Het is uit

28-11-2015 19:44 69 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al vaker een topic geopend. Over mijn vriend. De eerste in 4 jaar. Na moeilijke jaren, een klote jeugd eindelijk mijzelf open durven stellen. Kwetsbaar zijn. De seks was geweldig. Zijn grote lijf. Mooie hoofd. Lieve stem. Fijne gesprekken. Ik was goed zoals ik was.

Ja hij had wat twijfel. Een rugzak etc maar ik gaf hen ruimte. Kreeg ineens weer veel kusjes. Koosnaampjes. Woensdag nog hele liefdevolle seks gehad. Gisteren en vandaag nog contact en toen lag om 14.00 de brief op de mat. Een brief!

Heb hem gebeld. Boos! Maar uiteraard werd er niet opgenomen.

Later wel contact via de app. Hij gaat me missen als vriend. Verder niet. Het gevoel was weg.

Heb al zijn spullen in een doos gestopt. Kerstcadeaus die ik al had gekocht. Zijn condooms die hier nog lagen. Shampoo etc. Zijn sleutel. Meteen op de post.



Heb geen vader meer en geen contact met moeder. Vriendinnen ver weg. Ik ben nu bij een kennis. Hier mag ik slapen. Wil niet alleen zijn. Ik heb zo'n verdriet. Nooit meer zijn fijne grote zachte lijf tegen mij aan. Nooit meer naast hem in de auto meezingen met zijn mp3. Nooit meer zijn verliefde blik naar mij. Nooit meer die geweldige seks.



Zeg me dat ik erover heen kom. Ben zo verdrietig.
Alle reacties Link kopieren
Het komt goed, met tijd.

Probeer ook eraan te denken dat het fijn is dat je na zon lange tijd wel weer hebt mogen en kunnen ervaren hoe het voelt om geliefd te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ja dat is jammer
Alle reacties Link kopieren
Wat naar apestaart. Ik had het je zo gegund.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Wat ontzettend moedig van je dat je hem durfde toe te laten, terwijl je dat heel moeilijk vond. Hoop en vertrouwen durven hebben is machtig eng en dat heb jij gedaan! Maar wat doet het dan pijn als het over is, ik vind het heel verdrietig om te lezen dat je bij niemand even terecht kunt. Ik hoop dat dit forum een beetje troost kan geven.
Het komt goed, echt.



Maar rouwen mag. Om wat er was en niet meer is en niet meer komt. Dat heb je juist nodig om straks weer verder te kunnen. Huil, eet chocola, laat je troosten door goed gezelschap.
Alle reacties Link kopieren
Och meid, wat verdrietig.

Dikke voor jou.
blub
Alle reacties Link kopieren
Wat naar voor je en wat een laffe manier om het uit te maken, per brief.

Maar het gaat over, echt.
Hè wat rottig Apestaart, wees maar gewoon verdrietig, dat is nu gewoon zo. En wees lief voor jezelf, je bent zo moedig geweest om hem toe te laten, daar mag je best trots op zijn, ook als het niet voor altijd is.



En ja, het gaat weer over.
Alle reacties Link kopieren
Ik wens je veel sterkte! Knap dat je hem heb toegelaten en erg dat het dan zo is geëindigd.



Het wordt beter. Voor mij is het nu 8 weken geleden. En het gemis is er zeker nog. Maar het intense allesoverheersende verdriet, de wanhoop en het niet kunnen stoppen met huilen is er niet meer. Dus ook voor jou wordt het beter! Laat je verdriet de vrije loop en houd het niet tegen. Ik begrijp dat dat wellicht moeilijk is als je bij iemand anders in huis bent. Dan houd je je eerder in en schreeuw je het niet zo snel uit. Maar op de momenten dat je alleen bent, huil, schreeuw wat je maar wilt. Onderga je emoties. Nogmaals sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig kwam je er na 6 maanden achter. Eet ijs, chocola, huil vanavond en morgen de schouders eronder en leuke dingen doen
Jeetje sterkte ermee
Och wat verdrietig. Maar wat ben je een moedig en dapper mens dat je je open hebt durven stellen. Stom dat het zo eindigt. Terecht dat je boos bent. En verdrietig. Wees ook boos en verdrietig
Oh wat naar! De manier waarop vind ik ook waardeloos trouwens. Dat is mij ook eens overkomen en het voelt zo machteloos dat je niet terug kan praten etc. Maar ookal gaat het anders, uit is uit en dat is gewoon verrot.

Wat hiervoor al gezegd is, goed uithuilen, chocolade, films, met een dekentje op de bank. Echt lief zijn voor jezelf. En dan over een paar dagen weer gewoon je ding gaan doen en weer eens ontzettend hard lachen met een vriendin. En over een maand een leuke man zien lopen en je realiseren dat er naast je (ex)vriend nog meer leuke mannen op de wereld zijn.

Heus, je voelt je nu op z'n rotst en je kerst zal mogelijk ook niet geweldig zijn dit jaar, maar het wordt steeds weer wat beter en je gaat vast weer een keer zo'n fijne man tegenkomen (want nu kon je het en dat ga je dus weer kunnen!), alleen dan een die het niet gaat uitmaken.

voor nu.
Alle reacties Link kopieren
Wat naar zeg! Wat goed dat je iemand hebt opgezocht om niet alleen te zijn. Ook sterk dat je zijn spullen direct hebt opgestuurd. Dat geeft wel weer dat je een erg sterke vrouw bent. Maar ook sterke vrouwen hebben soms echt verdriet. En dat mag!

Met de tijd komt het goed, maar nu... nu ben je verdrietig. Laat het toe.

Heel veel sterkte en een virtuele

Zoek afleiding de komende tijd.
Only dead fish go with the flow
Ja, je komt hier overheen.



En ja, je mag rouwen. En chocola eten. En heel veel huilen, en series kijken en troost-eten.



Jij mag op jouw manier rouwen. Enige advies is om niet ondertussen jezelf kapot te maken.
Alle reacties Link kopieren
Hè bah, veel sterkte. Dit gaat over hoor. Nu lief zijn voor jezelf.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Dank allen.

Het doet me goed om erover te praten. Al is het via een forum met vreemden.

Praten praten huilen huilen. Dat advies geef ik altijd aan anderen want dat is mijn overtuiging.



We hebben nog even gebeld. Ik hoef eigenlijk de redenen niet meer te horen. Wat stuk is is stuk. Wel heb ik gezegd dat de manier waarop ik echt heel heel zwak vind. Dat als hij ballen had hij langs was geweest. Mij in de ogen had kunnen kijken. Dat had ik verdiend na al mijn angsten die ik onder ogen heb moeten komen de afgelopen tijd. Maar goed. Het is uit. Heb na het gesprek meteen al zijn gegevens gewist. Foto's nummers etc. Hij stond overigens wel versteld van mij mededeling dat doos met spullen al op de post is.



En nu.....Veel vrienden heb ik niet. Gelukkig wel een paar en bij kennis slaap ik vanavond. Misschien morgen ook. Mag denk ik wel. Ik zie op tegen de eerste nacht alleen in mijn huis. Verjaardag dochter komt eraan, kerst (ben ik altijd 'alleen' (met dochter) maar nu komt t even aan) en oud en nieuw (zouden we samen vieren).



En dan nog het grootste probleem; velen zeggen dat ik vooral chocolade moet eten. Maar dat lust ik niet!
Ach

Dapper dat je dit aandurfde. Jammer dat hij jouw liefde niet verdient.

De deur is nu open, leg er een houtje tussen zodat hij niet neer dichtwaait.
Alle reacties Link kopieren
Ook een



Eet dat stuk chocola, drink wat wijn en ga slapen. Dan zal je eerst veel verdriet hebben, maar langzaam stapje voor stapje zal dit minder zijn.
Ahh, veel sterkte[, Apestaartje. Liefdesverdriet is zo heftig.



Je wilt horen dat het over gaat. En dat gaat het ook. Of chocola helpt....ik denk het niet. Maar gelukkig lust je dat ook niet.

Gewoon huilen wanneer jij wilt huilen. En afleiding zoeken. Maar ook af en toe je tijd nemen om je in je eentje te laten gaan. Maar voor nu ben je gelukkig niet alleen.

En ik vind het goed van je dat je tegen hem hebt gezegd dat je het niet waardeert hoe hij het heeft uitgemaakt.



Blijf hier schrijven voor steun.

Nogmaals veel sterkte
Fijn dat je even hebt kunnen bellen. Dat 'sluit wat beter af'. En je doet meteen de knop om door alles te wissen. Joh, je gaat al heel hard de goede kant op zo.



Wat wel een probleem is inderdaad is dat je geen chocolade lust

Dat wordt dan hopen dat chips net zo goed werkt, of ijs, of pepernoten, of wortels-met-dipsaus.
Alle reacties Link kopieren
Chips is een idee idd.





Jaaaa dat wegdoen van gegevens is puur verstand op nul en doen. Geen valse hoop, geen belletje in een zwak moment. Ik denk dat cold turkey het beste werkt.



Ik zit nu op de bank met telefoon. Kennis is met man naar een feest. Zoon van 14 zit te computeren. Ik heb niet gehuild. Ben bang voor de momenten dat ik hem ga missen. De "oja dat deden wij" momenten.



Ik blijf hier wel schrijven denk ik. Tot ik het los heb gelaten.
quote:apestaartje30 schreef op 28 november 2015 @ 21:53:

Chips is een idee idd.





Jaaaa dat wegdoen van gegevens is puur verstand op nul en doen. Geen valse hoop, geen belletje in een zwak moment. Ik denk dat cold turkey het beste werkt.



Ik zit nu op de bank met telefoon. Kennis is met man naar een feest. Zoon van 14 zit te computeren. Ik heb niet gehuild. Ben bang voor de momenten dat ik hem ga missen. De "oja dat deden wij" momenten.



Ik blijf hier wel schrijven denk ik. Tot ik het los heb gelaten.Dat momenten ga je toch krijgen. Is het niet nu dan zijn ze er volgende week wel, of volgende maand. Probeer ze niet tegen te houden. Laat je verdriet en gevoelens toe.
Alle reacties Link kopieren
Oh bah. Wel heel herkenbaar. voor jou! Het komt heus goed met je. Hoe k*t het nu ook is. Sterkte!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven