Het leven na een lange relatie

04-11-2015 21:33 390 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve mensen,



Wat is er toch veel in mijn leven gebeurd de afgelopen maanden!



Van 'Lange relatie loopt niet lekker' naar 'Het leven na een lange relatie'.



Ik heb getwijfeld over de nieuwe titel; die klinkt misschien wat negatief, terwijl er heel veel leuke, mooie en positieve dingen gebeuren in mijn leven. Dat ik toch voor deze titel kies, is omdat het verleden mij dit heden heeft gegeven.



Ben ik dan blij met het stuklopen van ons huwelijk? Nee, absoluut niet. Ik ben destijds getrouwd omdat ik voor ogen had samen gelukkig oud te worden. Dat is ons niet gelukt en daar heb ik veel verdriet van.



Hoe mooi is het dan, dat na mijn mislukte huwelijk een nieuw en ander leven voor mij ligt waar ik enorm nieuwsgierig naar ben!



Ik zal doorgaan met schrijven op dit forum. Jullie reacties helpen mij om mezelf bewust te zijn van de vrolijke momenten en geven mij steun op moeilijke momenten.



Dank jullie wel!
Alle reacties Link kopieren
OMG
Alle reacties Link kopieren
Ik vind je een topwijf!

Wat fijn dat je nu met een nieuwsgierige en positieve bril naar de toekomst kan kijken, je verdient het.
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Goed zo.
Ik blijf je volgen.. Ik heb bewondering voor je..
Alle reacties Link kopieren
Ik lees mee. Je positieve instelling nodigt wel uit :-)
"When it rains, look for rainbows. When it's dark, look for stars.."
RT, je bent van ver gekomen en ik denk dat je een inspiratie bent voor mensen die na het beëindigen van een lange relatie weer proberen op te krabbelen!

Ik lees je graag dus fijn dat je een nieuw topic bent gestart!

Alle reacties Link kopieren
Goed gedaan!



Jouw leven neemt nu vast een positieve wending. Natuurlijk is er verdriet, maar de oorzaak van dat verdriet (een steeds ongelukkiger wordend huwelijk) is nu weg.



ook van mij.
Alle reacties Link kopieren
Jouw oude titel was je al lang te klein geworden.
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er ook bij!
Alle reacties Link kopieren
Wat mooi dat je hier weer doorgaat.
Alle reacties Link kopieren
Succes, zelfde hoofdstuk als waar ik nu ben in mijn leven,dus lees graag mee! Ga je oude topic eens lezen.
Alle reacties Link kopieren
quote:DidiRidi schreef op 04 november 2015 @ 22:20:

Jouw oude titel was je al lang te klein geworden.
Alle reacties Link kopieren
Wat kan het leven toch vreemd verlopen en daarom zo leuk.
Wat is er veel gebeurd sinds de OP van je vorige topic. Fijn dat je zo nieuwsgierig bent naar de toekomst, ondanks dat hij niet overeenkomt met je vroegere verwachtingen. Ik blijf ook meelezen :-).
Alle reacties Link kopieren
Jippie RT, daar ben je weer.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga even je oude topic lezen want ik denk dat ik er ook wat aan kan hebben
quote:Vanille1 schreef op 05 november 2015 @ 11:52:

Ik ga even je oude topic lezen want ik denk dat ik er ook wat aan kan hebben RT, misschien is het handig voor de nieuwe lezers dat je de link naar je oude topic in je OP zet. :-)
Raider, wat heerlijk dat je voor je nieuwe leven een nieuw topic kon aanmaken! Het oude is niet weg. Maar het kan nu wel wegzakken.
Alle reacties Link kopieren
ik heb even een update nodig van wat de status nu is. Stille meelezer.
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
IK ken je vorige topic niet maar wil je veel plezier wensen tijdens deze ontdekkingstocht.



Mijn vriend heeft in het verleden een lange relatie gehad en vertelt altijd hij dat hij in de periode daarna juist heel erg is toekomen aan zelfontplooiing. Dit lijkt mij iets heel waardevols en mooi iets en ik hoop dat deze periode dit jou ook brengt.
Alle reacties Link kopieren
Tvp

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven