Het is uit... Maar nu?

27-05-2015 21:38 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als aller eerst wil ik jullie bedanken voor het lezen van mijn verhaal.



Het is zo:

in december vorig jaar vroeg mijn ex (ik zal haar F. Noemen) of ik haar leuk vond. ik zei: ja ik vind je leuk. maar dit kon eigenlijk niet omdat F. een vriend had. het ging niet lekker met hun relatie. F. wilde heel veel met mij appen en dat deden we dan ook. altijd zeggen "ik wil bij je zijn" "ik miss je". ik geloofde dit want ik en F. waren echt verlieft. ik vertelde F. dat ik niet tussen haar en dr vriend in wilde komen en nam afstand. maar F bleef me maar appen. toen eindelijk in januari ergens heeft F het uit gemaakt met haar vriend. ik wilde nu nog geen relatie met dr omdat t voor mij te snel zou gaan. nougoed alfijn, wij meer en meer appen en ik werd echt verlieft. toen het 1 februari was heb ik haar uiteindelijk geraagd. alles was altijd super leuk en hebben veel met elkaar gedeeld en beleeft. (F. zit trouwens bij mij op school) we hadden ongeveer twee maanden een relatie en toen begon het allemaal een beetje. ze begon een ander leuk te vinden. tenminste dit had ik door doordat ze telkens wel online was maar nooit meteen blauwe vinkjes kreeg te zien. ze reageerde kortaf en moest vaak een kwartier wachten op een antwoord. ik ging haar controleren. en confronteerde haar met de feiten. ze werd boos op me maar had achteraf wel spijt. ik zei dat ze eerlijk moest zijn en ze zei dat ze dat zou doen. ik gaf haar rust want dat was wat ze wilde. na 3 maanden bleven ze maar met elkaar appen en hartjes sturen. zelfs toen ik haar aan het masseren was was ze met die andere jongen aan het appen en hartjes sturen. toen was het 18 mei. ze heeft het uitgemaakt. maar kon de woorden ik maak het uit niet uitspreken omdat ze nog teveel van me hield zei ze. ze vroeg om haar rust te geven en dat doe ik dan ook. ik heb hoe moeilijk ook tegen dr gezegt dat ze niet kan beslissen wat ze wil, als ze niet weet wat ze voor die ander voeld. ik wil graag bij dr terug en dat heb ik gezegd, maar niet voordat ze echt weet wat ze wil. alleen ik kan het niet loslaten. omdat ik aan alles merk dat ze eigenlijk bij me wil zijn. zo'n blik van kom alsjeblieft naast me zitten en geef me een kus. ik zit wel elke pauze bij dr maar betwijfel of ik dit wel moet doen?



ik hoop dat ik een beetje duidelijk ben (heb dyslextie en vind het moeilijk een verhaal te typen)

Mijn vraag is, wat zou ik moetten doen? moet ik haar laten? moet ik bij dr blijven? moet ik haar appen?



alsjeblieft kan iemand mij advies geven? heb ondertussen al 5 dagen niet geslapen en maak mezelf helemaal gek. heeft iemand advies?
Lieverd laat haar los. Echt. Je verdient een meisje dat echt verliefd op je is en niet met andere jongens bezig is.
Alle reacties Link kopieren
Nu? Nu ben je weer vrijgezel.
Alle reacties Link kopieren
Dude, je wordt echt behandeld als een voetveeg. Ze appt met die gast terwijl jullie samen zijn en jij ziet dat? Je had meteen weg moeten gaan en die meid moeten laten voor wat het is. Zij wil rust? Laat haar inderdaad maar met rust. Zo iemand kan toch de pot op joh.



Ik snap dat je nog gevoelens hebt voor haar, maar behoud a.u.b. je zelfrespect en waardigheid en ga met een opgeheven hoofd gewoon weg van haar. Die meid weet niet wat ze wil en is zo wispelturig als de pest.
Gwoon lekker doorappen.
Alle reacties Link kopieren
je verdient beter
Alle reacties Link kopieren
Zo je er aan gekomen bent, kom je er ook weer van af.....



Ga verder met je leven en vind een meisje die wel 100% voor je gaat en die je met respect behandelt. Iemand die zo met jou omgaat als je ex deed is dat wat je wil? Ga door met je leven, het klinkt hard maar je zal uiteindelijk gelukkiger zijn!
Wat een rotmeid. Je verdiend wel beter!
Alle reacties Link kopieren
Je ex klinkt als een regelrechte bitch. Laat haar gaan, deze onzin verdien je niet.
Alle reacties Link kopieren
Als aller eerst wil ik jullie bedanken voor het lezen van mijn verhaal.





Nou, jij doet nogal een aanname. Doei.
ANDERE MOGEN MIJ BERICHTEN STUREN
Alle reacties Link kopieren
foutje dus nvt
Awhh lieverd das wel even vervelend! Maar zoals de rest ook zegt, het is niet netjes wat ze doet, en ze zal dit blijven doen dus het is zonde om jou tijd en liefde er in te blijven steken. Daarom zou ik zelf de keuze maken om even voor mezelf te zorgen als ik jou was. Lekker met vrienden op stap, leuke dingen doen 't komt echt wel goed hoor, met jou, de relatie is wel echt voorbij denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het sneu voor je dat ze zo met je omgaat. Maar dat kan alleen als jij dat toelaat he...

Ze heeft heus wel door hoe ver ze bij je kan gaan. En jij laat het allemaal maar gebeuren.

Als ze bij je wil zijn dan had ze niemand anders nodig hoor...

Je moet niet bij haar in de pauze zitten, ze verdient je vriendschap/liefde niet.

Je verdient een leuke meid en zoals zij jou behandelt, lijk ze mij helemaal niet aardig!

Succes
Alle reacties Link kopieren
ahhww erg lief va jullie. dank jullie wel. zoals jenny028 zegt: en jij laat het allemaal maar gebeuren,

dat klopt:( ik heb een hekel eraan om mensen zomaar te kwetsen... ookal kwetsen ze mij.



vandaag zei ik tegen dr dat ik voorlopig de pauze's niet meer bij dr ging zitten omdat ik even tot mijzelf wilde komen. nadat ik dit had gezegd werd ze heel droevig en ging ze huilen. ze wil me gwn zien zegt ze. ik dacht dat we vrienden bleven,



en ja hoor deze man ging dr weer troosten. ik kan het niet. ik kan niet iemand die huilt zo achter laten. (dit heeft ook met mijn pest verleden te maken, toen was er niemand om mij te troosten terwijl ik het wel nodig had.)



toen we naar huis gingen begon ze me weer te zoenen. maar steffie.... waarom laat je dat toe? ik weet het ook allemaal niet meer... momenteel ga ik door een erg diep dal.. alles komt er ineens uit.. en ik weet het zelf ook gwn niet meer.



Wat ik nog wil zeggen is dat ik het fijn vind om die reacties te lezen, bedankt allen daarvoor!



xxx Steffie
Och lieve jongen toch... Nu klinkt ze helemaal als een nare meid. Ze heeft jullie breuk zelf veroorzaakt en dan zielig huilen als jij voor jezelf opkomt? Lekker makkelijk, ze weet je precies te bespelen.

Ik zou er niet in meegaan hoor. Je bent wel meer waard dan dat!
Alle reacties Link kopieren
quote:Roosv1989 schreef op 29 mei 2015 @ 10:17:

Och lieve jongen toch... Nu klinkt ze helemaal als een nare meid. Ze heeft jullie breuk zelf veroorzaakt en dan zielig huilen als jij voor jezelf opkomt? Lekker makkelijk, ze weet je precies te bespelen.

Ik zou er niet in meegaan hoor. Je bent wel meer waard dan dat!



absoluut - geef dit duidelijk aan bij haar. en blijf dat herhalen. neem emotioneel en fysiek afstand van haar.



dit meisje is een lopend vat met emotionele problemen. houd je daar verre van en ga op zoek naar je eigen geluk.
Alle reacties Link kopieren
Roosv1989 en simone789... jullie hebben ook helemaal gelijk. Ik moet het loslaten en dat ga ik doen. ik ben van plan om sws via whatsapp niks meer te zeggen en mijn afleiding te zoeken. en maandag proberen de pauze's niet meer bij dr te zitten.



ik vind het moeilijk. en helemaal om het feit dat niet veel meiden iets met me aandurven omdat ik 1 ziekte en 1 handicap heb. ze was de eerste dit dit helemaal accepteerde en naar mij als persoon keek en niet naar mijn gezondheid.



buiten dit wil ik gwn gelukkig worden, al moet dat zonder haar. maar weet iemand hoe ik dit kan verwerken?

liefdesverdriet :(



en dat jullie allemaal zeggen dat ik beter verdien.... dat vind ik ook



weet iemand wat helpt tegen dit?



iniedergeval heel erg bedankt voor het luisteren en aanhoren van mijn verhaal, dit lucht ook heel erg op. bedankt!



xxx Steffie
Alle reacties Link kopieren
''Het is uit...en nu''.

.

ik zal even heel hard tegen je zijn, maar nu moet jij verder.

En wat helpt dan?.....niets.

Weet je nog dat jij te horen kreeg dat je ziek was?..of met je handicap?

Nu tast het je geest aan.

Vreselijk erg, met heel veel verdriet....ik weet het.

Maar toen ging je door, en nu ook.

.

Maar je hebt nu een voordeel, een kleine voorsprong....het gaat over.

Echt waar.

En iedere seconde kom je dichterbij.

ook jij zult weer lachen.

.

En ik hoop.....heel gauw weer.

Alle kracht voor jou.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Ik snap dat je zo denkt. Dat ze bijzonder is omdat ze je 'accepteert'. Ik vind het niet meer dan normaal. Als je mijn partner zou zijn zou ik het niet meer dan vanzelfsprekend vinden te accepteren dat je een ziekte en handicap hebt. En ik zou al helemaal niet met je gevoelens spelen. Mag ik vragen wat voor ziekte/handicap je hebt?

Ik vind het heel gemeen en voor jou heel verdrietig, maar er zijn echt een hoop meisjes die wel lief voor je zijn en die jou voor geen goud zouden kwetsen!
Alle reacties Link kopieren
Wederom bedankt roosv1989 en elle5460 ook!



elle5460

moest lachen wat je schreef want dat is zoo waar. en je hebt gelijk ook. bedankt voor de steun!



Roosv1989

Tuurlijk mag je dat vragen.



Mijn handicap (wat ik liever een beperking noem):



HMS (Hyper Mobliteid Syndroom), hierdoor kunnen al me gerichten uit de kom gaan. maar daarnaast heb ik elke dag heel veel pijn. op een schaal van 1 tot 10 (1 pijnvrij en 10 ondraaglijke pijn) zit ik vaak elke dag op de 6 - 8. dit geeft mij een beperking omdat ik niet lang kan staan of lopen. ook moet ik variëren tussen zitten, staan en lopen. ook kan ik niet fietsen op een normale fiets. hiervoor heb ik een elektrische fiets. hiervoor ben ik behandeld op de Hoogstraat (3 jaar geleden) hiervoor kon ik nieteens 10 min lopen of ik moest al 30 min uitrusten.



Mijn ziekte:



Ziekte van Crohn. Dit is een chronische darmziekte. hierdoor kunnen mijn darmen ontstoken raken, ik kan ook niet alles eten. ik heb vaak buikpijn en moet regelmatig naar de wc. vorig jaar 25 juni half 2 ben ik hieraan geopereerd. eindelijk. voor de operatie heb ik 9 maanden sonde voeding gehad. hiernaast mocht ik dus niks eten. maar na de operatie is er niet veel veranderd. ik bleef die buikpijn maar houden. en pas sinds 3 maanden heb ik een nieuw medicijn waardoor ik minder buikpijn heb.



ik snap best de vrouwen die het niet aandurven. want allebei is erfelijk, mijn kinderen kunnen het dus ook krijgen, en dat willen de meeste niet. maar ik vind dit jammer want waarom zou je de ware laten lopen, nooit meer de ware ontmoetten alleen maar omdat je kinderen 25 % kans heeft op dit. met een ziekte en handicap waar prima mee te leven is, vooral als je de eigenschap doorzetten heb. (zoals ik ;))



Daarom vind ik het onderranden lastig om dit allemaal los te laten. afgelopen 2 jaar heb ik ruim 3 maanden in het ziekenhuis gelegen.



Iniedergeval bedankt voor jullie reacties!



xxx Steffie
Alle reacties Link kopieren
Hoi allen,



Vandaag was het weer een rare dag.



Ze wilde persee dat ik naast haar ging zitten. even later toen we naar huis gingen wilde ze dat ik diezelfde trein nam, ookal was dit voor mij 30 min omreizen. nouja prima ik meegaan, maar toen uit het niet begon ze me te zoenen, uit het niets. toen ze weg ging in een andere trein zei ze, toen ik bijna weg wilde lopen, ik hou van jou. ik ben nogal verward... helemaal omdat ze me na die teid niet heeft geappt..



wat denken jullie hiervan?



xxx Steffie
Lieverd ik denk dat ze je gewoon gebruikt. En je gaat er gewoon in mee ook.

Je hebt uitgelegd wat voor handicap en ziekte je hebt, ik vind dat heel vervelend en naar voor je. Maar je bent niet zielig, je bent gewoon een volwaardig persoon die met respect behandeld hoort te worden. Laat je niet zo gebruiken door die troela, je bent wel beter waard!
Alle reacties Link kopieren
Laat haar alsjeblieft los, ze houd duidelijk niet van jou! Ze zegt je te accepteren, maar tegelijkertijd zit ze met andere jongens te flikflooien. Als je bij haar blijft, ontneem je jezelf de kans om een waardig meisje te ontmoeten, die wel voor de volle 100% voor je gaat.

Heel veel succes!
Alle reacties Link kopieren
Dankjulliewel voor jullie reactie.



ik ben ook zeker niet zielig! wil gewoon normaal behandeld worden zoals iedereen.



ik denk dat jullie gelijk hebben.



Goodbydarling, met die kans ontnemen... daar heb je gelijk ik, want dat gebeurt nu ook. kwam vandaag ook een super leuk meisje tegen in de trein. ze wilde me nummer maar heb die niet gegeven... miss had ik dat beter wel kunnen doen aangezien we 1 uur lang hebben gepraat en er echt een klik was...



We gaan weer door en ik ga haar loslaten, alleen dan kan ik mijn geluk weer vinden.



dankjullie wel!!



Liefs, Steffie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven