het is uit en kan het niet loslaten

25-04-2013 21:19 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een 3 maanden iets met een jongen gehad. In het begin twijfelde ik veel maar na een aantal weken werd ik super verliefd op hem. Uiteindelijk heeft hij het uitgemaakt omdat hij niet verliefd op mij was en zijn gevoel werd steeds minder..

Hij heeft een aantal dingen gezegd en gedaan waardoor ik erg onzeker ben geworden. Hij zegt dat het mijn schuld is geweest dat hij uiteindelijk niks meer voor mij voelde.

Hier zijn een aantal dingen waar ik mee zat:

Toen ik vroeg aan hem hoe hij mij lichaam vond zei hij dat het wel beter kon (omdat hij erg bezig was met zijn eigen lichaam dmv sporten, dieeten etc.)

Hij was van plan om meiden bij hem te laten slapen. Die kon hij nog van een vakantie van vorig jaar. Volgens hem was dit puur vriendschappelijk maar hij vertelde mij wel dat hij hun wel lichamelijk aantrekkelijk vond.

Hij gaf liever geld uit aan kleding en opstap gaan met vrienden. Met mij wou hij liever alleen op de bank zitten en tv kijken (heeft hij letterlijk gezegd )

Hij had plannen om in de vakantie 3 maanden naar het buitenland te gaan, of zelfs een jaar te reizen.

Als hij opstap ging dronk hij vaak zo veel dat hij de volgende dag delen niet meer kon herinneren.



Maar...hij heeft me wel 2 maanden lang meegeholpen met de verhuizing en echt alles voor me gedaan (geklust, geverfd, meegeholpen met uitzet te kopen etc) Toen was hij elk weekend bij mij. Hij gedroeg zich erg verliefd maar hij zei dat hij dit nog niet was. Hij zei toen vaak zijn vrienden af voor mij. Toch speelde de dingen die hierboven stonden wel al. Toen ik vroeg of hij het een beetje als verplichting zag om me steeds te helpen zei hij ja...terwijl ik iedere keer had gezegd dat hij ook met vrienden kon afspreken. Totdat mijn huisje klaar was, toen zag ik hem niet zo vaak meer. Hij ging een week op vakantie naar frankrijk met een vriend. Ik werd toen zo onzeker, dat ik me erg afhankelijk heb opgesteld. vaak bellen en berichtjes sturen(voordat hij ging gaf hij eerlijk toe dat hij nog niet verliefd was)

Toen hij terugkwam wou hij het uitmaken maar omdat ik dit nog niet wilde gaf hij me nog een kans.Ik heb toen erg mijn best gedaan. Ontbijt op bed, romantisch maken etc. Maar ik kon niks meer goed doen in zijn ogen.

Het is nu een maand geleden en heb nooit meer iets van hem gehoord.

Voel me schuldig dat ik me zo afhankelijk naar hem heb opgesteld.
Wees blij dat je van hem af bent.

Heb je zelf ook even je eigen tekst terug gelezen? Klinkt nl helemaal niet als een leuke man waar je gelukkig van zou worden.



Jammer dat je je wat hebt laten gaan aan het eind maar dat moet je dan maar snel vergeten (en ervan leren voor een volgende relatie)

En die klusuren in je huisje heeft hij maar mooi gemaakt
Alle reacties Link kopieren
Hij kon ook lief zijn voor mij. Vooral de eerste twee maanden. Maar toen had ik al vaker discussies met hem over die paar punten wat ik in mijn openingspost heb neergezet. Hij vond dat ik in die week dat hij in frankrijk was me zo erg afhankelijk heb opgesteld dat hij helemaal op mij is afgeknapt. Als ik dit niet had gedaan was hij (volgens hem) zeker verliefd op me geworden.
Alle reacties Link kopieren
`Wat een blabla van die man. Als hij jou echt leuk had gevonden dan had hij niet zulke dingen over je lichaam gezegd en niet andere meiden bij hem laten 'slapen' die hij wel aantrekkelijk zegt te vinden.
Alle reacties Link kopieren
gelukkig dat hij met zijn hulp bij het verhuizen zijn onbeschoftheid nog heeft geprobeerd te compenseren. En nou dumpen die knul. Succes met de volgende; ik heb ergens ooit gelezen dat men tien partners verslijt voordat men de ware tegenkomt dus je kan nog wat oefenen.
it's a big club and you ain't in it
Alle reacties Link kopieren
Trek je dit maar niet te veel aan. Sommige kerels hebben dit gedrag nou eenmaal een bepaalde tijd in hun leven. Ik heb ook een tijdje een vriendje gehad die het nodig vond om zich zo te gedragen naar mij toe. En ik hoor het ook wel vaker van vriendinnen dat hun ook bekend zijn met dat gedrag.



Ga gewoon lekker verder met je leven geef je ogen goed de kost en hou er rekening mee dat dit nog wel een keer kan gaan gebeuren,maar dan met een andere vriend.

Ik heb ook meerdere relaties gehad met volwassen kerels die zich altijd nog zwaar puberaal konden gedragen. Gelukkig heb ik nu de juiste.
Alle reacties Link kopieren
Nou zeg, ben jij even de jackpot misgelopen met dit fantastische exemplaar!



Meid ga snel wat aan je zelfbeeld doen want dat kan echt niet zo.



Als dit jou criteria voor een toffe peer is dan vreet ik mijn sokken op.



Het is een LOSER, en met LOSERS vegen wij onze billetjes af.
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
Mijn ervaring is dat als een man commentaar heeft op je uiterlijk dat hij je:



OF je opzettelijk onzeker wil maken omdat hij zelf onzeker is (wat in jouw geval aannemelijk is als hij daar zoveel mee bezig is).



OF hij geeft niet om je, want welke liefhebbende man gaat zoiets kwetsends tegen zijn vriendin zeggen?



In beide gevallen ben je beter af zonder hem. Het is logisch dat je hem niet meteen kan loslaten want jouw gevoelens waren wel oprecht. Gun jezelf de tijd om hier verdriet van te hebben, daar is niks mis mee. Uiteindelijk ben je wel in staat het lot te laten. Sterkte!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven