke keer hebben we staan zoenen, goed teken dus. Alleen zelf weet ik nog niet helemaal wat ik wil, niet door mijn ex, maar ik denk al veel te veel na over wat er nog kan komen, ik voel me goed bij haar, maar ben denk nog wat beschermd naar mezelf toe, zit er bv. nog niet aan te denken direct af te spreken begin deze week bijvoorbeeld. Komt dat omdat ik bang ben mezelf te kwetsen weer, aangezien ik me nu goed voel? Tips/ideeën?



Wat me ex betreft, die kwam ik tegen uiteraard, we zeiden elkaar gewoon gedag en ze begon wat te praten met vrienden van mij, ik vroeg haar hoe haar vakantie was geweest, ze heeft een stedentrip gemaakt dus genoeg meegemaakt. Uiteindelijk zei ze alleen 'ja, leuk'. Dacht huh, wil je niet eens een gesprek aan gaan als een sociaal mens, niet dat ik er wakker van lig, totaal niet eigenlijk, maar vond het een beetje vreemd. Heb dus voor mezelf besloten om haar verder ook amper aandacht te geven, als ik haar tegen kom zeg ik even 'hoi, hoe gaat het' en verders niet veel eigenlijk, ga niet speciaal naar haar toe bijvoorbeeld. Ze had haar haren ook veranderd en ze lijkt heel persoonlijk veranderd, maar ik vind haar bijvoorbeeld ook niet aantrekkelijker geworden, tuurlijk ze blijft altijd bij me hangen en we geven heus wel om elkaar, maar had nu meer zoiets van huhh in welke grot heb jij gezeten? met alle respect uiteraard kwam haar ouders ook weer tegen met haar hond, die leken wel echt blij me te zien haha, praatje gemaakt, die hond werd gek toen die me zag, maar schijnbaar is mijn band beter met haar ouders dan met me ex zelf…



Wilde jullie het even vertellen en ben ook benieuwd wat jullie me adviseren etc! Hoe gaat het verder met jullie?
Hey master, super fijn dat je eindelijk wat hebt kunnen afspreken met die nieuwe meid! Ik kan me voorstellen dat je juist bij nieuwe gevoelens gaat nadenken over de toekomst. Dat is ook lastig. Het is ook juist wat ervoor gezorgd heeft dat mijn date afgehaakt is. De gevoelens die ze voor mij begon te krijgen waren te spannend en ze was er niet klaar voor om zich opnieuw te geven. Mijn advies aan jou zou nu zijn: stop met nadenken daarover. Als je iets vaker met haar kunt afspreken en het is leuk, geniet er dan lekker van. Meer hoef je niet te doen voor nu.



Dat van je ex lijkt me lastig. Ergens wil je een normaal gesprek voeren en dat blijkt toch lastig als zij weinig interesse toont. Dat je ex er anders uit ziet, herken ik ook. De mijne heb ik nooit meer gezien, maar via via heb ik wel foto's voorbij zien komen waarop ze er ook anders uit zag. Dat moet vast gek voelen, alsof je diegene kent, en toch ook weer niet. Dan wordt weer heel duidelijk dat je niet meer samen bent.



Met mij gaat het. Mijn ex heeft een tijd terug contact opgenomen, vragen hoe het gaat met mij. Ik ben mijn ex goed aan het verwerken, maar ik voel me nog vaak genoeg kut. Hoe zuur ook: mijn laatste date is flink onder mijn huid gaan zitten en ik heb me meer aan haar gehecht dan ik had gewild. Ik was echt blij met haar, en dat verbroken contact verwerken komt nog bovenop alles van het afgelopen jaar... Dus ik ben vooral mentaal moe... Geen ruimte nu voor nieuwe mensen dus.

Verder gaat het goed.
Alle reacties Link kopieren
Hallokes allemaal....



@master: wat leuk om dit te lezen, en zoals fire zegt zo weinig mogelijk nadenken. Het wijst zichzelf wel uit, geniet ervan..

Ook ik wil ooit terug contact met mijn ex, maar niet nu. Heb t nog steeds te moeilijk met foto's met zijn nieuwe vriendin, zegt genoeg :(



@fire: hey meid, wat een a chtbaan, zit er zelf ook nog op. Mijn "rust" ben ik even kwijt. Zoveel mensen om je heen en je toch eenzaam voelen... Zoveel vragen naar de toekomst toe... Herken die mentale moeheid.... sterkte
Het komt wanneer het komt, inderdaad. Alles gewoon even uitzitten en de tijd geven. Ik ben wel blij dat mijn ex mij nog weinig doet. Toen ze me berichtte, voelde ik er weinig bij. Dus dat is ook wel fijn.



Ik snap ook dat je vragen hebt over de toekomst. Hopelijk vind je ook veel steun in anderen.
Alle reacties Link kopieren
@fire: dank je, wetende dat jij ook steeds terug reageert doet mij ook deugd!! Knuffel terug
Alle reacties Link kopieren
@fire & @Limburg: eenzaamheid is een moeilijke vijand om te verslaan, maar ook niet onoverwinnelijk... Volhouden iedereen!

Let's hope at the end we all get what we deserve and that is love.
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal.....

T is hier stil, maar dat was t ook van mijne kant.

Ik zit mijn tijd nog steeds uit, maar krijg to h terug de zin om iemand tegen te komen....

Hoe we dat gaan klaar spelen is iets anders. Hoop nog steeds op ding dong (de bel), maar dan kan ik nog lang wachten...

Hoe is t met jullie? Grtjs
Bij mij nog steeds alles stil en rustig eigenlijk. Geen leuke vrouwen in mijn omgeving, en eigenlijk heb ik besloten om er maar helemaal niet mee bezig te zijn. Dus ik plan mijn hele week chronisch vol zodat ik altijd wel wat te doen heb. Dat helpt wel. Ik heb mezelf zo druk en actief gemaakt de afgelopen tijd dat ik niet zo vaak meer denk aan daten. Wanneer het moment daar is, wil ik dat wel weer natuurlijk. Er zijn heus nog wel genoeg momenten waarop ik denk: was leuk geweest om iemand naast mij te hebben.



Mijn ex neemt zo nu en dan nog contact op en lijkt toch hier en daar wat te wankelen in haar gevoel, maar het doet mij nog weinig. Het was haar eigen keus om mij aan de kant te zetten.



En verder... De donkere dagen komen eraan, ik kijk er niet naar uit.
Alle reacties Link kopieren
@fire: weet wat je bedoelt met die donkere dagen :(
Alle reacties Link kopieren
Hier is de vrouw gisteren haar boeltje komen opladen en de huissleutel komen afgeven. Voor haar geen vuiltje aan de lucht. Zit mevrouw nog lekker grappig lopen doen in ons huis. Het doet haar allemaal niets. Het is zelfs zo ver gekomen dat mijn dochtertje continu achter mij vraagt omdat mijn vrouw weinig tijd vrij maakt voor haar (zit momenteel bij mijn schoonouders. Zij zijn allesbehalve te spreken over de gang van zaken, maar denken mee in het belang van hun kleinkind). Heb mijn vrouw wel hierop gewezen. Wat een egoistisch onmens! Bah!



Ondertussen heb ik de school verwittgd betreffende de gewijzigde gezinsituatie.

Vandaag voor de rest kasten opgeruimd. Wel een mentale tik gekregen toen ik onze dochter haar 1ste bijtring uit de kast haalde samen met haar andere babyspullen. Ik was bijna naar mijn vrouw en die vent toegereden om hem een opdoffer te verkopen (want ook hij laat een vrouw en 2 kinderen achter). Uiteidelijk ben ik blijven kasten opruimen tot 23u en wat alcohol genuttigd om rustig te blijven.



Morgen wel een leuk vooruitzicht en dat is een etentje met een vrouwelijke ex-collega die net hetzelfde heeft meegemaakt. Hopelijk brengt het mij wat afleiding.
Wat een slopende periode moet dat zijn. Wel fijn dat je nog gezond en goed door lijkt te gaan. Afleiding is erg fijn, hopelijk heb je een leuke en fijne avond!
Alle reacties Link kopieren
@fireflywentby Is inderdaad slopend, maar heb goede vrienden en collega's die wat voor afleiding zorgen en me moed geven.

Weet je het is nu meer als een maand geleden sinds de breuk. Een nieuwe relatie is nog te snel, maar rondkijken kan nooit geen kwaad hè...
Rondkijken is sowieso altijd goed. Ogen open.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven