Hij gaat op vakantie met een andere vrouw

18-11-2014 16:31 1274 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend heeft zonder overleg een vakantie geboekt met zijn beste vriendin, een knappe vrouw met wie hij erg veel optrekt. Dit is ten koste van onze vakantie, en bovendien tijdens Oud&Nieuw. En nu?
Alle reacties Link kopieren
Wat apart allemaal. Hebben jullie samen nooit vakantieplannen gemaakt? Nooit agenda's naast elkaar gelegd, nooit gezamenlijke afspraken gemaakt?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk eerlijk gezegd dat hij er niet zo wakker van ligt als je bij hem weggaat, wie weet is hij al verliefd op mevrouw grote borsten.
.
Ik kan me niet eens voorstellen dat mijn vriend dit zou doen. Hij zou alles op alles zetten om ook met mij weg te kunnen. Zeker als hij dan opeens nog anderhalve week extra vrij is.



Ik snap heel goed dat jij je B-vriendin voelt. Hij heeft niet een keer gevraagd wat jij hiervan vindt, en hij heeft niet een keer gedacht aan de belofte dat jullie samen ergens heen zouden gaan. Hij heeft kennelijk wel steeds aan haar gedacht.
Alle reacties Link kopieren
Tja, bij mij zou dit gewoon een 'nee' zijn. Dan maar gruwelijk ouderwets, maar in een relatie met mij gaat dat dus gewoon niet gebeuren. Dan mag hij gewoon tweede viool blijven spelen bij haar, maar zijn eerste vioolfunctie bij mij is hij echt kwijt dan.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
Waar haalt hij het lef vandaag zeg. Ik ben echt geen jaloers type, maar ik denk dat élke vrouw dit niet leuk zal vinden.

Wie is hier nou zijn vriendin, jij of zij?



Voor mij zou het direct klaar zijn.
Alle reacties Link kopieren
Als mijn vriendin zulke streken uit zou halen kon ze absoluut met Mr. Universe in het exotische paradijs kunnen blijven!

Ik zou een fijne vriend gaan zoeken die graag met jóu naar dat exotisch paradijs wil.
En nou is het afgelopen!
Alle reacties Link kopieren
Zie motto.
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
TO, waarom vind jij dit goed?

Volgens mij ben je echt 2e keus en is hij liever bij haar, dat is duidelijk.

Echt, ik snap jou niet. Ik zou woedend zijn
.
Ook voor mij zou dit véél te ver gaan.

Nu ben ik de beroerdste niet. Hij mag best een weekend weg met vrienden als dat hem uitkomt, maar wanneer ík dan een weekendje ergens naartoe wil met hem, moet dat ook gebeuren!

Ik zou het sowieso niet zo prettig vinden als hij alleen met een andere vrouw op vakantie zou gaan, maar zijn belofte jegens jou niet nakomen en ondertussen wel lekker al z'n vrije dagen voor haar opnemen slaat alles!

Het idee alleen al dat jij met de jaarwisseling alleen bent, terwijl hij daar met een andere griet in 'Exotisch Oord' zit. Brr.



Nee, voor mij zou dit einde relatie zijn.

Echt, laat je niet zo behandelen
Alle reacties Link kopieren
Je vriend is een eikel en ik zou de eer aan mezelf houden. Ik kan me voorstellen dat je je voor lul gezet voelt door hem, je wordt ook echt te kakken gezet.
Alle reacties Link kopieren
Koekoek, die spoort niet.



Je voelt je niet alleen de B-vriendin, je bént de B-vriendin.



Er zijn tig momenten geweest om met jou te overleggen, naar je te luisteren en je gevoel serieus te nemen. En hij deed dat exact 0 keer.



Ik zou daar mijn eigen conclusies aan verbinden.
Al was het een lelijke trol, zijn prioriteit hoort bij jou te liggen. Prima op vakantie met iemand anders, maar niet ten koste van gemaakte afspraken met jou.
Alle reacties Link kopieren
Als dit serieus is..



Wat je dan moet doen, vanavond nog je spullen pakken en hem vertellen dat hij met mevrouw grote borsten mag blijven op zijn geweldige oord.



Meid waar is je zelfrespect??

je bent gek hoor echt!!



Je gaat toch niet 2,5 week op hem zitten te wachten en daarna nog een maand alle verhalen aan horen.



Want stel je keurt dit goed, wat is de volgende stap dan? Dat die in t weekend bij der blijft logeren!



Wegwezen vrouw, jij verdient beter!
Alle reacties Link kopieren
TO, als jij je eigen verhaal terug leest, twijfel je dan echt? Wat maakt het dat je je aan hem vast blijft houden?
Zijn de deurmatten weer in de aanbieding? Alsjeblieft zeg. Geef die gast een enkeltje maan.



Voor alle duidelijkheid: Een relatie aangaan betekent dat je je leven wilt delen met iemand waar je van houdt. Natuurlijk heb je je eigen vrienden en kun je los van elkaar op vakantie of het zonder elkaar leuk hebben, maar dat gaat wel in overleg. Laat 'm lekker naar z'n geweldige vriendin gaan. Waarom pik je dit eigenlijk?
Alle reacties Link kopieren
Wat je moet doen?



Is dat een oprechte vraag waar je het antwoord niet op weet?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Oh, en dat allemaal beslissen zonder met mij te overleggen zou denk ik voor hem ook nog Einde Leven zijn. Ik zou zó woedend zijn!! Echt , respect dat je zo kalm blijft, ook al verdient hij dat totaal niet..
Alle reacties Link kopieren
Nou we zijn het allemaal met elkaar eens denk ik zo.

Ik zie een aantal forummers die normaal erg open minded zijn ook reageren van 'pik dit niet etc'.



Ik denk dat je je erg ongelukkig gaat voelen in die 2,5 week en bij terugkomst misschien wel te horen krijgt dat hij met haar verder gaat of dat er iets gebeurd is or whatever.

Zij gaat naar het buitenland voor langere tijd dus oke dan is ze weg maar volgens mij wil je vriend liever een relatie met haar.



Ik zou hem echt dumpen want je gaat hier niet gelukkig van worden.
.
Alle reacties Link kopieren
In je OP zeg je als reactie op zijn plannen 'oh, leuk' , jij gaat aan familie uitleggen dat hij niet met jou maar met haar gaat, jij schaamt je. Hij heeft jou nooit gevraagd wat je wil, jij laat het allemaal gedwee over je heenkomen Hàllo! Wordt eens wakker. Jij hoeft niks uit te leggen of je te schamen en je hoeft dit al helemaal niet te accepteren. Allereerst maar eens stoppen met je zo gelaten op te stellen. Woest is het goede woord.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben heel ruimdenkend en mijn man mag heelveel, net als ik overigens, maar dit zou voor mij echt 3 stappen te ver zijn. Jouw vriend gaat over al jouw grenzen, houdt gewoon geen rekening met jou. Hebben ze niet al een stiekem relatie?



Wat mij niet duidelijk is, hoe duidelijk ben jezelf geweest richting vriend? Het op jaloers zijn schuiven vind ik veel te kort door de bocht.
Alle reacties Link kopieren
Volledig eens met alle bovenstaande reacties.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Ik zeg het niet snel en ik ben best ruimdenkend, maar:



wat een lul.
De reacties zijn unaniem. Je bent dus niet gek. Aan jou is het verder hoe je er mee omgaat en daarin heb je wel een eigen verantwoordelijkheid voor je eigen welzijn. Sterkte met de consequenties van deze vraag. De bevestiging dat het eigenlijk niet meer gaat. Neem je verlies. Dat zal je op korte termijn veel verdriet doen maar op lange(re) termijn geluk brengen.
Eens met de rest. Ik zou hem vertellen wat je in je OP zegt met de slotzin dat het over is tussen jullie. Een beste vriendin hebben, prima. Met haar op vakantie, ook prima. Maar een vakantie met jou ondergeschikt stellen aan een vakantie met haar, tijdens oud & nieuw, zonder je ook maar ergens bij te betrekken en achteraf ook totaal geen rekening met jouw gevoelens te houden hierover? Dat zou me veel te ver gaan (opmerkingen over haar borsten trouwens ook, hij zegt toch ook niet over zijn beste vriend dat hij zulke geile ballen heeft..). Ze zou hem van mij mogen houden daar in dat tropisch oord.
Alle reacties Link kopieren
Ai. Dat hij een paar weken met een mooiere vrouw in een tropisch oord gaat zitten, zou mij al niet lekker zitten, maar daar zou ik niet moeilijk over gaan doen (tegenover hem, in mijn hoofd wel ). Dat hij dit allemaal zonder overleg doet en het niet eens erg vindt dat jij nu alleen zit met de jaarwisseling, gaat mij een paar stappen te ver.





Wees eens eerlijk, wat zou er gebeuren als zij tijdens de vakantie ineens het licht ziet en wel interesse krijgt in jouw vriend? Zou hij jou dan verlaten?



Je noemt haar trouwens erg aardig. Zo aardig vind ik haar niet als ze jouw vriend 'kaapt', zodat jij alleen zit met oud-en-nieuw. Heeft ze hem niet eens aangespoord om alles van tevoren met jou te overleggen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven