Het geheim voor een goede relatie.

01-09-2013 23:06 77 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,



Ik heb sinds kort een relatie met een super leuke man. De klik en aantrekkingskracht en alles daar om heen is volop aanwezig. Deze man heeft echter 2 gebroken huwelijken achter de rug. Ik wil deze relatie dan ook echt laten slagen omdat ik hem als mijn ideale man zie en ook omdat hij het verdient.



Hoe kan je een man zoveel mogelijk tevreden houden? Alle algemene tips en ervaringen zijn zeer welkom.



Wellicht ook leuk en handig voor de andere dames om mee te lezen. Laten we er een leuke en gezellige en ik hoop een leerzame topic van maken!
Alle reacties Link kopieren
quote:spectral schreef op 01 september 2013 @ 23:12:

Misschien heeft hij de huwelijken wel laten mislukken... en ga ajb niet jezelf volledig wegcijferen ten koste van hem.Ja en misschien wel omdat de ex ook probeerde hem tevreden te houden, door hem op een voetstuk te zetten
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
quote:Murdoch, 7 minuten geleden

O en deemoedig pijpen.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
Je OP is het perfecte recept voor het mislukken van je nieuwe relatie. Ik zou zeggen: doe dat dus vooral niet.
Over dat pijpen: ik heb wel eens gehoord dat vrouwen zonder tanden dat het lekkerste doen, dus ik zou een bezoekje aan de tandarts plannen.
Wanhopig is het nieuwe geil.
Alle reacties Link kopieren
Jullie moeten elkaar tevreden houden. Misschien bedoel je dat ook? Dit is mijn ingrediënten lijstje: attent zijn, empatisch, lekkere seks, alles van elkaar weten, elkaar in de watten leggen, geen ruimte laten voor sleur, een eigen leven hebben, dankbaar en trots zijn, maatjes gevoel, lachen etc etc
Alle reacties Link kopieren
quote:newmamma schreef op 01 september 2013 @ 23:52:

Jullie moeten elkaar tevreden houden. Misschien bedoel je dat ook? Dit is mijn ingrediënten lijstje: attent zijn, empatisch, lekkere seks, alles van elkaar weten, elkaar in de watten leggen, geen ruimte laten voor sleur, een eigen leven hebben, dankbaar en trots zijn, maatjes gevoel, lachen etc etc

Echt?

Hier zou ik spontaan een koffer pak en wegwezen moment van krijgen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Ja echt we zijn een open boek......



Nou ook niet helemaal waar, hij hoeft niet te weten hoeveel ik precies spendeer bij de Douglas.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou niet eens een twee keer gescheiden man willen... wie zegt dat hij het dit keer wel met iemand volhoudt?



Mijn oom is twee keer getrouwd geweest en alle huwelijken gingen na een jaar of twee stuk. Waarom? Mijn oom is lui, egoistisch en denkt alles beter te weten.
Alle reacties Link kopieren
quote:newmamma schreef op 01 september 2013 @ 23:52:

Jullie moeten elkaar tevreden houden. Misschien bedoel je dat ook? Dit is mijn ingrediënten lijstje: attent zijn, empatisch, lekkere seks, alles van elkaar weten, elkaar in de watten leggen, geen ruimte laten voor sleur, een eigen leven hebben, dankbaar en trots zijn, maatjes gevoel, lachen etc etcEn dan, als kers op de taart: 2 identieke gaastrajassen en samen gaan fietsen, hij op een jongensgazellefiets en zij op dezelfde maar dan in meisjesuitvoering.
Alle reacties Link kopieren
quote:dubbeltje4 schreef op 02 september 2013 @ 00:01:

[...]





En dan, als kers op de taart: 2 identieke gaastrajassen en samen gaan fietsen, hij op een jongensgazellefiets en zij op dezelfde maar dan in meisjesuitvoering.Haha ben je het geloof in liefde kwijt?
TO, als je je aan de volgende regels houdt, dan moet het helemaal goed komen:



http://www.upcoming.nl/ri ... uisvrouwen-vroeger-hadden
Alle reacties Link kopieren
Ik vind jouw OP eng.

Dit is echt materiaal voor een ongelijkwaardige relatie.
Tja hij heeft al twee mislukkingen op zijn naam dus hij kan het niet.
Alle reacties Link kopieren
Wat vind je echtgenoot ervan dat je een vriend hebt?
Alle reacties Link kopieren
quote:newmamma schreef op 01 september 2013 @ 23:52:

Jullie moeten elkaar tevreden houden. Misschien bedoel je dat ook? Dit is mijn ingrediënten lijstje: attent zijn, empatisch, lekkere seks, alles van elkaar weten, elkaar in de watten leggen, geen ruimte laten voor sleur, een eigen leven hebben, dankbaar en trots zijn, maatjes gevoel, lachen etc etc





Maatjes zijn in een relatie heb ik nog nooit begrepen.

Sowieso de term ' maatjes zijn' niet



In de 2x 4 weken dat ik ooit op een datingsite zat kwam ik die term zo vaak tegen maar begreep het nooit, het is me ook nooit uitgelegd kunnen worden



Ik krijg er nog steeds schimmel van tussen mijn tenen.
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
En je vriend met wie je was gaan samenwonen?? Vind die het ook best dat je naast hem en je man nog een man bedient? Wat ik in je vorige topic al schreef: je probeert een stepford wife te zijn
koekoek dus
Alle reacties Link kopieren
quote:feeks schreef op 02 september 2013 @ 00:22:

En je vriend met wie je was gaan samenwonen?? Vind die het ook best dat je naast hem en je man nog een man bedient? Wat ik in je vorige topic al schreef: je probeert een stepford wife te zijnOhhhh had ik moeten loepen?
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
quote:SuzanneSuus schreef op 02 september 2013 @ 00:31:

[...]





Ohhhh had ik moeten loepen?Ja TO verzint volgens mij leuke verhaaltjes als ze/hij zich verveelt
Alle reacties Link kopieren
quote:SuzanneSuus schreef op 02 september 2013 @ 00:31:

[...]





Ohhhh had ik moeten loepen?





Ja TO verzint volgens mij leuke verhaaltjes als ze/hij zich verveelt



**



Kreun



Voor niets mijn maatjesverhaal opgeschreven ....
Je bent zelf een theepot
quote:zonnebloem2013 schreef op 02 september 2013 @ 00:01:

Ik zou niet eens een twee keer gescheiden man willen... wie zegt dat hij het dit keer wel met iemand volhoudt?

http://www.youtube.com/watch?v=XIsVHF2bwVs
Soms als ik in een heel lieve bui ben, dan doe ik een dag uurtje alles zoals hij het zou willen, hij is dan erg tevreden, ik iets minder
Alle reacties Link kopieren
Het is niet de bedoeling om bewust bezig te zijn hem tevreden te houden.

Het is veel belangrijker om te zorgen dat jezelf tevreden bent.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat hij al 2 x gescheiden is een teken aan de wand, het zal vast geen makkelijke man zijn.



Maar anyway hem proberen tevreden te houden is geen goeie insteek.

Belangrijk is zeker dat je beide ook je eigen dingen blijft behouden in jullie relatie.



Communiceren

Waardering

Respect

Compromissen kunnen maken.

Zelf gelukkig zijn.



Volgens mij zijn dit wel een aantal dingen die een relatie kunnen laten slagen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven