Hij drukt me weg middenin een gesprek

03-08-2014 17:50 337 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok, alweer een nieuwe situatie waar ik me geen raad mee weet.



Later sms'te hij: ''je vindt me duidelijk niets he''. Waarop ik antwoordde : ''Jawel, maar jij drukte mij zomaar weg''. Daar heb ik geen antwoord op gekregen..

Ik snap er echt niks van en voel me bijzonder rot
Klinkt als een leuke vriend zeg maar, nee het is ronduit onbeschoft..
Vertel, wat is er hiervoor allemaal voorgevallen dat je zo moeizaam met je vriend omgaat? (Ik heb geen loepje.) En waarom spreek je met zijn moeder?
Alle reacties Link kopieren
Misschien kun je 1 van de adviezen opvolgen uit één van je andere 10 topics over deze man van de afgelopen 3 maanden.



Indien jij geen afspraak met hem hebt dan kun je hem toch ook met rust laten tijdens zijn dronkeschap. Je bent zijn moeder niet.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Gezellig, zo'n dronkerd met een kwade dronk.
Oooo even loepen dus.
Waarom is hij dronken bij zijn moeder thuis?

En dat is hij veel vaker dus?

Hoe oud zijn jullie?
Alle reacties Link kopieren
Je zegt dat je aan zijn stem hoort dat hij een paar biertjes opheeft, lees "teveel gedronken", het lijkt me niet de eerste keer want je zegt ook dat hij dan in een "ruzie maak bui" komt. Dat belooft véél goeds voor de toekomst. Dumpen die lamlul.
verba volant, scripta manent.
Tja, zijn moeder zat al naast hem, ik snap niet waarom je haar rol overnam. Ik denk dat hij het heel goed door heeft, zoals hij is vind jij hem niks. Ophangen is niet netjes, maar ik kan me goed voorstellen dat dat gebeurde toen dat besef binnenkwam.
Ik zeg: houden. Dan heeft een andere vrouw geen last van hem.
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 03 augustus 2014 @ 17:54:

Misschien kun je 1 van de adviezen opvolgen uit één van je andere 10 topics over deze man van de afgelopen 3 maanden.



Indien jij geen afspraak met hem hebt dan kun je hem toch ook met rust laten tijdens zijn dronkeschap. Je bent zijn moeder niet.Hij belde mij op, ik laat hem juist zoveel mogelijk met rust als hij dronken is
Alle reacties Link kopieren
Pfff, wat een drama al voordat jullie überhaupt hadden afgesproken. En het houdt niet op. Heb je hier zin in?
Alle reacties Link kopieren
quote:SeBastassaUnaCanzone schreef op 03 augustus 2014 @ 17:54:

Vertel, wat is er hiervoor allemaal voorgevallen dat je zo moeizaam met je vriend omgaat? (Ik heb geen loepje.) En waarom spreek je met zijn moeder?



Ik vraag me af of ik zo onmogelijk ben? Waarom hij zo doet, misschien vindt hij me niet zo leuk en neemt hij me maar omdat hij niets beters kan krijgen en behandelt hij me daarom op zo een manier.

Hij wilde per se dat ik zijn moeder sprak.....ik weet ook niet waarom
Alle reacties Link kopieren
Waarschijnlijk zit hem iets dwars.. Lijkt me sterk dat hij het alleen hierom zegt. Als het sporadisch voorkomt dat hij wat drinkt zo overdag zou ik me daar niet teveel mee bemoeien, dat kan irritaties opwekken over bemoederend overkomen.

Doet hij dit wel vaak mag je er best wat van zeggen.

Dat hij zomaar ophangt blijft niet netjes.

Maar zoals ik al zij volgens mij zit er meer achter.

Praat met hem als hij nuchter is. Laat hem voor nu maar even.
Alle reacties Link kopieren
Komt er in dit topic ook nog een mooie beschrijving van je uiterlijk, van hoe lekker je bent enzo?
Alle reacties Link kopieren
Zouden jullie elkaar nog zien vanavond?

Zo niet: dan heb jij geen last van hem en is voor " voor zijn bestwil " erg zeikerig om te zeggen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Annapalona schreef op 03 augustus 2014 @ 17:56:

Waarom is hij dronken bij zijn moeder thuis?

En dat is hij veel vaker dus?

Hoe oud zijn jullie?Ik ben 26 en hij is 30. Ik weet niet waarom hij dronken is bij zijn moeder thuis......ik snap het ook niet. Hij was niet echt dronken, meer aangeschoten geloof ik
Alle reacties Link kopieren
quote:funky2901 schreef op 03 augustus 2014 @ 17:58:

Komt er in dit topic ook nog een mooie beschrijving van je uiterlijk, van hoe lekker je bent enzo?





Foto! Please
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Als jij geen zatlel wil waarom ben je dan bij hem?
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 03 augustus 2014 @ 17:54:

Misschien kun je 1 van de adviezen opvolgen uit één van je andere 10 topics over deze man van de afgelopen 3 maanden.

Nou, dit.



Je eerste zin zegt toch al alles? Een goede relatie bestaat niet een opeenstapeling van situaties waar je je geen raad mee weet.

En dan doet het er niet eens toe of jij nou zo onzeker bent of dat hij zo respectloos doet (gokje: beide).
What a nuanced anxiety
Alle reacties Link kopieren
Je had ook behoorlijk commentaar op hoe hij jou omschrijft. Nu op zijn drinken.

Ik kan me voorstellen dat hij denkt dat er in jouw ogen weinig van hem deugt.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:nonaimee schreef op 03 augustus 2014 @ 17:58:

Waarschijnlijk zit hem iets dwars.. Lijkt me sterk dat hij het alleen hierom zegt. Als het sporadisch voorkomt dat hij wat drinkt zo overdag zou ik me daar niet teveel mee bemoeien, dat kan irritaties opwekken over bemoederend overkomen.

Doet hij dit wel vaak mag je er best wat van zeggen.

Dat hij zomaar ophangt blijft niet netjes.

Maar zoals ik al zij volgens mij zit er meer achter.

Praat met hem als hij nuchter is. Laat hem voor nu maar even.Inderdaad, ik wil ook niet betuttelend overkomen. Maar goed, ik heb niet eerder meegemaakt dat mensen mij in een aangeschoten toestand opbellen. Dus ik moet er ook mee leren omgaan
Alle reacties Link kopieren
Waarom belde hij jou dan?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
quote:druppeltjexx schreef op 03 augustus 2014 @ 17:59:

[...]





Ik ben 26 en hij is 30. Ik weet niet waarom hij dronken is bij zijn moeder thuis......ik snap het ook niet. Hij was niet echt dronken, meer aangeschoten geloof ik





Ze zullen misschien met zijn allen zitten te bbq'en, of er is iemand jarig ?

En je gelooft dat hij aangeschoten was, je weet het niet eens zeker?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Maar in het vorige topic van gisteravond zeiden mensen ook al dat hij niet serieus met je is en je weg moet wezen, hoezo vraag je het nu weer?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven