Hij drukt me weg middenin een gesprek

03-08-2014 17:50 337 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok, alweer een nieuwe situatie waar ik me geen raad mee weet.



Later sms'te hij: ''je vindt me duidelijk niets he''. Waarop ik antwoordde : ''Jawel, maar jij drukte mij zomaar weg''. Daar heb ik geen antwoord op gekregen..

Ik snap er echt niks van en voel me bijzonder rot
Alle reacties Link kopieren
Ja, je leest het goed en jij bent het mij dubbel en dwars waard om een ban voor te krijgen. Iedereen staft zich maar een ongeluk het zal mij echt boeien.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Want wat jij denkt te kunnen doen bij een vrouw is niet meer- en ook zeker niet minder waard dan de temen 'gestoord' en lul. Dat heb je in ieder geval goed door en je hebt keurig over jezelf gelezen.



Maar nu? Je zit op haar account een beetje te snuffelen? Je bent dus ook nog achterbaks? Kan jij jouw verlies niet nemen als een man? Nou? Nu in de computer zoeken en kijken zodat je weer een lijntje kan vinden om haar te triggeren? Even weer aardig doen tegen 'het kind' zodat je haar daarna weer 'te grazen' kan nemen? Zeg het maar hoor, kom maar op.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat ze nooit meer bij jou terugkomt. Achterbakse lul.
Life is short. Eat dessert first.
Wat heeft de TO gedaan?
Alle reacties Link kopieren
De TO niets, de man waarover het gaat, daarentegen.
Life is short. Eat dessert first.
quote:doornroosje9 schreef op 25 april 2015 @ 00:04:

De TO niets, de man waarover het gaat, daarentegen. Wat dan?
Alle reacties Link kopieren
Zit op het account van TO te snuffelen.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Hier fijne vriend die nu ingelogd is als de TO en dus haar gegevens gebruikt:quote:druppeltjexx schreef op 03 augustus 2014 @ 21:44:

[...]





Hij dendert inderdaad over mijn grenzen heen. Ik heb het op dit forum niet eerder verteld, maar hij wilde ook per se seksuele handelingen bij mij verrichten ondanks dat ik herhaaldelijk zei dat ik liever langer wacht en dat ik er nog niet klaar voor was. Uiteindelijk na veel gepush heb ik hem maar wat laten doen en daarna was ik stil. Hij hield toen ook steeds mijn polsen vast en probeerde zijn zin door te drijven, hij liep daarna boos weg en kwam weer terug om mij te zoenen enzo. ik hield mijn mond op elkaar en hij ging toch door. Uiteindelijk deed ik alsof er niets aan de hand was..en vond dat ik wellicht overdreef omdat ik steeds nee, nee, nee zei



Zo onschuldig ben je.

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Controle, psychische mishandeling, dronken, controle, controle, controle.
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
quote:Enn schreef op 25 april 2015 @ 00:08:

Hier fijne vriend die nu ingelogd is als de TO en dus haar gegevens gebruikt:





[...]





Zo onschuldig ben je.

Daarom begreep ik het niet.

Gewoon doodvermoorden die gast.
Alle reacties Link kopieren
Ook nog aanranding of verkrachting dus.
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Alle reacties Link kopieren
quote:Moiren_ schreef op 25 april 2015 @ 00:09:

[...]



Daarom begreep ik het niet.

Gewoon doodvermoorden die gast.Precies.
Life is short. Eat dessert first.
quote:O.L.L.A schreef op 25 april 2015 @ 00:10:

Ook nog aanranding of verkrachting dus.2x doodvermoorden.
Jeetje dus ze is nog acht maanden door gegaan.... En nu natuurlijk de lul omdat hij haar account en topic gevonden heeft. Sneu figuur.
quote:druppeltjexx schreef op 24 april 2015 @ 23:31:

Ze heeft mij vandaag weer gedumpt. Door een soort gelijke gebeurtenis als de vorige keer. Ik blijk dus hardleers te zijn.......Bedankt dat jullie haar gek hebben gemaakt. Nu ben ik de lul.Heel goed had ze al maanden eerder moeten doen.. psycho..
Alle reacties Link kopieren
Hoe ben je in haar account gekomen?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
quote:druppeltjexx schreef op 24 april 2015 @ 23:31:

Ze heeft mij vandaag weer gedumpt. Door een soort gelijke gebeurtenis als de vorige keer. Ik blijk dus hardleers te zijn.......Bedankt dat jullie haar gek hebben gemaakt. Nu ben ik de lul.







Beter laat dan nooit, zak hooi die je bent.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
Jullie zijn echt erg:) Zij heeft zelf haar account gegeven. We zouden eigenlijk samen eens een topic maken. Mensen die hier iemand dood wensen, omdat hij de hoorn op de haak gooit midden in een gesprek, zouden eigenlijk eens in de spiegel moeten kijken. Dat is niet echt sociaal wenselijk gedrag:) Volgens mij zitten hier hoop vrouwen hun frustraties te projecteren op anderen. Wij vinden elkaar nog steeds lief, alleen weten we dat we op bepaald vlak blijven botsen. Daarom gaat het niet. Ze heeft het niet echt serieus genomen, wat jullie hebben geschreven. Gelukkig ziet ze ook wel in dat jullie een heeeeeeeel klein beetje gekkies zijn:) Ik denk dat hier veel verwaarloosde vrouwen zitten. Mannen haters:)
Kun je wel stoer tegen ons gaan zitten praten, je bent gewoon een klein sneu mannetje. Je weet niet hoe je een vrouw in een relatie moet behouden behalve door haar je wil op te leggen en te controleren en te dwingen. Nu ook weer, door onder haar account in te loggen. Een groot teken van disrespect en laat jouw ware aard zien.



Jij blijft alleen achter, telkens weer, als jij deze houding blijft aannemen en door middel van manipuleren, dreigen en chanteren iemand bij je probeert te houden. Je bent een heel zielig mannetje, zonder ballen.
Alle reacties Link kopieren
Zij heeft hier dingen getypt in een bepaalde context, dus eigenlijk reageren jullie alleen daarop. Kan jullie reacties ook wel beetje begrijpen.
Alle reacties Link kopieren
Doe ik ook regelmatig.



Met name bij telemarketeers wanneer ze mij niet begrijpen nadat ik verteld heb geen interesse te hebben.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Wil opleggen, controleren, dwingen, manipuleren, dreigen, chanteren. Mijn god......Ik ga mezelf aangeven bij de politie:) Doreia, wil je misschien een keertje gezellig iets met mij drinken:)? Strooi ik rozenblaadjes waar je loopt en til ik jou over stoepranden.
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat je zp een hoog trolgehalte hebt.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Engerd
Alle reacties Link kopieren
Ik word hier weggezet als een of andere psychopaat:) Hoe kan ik daar serieus op reageren? Mensen reageren hier op regeltjes van iemand die uit een context zijn gehaald. Dan krijgt iets al gelijk een heel andere betekenis. Praat niet alles goed wat ik heb gedaan. Maar ben geen psychopaat:) Wat ze schrijft over seksuele handelingen is echt uit de context gehaald.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven