Hij gaat op vakantie met een andere vrouw

18-11-2014 16:31 1274 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend heeft zonder overleg een vakantie geboekt met zijn beste vriendin, een knappe vrouw met wie hij erg veel optrekt. Dit is ten koste van onze vakantie, en bovendien tijdens Oud&Nieuw. En nu?
Alle reacties Link kopieren
Voor mij zou he t einde oefening zijn, hij

is blijkbaar drukker met haar, dan met jullie relatie.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Van mij zou hij in 'exotisch oord' mogen blijven.
Alle reacties Link kopieren
Sorry dat ik het zo bot zeg, maar je bent echt gek als je dit accepteert. Sterker nog, ik zou vriendelijk bedanken voor deze relatie. Kies een man die echt voor je gaat en alleen oog heeft voor jou.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou zeggen zij of ik. Vriendschap ok, maar twee weken met Miss onmogelijk grote borsten en dan niet met mij? Dacht het niet.
Alle reacties Link kopieren
dit zou voor mij ook echt 20 stappen te ver zijn en ik zou de relatie verbreken
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Langsgaan bij vriendin in het buitenland zou ik geen probleem vinden, maar jij zo te zien ook niet.

Maar dat hij, zonder overleg, weg gaat zijn met de jaarwisseling èn dat hij een gezamelijke vakantie met jou opgeeft om naar haar te gaan zou mij te ver gaan.



Het feit dat hij jou niet heeft meegevraagd of ook maar die optie lijkt te hebben overwogen zou mij ook aan het twijfelen brengen over zijn bedoelingen met haar.
Alle reacties Link kopieren
in overleg zou er heel veel kunnen wat mij betreft, maar hij heeft niet eens iets gevraagd! Ik zou echt woest zijn!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
...
In for the cause....
Alle reacties Link kopieren
Wauw, dat jij zo kalm blijft. Ik zeg exit en kom de man tegen waar JIJ op 1 staat.
Alle reacties Link kopieren
Is dit serieus? Dit kan niet echt zijn.



Volgens mij is jou vriend stiekem verliefd op haar.

Een vriendschap met een vrouw..... Indien het niet al te overdreven is, acceptabel.

Maar samen op vakantie, 2,5 week nog wel.

Zonder met jou te overleggen. Hè, mischien wil je wel mee? Nee, hij deelt het je gewoon mee.



Wie ben jij dan voor hem??? Een ezel in de stal??( Turkse gezegde)

Iemand met wie hij geen rekening hoeft te houden?



Als dit echt waar is.... Zijn de verhoudingen in je relatie al veel langer zoek omdat hij denkt dat je dit wel ff zal flikken.



Was hij ook met die meid op vakantie geweest als ze dik was en een vette puistenkop?
Ik voel me de B-vriendin. Ik wil niet meer braaf binnenlopen aan zijn arm voor de verjaardagen van zijn vrienden en familie in de wetenschap dat hij leuke dingen in een relatie liever met iemand anders deelt.



Dan is het toch duidelijk? Ik zou hier ook geen zin in hebben.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou er klaar mee zijn doei. Krijg het idee dat hij haar wel ziet zitten.

Vriendschap tussen man en vrouw niets mis mee maar krijg hier een raar gevoel bij.
.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het niet pikken en de relatie beëindigen als hij dit plan doorzet.



(Belangrijkste overwegingen hierin zijn dat hij niet met jou op vakantie gaat of is geweest, en het niet eens overlegt wat de plannen voor de feestdagen zijn enzo. Die lul houdt op geen enkele manier rekening met jou, dus daar moet je geen relatie mee willen. Je gevoel heeft groot gelijk.)
Op vakantie met een goede vriendin oké maar niet zonder overleg of zonder uberhaubt maar te vragen of ik mee wil..
Eerlijk gezegd kan ik helemaal niets leuks aan die hele vriend van je ontdekken.

Wat een ongelofelijke druiloor.



Wat jij moet doen? Tsja. Ik zou zeggen dat hij maar lekker met zijn BFF daar blijft en jij een leven zonder hem gaat opbouwen. Je zou niet helemaal jofel zijn als je dit (blijmoedig) over je kant zou laten gaan, denkende dat dit een leuke, gelijkwaardige en respectvolle relatie is.

Maar dat is uiteraard aan jou.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben behoorlijk ruimdenkend en niet snel jaloers, maar dit zou ik niet willen. Het klinkt alsof hij haar leuker vindt dan jou...
Alle reacties Link kopieren
Tsja, persoonlijk zou ik dit ook absoluut niet trekken. Het feit dat hij wel met haar op vakantie gaat en niet met jou. Jouw negeert terwijl je het wel aangeeft. Nee, ik zou mij niet meer gerespecteerd voelen in zo'n relatie.
Wat een lullige actie van hem om je niet eens te vragen wat je ervan vindt als hij zo lang met haar op vakantie gaat.



Je pakt het in mijn ogen erg volwassen aan door hem vrij te laten bij dingen die hij met haar gaat doen, maar als hij op vakantie gaat met zo'n knappe dame (en het niet snapt als je er niet blij op reageert) zou het mij ook totaal niet lekker zitten. Zeker niet als het ook nog eens met oud en nieuw is, en hij er maar gewoon van uit gaat dat je het goed vindt.



Ik heb geen idee wat ik zou doen in jouw geval. Het kan natuurlijk altijd dat er niets is tussen hen, maar dan nog siert het hem totaal niet dat hij geen rekening met je houdt. Lomperik.
Wat je moet doen?



Je zelfrespect terug vinden en die loser verlaten.



Hij houdt niet van jou, maar van haar.



Is het jou nog niet duidelijke genoeg dan?
Alle reacties Link kopieren
Raar dat hij liever oud en nieuw met haar viert.

Hou er maar rekening mee dat er meer speelt.
.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou me er overigens niet eens meer toe laten verleiden om het te bediscussieren, want je begint een discussie waarin je de onderliggende partij bent omdat het vanuit zijn visie dan over claimen en jaloezie gaat. Je moet gaan zeuren om samen op vakantie te kunnen gaan. Je trots hoort jezelf dat te besparen.



Gewoon uitmaken, en laat hem de werkelijkheid maar bij elkaar bedenken en de discussie met zijn spiegel voeren. Het is allemaal simpel genoeg voor iedereen om te snappen. Nooit van uit de hoek van de ring zo'n gesprek aangaan.
Je hebt volkomen gelijk met je gevoel en ik zou het ook niet accepteren. En ook ik ben toch echt wel ruimdenkend als het aankomt op vriendschappen met het andere geslacht.



Je bent terecht jaloers. Je voelt je terecht ongemakkelijk. En ik geloof ook wel naar aanleiding van dit verhaal dat hij jou onmiddelijk zou dumpen zodra hij de kans krijgt bij haar te zijn.



Het is ongetwijfeld een goede vent, maar niet voor jou. Neem je verlies.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je heel terecht jaloers bent.

Je zou het nog een keer kunnen bespreken om er zeker van te zijn dat je heel erg duidelijk bent en echt precies zegt waar het op staat. Want misschien is er nog een kleine kans dat hij gewoon onbedoeld heel dom is...

Als hij niet kan begrijpen waarom deze situatie vervelend is voor jou, dan kun je echt je conclusies trekken (als je dat niet al gedaan had op basis van de bovenstaande reacties )
1 x is genoeg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven