Hij drukt me weg middenin een gesprek

03-08-2014 17:50 337 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok, alweer een nieuwe situatie waar ik me geen raad mee weet.



Later sms'te hij: ''je vindt me duidelijk niets he''. Waarop ik antwoordde : ''Jawel, maar jij drukte mij zomaar weg''. Daar heb ik geen antwoord op gekregen..

Ik snap er echt niks van en voel me bijzonder rot
Alle reacties Link kopieren
Jij kent mij goed moet ik zeggen:) Is goed dat jij je hier zo goed kunt uiten. Uitnodiging voor onze bruiloft komt binnenkort jou kant op. Gezellig:)
quote:druppeltjexx schreef op 25 april 2015 @ 13:14:

Jij kent mij goed moet ik zeggen:) Is goed dat jij je hier zo goed kunt uiten. Uitnodiging voor onze bruiloft komt binnenkort jou kant op. Gezellig:)Tja, dit is zo'n zelfde typische reactie. Vooral de aandacht afleiden van je eigen gedrag hoor, chapeau!
Alle reacties Link kopieren
Vriend van TO zal niet snel zijn gedrag veranderen, daarvoor werkt het te vaak te goed (in de zin dat hij krijgt wat hij wil).
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
Mijn advies aan jou: Probeer dingen in perspectief te zien. Waar ging dit topic over? Een hoorn op de haak gooien midden in een gesprek.......Poepoe, heeeeeeeeeeeel erg hoor. Als je dit soort situaties altijd maar zo verschrikkelijk gaat vinden en je enorm over blijft opwinden, dan blijf je altijd heel veel dingen heel erg vinden en ben je vaak boos:) Maar misschien ben je zo'n persoon die dat fijn vindt en daar al je emoties in kwijt kunt. Je kan beter gaan sporten......Is gezonder.
In oorsprong ging het topic inderdaad over de hoorn erop gooien. Maar zij wilde al helemaal niet met jou op een tweede date. Ze wilde helemaal geen contact met jou. En zij wilde geen seks met jou. En zij wilde helemaal geen relatie met jou. Dat hebben 'wij' hier niet verzonnen hoor. Gaandeweg kwam er steeds meer bij.



Vind jij het fijn, dat jij iemand Project bent? En dat zij denkt dat zij je Hulpverlener kan zijn om je weer 'beter' te maken? Geniet je van al je aanstellerijtjes zodat zij maar voor je rent en jij je zin krijgt?
Alle reacties Link kopieren
Mensen kennen mij hier wel goed:) Best wel grappig. Allemaal conclusies trekken en volledige karakter eigenschappen toekennen, terwijl niemand mij hier kent en alleen afgaat op een paar regeltjes. De wonderlijke wereld van viva forum.
Alle reacties Link kopieren
quote:druppeltjexx schreef op 25 april 2015 @ 13:24:

Mijn advies aan jou: Probeer dingen in perspectief te zien. Waar ging dit topic over? Een hoorn op de haak gooien midden in een gesprek.......Poepoe, heeeeeeeeeeeel erg hoor. Als je dit soort situaties altijd maar zo verschrikkelijk gaat vinden en je enorm over blijft opwinden, dan blijf je altijd heel veel dingen heel erg vinden en ben je vaak boos:) Maar misschien ben je zo'n persoon die dat fijn vindt en daar al je emoties in kwijt kunt. Je kan beter gaan sporten......Is gezonder.Was dat voor mij bedoelt? Bespaar je de moeite (da's dan mijn advies aan jou), ik had het niet tegen jou, maar tegen de dames op dit topic.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
quote:druppeltjexx schreef op 25 april 2015 @ 13:28:

Mensen kennen mij hier wel goed:) Best wel grappig. Allemaal conclusies trekken en volledige karakter eigenschappen toekennen, terwijl niemand mij hier kent en alleen afgaat op een paar regeltjes. De wonderlijke wereld van viva forum.Tot nu toe heb jij jezelf aan mij wel bewezen. Ik lees nergens in jouw eigen regeltjes dat TO het mis heeft in haar analyses over jou.
Alle reacties Link kopieren
We kunnen loepen hier nick-jatter. druppeltje heeft heel veel verteld. Het gaat niet alleen om dit topic.



Ik weet ook zeker dat ze je dit account niet zomaar gegeven heeft.

Jouw reacties ken ik maar al te goed. Veel te veel ervaring met personen zoals jij.

Ik trap er niet meer in. Hopelijk Druppeltje ook niet.
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Alle reacties Link kopieren
Doreia, jij hebt echt een verkeerd beeld van mij. Ik heb geen hulpverlener nodig. Zij is de aansteller:) Denk je nou echt dat zij werkelijk dacht dat ik haar had aangerand of verkracht? Zij start hier een topic dat ik minder sms na we onze 1ste date hebben gepland, omdat ik me niet wilde opdringen. Zij is iemand die heel veel negatief uitlegt, terwijl het positief is bedoeld. Zo schept zij een beeld van iemand. Waarschijnlijk door eerdere ervaringen ofzo. Ze kon ook mij vragen waarom ik even niet smste. Allemaal keuzes.
quote:druppeltjexx schreef op 25 april 2015 @ 13:42:

Doreia, jij hebt echt een verkeerd beeld van mij. Ik heb geen hulpverlener nodig. Zij is de aansteller:) Denk je nou echt dat zij werkelijk dacht dat ik haar had aangerand of verkracht? Zij start hier een topic dat ik minder sms na we onze 1ste date hebben gepland, omdat ik me niet wilde opdringen. Zij is iemand die heel veel negatief uitlegt, terwijl het positief is bedoeld. Zo schept zij een beeld van iemand. Waarschijnlijk door eerdere ervaringen ofzo. Ze kon ook mij vragen waarom ik even niet smste. Allemaal keuzes.



Och arme jij. Boehoehoe. Zij is de schuldige. Jij bent slechts het willoze slachtoffer van haar praktijken.

Check. Je lijkt meer en meer op mijn ex lieve gekkie.
Alle reacties Link kopieren
Vrouwen.......Waarom zo moeilijk doen en iets gigantisch maken, terwijl het iets kleins is en niets voorstelt. Allemaal spoken die er niet zijn. Kan wel ff vragen of ze hier komt. Maar denk niet dat ze er erg veel zin in heeft.
Wat kom je hier eigenlijk doen? Zorgen dat ze hier geen objectieve meningen meer krijgt die jou in een negatief daglicht stellen? Even kijken hoeveel munitie je hier kunt vergaren om haar in het gareel te houden? Zorgen dat ook deze weg voor haar is afgesneden?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben jouw ex:) Hoe is het nou? Ik ga werken, moet al die dure weekendjes weg en etentjes verdienen
quote:druppeltjexx schreef op 25 april 2015 @ 13:48:

Vrouwen.......Waarom zo moeilijk doen en iets gigantisch maken, terwijl het iets kleins is en niets voorstelt. Allemaal spoken die er niet zijn. Kan wel ff vragen of ze hier komt. Maar denk niet dat ze er erg veel zin in heeft.Jij mag even uitloggen uit haar account. En zij mag haar eigen nickname anonimiseren en daarna een nieuwe aanmaken, zodat zij niet belemmerd wordt door jou meekijken en controleren. Lijkt me een veel strakker plan!
quote:druppeltjexx schreef op 25 april 2015 @ 13:49:

Ik ben jouw ex:) Hoe is het nou? Ik ga werken, moet al die dure weekendjes weg en etentjes verdienenVraag haar maar even of ze nog even zelf inlogt nu jij weg bent naar je werk.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben wezen sporten en ik vind je nog steeds niet leuk.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:druppeltjexx schreef op 25 april 2015 @ 13:48:

..... terwijl het iets kleins is en niets voorstelt.....



Zo, drammer, heb je het nu over jezelf?

Je bent zo overtuigd van jezelf hier dat het mij niks zou verbazen dat je eigenlijk maar een klein, niet veel voorstellend menneke bent, die nu iemand heeft gevonden om z'n frustraties op te botvieren en zich plots verheven voelt.
Alle reacties Link kopieren
quote:druppeltjexx schreef op 25 april 2015 @ 13:48:

Vrouwen.......Waarom zo moeilijk doen en iets gigantisch maken, terwijl het iets kleins is en niets voorstelt. .

Beetje dit formaat...voel je nix van...idd wat een gezeur over moe zijn enzo.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Het feit dat jij hier onder haar account zit te brallen bewijst dat je er inderdaad geen moer van snapt.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben blij dat TO van dit sujet af is, good for her!
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
quote:Alixane schreef op 25 april 2015 @ 14:32:

Ik ben blij dat TO van dit sujet af is, good for her!Eeh... dit sujet bralt onder haar account nog wat na om ons te overtuigen dat zij fout is en hij helemaal niet zo is.
Alle reacties Link kopieren
quote:druppeltjexx schreef op 25 april 2015 @ 13:42:

Doreia, jij hebt echt een verkeerd beeld van mij. Ik heb geen hulpverlener nodig. Zij is de aansteller Denk je nou echt dat zij werkelijk dacht dat ik haar had aangerand of verkracht? Zij start hier een topic dat ik minder sms na we onze 1ste date hebben gepland, omdat ik me niet wilde opdringen. Zij is iemand die heel veel negatief uitlegt, terwijl het positief is bedoeld. Zo schept zij een beeld van iemand. Waarschijnlijk door eerdere ervaringen ofzo. Ze kon ook mij vragen waarom ik even niet smste. Allemaal keuzes.Snap je nu niet dat je zo niet praat over iemand van wie je zogezegd houdt?
Life is short. Eat dessert first.
Tering. Wat een creep.
Alle reacties Link kopieren
Juist het feit dat jij haar hier wegzet als degene die negatief is, overdrijft, zaken uit te verband trekt etc. geeft toch al dat het allemaal haar schuld is? Ja toch? Zij is degene die overdrijft, die het negatief ziet, die het niet snapt. Zij is degene die hier leugens heeft geschreven en die zaken overtrokken heeft toch?



Zegt mij meer dan genoeg; Jij bent iemand met zeer weinig zelfreflectie en wat iemand ook over jou zegt het is de schuld van een ander. En dan hier met een hoop poeha en blabla ook nog serieus proberen om zaken recht te zetten?



Wat een klein venijnig keffertje is dit menneke.

Echt triest dit.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven