Het geheim voor een goede relatie.

01-09-2013 23:06 77 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,



Ik heb sinds kort een relatie met een super leuke man. De klik en aantrekkingskracht en alles daar om heen is volop aanwezig. Deze man heeft echter 2 gebroken huwelijken achter de rug. Ik wil deze relatie dan ook echt laten slagen omdat ik hem als mijn ideale man zie en ook omdat hij het verdient.



Hoe kan je een man zoveel mogelijk tevreden houden? Alle algemene tips en ervaringen zijn zeer welkom.



Wellicht ook leuk en handig voor de andere dames om mee te lezen. Laten we er een leuke en gezellige en ik hoop een leerzame topic van maken!
Alle reacties Link kopieren
quote:vlindertje20 schreef op 01 september 2013 @ 23:06:

Hoe kan je een man zoveel mogelijk tevreden houden?Door jezelf èn de man in kwestie er van te doordringen dat ieder verantwoordelijk is voor zijn/haar eigen tevredenheid.
Alle reacties Link kopieren
Misschien heeft hij de huwelijken wel laten mislukken... en ga ajb niet jezelf volledig wegcijferen ten koste van hem.
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn dat jullie het geluk in elkaar gevonden hebben ! Ik zou zeggen blijf met elkaar praten en naar elkaar luisteren. Het idee dat je hem tevreden moet houden zou ik niet als lijdraad nemen. Hij is verliefd geworden op wie jij bent dus blijf vooral dicht bij jezelf !
Soy Happy Together
Juk @ tevreden houden.
Alle reacties Link kopieren
Als je koste wat t kost die man tevreden wilt houden omdat de relatie móet slagen, dan is de relatie gedoemd te mislukken en ga je daar uiteindelijk heel ongelukkig van worden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Murdoch schreef op zondag 01 september 2013 23:14 Juk @ tevreden houden.

+1



Onbedaarlijke juk zelfs!
Alle reacties Link kopieren
As je doel is in een relatie de man tevreden te houden begin je al op ongelijkwaardige voet.



Je relatie goed houden doe je samen.
Ten eerste niet tevreden willen houden. Je bent zijn partner, niet zijn pleasende slaafje.



Verder:



1. Praten

2. Luisteren

3. Water bij de wijn als je een meningsverschil hebt of qua behoeften niet op 1 lijn ligt.
Alle reacties Link kopieren
Hoe jij jouw partner tevreden kan houden? Brrrrrrr.

Kom je uit de jaren 50 of zo?



Als jij je tevreden voelt bij de keuzes die jij maakt en jouw partner bij de zijne leiden jullie dus beiden een tevreden leven.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Girl1978 schreef op 01 september 2013 @ 23:15:

[...]



+1



Onbedaarlijke juk zelfs!In mijn geval een beetje Juk jukkerr de juk.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Je gaat jezelf toch niet wegcijferen hoop ik????



Maar een relatie gedijt het best met rust in de tent.

Geen drama, ruzie, ed.

Maar communicatie en gezelligheid.

En de seks leuk houden.

En het bankhangen niet de norm laten zijn.



Saai hè.
Alle reacties Link kopieren
quote:vlindertje20 schreef op 01 september 2013 @ 23:06:

Deze man heeft echter 2 gebroken huwelijken achter de rug. Ik wil deze relatie dan ook echt laten slagen omdat ik hem als mijn ideale man zie en ook omdat hij het verdient.

Niet echt het beste uitgangspunt trouwens. Je zou moeten willen werken om een goede relatie te krijgen en behouden omdat JIJ het verdient.



Nu komt het op mij over dat die vorige relaties alleen maar verbroken waren dankzij de exen in kwestie en dat de man geen enkel aandeel had in het niet meer werken van die relaties. Dat lijkt mij erg onwaarschijnlijk.

Wil jij hem soms bewijzen dat een eeuwigdurende relatie wel mogelijk is? Waarom moet jij hem dat bewijzen? Als hij dat vertrouwen nu niet heeft, willen jullie dan wel hetzelfde van en in een relatie?
Zolang je onderstaande in acht neemt zal het wel loslopen.



http://www.dbnl.org/tekst ... gros006hoeh01_01_0063.php
Alle reacties Link kopieren
En waarom voel jij een uitdaging door het feit dat hij al twee relaties heeft gehad? Hij zou door zijn ervaringen het beter zelf als een uitdaging kunnen zien i.p.v dat jij (zijn nieuwe liefde ) door zijn verleden denkt het 'beter' te moeten gaan doen dan je voorgangers.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Waar Enn dus op doelde, de man werd in de vorige eeuw tevreden gehouden. Nu moet hij het zelf doen.
Alle reacties Link kopieren
Oe wat een griezelige openingspost

Hoe je een man tevreden kan houden?



Euhmm....niet

Dat zit namelijk in hemzelf.



Waarom zou jij jezelf moeten aanpassen om een ander happy de peppy te houden?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Als jullie van elkaar houden, en bij elkaar passen dan is de relatie al goed. Daar hoef je niks 'extra's '' voor te doen. dan is het toch al geen leuke relatie meer?
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Oh help, jij gaat hem een perfecte relatie "geven"? Lijkt mij toch dat je elkaar gelukkig wil zien.... Wat dus betekent dat je jezelf bent en hij ook.



Terwijl ik dit typ, lig ik languit op de bank en is vriendlief warme chocolademelk voor mij aan het maken.... Zo simpel is het dus.
O en deemoedig pijpen.
Alle reacties Link kopieren
dit is echt erg.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
In de eerste plaats veel seks. Wel spannende seks dan in allerlei omgevingen. en net doen alsof je altijd gillend klaarkomt. Elke dag heerlijk eten voor hem koken. Veel complimentjes maken. Nooit boos op hem worden. Creatief met geld, mooie kleren uitzoeken zonder dat het hem een kapitaal kost. ( af en toe wat liegen als het toch duurder is) Niets eisen. Dankbaar zijn, dat jij zijn vrouw mag zijn.

Het huis goed schoonhouden en hem niet vragen te helpen.



Dat is het wel zo ongeveer.
Zie de ander als je bondgenoot niet als tegenstander. Wij zijn niet zo van de compromissen, maar als je bedenkt dat je partner ook het beste met je voor heeft kun je hem best zijn zin geven. Heb je liever geluk of gelijk?

Ik houd mijn man tevreden door altijd te luisteren als hij stoom moet afblazen of zijn ei kwijt moet over werkperikelen (en dat is best vaak). Ook luister ik gerust een half uur naar een verhaal over berekeningen van het een of ander, ook al begrijp ik de helft er niet van. Het is wel eens voorgekomen dat ik na zo'n verhandeling van een half uur ineens een stukje wél begreep en vroeg 'waarom doe je dat dan niet zo en zo?', waarop mijn vriend helemaal enthousiast achter zijn pc sprong en zei dat ik hem vreselijk goed had geholpen
quote:dubbeltje4 schreef op 01 september 2013 @ 23:32:

In de eerste plaats veel seks. Wel spannende seks dan in allerlei omgevingen. en net doen alsof je altijd gillend klaarkomt. Elke dag heerlijk eten voor hem koken. Veel complimentjes maken. Nooit boos op hem worden. Creatief met geld, mooie kleren uitzoeken zonder dat het hem een kapitaal kost. ( af en toe wat liegen als het toch duurder is) Niets eisen. Dankbaar zijn, dat jij zijn vrouw mag zijn.

Het huis goed schoonhouden en hem niet vragen te helpen.



Dat is het wel zo ongeveer.
Alle reacties Link kopieren
Niet aan zijn kop zeiken, veel seks waarbij niets taboe is, en hem vaak vertellen en laten voelen dat je hem waardeert. Verder lekker voor hem koken en het huis een beetje schoon houden. Dat gaat een superrelatie worden!



-oh, mosterd zie ik, dubbeltje4 was me reeds voor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven