Het einde

07-04-2015 18:55 437 berichten
.
Alle reacties Link kopieren
Zeker niet ! Ik wou gewoon dat ik in de toekomst kon kijken ofzo om te zien dat dit weg gaat. En heb echt het gevoel nooit meer zoiets voor iemand te gaan voelen. En dat hij gewoon verder gaat , terwijl hij zij dat hij me als de moeder van zijn kinderen ziet. Pff uiteindelijk wordt het beter
Alle reacties Link kopieren
@iris369: ik begrijp je helemaal, wij allemaal hier... Ik ben ook zo ongeduldig, en wil nu weten hoe t verder gaat, helaas moeten we dat afwachten...Ik geloof ook niet nog zoiets ooit te vinden... Ik blijf t zeggen, maar daar helpen wij ons niet mee... Tijd is onze vijand en onze vriend op dit moment.. dikke knuffel, als je t moeilijk hebt..je stuurt maar
Alle reacties Link kopieren
Heb vandaag wel een goede dag gehad. Een beetje opruimen en klussen in huis. Blijft wel raar: vroeger deed ik dat voor 'ons', nu alleen voor mezelf... Een beetje hetzelfde als dat ik na twee maanden nog steeds alle kleine dagelijkse dingetjes zou willen delen met haar (via WhatsApp e.d.). Hebben jullie dat ook?
Alle reacties Link kopieren
Ja dat heb ik ook heel erg! dan maak ik iets mee waarvan ik weet dat hij dat leuk of minder leuk zou vinden en dan wil ik het hem vertellen, maar dat kan niet. :(
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat heb ik ook zeker! Soms pijnlijk om het niet te delen, maar wel beter! Toch heb ik nog wel eens momenten dat ik kleine dingetjes met mijn ex vriendin deel, aangezien zij dat ook met mij weleens doet. Heb daar zelf gelukkig niet altijd gelijk een rotgevoel bij, dan heb ik nog het idee dat we 'iets' delen en van elkaar horen (wat we beide willen).
Alle reacties Link kopieren
Oo dat lijkt me wel moeilijk, maar ook wel fijn. Blijf het bijzonder vinden dat het gewoon van elke dag lief en leed met elkaar delen 4 jaar lang naar 0 contact gaat. En allemaal zo makkelijk in zijn geval. Hoe vullen jullie je dagen in? Ik heb vaak het gevoel dat ik persee iets moet doen, anders ga ik teveel nadenken. Maar er is natuurlijk niet altijd wat te doen..
@victory2015, ik herken dat.

Ik zou heel graag dingen willen delen, vooral de kleine dingen.



Ik mis het samen wakker worden en samen slapen via Whatsapp. De goeiemorgen en slaap lekker berichtjes. De korte, nietszeggende appjes. De "ik mis jou" berichtjes.



Ik vul mijn dagen verder met werken, lang en veel werken. De weekenden zijn het moeilijkst, want dan werk ik niet.
Alle reacties Link kopieren
Als ik iets meemaak of hoor denk ik dat moet ik even zeggen en dan denk ik, oh nee... Als het 13u is denk ik hij heeft gedaan met werken, en ga zo door... Die berichtjes , s morgens wakker worden met hem en s avonds in slaap vallen.... Ik vind de weekenden ook persoonlijk t ergst... Door de week werken, sporten, familie, vrienden, mijn kinderen...
Alle reacties Link kopieren
De weekenden zijn inderdaad het ergst. Vooral als de kinderen niet bij mij zijn (zijn overigens geen kinderen van de ex waar we het nu over hebben, zijn van daarvoor). We zagen elkaar alleen in de weekenden, dus door de weeks is er sowieso niet zoveel verschil, afgezien van die berichtjes dan... Ik vermaak me op zich wel. Werk, rommelen in huis, sauna, bioscoop, sporten, heel veel lezen. En af en toe sta ik mezelf toe om even heel zielig te zijn...

Ik zou trouwens ook niets meer willen delen met haar of contact hebben. Dat zou zo'n kwelling zijn. Ik heb ook alles weggedaan: mail, berichtjes, briefjes, kadootjes, foto's. Alles... Het klinkt hard, maar voor mij de enige manier...
Ik zag mijn ex ook alleen in de weekenden. Toch voelt het doordeweeks nu ook alsof ik wankel.

Maar je hebt alles echt weggegooid? Of heb je het in een doos gestopt? Ik snap dat weggooien wel. Alleen ik kan dat niet, ik wil het denk ik ook niet. Mijn eventuele toekomstige partner zal ermee moeten leven dat er een mapje met meer dan 1000 foto's van mijn ex en mij op de pc staat. En een doos met kado's.
Alle reacties Link kopieren
Dat wankele gevoel heb ik ook hoor. Ook al zag je elkaar niet, dan was je toch samen voor je gevoel. Dat is nu weg.

Inderdaad alles weg: delete + kliko. Ik ken mezelf, dan ga ik er iedere keer in zitten grutten en eindigt het in drowning in misery, dat wil ik niet.
Alle reacties Link kopieren
Zag mijn ex de laatste tijd ook alleen in de weekenden... Behalve met vakanties of vrije dagen... Maar ik mis alles door de week, en t weekend nog veel harder... de foto's zijn gescheurd toen ik aanvoelde dat hij zich safe had gezet , de foto's van fb enzo opgeslagen.op pc... Zal altijd n deel blijven...
Alle reacties Link kopieren
quote:fireflywentby schreef op 20 april 2015 @ 19:12:

Ik mis het samen wakker worden en samen slapen via Whatsapp. De goeiemorgen en slaap lekker berichtjes. De korte, nietszeggende appjes. De "ik mis jou" berichtjes.Zo, inderdaad, die mis ik ook zo. 'Lekker geslapen moppie?' 'Werkse schat!' 'Ik wil je zien', man man man, wat gaf dat een goed gevoel. Ik heb zelfs nu nog weleens dat ik 's ochtends wakker wordt en gewoon hoop dat ze iets gestuurd heeft, terwijl ik weet dat ze dat niet doet. Of het dan komt omdat ik gedroomd heb, geen idee, maar soms zie ik dat ze niks heeft gestuurd en voel ik me ineens weer minder.
Alle reacties Link kopieren
Komt me ook allemaal heel bekend voor. Heel vaak als me mobiel trilt denk ik dat hij het kan zijn. Maar dat is niet zo. Slaaplekker allemaal !
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal.. We hopen vandaag n positievere dag en nacht te hebben als gisteren... Dat dromen mag toch ophouden... Wat zou t leuk geweest zijn om te ontwaken met n sms net als vroeger, maar nu droom ik....
Alle reacties Link kopieren
Hier best een goede dag gehad Zo nu en dan van die herinneringen en dan de gedachte 'ik zal nooit meer met haar...' maar gelukkig korte momentjes. Goed gelukt vandaag om afleiding te vinden. En jullie?
Alle reacties Link kopieren
Hmmm.. erg wisselvallig. over het algemeen weer veelste veel nagedacht. Probeerde te genieten van het zonnetje, maar dat lukt me vaak maar kort. Kon op sommige momenten wel weer janken eventjes. Heel veel van die ini mini herinneringen die me weer terug deden denken aan onze dates en dingen die we samen hebben gedaan.



Goed dat je een goede dag hebt gehad ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik ook wel een goeie dag gehad. Maar vind het wakker worden nog steeds het moeilijks! Al helemaal na zo'n droom waardoor je Wakker word met het idee dat er helemaal niks aan de hand is. Kennen jullie dat ook?
Dat dromen is herkenbaar. heel vervelend, maar het is pure verwerking. De scherpste randjes bij het wakker worden zijn eraf, met uitzondering van een paar dagen per week. Gedurende de dag zijn er genoeg scherpe randjes. Die voel ik vooral als ik vrij ben.
Alle reacties Link kopieren
Hoe verder in de verwerking , hoe meer dromen, bij mij toch... De dag gaat met afwisselingen... Vooral op vrije momenten...
Alle reacties Link kopieren
Nooit gedacht dat ik meer uitkijk naar de week dan naar t weekend... Wat zijn jullie plannen dit weekend?
Alle reacties Link kopieren
@iris369, wat bedoel je met wakker worden alsof er niets aan de hand is? Ik wordt juist vaak wakker met de gedachten dat er juist van alles gebeurd is, alleen weet ik niet meer wat ik droom..



Vanochtend ook weer onrustig wakker geworden, denk weer veelste veel aan haar, hoe graag ik zou willen dat ik niet aan haar denk, maar mis haar gewoon zo, kan wel weer janken. Waarom mis ik haar zo??? 😦
@master misschien helpt het om die hele heftige emoties één of meerdere keren per dag toe te laten of op te wekken? Kun je misschien ongegeneerd huilen, haar missen, luisteren naar muziek, zwelgen, dromen, fantaseren, huilen, herinneringen ophalen...alles, en daarna voor jezelf besluiten dat dát jouw moment van de dag was, en daarna je gedachten vullen met positieve dingen? Want dan geef je vrij ruimte aan je verdriet en gemis, maar je geeft daarna ook ruimte aan positieve emoties.



Ik doe het soms wel. Bewust het verdriet aandikken qua gevoel, erover schrijven enzo, en het daarna sluiten met positieve gedachtes. En dat mag ik van mezelf doen zolang er geen tranen meer komen wanneer ik zit te zwelgen. Wanneer dat moment daar is, weet ik dat ik bijna klaar ben met de pijn en verdriet.
Alle reacties Link kopieren
Ik bedoel met alsof er niks aan de hand is , dus dat de breuk maar een droom was. Dat heb ik soms als ik droom over iets leuks dat we deden ofzo.
Alle reacties Link kopieren
@master: ik mis hem ook zo, maar vandaag gelukkig n betere dag, voor zover hij al voorbij is... Dat radartje in t hoofd maakt bij mij soms ook overuren...



@fireflywentby: wat ben jij goed in woorden...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven