Het is uit

24-05-2015 09:34 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou mijn probleem in 1 klap opgelost. Vriend ging gisteren naar ex voor zijn kinderen en zogenaamd laatste trein gemist. Voor mij genoeg reden dat hij vandaag echt al zijn spullen op mag halen. Het doet erg pijn maar voor mij is alles wat er tussen ons was kapot na dit avontuurtje van hem
Alle reacties Link kopieren
Dat is goed nieuws. Op de lange termijn dan, want ik snap dat je er nu verdriet van hebt. Sterkte.
Alle reacties Link kopieren
Goed zo. Weg ermee! *knuf*



tip: zorg dat je zelf niet thuis bent als hij zijn spullen komt halen, vraag een vriendin oid. telefoonnummer blokkeren en helemaal afkappen, klaar.



Paar dagen uithuilen en dan tijd voor nieuwe leuke dingen!!!
Heb je ff geloept (of zoiets). Ik denk dat je beter af bent. Maar ik kan me wel voorstellen dat je er verdrietig om bent.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het op de lange termijn beter is. Maar op dit moment doet het wel heel veel pijn 😢
Doe je goed aan! Laat je niet bedonderen! Sterkte en geloof me, cliché maar het gaat over de liefdesverdriet.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou juist wel thuis zijn en alles al bij de voordeur zetten en een haak op de deur zodat hij er niet zelf in kan. Vergeet niet je sleutel terug te vragen, maar een kopie is zo gemaakt, dus ik zou morgen naar de bouwmarkt gaan een een nieuwe cilinder erin zetten.
Alle reacties Link kopieren
Good for you! Het klonk als 'n enorme loser in je vorige topics waar je alleen maar last van hebt (schulden, geen eigen huis, geen auto, teveel aan z'n ex vast, kinderen...)

Verander je sloten en drop zijn spullen gewoon buiten op je oprit (of drop ze bij zijn ex voor de deur)
Shoot first, ask questions later!
Alle reacties Link kopieren
quote:redbuIIetje schreef op 24 mei 2015 @ 09:51:

Good for you! Het klonk als 'n enorme loser in je vorige topics waar je alleen maar last van hebt (schulden, geen eigen huis, geen auto, teveel aan z'n ex vast, kinderen...)

Verander je sloten en drop zijn spullen gewoon buiten op je oprit (of drop ze bij zijn ex voor de deur)helemaal mee eens! geef hem geen ruimte meer om ze spulletjes etc te komen uitzoeken. gewoon in een grote tas en buiten zetten. de trein gemist dat is een smoes voor pubers. en als hij zo makkelijk en respectloos met jou omgaat hoef je ook geen respect naar hem te tonen. het is even moeilijk, maar jij bent meer waard dan dit ;) en verander je sloten.
anoniem_230075 wijzigde dit bericht op 24-05-2015 10:28
Reden: aanvulling
% gewijzigd
Blijft toch ludduhvuhduh en dat is hoe dan ook kut!



Verder eens met Redbulletje.
Alle reacties Link kopieren
Een hele goede beslissing Yael

Gefeliciteerd en wees trots op jezelf

En veel sterkte gewenst met de pijn

Richt je maar op je kind en ga wat leuks doen samen ofzo

Het is voor je kind een geweldig goede keuze die je hebt gemaakt

Hou je taai!
Be happy, it drives people crazy ;)
Wat een mooie, stralende dag als begin van je nieuwe betere leven.

Vanaf nu wordt alles weer beter, een fijn vooruitzicht lijkt me dat.
Alle reacties Link kopieren
gefeliciteerd met je beslissing meid!

Vanaf nu kan het alleen nog maar mooier/beter worden!



En trap niet in smoesjes/smeekbedes straks als hij met hangende pootjes voor je deur staat.
Goed nieuws dus!
Ik weet hoe je je voelt. Ik heb het 2 dagen geleden uitgemaakt omdat vriend me een kutgeintje flikte. En je weet verstandelijk dat het veel beter is om ermee te kappen en dat je meer waard bent en beter af bent zonder hem... Maar ja je gevoel heeft helaas wat langer nodig om net zo ver te komen😜😢.

Maar echt meid, je hebt de juiste keus gemaakt en hou aan die keus vast! Gooi je verdiet en woede eruit (doe ik ook😜) want opkroppen heeft geen zin. Oh en als ik me weer verdrietig en boos voel bedenk ik me idd: ik mag me nu zo voelen, en het gaat vanzelf over!! (Daar hou ik me dan ook aan vast).

Sterkte meid en knap van je dat je die beslissing hebt genomen!
Je hebt er te veel tijd aan besteed. Nu genieten van de mooie dingen.
Alle reacties Link kopieren
Begrijpelijk dat je je kut voelt maar komt uiteindelijk goed. Verdriet slijt daar moet je op vertrouwen.



Sterkte
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel voor de opbeurende reacties
Ik hoop dat je vandaag hebt kunnen genieten van het mooie weer
Alle reacties Link kopieren
Ik heb iets gemist denk ik maar, hij heeft de trein gemist en jij maakt het uit?

Of gaat/ ging hij vreemd met ex?
TO hoe gaat het nu met je?
Als jij jezelf dit moet wijsmaken als rechtvaardiging, is het prima. Je bent niet gelukkig met hem, dus weg met die relatie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven