Het leed dat scheiden heet

21-01-2017 22:27 133 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
fashionvictim wijzigde dit bericht op 26-08-2018 22:19
99.50% gewijzigd
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
.
fashionvictim wijzigde dit bericht op 26-08-2018 22:26
99.50% gewijzigd
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
.
fashionvictim wijzigde dit bericht op 26-08-2018 22:27
99.95% gewijzigd
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren




Dat lijkt mij toch een gevalletje aangifte doen.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
.
fashionvictim wijzigde dit bericht op 26-08-2018 22:28
99.83% gewijzigd
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Oja heel herkenbaar ook. De vrouwen hebben het gedaan. Die willen die arme mannen hun kinderen en hun geld afpakken. Die tendens. Mijn ex kwam haast niet voor ons kind. Staat zelfs in een verslag van de mediator. Dat ging allemaal niet hoor met zijn baan. Tot dat hij de alimentatieberekeningen zag...zich de tering schrok en ineens voor co ouderschap ging. Voor de rechter tranen in zijn ogen..Hij miste ons kind zo. Compleet met fake papieren. En de rechter ging erin mee en sprak co ouderschap uit. Dat was in het belang van kind. Ik had geen baan en geen geld. En wist bij God niet hoe ik het vanaf toen moest gaan doen. Nee dat was in het belang van ons kind!
Alle reacties Link kopieren
Heb je inmiddels wel je wachtwoorden en digi d veranderd ?



Snap ook nooit wat mensen bezielt om dat te doen

Wat mij op de dag van vandaag nig steeds dwars zit dat mijn ex vermoedelijk mijn complete dossier van het ggz mee heeft genomen.

Daar staat echt mijn donkerste persoonlijk dingen in en een hoop uit mijn verleden wat ik niet graag uit de school geklapt wil hebben )

Tot op de dag van vandaag heeft hij altijd beweert dat hij het niet heeft, maar hij was de enige die wist dat ik het in huis had en waar ik het zorgvuldig had opgeborgen.

Ik heb het dus nooit hard kunnen maken, maar hij heeft toen wel gedreigd mij het gezag van mijn kinderen af te gaan nemen ( waar ik overigens hard om heb gelachen hoor, en alleen maar heb gezegd,oh probeer maar, succes!! Ga maar lekker voor lul staan in de rechtbank)

Vandaar dat ik toch sterke vermoedens toen had dat hij het heeft, want dat dreigement kwam kort nadat het dossier verdwenen was.





Weet je fash,

Ik heb ook twee jaar ellende en gezeik gehad met mijn ex out of the blue.

Veel leugens en bedrogen. Liegen bleek hij echt vaak te doen.

En toch kunnen wij nu inmiddels al jaren normaal en beleefd met elkaar omgaan en gaat het allemaal gemoedelijk en maken we geen problemen naar elkaar toe.

Ik heb een dikke streep door die twee jaar Idioterie gezet en ben er overheen gestapt.
Alle reacties Link kopieren
.
fashionvictim wijzigde dit bericht op 26-08-2018 22:29
99.81% gewijzigd
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
ik was zo blij dat ik geen kinderen had met mijn liegende en bedriegende ex.

die was zo goed in liegen dat zelfs mijn ouders hem een tijd geloofden.

achteraf blijkt dat dat soort mannen al tijden bezig is met het zwart maken van jou, op een hele subtiele manier.



ik vind het psychopaten.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb trouwens ooit eens toen ik alleen was de gordijnen en luxaflex dicht gedaan, de keukenkasten geopend en alles wat ik aan servies tegenkwam kapot gegooid op de grond. Het voelde de eerste seconden heel raar maar binnen een minuut had ik de smaak te pakken en heb werkelijk lopen smijten. Al mijn woede, het moest eruit. Steeds harder gooide ik alles stuk op de vloer. Ik heb minutenlang als een bezetene servies aan gort lopen gooien. En ik ben ten tijde van mijn scheiding gaan hardlopen. Ik moest iets met die negatieve energie die zich een weg vrat door heel mijn lijf en hoofd. En dat hardlopen daar ben ik nooit meer mee gestopt servies stuk gooien wel
Alle reacties Link kopieren
quote:[fashionvictim schreef op 22 januari 2017 @ 14:14[/message]:

[...]





Ja, heel herkenbaar. In de voorlopige voorzieningen werd wel een omgangsregeling opgelegd maar mijn tegenverzoek om alimentatie vast te stellen werd verworpen. En ook hier verslagen met allerlei zaken die niet in het belang van de kinderen zijn en zelfs dat hij duidelijk beschonken op afspraken verscheen, maar dat is kennelijk niet schadelijk voor de kinderen .



mijn ex werd in die periode aangehouden omdat hij duidelijk zwaar onder invloed achter het stuur zat, o.a drugs.

ik kon naar het politiebureau komen, alwaar ik een preek kreeg hoe ik het in mijn hoofd durfde te halen mijn liefhebbende man te belazeren.......ongelofelijk.
wij slapen nooit.
Mijn mond valt echt open van wat ex-partners elkaar en hun kinderen aandoen.



Heel veel sterkte FV Dit had je toch gewoon nooit voor mogelijk gehouden, dat je ex zulke dingen zou doen?! Vind dat altijd zo'n enge gedachte. Je denkt iemand te kennen..
Alle reacties Link kopieren
quote:fashionvictim schreef op 22 januari 2017 @ 14:14:

[...]





Ja, heel herkenbaar. In de voorlopige voorzieningen werd wel een omgangsregeling opgelegd maar mijn tegenverzoek om alimentatie vast te stellen werd verworpen. En ook hier verslagen met allerlei zaken die niet in het belang van de kinderen zijn en zelfs dat hij duidelijk beschonken op afspraken verscheen, maar dat is kennelijk niet schadelijk voor de kinderen .Ongelooflijk he? Mijn ex loog over zijn adres en ik wist een tijd niet waar hij woonde. Rechter is gewoon in zijn verhaal mee gegaan. Ik was de boze ex die wraak nam.
Alle reacties Link kopieren
quote:valentinamaria schreef op 22 januari 2017 @ 14:17:

ik was zo blij dat ik geen kinderen had met mijn liegende en bedriegende ex.

die was zo goed in liegen dat zelfs mijn ouders hem een tijd geloofden.

achteraf blijkt dat dat soort mannen al tijden bezig is met het zwart maken van jou, op een hele subtiele manier.



ik vind het psychopaten.Dat zijn ze ook. Mijn ex in ieder geval wel. Helaas.
Alle reacties Link kopieren
Lieve FV, wat naar om dit te lezen! Jij, die me zo steunde toen ik 7 jaar geleden onverwacht zwanger bleek, jij hebt hier op het forum een speciaal plekje bij me. Ik wil je heel veel sterkte wensen, ik weet waar je door gaat, hoewel mijn ex niet zulke rare fratsen uithaalt. Maar ik zit er net als jij middenin.



Maar.......er komt een moment dat we het achter ons kunnen laten, hier komen we sterker uit, wij viva vrouwen laten ons er niet onder krijgen door zo'n sukkel!! Sterkte meisje !!!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
http://www.npo.nl/zembla/10-10-2013/VARA_101320592
Alle reacties Link kopieren
Ik zat bij de mediator juist omdat ik geen vechtscheiding wilde. Ik wist van zijn vreemdgaan maar kon dat los zien van de rest. Ik wilde er samen uitkomen. Maar als de ander dingen doet die ook dat in de weg staat en liegt en bedriegt om maar niets te hoeven betalen, dingen doet die totaal niet in het belang van het kind zijn, dan zit je erin. Ook al is dat het laatste dat je wil. Dan kun je niet anders dan terug vechten. Hoe erg ook.
quote:fashionvictim schreef op 22 januari 2017 @ 14:14:

[...]

En ook hier verslagen met allerlei zaken die niet in het belang van de kinderen zijn en zelfs dat hij duidelijk beschonken op afspraken verscheen, maar dat is kennelijk niet schadelijk voor de kinderen .Zien anderen niet dat hij dronken is? Weet hij dat zo goed te verbergen? Balen toch dat je geen blaastest kan afdwingen in een rechtbank.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje ik mag mezelf in mijn handjes knijpen als ik de verhalen zo lees. Mijn ex is heel verdrietig maar geen rare streken zoals het plunderen van de gezamenlijke rekening. Ja de berekening van de viel laag uit. Maar dat is omdat ik degene was met het hoogste salaris. Enige waar ik bang voor was, was dat hij partneralimentatie zou eisen. Is niet gebeurd.

Wij hebben alles via de mediator gedaan
Alle reacties Link kopieren
quote:fashionvictim schreef op 22 januari 2017 @ 13:30:

[...]





Nee, dat dan weer niet. Daar hangt hij vooral de joviale kijk-mij-eens-een-leuke-vader-zijn popiejopie uit, die het oh zo slecht getroffen heeft met die gemene ex. Ik probeer er boven te staan, ga dus zelf maar niet meer kijken bij mijn kind, maar het steekt wel.

Tuurlijk steekt dat.

W

Vindt Prins het fijn of ongemakkelijk dat hij - dit siezoen - zijn trainer is ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Oh Fv



Ik zit hier gewoon met woede en ook tranen van verdriet in mijn ogen.......Ik kan gewoon niet geloven dat er mannen (en vrouwen, maar daar hebben we het nu niet over in dit topic) zijn die dit de moeder van hun kinderen kunnen aandoen!!!!! Waar ze veel van gehouden hebben, mee getrouwd zijn, hebben en houwen en dan gewoon een mes in je ziel kunnen steken. Ik kan niet onder woorden brengen hoe verschrikkelijk ik dit vindt. Het is niet te bevatten.



Ik ben 'blij' dat je een topic geopend heb. Het forum is een sterk medium en ik hoop dat je hier veel uit kan halen. Net zoals dat er velen zijn die veel gehad hebben aan jouw bijdrage wanneer zij zich ontzettend klote gevoeld hebben.



Ik zit momenteel ook vol met liefdesverdriet van een verbroken relatie, maar wanneer ik de verhalen hier lees over scheiden waar kinderen bij betrokken zijn vind ik dat ik eigenlijk niet mag miepen. Slaat nergens op, maar ik vind wat jullie overkomt vele malen erger.



Veel sterkte en een dikke
Alle reacties Link kopieren
Ellendig he, rechters...



Ik ga er vanuit dat je eenhoofdig gezag hebt aangevraagd (gezien de rechtzaak?)

Ik heb dat destijds ook overwogen en heb advies ingewonnen van een advocaat. Naar mij. Idee had ik alle recht om mijn ex t gezag te ontzeggen (verslaving, werkeloos, in die tijd woonde hij ook bij zijn broer die t ook niet bepaald jofel voor elkaar had) maar de advocaat gaf me weinig kans.

Daarom heb ik toen afspraken gemaakt met ex die voor mij goed voelde en telkens als t beter leek te gaan, hebben we de afspraken bijgesteld.

Nu een aantal jaar lekker gaat t prima en ben ik eigenlijk wel blij dat ik toen niet heb doorgezet. Hij zat destijds in de put maar heeft t nu weer redelijk goed voor elkaar.



Mocht je je echt zorgen maken over t welzijn van je kinderen, is t dan iets om dat eventueel met je huisarts te bespreken of met SaVe. Zoals je ex zich nu opstelt is natuurlijk niet ok. Ver van en je mag naar mijn idee ook echt aangeven dat dit voor jou een grens is. Daarbij, als hij nog langer door gaat of steeds meer ellende veroorzaakt, heb je iig aan de bel getrokken en is dat in nadeel van hem!
Jezus Fash, ik open dit topic alleen omdat ik zie dat jij de TO bent maar dit had ik nooit kunnen denken.



Echt, ik vind het superrot voor je! Ik kom je de laatste tijd niet meer zo vaak tegen, maar je voelt altijd een beetje als een vriendin op afstand, en je wilt gewoon niet dat vriendinnen zoiets als dit overkomt.



Wat een kut kerel...



Alle reacties Link kopieren
.
fashionvictim wijzigde dit bericht op 26-08-2018 22:30
99.66% gewijzigd
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Nu snap ik waarom je niet reageerde jij had wel genoeg op je bordje.



Vertrouw altijd op je buikgevoel bij dingen die je doet, je kent me van toen, mijn ex kon het ook niet verkroppen ondanks dat hij anderen had, ik opkrabbelde en mijn leven opnieuw begon.



Dat ie persoonljjke dingen van jou heeft gejat en vernietigd is een k.. actie en dat van zakelijke dingen is eng omdat je niet weet wat ie ermee van plan is.



Maar hij weet dus ook je nick op viva?
Alle reacties Link kopieren
Wat enorm kut voor jou en de kinderen, Fash! Geen tips want geen ervaring, maar:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven