Het is uit

28-11-2015 19:44 69 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al vaker een topic geopend. Over mijn vriend. De eerste in 4 jaar. Na moeilijke jaren, een klote jeugd eindelijk mijzelf open durven stellen. Kwetsbaar zijn. De seks was geweldig. Zijn grote lijf. Mooie hoofd. Lieve stem. Fijne gesprekken. Ik was goed zoals ik was.

Ja hij had wat twijfel. Een rugzak etc maar ik gaf hen ruimte. Kreeg ineens weer veel kusjes. Koosnaampjes. Woensdag nog hele liefdevolle seks gehad. Gisteren en vandaag nog contact en toen lag om 14.00 de brief op de mat. Een brief!

Heb hem gebeld. Boos! Maar uiteraard werd er niet opgenomen.

Later wel contact via de app. Hij gaat me missen als vriend. Verder niet. Het gevoel was weg.

Heb al zijn spullen in een doos gestopt. Kerstcadeaus die ik al had gekocht. Zijn condooms die hier nog lagen. Shampoo etc. Zijn sleutel. Meteen op de post.



Heb geen vader meer en geen contact met moeder. Vriendinnen ver weg. Ik ben nu bij een kennis. Hier mag ik slapen. Wil niet alleen zijn. Ik heb zo'n verdriet. Nooit meer zijn fijne grote zachte lijf tegen mij aan. Nooit meer naast hem in de auto meezingen met zijn mp3. Nooit meer zijn verliefde blik naar mij. Nooit meer die geweldige seks.



Zeg me dat ik erover heen kom. Ben zo verdrietig.
Alle reacties Link kopieren
Lieverd, geloof me. Het komt goed, nu heb je heel veel verdriet, maar je moet maar zo denken, een man is het niet waard dat je om hem ongelukkig bent. Het is een lafaard dat hij het met een brief doet en met een simpel appje. Over een paar maanden denk je er heel anders over. Er komt een dag dat je de ware tegen komt. Heel veel sterkte de komende tijd!
Leven en laten leven.
Alle reacties Link kopieren
Ik leef met je mee, alle sterkte gewenst.

Hoewel je het je nu misschien niet kan voorstellen, uit de huidige malaise staat straks zeker te weten een herboren apestaartje op.

je zult al je krachten moeten herontdekken, want nu is het naakt en alleen.

En ja, de manier waarop het is uitgemaakt is verre van charmant en getuigd in feite voor zijn karakter, laf, goedkoop en gemakkelijk.

Misschien maar beter ook zo .



Lieve Apestaart, je komt er echt wel !
Dikke knuffel van mij lieverd. Een man die het uit maakt per brief is eigenlijk jouw tranen niet waard. Dat zegt genoeg over hem en laat dat een troost zijn. Je hebt nu heel veel verdriet maar het heeft tijd nodig. Je komt hier echt wel overheen en wie weet ontmoet je een man die veel leuker is en dan denk je achteraf van maar goed dat het toen zo gelopen is.
Ah meissie toch. Veel sterkte en chocola, ijs, wijn en wijvenseries toegewenst



Eerst uithuilen. Daarna wordt het vanzelf beter, echt.
Het gaat over.

Het kan even duren, de eerste weken zijn waarschijnlijk t ergst, maar daarna went t, doet t nog pijn, maar de acceptatie is er, en wil je misschien nog niet vergeten, maar dat gebeurt uiteindelijk wel, en dat gaat vaak ongemerkt, als je verder gaat met je leven, dan wordt je wakker en ineens is alles oke, en dat heb je zelf gedaan.

Na een tijdje kun je weer lachen en genieten van het leven, en als dat zover is, kun je opgelucht zijn dat je vrij bent, om te doen wat je wil, te zijn wie je wil zijn, en niets houdt je meer tegen, en je hoeft met niemand rekening houden, om de dingen te doen die jij wil doen.

Tips om je een beetje beter te gaan voelen, werken op dit moment misschien nog niet, maar over een tijdje raad ik aan om lekker in je huisje bezig te gaan, een nieuw verfje of behangetje, leuke meubels als het budget dat toelaat, maak er echt jouw plek en thuis van, verander de boel desnoods, alles lekker opfrissen, en reken af met het oude, dat hielp mij ook vaak,

als je creatief bent, ga mooie dingen maken, en leef je uit.. je bent misschien nu iets kwijt, maar je krijgt er ruimte voor terug om opnieuw te beginnen, een frisse start, ook al voelt dat nu niet zo, je hebt iets om naar uit te kijken, en ik hoop dat je dat snel mag vinden.



Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Gut wat vervelend en pijnlijk!



Het wordt écht beter maar dat kost tijd.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
Wat een kut nacht.

Om het uur wakker. Dat moment dat je nog even niets weet is zo lekker maar dan komt de realiteit. War doet hij nu? Ik verlang naar zijn lichaam. De geborgenheid die ik nooit eerder heb gehad. De leuke dingen flitsen door mijn hoofd. Onze vakantie in de tent. Efteling. Movie Park. Zelfs boodschappen doen was een feestje met hem.

En het besef dat je weer alleen bent. Ik mis hem zo.
Alle reacties Link kopieren
Arm ding. Heel herkenbaar. Mijn laatste relatie was voor mij ook mijn eerste serieuze en langere relatie. Voor de eerste keer met een partner op vakantie, voor de eerste keer samenwonen, voor de eerste keer met een partner serieus bezig met de toekomst (kinderen). En ook bij mij is dat plotseling weggevallen. Dus ik begrijp je gevoel maar al te goed. Het enige wat mij in het begin afleiding bood was series kijken. En lange warme douches nemen. Dat waren de enige dingen waar ik me enigszins bij kon ontspannen. Ik wilde niet met vrienden afspreken, ik was niet eens in staat om naar een winkel te gaan. Nu ben ik zover dat ik me kan richten op de toekomst. Plannen om een huisje te kopen, nadenken hoe ik het zal inrichten etc. Wel heb ik nog veel last van nachtmerries. Bij jou kan inderdaad, zoals iemand hier boven al zei, je huis een make-over geven inderdaad wel helpen. Probeer dat als je straks weer iets meer jezelf bent.
Wat enorm verdrietig.

Alle reacties Link kopieren
Hè bah, verdrietig om te lezen..



Nou ja.. dat dus..
Alle reacties Link kopieren
Wat heb je hem aangedaan, dat hij op jou af is geknapt? Hij maakt het niet zomaar uit natuurlijk! Of wil je dat liever niet zeggen?
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
quote:vivagarcon schreef op 29 november 2015 @ 17:59:

Of hij is gewoon een mooiere en lekkerdere dame tegen het lijf gelopen, kan ook. Waarschijnlijk zit hij nu met haar zijn specialiteit te eten en daarna hebben ze liefdevolle en heftige seks. En heel waarschijnlijk ging hij al met haar naar bed, toen jullie een relatie hadden.



Jij kent hem begrijp ik?



Wat een nietszeggende postings zeg.. Alsin; ben jij wel wijs?
Nou ja.. dat dus..
Alle reacties Link kopieren
En wie ben jij dan, bloosje?
Alle reacties Link kopieren
Ja klopt.. Ik ben Bloosje..



En nu?
Nou ja.. dat dus..
Dat was de eerste nacht Apestaartje, goed gedaan, je hebt zelfs geslapen! Nog.. X nachten en dan slaap je weer een keer lekker door. Jammer dat er van te voren niet aan te geven is hoeveel nachten dat bij jou zal zijn, dan kon je lekker afstrepen. Maar echt, of het korter of langer duurt: elke nacht in het begin is er een en langzaam worden ze beter.



Heb je de kans gehad chips in huis te halen?







En Vivagarcon, jij gaat bij mij meteen onder de negeerknop, wat flauw om bij iemand die hier komt omdat ze zo verdrietig is even lekker zout in de wonde te gaan strooien. Da-haag.
Alle reacties Link kopieren
Nacht twee.

Gisteren op de bank was ik zo moe. Om 20.00 in slaap gevallen en pas om 00.00 wakker. Mezelf naaf bed gesleept en daar begon het feest; om het uur wakker.

Vanmorgen bij het opstaan huilen. Ik mis hem. Ik denk elke seconde aan hem. Aan alles van hem. Kan het niet uitzetten.

Hij heeft mijn muur na 32 jaar afgebroken en nu zit ik in de rotzooi en hen geen puf meer om het op te bouwen. Ben het zo moe te moeten knokken. Ik kan het niet meer. Hij was zo bijzonder.
quote:vivagarcon schreef op 29 november 2015 @ 17:59:

Of hij is gewoon een mooiere en lekkerdere dame tegen het lijf gelopen, kan ook. Waarschijnlijk zit hij nu met haar zijn specialiteit te eten en daarna hebben ze liefdevolle en heftige seks. En heel waarschijnlijk ging hij al met haar naar bed, toen jullie een relatie hadden.

Wat ben jij toch een vervelend excuus voor een mannetje, niet alleen hier maar in alle topics waar je op reageert.

De frustraties spatten werkelijk van het scherm en ook deze post zegt weer meer over jou dan over TO.

Heel treurig om zo in het leven te moeten staan.

Edit: Zie net dat er al een permaban is gegeven door de mods. Hele goeie actie!



TO ook van mij een dikke knuffel. Het gaat over, maar nu doet het gewoon pijn en die moet je ook gewoon toelaten. Je hebt het nodig om te rouwen en afscheid te nemen van wat er was.

Dat er ook in de toekomst weer mooie dingen zullen gaan gebeuren, zal je nu nog niet willen aannemen, maar het is echt waar.

Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Sterkte met de verwerking. Maar ondanks alle pijn en verdriet die je nu hebt door het gemis, blijf jezelf herinneren dat je je open hebt gesteld voor iemand in je leven die je ook al die goede gevoelens heeft laten beleven. Dat de persoon erachter ook dit gemis veroorzaakt heeft doet niet af aan het feit dat jij zelf in staat bent ook dat geluk, vertrouwen en geborgenheid te voelen met iemand. Er komt een dag dat het verdriet niet meer overheersend is en je weer open kan staan voor een ander die dit ook bij jou teweeg kan brengen. Laat je vooral niet afschrikken door deze negatieve ervaring waardoor al het positieve dat mogelijk is ontweken gaat worden.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
mooie post jaw!
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel allemaal.



Dat ik positief 'moet' zijn dat ik me open heb kunnen stellen begrijp ik. Ik zie het alleen nog niet.



Maar dank dat jullie reageren. Het helpt om erover te praten.
Dat zou ook belachelijk snel zijn apestaartje, als je daar al zou zijn.

Ooit kom je daar, nu eerst nog dat rouwproces door, dat gaat niet in een paar dagen.

Apestaartje, wat een narigheid joh. Maar echt, je gaat je een keer beter voelen. En je hebt nu al meer geslapen dan in nacht 1 . Ga je de komende dagen er op uit, werken, of iets anders doen voor afleiding? Gewoon, buiten lopen in de wind, maakt niet uit, maar proberen wat te doen?



Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Misschien zijn jullie mijn gezeur al zat.

Toch wil ik nog doorschrijven hier.

Nacht 3 zit erop en ik ben gebroken. Mis mijn vent zo verschrikkelijk erg. Hij is nog zo'n groot deel van mijn leven. Hij was zo vertrouwd. Hij was het voor mij.

En het is van vorige week woensdag van geknuffeld, hele fijne seks. Lachen en kusjes naar niets meer gegaan zonder dat ik hem nog heb gezien. Mijn laatste herinneringen zijn leuk.

Vanmorgen verlangde ik zo naar hem. Seks met hem. Het was zo fijn.

Ik kan het nog niet bevatten.
Alle reacties Link kopieren
Ja, dit soort dingen is altijd gewoon helemaal KLOTEN. Sterkte. Ja, het moet slijten. Maar dat gaat je lukken.



Als ik 1 lichtpuntje mag noemen: Liever dat het nu uit is gegaan dan op een later tijdstip als jullie b.v. getrouwd zouden zijn geweest.



En, je bent nu weer vrij om wel een echte leuke vent voor jou te ontmoeten. Maar nu eerst je verdriet verwerken. Sterkte

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven