Het leed dat scheiden heet

21-01-2017 22:27 133 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
fashionvictim wijzigde dit bericht op 26-08-2018 22:19
99.50% gewijzigd
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
quote:fashionvictim schreef op 21 januari 2017 @ 22:55:

[...]





Ja, dat is ook het enige waar ik echt ziedend over ben. De kinderen verdienen zoveel beter.Dat kan ik goed begrijpen. Zou ik ook zijn. Kinderen moet je hier buiten houden. Als je dan toch je ex een hak wil zetten dan doe je dat niet op zo'n enorme laffe manier! Sowieso niet...maar zeker niet via je kind/kinderen. Bah.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
quote:fashionvictim schreef op 21 januari 2017 @ 22:51:

[...]





Pas een paar maanden, het is nog niet eens allemaal rond. Maar waar ik het liefst alles gewoon zo snel mogelijk wil afhandelen zodat we allebei gewoon verder kunnen met ons leven, ligt hij waar hij kan met alles dwars. Gewoon, omdat het kan. Waardoor de kinderen er vreselijk onder lijden, ik allerlei extra shit op mijn bord krijg terwijl ik mijn handen al vol heb aan de kinderen.

Ik ben er gewoon zo klaar mee.



Het erge is, hij heeft mij gigantisch belazerd op allerlei fronten, hij is nota bene degene die is weggegaan, maar hij gedraagt zich alsof ik hem onrecht heb aangedaan. Heel vermoeiend.

Heel herkenbaar jammer genoeg. Hier hielp het om zo zakelijk mogelijk te blijven en heel vaak tot 100 tellen. Maar ik heb ook behoorlijk wat shit over me heen gekregen. Wat de kinderen betreft was ik wel echt een leeuwin, zodra hij die in wilde zetten ging ik er behoorlijk voor liggen. Heel wat trajecten gehad, maar dat hielp inderdaad niet voor de snelle afhandeling.



Succes met alles. Het is ook gewoon een rottijd.
Alle reacties Link kopieren
.
fashionvictim wijzigde dit bericht op 26-08-2018 22:21
99.32% gewijzigd
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
quote:fashionvictim schreef op 21 januari 2017 @ 23:00:

[...]





Ik voel me nu al beter, ik denk dat dat hetgeen is wat hem zo ongelooflijk boos maakt.Goed zo. Hang in there, the sky is the limit.
Jij hebt me ooit eens heel waardevol advies gegeven in een topic over moeilijk contact met familieleden. Ik zou willen dat ik nu ook iets waardevols terug zou kunnen zeggen, maar ik heb geen goed advies hier. Toch wil ik je graag sterkte wensen
Alle reacties Link kopieren
.
fashionvictim wijzigde dit bericht op 26-08-2018 22:21
98.55% gewijzigd
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
FV, een dikke welgemeende voor jou. Scheiden op zich is al heel klote, maar met kinderen en een ex die je op alle fronten dwars zit is het helemaal loodzwaar. Sterkte!
...
Alle reacties Link kopieren
.
fashionvictim wijzigde dit bericht op 26-08-2018 22:21
99.67% gewijzigd
Am Yisrael Chai!
This too shall pass. Maar als we een schema op moeten stellen om de druiloor om de beurt op z'n hoofd te butsen kan dat hoor!



Sterkte, ik hoop dat ie de kinderen snel er niet meer bij betrekt. Kan de oudste al een beetje voor zichzelf opkomen hierin? Knuffels!
Alle reacties Link kopieren
quote:fashionvictim schreef op 21 januari 2017 @ 23:00:

[...]





Ik voel me nu al beter, ik denk dat dat hetgeen is wat hem zo ongelooflijk boos maakt.Ik denk dat je dit heel goed ziet. Hij voelt onmacht omdat hij best weet dat hij aan de basis van deze puinzooi ligt. Maar toegeven dat hij de foute beslissingen nam/neemt betekent dat hij daar iets mee moet. En de slachtofferrol is zoveel makkelijker. Zelfs als hij de kinderen daarvoor inzet. Vreselijk voor jullie. Is er iemand van 'zijn kant' die hem in een andere richting zou kunnen krijgen? Of krijgt hij alle sympathie en hulp en is daardoor strijdbaar om vooral zijn eigen problemen niet aan te pakken?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Holy hell Fashion, hier schrik ik van zeg!

wist niet beter dan dat je erg happy was met hem,
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
.
fashionvictim wijzigde dit bericht op 26-08-2018 22:22
99.74% gewijzigd
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
quote:[mfashionvictim schreef op 21 januari 2017 @ 23:19[/message]:

[...]





Oeh, graag! Heel hard, het liefst.



Ik kan soms zo verbaasd zijn dat je denkt iemand te kennen, maar dat nu dan ineens zo'n totaal andere kant tevoorschijn komt.



Een ding is zeker, als dit allemaal achter de rug is moet ik toch echt mijn smaak in mannen eens onder de loep gaan nemen. Echt, wat ben ik daar gigantisch slecht in, zeg. Gek genoeg doet me dat meer verdriet dan het scheiden zelf. Ik heb mezelf nogal teleurgesteld.





jij kan er niks aan doen!

iemand kan zo heel anders blijken dan het leek.

dat kun je echt niet weten.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
.
fashionvictim wijzigde dit bericht op 26-08-2018 22:22
99.79% gewijzigd
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
.
fashionvictim wijzigde dit bericht op 26-08-2018 22:22
99.60% gewijzigd
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
quote:[fashionvictim schreef op 21 januari 2017 @ 23:23[/message]:

[...]





Nou, nu achteraf valt het een na het andere kwartje, nog sneller dan de jackpot uit een gokkast. Ik denk wel degelijk dat ik bepaalde signalen niet heb willen zien. En dat valt me tegen van mezelf.ja, achteraf.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
quote:[fashionvictim schreef op 21 januari 2017 @ 23:23[/message]:

[...]





Edit: herkennen andere gescheiden vrouwen dat? Dat je zo teleurgesteld bent in jezelf, dat het zo ver heeft moeten komen?ik was toen gewoon woedend dat iemand die zei van me te houden mij zo kon belazeren.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Sterkte FV



Je was toch niet zolang geleden weer moeder geworden toch? Hoe oud zijn de kinderen?
Alle reacties Link kopieren
quote:fashionvictim schreef op 21 januari 2017 @ 23:23:

[...]





Nou, nu achteraf valt het een na het andere kwartje, nog sneller dan de jackpot uit een gokkast. Ik denk wel degelijk dat ik bepaalde signalen niet heb willen zien. En dat valt me tegen van mezelf.



Edit: herkennen andere gescheiden vrouwen dat? Dat je zo teleurgesteld bent in jezelf, dat het zo ver heeft moeten komen?



Joh. Je geloofde in iets. Je had een bepaald beeld van iemand. Sla jezelf niet met wat had gemoeten, achteraf is een koe in zijn kont kijken



Wees blij dat je nu weet wat je moest weten, ziet wat je ziet, en niet pas over 5 jaar.
Alle reacties Link kopieren
.
fashionvictim wijzigde dit bericht op 26-08-2018 22:23
99.39% gewijzigd
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
.
fashionvictim wijzigde dit bericht op 26-08-2018 22:23
99.48% gewijzigd
Am Yisrael Chai!
Sterkte FV
Alle reacties Link kopieren
Rot voor je! Ik wens je heel veel sterkte toe!
Alle reacties Link kopieren
quote:fashionvictim schreef op 21 januari 2017 @ 23:22:

[...]





Ja, je slaat de spijker op zijn kop. Ik ben er recent achter gekomen dat hij al veel langer liegt over mij en onze relatie, hij gebruikt kennelijk al veel langer mij als excuus om bepaalde zaken te verklaren. Dus "zijn kant" heeft me als een baksteen laten vallen. Zegt ook wel genoeg over hoe ze me kennelijk vanaf dag 1 zagen, da's ook nogal zuur om achter te komen.Oh vrouw wat moet jij je in de steek gelaten en bedrogen voelen. En wat is het vreselijk dat je je kinderen nu niet kunt beschermen zoals je dat zou willen. Tijd inderdaad... maar intussen. Mijn ervaring die ik eerder beschreef leek er op. Maar er waren geen kinderen en dat maakt het zoveel makkelijker om met 'niets' opnieuw te beginnen. Dat 'niets' bleek voor mij heel veel: ik besefte dat dit soort man niet bij me paste en heb een heel andere keuze gemaakt daarna. Dat was 25 jaar geleden en ik dacht vandaag nog (ben even niet lekker) dat mijn man zo ontzettend zorgzaam en begripvol is zonder een watje te zijn en dat ik in deze situatie bij mijn ex het uit had kunnen zoeken en weer had mogen verschijnen als ik helemaal 'perfect' functioneerde in zijn wereld.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
.
fashionvictim wijzigde dit bericht op 26-08-2018 22:23
99.18% gewijzigd
Am Yisrael Chai!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven