Hij blijft contact zoeken

29-04-2017 23:40 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Ik vraag me af of er meer vrouwen zijn die hier ervaring mee hebben.



Ik heb een tijdje met een leuke jongen gedatet. Het klikte op alle fronten; we hadden dezelfde interesses, dezelfde humor, dezelfde waarden en normen/levensvisie... Hij voelde als thuiskomen en er was een enorme seksuele aantrekkingskracht tussen ons. Alleen penetratie lukte niet, omdat ik een nare sekservaring heb gehad vlak voordat ik hem heb leren kennen en daar gaf ik mezelf de schuld van (inmiddels heb ik hier al hulp voor gezocht - dat weet hij niet). Hij zei dat hij het niet erg vond dat de seks niet lukte en dat we het allemaal op mijn tempo zouden doen, maar zo ineens wilde hij niet verder. Zo ineens, out of the blue een appje. Terwijl hij, elke keer als we samen waren, zei dat hij mij zo leuk/een topwijf vond en we hadden het al over een toekomst samen, wilde mij aan z'n vrienden voorstellen... Nu heeft hij er dus een punt achter gezet, maar blijft contact zoeken. Ik heb zijn nummer verwijderd en hem ontvolgd op Facebook (stukje zelfbescherming om niet teveel aan hem te denken en het liefdesverdriet te verzachten). Hij, daarentegen, liked alles, maar dan ook echt álles, reageert vaak op posts en blijft appen. Waarom doet hij dit als hij toch niet verder wil? Vrienden blijven? Dat kan ik niet en dat weet hij.



Ik hoor graag of er meer vrouwen zijn die hier ervaring mee hebben. En hebben jullie tips?
Alle reacties Link kopieren
Blokkeren.
Alle reacties Link kopieren
Wat een egocentrische gehaktbal. Duidelijk niet in staat om zich in jou in te leven, maar er alleen maar op uit is om zijn eigen ego te strelen. Je bent heel goed bezig! Zet jezelf op nummer 1. Hij deed dat duidelijk niet.
Alle reacties Link kopieren
Je bent weer even nodig.



Hoe zit dat volgende maand?
Alle reacties Link kopieren
quote:Ana_Isabel_ schreef op 29 april 2017 @ 23:44:

Wat een egocentrische gehaktbal.



Egocentrische gehaktbal ???? Geniaal!



Ik reageer nergens op als hij iets stuurt en steek al m'n tijd en energie op dit moment in mezelf, vrienden/familie, werk, leuke dingen doen en sporten. Ik zit beter in m'n vel dan ooit. Lang leve liefdesverdriet!
vraag het hem
quote:Anoniem1289 schreef op 29 april 2017 @ 23:51:

[...]





Egocentrische gehaktbal ???? Geniaal!



Ik reageer nergens op als hij iets stuurt en steek al m'n tijd en energie op dit moment in mezelf, vrienden/familie, werk, leuke dingen doen en sporten. Ik zit beter in m'n vel dan ooit. Lang leve liefdesverdriet!Mooi om te lezen! Lekker blijven doen.
Hij vond het toch te ingewikkeld om zo'n traject van misschien wel jarern in te gaan met jou. Zijn goed recht om zich te bedenken. En nu heeft hij toch spijt waarschijnlijk.. Maar ja dat is wat ik eruit op maak.
quote:Ana_Isabel_ schreef op 29 april 2017 @ 23:44:

Wat een egocentrische gehaktbal. Duidelijk niet in staat om zich in jou in te leven, maar er alleen maar op uit is om zijn eigen ego te strelen. Je bent heel goed bezig! Zet jezelf op nummer 1. Hij deed dat duidelijk niet.Het is ook moeilijk ojm je in te leven bij een nare ervaring die je zelf niet hebt meegemaakt.
Nee ik ken dat niet dat ik iemand toelaat te liken en op mijn posts te reageren als ik dit niet wil. raar dat je dat zo toelaat. Waarom doe je dat?
Alle reacties Link kopieren
quote:emmetje2 schreef op 30 april 2017 @ 00:18:

Hij vond het toch te ingewikkeld om zo'n traject van misschien wel jarern in te gaan met jou. Zijn goed recht om zich te bedenken. En nu heeft hij toch spijt waarschijnlijk.. Maar ja dat is wat ik eruit op maak.Ik heb geen idee... Het is zeker zijn goed recht om zich te bedenken! Zijn ex was aseksueel, dus aan de ene kant begreep ik het ook wel als hij niet wilde wachten (met m'n libido is overigens niks mis, de timing was gewoon kut op dat gebied). Maar dan moet hij niet het tegenovergestelde zeggen, maar gewoon eerlijk zijn. Ik wilde er alles aan doen om het te laten werken, hij had daar blijkbaar geen geduld voor. Geen geduld op om mij te wachten. En dan is het voor mij klaar als hij er een punt achter zet.
Alle reacties Link kopieren
quote:swifty schreef op 30 april 2017 @ 00:33:

Nee ik ken dat niet dat ik iemand toelaat te liken en op mijn posts te reageren als ik dit niet wil. raar dat je dat zo toelaat. Waarom doe je dat?We hebben het verder wel leuk gehad samen, dus om hem nou gelijk te blokkeren en te verwijderen van alle social media vind ik ook weer zo kinderachtig.
quote:Anoniem1289 schreef op 30 april 2017 @ 00:35:

[...]





Ik heb geen idee... Het is zeker zijn goed recht om zich te bedenken! Zijn ex was aseksueel, dus aan de ene kant begreep ik het ook wel als hij niet wilde wachten (met m'n libido is overigens niks mis, de timing was gewoon kut op dat gebied). Maar dan moet hij niet het tegenovergestelde zeggen, maar gewoon eerlijk zijn. Ik wilde er alles aan doen om het te laten werken, hij had daar blijkbaar geen geduld voor. Geen geduld op om mij te wachten. En dan is het voor mij klaar als hij er een punt achter zet.De seks was niet mogelijk, hij kan toch op een moment denken dat het jaren gaat duren voor het wel mogelijk is, ongeacht hoe leuk hij jou ook vindt dat kan een dealbreaker zijn.
Plus dat het ook nog eens voor jullie een moeilijk traject wordt mbt verwerking.
Dus zo gek is t niet dat hij zo zijn bedenkingen heeft. Maar dan is t nog aan jou of jij dit begrijpt of niet. Of accepteert of niet.

Verder ken ik jullie niet, ik doe maar een gooi.
Alle reacties Link kopieren
quote:emmetje2 schreef op 30 april 2017 @ 00:41:

Plus dat het ook nog eens voor jullie een moeilijk traject wordt mbt verwerking.Daar heb je zeker een punt en dat snap ik ook. Dan alsnog had hij nog eerlijk kunnen zijn dat dat een dealbreaker was voor hem.
quote:Anoniem1289 schreef op 30 april 2017 @ 00:37:

[...]





We hebben het verder wel leuk gehad samen, dus om hem nou gelijk te blokkeren en te verwijderen van alle social media vind ik ook weer zo kinderachtig.Dus wat is je probleem dan, als je het zelf toelaat? Jij had het leuk, hij had het leuk. Klaar. Als je geen contact met hem wil dan blokkeer je hem. Simpeler dan dat kan het niet worden. Aan jou de keuze om dat te doen. Doe je dat niet, waarom dan zo je opwinden over zijn berichtjes. Je wil geen vriendschap, dus ik zie niet in waarom je blokkeren nu opeens 'kinderachtig 'vindt. Je gezeur over wat je zelf toelaat, dat is meer kinderlijk dan volwassen. Maar ga gewoon door met toelaten en dan erover klagen. Lekker ingewikkeld toch nog een lijntje met hem open laten. Wat je wil. En dan lekker over nadenken over wat die jongen dan denkt erbij en wil. En wat jij dan vervolgens voelt. alles dan met rust gelaten worden. Dat wil je niet. Niet echt.
Ik zou vooral geen waarden hechten aan een 'like'. Dat is zo gedaan, en zegt of betekend echt helemaal niets.

Als je echt wil weten hoe het zit dan vraag je het hem.
Alle reacties Link kopieren
quote:swifty schreef op 30 april 2017 @ 01:06:

[...]





Dus wat is je probleem dan, als je het zelf toelaat? Jij had het leuk, hij had het leuk. Klaar. Als je geen contact met hem wil dan blokkeer je hem. Simpeler dan dat kan het niet worden. Aan jou de keuze om dat te doen. Doe je dat niet, waarom dan zo je opwinden over zijn berichtjes. Je wil geen vriendschap, dus ik zie niet in waarom je blokkeren nu opeens 'kinderachtig 'vindt. Je gezeur over wat je zelf toelaat, dat is meer kinderlijk dan volwassen. Maar ga gewoon door met toelaten en dan erover klagen. Lekker ingewikkeld toch nog een lijntje met hem open laten. Wat je wil. En dan lekker over nadenken over wat die jongen dan denkt erbij en wil. En wat jij dan vervolgens voelt. alles dan met rust gelaten worden. Dat wil je niet. Niet echt.Wie heeft het over zeuren, klagen, opwinden en niet een vriendschap willen? Het is geen kwestie van willen, maar kunnen. Ik vroeg me gewoon af of meer vrouwen hier ervaring mee hebben. Rustaaaagh!
Blokkeer hem.

Kan hij geen contact zoeken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Anoniem1289 schreef op 29 april 2017 @ 23:51:

[...]





Egocentrische gehaktbal ???? Geniaal!



Ik reageer nergens op als hij iets stuurt en steek al m'n tijd en energie op dit moment in mezelf, vrienden/familie, werk, leuke dingen doen en sporten. Ik zit beter in m'n vel dan ooit. Lang leve liefdesverdriet!



Wauw heey, wat goed zeg!

Daar hou ik van, top!





Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Als je hem blokkeert dan heb je meer tijd om er over heen te komen.

Door die likes ben je toch met hem bezig.

Dan duurt het langer en langer.



Gewoon een bericht sturen dat je hem blokkeert omdat je geen vriendschap kunt hebben en even niet meer met hem bezig wil zijn.
Alle reacties Link kopieren
En gewoon ontvrienden dan?

Hij wil toch niet meer?

Gooi hem eraf.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
quote:Anoniem1289 schreef op 30 april 2017 @ 01:19:

[...]





Wie heeft het over zeuren, klagen, opwinden en niet een vriendschap willen? Het is geen kwestie van willen, maar kunnen. Ik vroeg me gewoon af of meer vrouwen hier ervaring mee hebben. Rustaaaagh!Ik ben rustig, en je zegt zelf in je topic opener 'Vrienden blijven? Dat kan ik niet en dat weet hij.' Blokkeren dus en erover heen komen. Simpel. Over hem verder nadenken is hem niet loslaten.
Misschien heeft ie iets gezegd en denkt ie daar nu anders over?

Misschien moest ie de situatie even verwerken? Mannen zijn soms net mensen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven