Het leed dat scheiden heet

21-01-2017 22:27 133 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
fashionvictim wijzigde dit bericht op 26-08-2018 22:19
99.50% gewijzigd
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Nou vertel, wat van fratsen.

Hier ook alles ronduit kut. Uit elkaar maar nog in 1 huis. Gek wordt ik er van!
Aah skattie dikke van mij.
Alle reacties Link kopieren
.
fashionvictim wijzigde dit bericht op 26-08-2018 22:20
99.50% gewijzigd
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Ik weet het niet uit ervaring, maar ik geloof je direct. Klagen mag, meid. Het is ook niet niks. Hoe houdt de Prins zich ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik heb er wel ervaring mee, en praat graag mee
quote:janna1986 schreef op 21 januari 2017 @ 22:31:

Nou vertel, wat van fratsen.

Hier ook alles ronduit kut. Uit elkaar maar nog in 1 huis. Gek wordt ik er van!Ja dat is idd erg kut
Alle reacties Link kopieren
.
fashionvictim wijzigde dit bericht op 26-08-2018 22:20
99.61% gewijzigd
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
He Getver! Je kent mij helemaal niet, maar ik ben hier al een jaar of 13 en lees je ook al zolang hier en daar. Wat rot dat je gaat scheiden (of al bent gescheiden...).

Ik heb er niks over te zaniken, maar wens jou sterkte toe! En lucht hier je hart. Er zijn vast jammergenoeg lotgenoten.
tsja.....
Alle reacties Link kopieren
.
fashionvictim wijzigde dit bericht op 26-08-2018 22:20
99.50% gewijzigd
Am Yisrael Chai!
Hoe lang zijn jullie nu uit elkaar?



Hier heeft de tijd wel geholpen (7 jaar uit elkaar). Maar het is en blijft een zak hooi die ex van mij.
Ach lieve FV, hier ook iemand die al zeker een jaar of acht jouw posts meeleest. Wat naar dat jullie ook nog in een huis wonen. Is er een reden waarom je hem er niet uit kan zetten? Sterkte
Ach.... ooit was t je grote liefde.
Alle reacties Link kopieren
Wat naar dat hij jullie kids gebruikt. Sterkte daarmee



Ik hang serieus de vlag uit als ik straks een ander huis heb
Alle reacties Link kopieren
Na wat ik op een ander topic las waar je de TO waardevol en eerlijk advies gaf, begrijp ik dat er bij jullie niet alleen een scheiding speelt. Geen echte ervaring hier: 1 zware breuk meegemaakt met samen een bedrijf en een koophuis. Maar geen kinderen en ik was nog maar 23. Flink ziek van geweest, verder gegaan met enkel een koffertje met kleren en een nul-bankrekening maar veel beter uit gekomen en blij dat ik 'mijn deel' de rug toegekeerd heb en opnieuw ben begonnen. Maar absoluut niet vergelijkbaar met waar jij doorgaat.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
.
fashionvictim wijzigde dit bericht op 26-08-2018 22:20
99.75% gewijzigd
Am Yisrael Chai!
Dat is idd heel vermoeiend, en ook erg zielig voor je kinderen. Die onrust maakt het voor hun nog lastiger
Alle reacties Link kopieren
quote:fashionvictim schreef op 21 januari 2017 @ 22:38:

[...]





Die heeft het heel zwaar. Het ging een tijd ronduit slecht met hem, nu voorzichtig wat verbetering. Het helpt alleen niet dat mijn ex hem inzet om zijn strijd met mij te voeren en dingen doet die ronduit schadelijk voor de kinderen zijn, maar naar de buitenwereld de vermoorde onschuld uithangt. Ik zou hem het liefst willen wurgen.Wat een ongelooflijke eikel dat hij jullie kinderen als pionnen gebruikt. Sterkte!
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Alle reacties Link kopieren
.
fashionvictim wijzigde dit bericht op 26-08-2018 22:20
99.13% gewijzigd
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Jeetje FV! Wat naar dat je gaat scheiden, ik lees je al zo lang. Sterkte, heel veel sterkte. Ik weet niets vd achtergrond af maar hoe is je relatie met zijn familie nu? Kan die iets betekenen?
quote:fashionvictim schreef op 21 januari 2017 @ 22:55:

[...]





Ja, dat is ook het enige waar ik echt ziedend over ben. De kinderen verdienen zoveel beter.Dat snap ik, en het ergste is dat je waarschijnlijk niets kan doen om hem daarin op andere gedachte te brengen.
Alle reacties Link kopieren
Veel sterkte FV, scheiden is kut zeker met kinderen erbij betrokken. Ik kan wel zeggen dat ik er veel beter uitgekomen ben (nu 6 jaar terug, 1 kind)
Ach wat naar allemaal. Ik hoop dat alles snel achter de rug is
Alle reacties Link kopieren
Ah FV, wat naar! Geen ervaring, wil je gewoon sterkte wensen.
Life is short. Eat dessert first.
Huh, jullie waren nog iets eens zo lang getrouwd toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven