Hij belt niet...

19-09-2007 10:14 140 berichten
Alle reacties Link kopieren
He girls,



Na een aantal keer daten, ben ik niet erg overtuigd van wat hij nou wil. Als ik hem sms, krijg ik heel snel iets terug meestal. En echt leuke en lieve berichtjes. Maar heb het idee dat het niet van zijn kant komt. Laat nu niets horen en wacht gewoon maar af, maar dan komt er dus niks, inmiddels al 4 dagen. Hij had wel nadat we elkaar gezien hadden een hyvesberichtje gestuurd, maar daarna dus niets meer.. Is hij het nou gewoon niet waard, of moet ik toch contact met hem opnemen?



x
Alle reacties Link kopieren
Precies, alleen met ze neuken, ben je van het hele gezeik af.
Alle reacties Link kopieren
Tsja, zo'n lul dat je toch niet meer zwicht, en zo'n lomperik geweest dat je hem totaal geen verantwoording schuldig bent!



Nog steeds niet fair hoor, bedoel waarom zou je je bed willen delen met zo'n vent? Maar goed, al doende leert men
Alle reacties Link kopieren
juist.

gelijk sex met ze hebben ook, als je ze lekker vindt.

dan is het spannendste deel eraf en weet je alles.

is wat relaxter.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Er is ook een tussenweg. Ik hoef niet overladen te worden met sms-jes etc. Dat is benauwend. Maar NIETS van je laten horen vind ik boerig. Als sms je maar dat je het leuk hebt gehad en verder niets. Ik hoef echt niet met hem te trouwen, ik ken hem niet goed immers en ik ben niet desperaat. Maar een beetje normale omgang met elkaar mag je wel verwachten vind ik (alhoewel, tegenwoordig...). Ik kende zijn vriendin niet, we waren geen vrienden. Ik kende hem via via een heel klein beetje, hij zat achter mij aan en hij nam het initiatief tot een eerste date.



En al wil je alleen maar sex, dan nog kun je wat laten horen. Ik heb zo vaakj SV's gehad en zelfs die lieten meer horen. En nee SD, hij vond de seks niet slecht, die vond hij lekker...dat weet ik zeker...:-)

Anyway...ik wacht het af.

@Tijgeroogje: nee, JUIST omdat ik hem zo leuk vind laat ik niks horen. Als de man me verder niet zo veel zou doen zou het me worst zijn, maar in dit geval ga ik me niet opdringen, dat werkt volgens mij alleen maar averechts.
Alle reacties Link kopieren
de meeste mannen zijn nou eenmaal zo, en te slap om iets uit te leggen, zijn bang voor gezeur.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
terwijl ze zelf het hardste kunnen zaniken, maar ja, ze zijn te dom om dat zelf in te zien.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Dombo's en slappe zakken zijn het.
Alle reacties Link kopieren
We hebben het over twee dates toch?

Een drankjes date en een leuk voor de neuk date toch?

Er is niets uitgesproken, geen beloftes gedaan, er zijn geen ringen uitgewisseld, er zijn geen plannen gemaakt om wederzijdse ouders op korte termijn te gaan ontmoeten?



Dan vind ik eigenlijk een radiostilte nog best een nette manier hoor om iets te beëindigen wat eigenlijk nog helemaal niets was.



Twee dates, en hij heeft zich bedacht

En ja, was aardig geweest als hij dat even in een sms had gezegd

Maar waarschijnlijk had hij geen zin in gedoe...

En na 2 dates mag dat best vind ik.



Na een date of 6 ineens niets meer laten horen vind ik onbeschoft

Dit vind ik gewoon lekker duidelijk eigenlijk
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
ik doe het gewoon zo met mannen, ik heb een paar zeer goeie mannelijke vrienden, puur platonisch. voor de sex af en toe een lekker, goeduitziende, gestoorde SV, waar ik verder niks van of mee hoef.

is veel overzichtelijker.
wij slapen nooit.
quote:valentinamaria schreef op 11 augustus 2011 @ 20:48:

ik doe het gewoon zo met mannen, ik heb een paar zeer goeie mannelijke vrienden, puur platonisch. voor de sex af en toe een lekker, goeduitziende, gestoorde SV, waar ik verder niks van of mee hoef.

is veel overzichtelijker.
Alle reacties Link kopieren
dat daten stelt niks voor, gewoon t zelfde als vroeger, toen je wat ging pierewaaien in kroeg of discotheek.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Maar om dan na 5 dagen een keer een luchtig smsje te sturen, dan dring je je toch helemaal niet aan hem op?

Misschien is hij wel helemaal blij omdat jij wat van je laat horen.
Alle reacties Link kopieren
o vast, hij hangt de vlag uit.



sorry, ik kon het niet laten........
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Tsja nu ik er over nadenk.. het is ook lastig als je zelf na twee dates merkt dat het niets voor je is om meteen te zeggen dat je 'er verder niets van verwacht'.. Kan ook een beetje arrogant overkomen (jij bent vast zóóó verliefd op mij dat ik je dit even wil mededelen) als jullie snappen wat ik bedoel..

Dan is stil zijn inderdaad misschien de meest subtiele manier.



Zo had ik afgelopen weekend een fling met een vage kennis van me. Na wat 'seksueel getinte' ( ) smsjes over en weer niets meer van gehoord.. Omdat ik er zelf niet echt romantische gevoelens bij had is dit een jammer-maar-helaas verhaal, zo van wie weet volgende keer een leuke wip, i.p.v. aankomend weekend, die had ik wel gelust.

Maar als ik hem leuker had gevonden had dit me wel gekwetst. Snap je mijn punt?



Marsepeintje, omdat jij er meer achter zocht zal dit waarschijnlijk dubbel zo hard aankomen.



En dat van dat niets meer laten weten juist omdat je hem interessant vindt snap ik helemaal. Totaal geen problemen mee om mn ex (SV) te stalken als ik een wijntje op heb, maar no way dat ik me daar schuldig over voel
Alle reacties Link kopieren
bij een SV ligt dat anders, daar zijn een soort afspraken bij gemaakt.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Mn ex weet anders niet dat hij mijn SV is, hoor
Alle reacties Link kopieren
als jij het zelf maar weet is het toch oke.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Ja bij een SV ligt het anders....al stalk je die suf..prima. Maar dit ligt anders. Is geen SV en dat wordt t ook niet, daar vind ik hem te leuk voor en dat hou ik niet vol.

Tsssja....ik geloof het eerlijk gezegd gewoon niet. Call me stupid, maar ik weet gewoon dat hij die date leuk vond. Misschien toch zijn ex...of hij wil geen verwachtingen scheppen of iets dergelijks.



Feit is dat hij afstand wil, dat is wel duidelijk. Errug jammer, dat dan weer wel. Een leuke vent tegenkomen doe ik niet dagelijks namelijk (lopen nu eenmaal bijna geen leuke mannen rond).
Alle reacties Link kopieren
Een beetje dik is die plaat beton voor je hoofd wel hè?



Tuurlijk vond hij de dates leuk

De eerste was de voorbereiding op de tweede en ook daar kreeg hij wat hij wilde....seks!



Dus natuurlijk vond hij de dates leuk....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Het is ook niet altijd zo zwart wit.. Mijn laatste date had ook een net ex waar hij nog niet helemaal overheen was..

Maar dan nog denk ik dat als hij, en jouw date, echt verliefd waren geweest of in ieder geval potentie hadden gezien in ons, zij dit echt wel hadden laten weten. Of in ieder geval hadden laten weten nog niet toe te zijn aan een relatie, en in jouw geval: in welk opzicht dan ook iets van verantwoording had gegeven en geen radiostilte.



Als hij afstand wil is dit naar jou toe een lullige manier om het te laten merken. Voor mij evengoed een lul. Zo ga je niet met iemand om die je leuk vindt. Dan zeg je "sorry maar het wordt me even te veel, ik wil afstand"



zoiets dus..
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 11 augustus 2011 @ 19:24:

5 dagen radio stilte...dan is mijn opmerking niet negatief hoor, dan ligt hij akelig dicht bij de waarheid.



Geloof ouwe tante Summer nou maar

5 dagen geen enkele vorm van leven is geen interesse en geen ballen in je broek genoeg om het te zeggen



Heren spelen zeer zelden het spelletje hard to get

Als ze willen lopen ze hun benen uit hun broek

Willen ze niet, dan blijft het ijzingwekkend stil..



Ach, dat is bij vrouwen ook zo.

Dat is niet bepalend voor je geslacht hoor.

Toch denk ik dat mannen 'iets vager' zijn op dit vlak...
Alle reacties Link kopieren
quote:[message=9735955,noline]ster89 schreef op 11



Als hij afstand wil is dit naar jou toe een lullige manier om het te laten merken. Voor mij evengoed een lul. Zo ga je niet met iemand om die je leuk vindt. Dan zeg je "sorry maar het wordt me even te veel, ik wil afstand"



zoiets dus..Precies. Communiceer gewoon normaal. Maar dat kan niet meer tegenwoordig en als JIJ er iets van verwacht ben jij hier de dombo. Dat is nog het ergst eigenlijk. Dan heb ik blijkbaar die plaat voor mn kop, hahaha..terwijl hij gewoon een botte boer is.
Alle reacties Link kopieren
t is idd een desillusie.

maar wel een feit.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Doet me overigens denken aan een topic wat ik hier ooit tegen ben gekomen over smoezen van mannen..



Iets met "ik ben nog niet over mijn ex heen"..



Heb mezelf in ieder geval voorgenomen nóóit maar dan ook nooooit meer in zoiets te trappen.

Als je me leuk vindt dan doe je maar moeite, en hebben we het gezellig. Maar als ik iets uit je moet trekken of contact moet afdwingen zoek ik wel weer verder!



(en in de tussentijd vermaken met SV'jes!)
Alle reacties Link kopieren
Wat dat betreft kun je maar beter sceptisch blijven Marsepeintje. Die vaakvoorbijkomende quote/motto hier van 'if you are not a priority, don't be an option' vind ik heel erg waar.



Iemand die jouw leuk vind wil weten hoe het met je is, of jij de date ook zo leuk vond en bovenal wanneer hij je weer ziet. Zo niet, dan is het in iedergeval niet my cup of tea..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven