Het is uit.

25-07-2016 11:05 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Moet even mijn verhaal kwijt. Ik heb mijn relatie verbroken met mijn jeugdliefde waar ik al jaren een relatie mee had. Het ging de laatste maanden al niet zo lekker en nu heb ik dan eindelijk de knoop doorgehakt. Het is zo moeilijk want ik dacht dat mij samen oud zouden worden maar omdat ik mezelf de laatste maanden heb ontwikkeld kon ik alles in ander een perspectief zien en daardoor deze keuzes maken.

Ik voel me zo leeg en verdrietig want diep van binnen hou ik nog van hem. Ik weet dat ik goede keuze heb gemaakt ook al vinden veel vrienden en familieleden dat niet. Ik moet nu vooral sterk zijn en voor mij zelf opkomen. Iemand steunende woorden voor mij?
life is worth waiting for
Alle reacties Link kopieren
Alles is tijdelijk
OMG
Alle reacties Link kopieren
Over een jaar kijk je er glimlachend op terug en snap je niet dat je er ooit zo verdrietig om bent geweest.
Dat gaat snel. Twee weken geleden waren jullie intens gelukkig en dachten jullie zelfs al aan trouwen en kinderen.

Maar goed tijd heelt alle wonden. Ik zou alleen niet verbaasd zijn als hij ineens met die collega aan het daten gaat.
Dit is beter voor jou. Wat een ander ook vind. En ook al maak je t uit. Daarom moet je t nog wel verwerken en een plekje geven. Het moet bezinken. Slijten.

Zoek je wel wat afleiding?
Drie weken geleden waren jullie nog intens gelukkig en dachten aan trouwen en kinderen...dude. Mis ik iets?



Edit: kroketje iemand?
quote:jean_grey schreef op 25 juli 2016 @ 11:11:

Dat gaat snel. Twee weken geleden waren jullie intens gelukkig en dachten jullie zelfs al aan trouwen en kinderen.

Maar goed tijd heelt alle wonden. Ik zou alleen niet verbaasd zijn als hij ineens met die collega aan het daten gaat.Ohhhhwwww toch vaker loepen denk ik.
quote:jean_grey schreef op 25 juli 2016 @ 11:11:

Dat gaat snel. Twee weken geleden waren jullie intens gelukkig en dachten jullie zelfs al aan trouwen en kinderen.

Maar goed tijd heelt alle wonden. Ik zou alleen niet verbaasd zijn als hij ineens met die collega aan het daten gaat.Maar de laatste maanden liep het al niet lekker, snap jij het nog?
Alle reacties Link kopieren
quote:toxic666 schreef op 25 juli 2016 @ 11:11:

Drie weken geleden waren jullie nog intens gelukkig en dachten aan trouwen en kinderen...dude. Mis ik iets?



Edit: kroketje iemand?

Smorgens vroeg?..lieve heer,gadverdamme.

Eerst de koffie rondé...dan de thee, en dan zien we wel verder.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
quote:jean_grey schreef op 25 juli 2016 @ 11:11:

Dat gaat snel. Twee weken geleden waren jullie intens gelukkig en dachten jullie zelfs al aan trouwen en kinderen.

Maar goed tijd heelt alle wonden. Ik zou alleen niet verbaasd zijn als hij ineens met die collega aan het daten gaat.

Kijk..dat maakt mij bang,dus twee weken geleden nog willen trouwen en nu dit.

.

Hoe kan dit?
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Runaway bride?
het is nu rot. Maar je hebt vast niet voor niets de keuze gemaakt. Het komt goed, echt waar.
quote:elle5460 schreef op 25 juli 2016 @ 11:18:

[...]



Kijk..dat maakt mij bang
Oprechte vraag: heb je de één of andere zelfontwikkelingscursus gedaan?

Zoiets al Landmark of vergelijkbaar?



quote:maar omdat ik mezelf de laatste maanden heb ontwikkeld kon ik alles in ander een perspectief zien
Alle reacties Link kopieren
Ik zit, met een maand verschil, in dezelfde soort situatie. Rot dat mensen in je omgeving het niet goed begrijpen, mijn ervaring is dat niemand echt weet hoe een relatie is dan de twee personen die er zelf in zitten. Niemand anders kan voor jou zeggen of het een goede beslissing is of niet. Dat weet jij alleen, en ik hoop dat er ook mensen zijn die je daarin steunen.



En verder: mij helpt de gedachte heel erg dat als het zo bedoeld is dat je toch wel weer bij elkaar komt. En niet, dan niet. Het is sowieso goed om de boel eens flink op te schudden en te kijken wie je bent en wat je wilt zonder die persoon. Veel plezier en veel sterkte gewenst daarbij.
Alle reacties Link kopieren
Huh, snap er niks van. Niet van de tijdlijn en niet van de plotse omslag.
Alle reacties Link kopieren
quote:S-Groot schreef op 25 juli 2016 @ 13:54:

Huh, snap er niks van. Niet van de tijdlijn en niet van de plotse omslag.Nou kijk, dat had ik nou ook..daar word je toch gewoon bang van.?!
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
quote:elle5460 schreef op 25 juli 2016 @ 13:58:

[...]



Nou kijk, dat had ik nou ook..daar word je toch gewoon bang van.?!Nee joh, ik niet. Ik vind het eerder overkomen als ongeloofwaardig dan als werkelijkheid, dus bang word ik er niet van. Benieuwd, dat wel. Ik ben dan benieuwd hoe de vork nou werkelijk in de steel zit.
Alle reacties Link kopieren
quote:S-Groot schreef op 25 juli 2016 @ 14:07:

[...]



Nee joh, ik niet. Ik vind het eerder overkomen als ongeloofwaardig dan als werkelijkheid, dus bang word ik er niet van. Benieuwd, dat wel. Ik ben dan benieuwd hoe de vork nou werkelijk in de steel zit.

Ja, hoe zit de steel in de vork.?

Dat wil ik ook wel eens weten.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
quote:elle5460 schreef op 25 juli 2016 @ 14:18:

[...]



Ja, hoe zit de steel in de vork.?

Dat wil ik ook wel eens weten.



Ik hield mezelf voor dat het goed ging terwijl het eigenlijk al een tijdje niet goed ging. Gevalletje kop in de zand steken. Ik was gelukkig...tenminste dat dacht ik tot het gevalletje met zijn collega kwam en erachter kwam dat alles alleen maar om hem draaide en hij totaal geen rekening met mij hield. Ik ging nadenken en kwam erachter dat het zo al maanden, zo niet jaren ging. Ik werd enorm onzeker en begon te twijfelen aan de relatie en aan mezelf. Paar keer gesprekken gehad waarbij hij de oorzaak bij mij legde waardoor ik echt dacht dat ik spoken zag. Ik ben een paar keer naar een psycholoog gegaan en daar kwam ik achter dat ik een toneelstukje speelde omdat ik de realiteit niet onder ogen wilde zien en mij liet onderdrukken door mijn ex vriend. Omdat dit al jaren zo gebeurde dat ik dat het normaal was. Ik ben aan een nieuwe studie begonnen en mijn ex vriend vond dat maar niks.

Weer gaf hij mij het gevoel dat ik de oorzaak was de problemen en toen heb ik de knoop doorgehakt. Ik wil mij niet meer zo laten behandelen en ik vind het jammer dat ik het niet eerder heb gezien. Wat anderen er ook van vinden. Ik heb de juiste keus gemaakt.
life is worth waiting for
Alle reacties Link kopieren
quote:Aurorae2016 schreef op 25 juli 2016 @ 16:10:

[...]





Ik hield mezelf voor dat het goed ging terwijl het eigenlijk al een tijdje niet goed ging. Gevalletje kop in de zand steken. Ik was gelukkig...tenminste dat dacht ik tot het gevalletje met zijn collega kwam en erachter kwam dat alles alleen maar om hem draaide en hij totaal geen rekening met mij hield. Ik ging nadenken en kwam erachter dat het zo al maanden, zo niet jaren ging. Ik werd enorm onzeker en begon te twijfelen aan de relatie en aan mezelf. Paar keer gesprekken gehad waarbij hij de oorzaak bij mij legde waardoor ik echt dacht dat ik spoken zag. Ik ben een paar keer naar een psycholoog gegaan en daar kwam ik achter dat ik een toneelstukje speelde omdat ik de realiteit niet onder ogen wilde zien en mij liet onderdrukken door mijn ex vriend. Omdat dit al jaren zo gebeurde dat ik dat het normaal was. Ik ben aan een nieuwe studie begonnen en mijn ex vriend vond dat maar niks.

Weer gaf hij mij het gevoel dat ik de oorzaak was de problemen en toen heb ik de knoop doorgehakt. Ik wil mij niet meer zo laten behandelen en ik vind het jammer dat ik het niet eerder heb gezien. Wat anderen er ook van vinden. Ik heb de juiste keus gemaakt.

Ging hij vreemd?..als ik vragen mag?

Of onderdrukte hij je alleen?..was hij kwetsend naar je?
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
quote:elle5460 schreef op 25 juli 2016 @ 16:13:

[...]



Ging hij vreemd?..als ik vragen mag?

Of onderdrukte hij je alleen?..was hij kwetsend naar je?



Ik weet niet of hij vreemd ging.

Hij onderdrukte mij wel. Hij had totaal geen respect voor mijn gevoelens en beslissingen. Als ik erover in gesprek wou wist hij alles zo te verdraaien dat ik aan mezelf begon te twijfelen. Hij heeft jarenlang mij bewust een rotgevoel bezorgt terwijl hij heel goed wist waar hij mee bezig was. Ik ben zelf s ik therapie gegaan omdat ik dacht dat de fout bij mij lag omdat ik overal spoken zag. Dat is iets wat ik hem niet kan vergeven.
life is worth waiting for
Alle reacties Link kopieren
quote:Aurorae2016 schreef op 25 juli 2016 @ 16:20:

[...]





Ik weet niet of hij vreemd ging.

Hij onderdrukte mij wel. Hij had totaal geen respect voor mijn gevoelens en beslissingen. Als ik erover in gesprek wou wist hij alles zo te verdraaien dat ik aan mezelf begon te twijfelen. Hij heeft jarenlang mij bewust een rotgevoel bezorgt terwijl hij heel goed wist waar hij mee bezig was. Ik ben zelf s ik therapie gegaan omdat ik dacht dat de fout bij mij lag omdat ik overal spoken zag. Dat is iets wat ik hem niet kan vergeven.

Dat lijkt me eigenlijk duidelijke taal.

Je komt goed voor jezelf op, merk ik..

.

Maar goed, even nog zo even tussendoor..jij wou trouwen?..of hij?

Twee weken geleden nog toch?

Klopt dat of niet?
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
quote:elle5460 schreef op 25 juli 2016 @ 16:29:

[...]



Dat lijkt me eigenlijk duidelijke taal.

Je komt goed voor jezelf op, merk ik..

.

Maar goed, even nog zo even tussendoor..jij wou trouwen?..of hij?

Twee weken geleden nog toch?

Klopt dat of niet?We hadden het over trouwen gehad. Klopt. Gelukkig niet gedaan.
life is worth waiting for
Goed dat je voor jezelf kiest!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven