Hij gaat op vakantie met een andere vrouw

18-11-2014 16:31 1274 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend heeft zonder overleg een vakantie geboekt met zijn beste vriendin, een knappe vrouw met wie hij erg veel optrekt. Dit is ten koste van onze vakantie, en bovendien tijdens Oud&Nieuw. En nu?
quote:CrumbCake schreef op 09 december 2014 @ 22:59:

Ik vind het zo zielig en ik maak me zorgen, ook over zijn werk en die ene belangrijke meeting en hoe het met hem gaat.



Jij bent daar niet verantwoordelijk voor. Zorg eerst maar eens goed voor jezelf. Ga jezelf verwennen, spreek met vriendinnen af, ga een dag naar de sauna of nestel je op de bank met een boek wat je al heel lang wilde lezen.

Sterkte!
Nou ja, ik vraag hoe het met je gaat Crumb en maak een compliment over je schrijfstijl. Als je dus daarop reageert en heel mooi je gevoel wegschrijft, ben je een trol.

Ik snap sowieso niet wat al die mensen hier doen, die het niet geloven. Wat bereik je ermee om te laten weten dat een topic nep is? Mocht het nep zijn, dat je dan heel slim mag noemen, want je had het door? Dat is pas sneu.



Nou Crumb, ik zei al "zelden iemand hier gelezen die zo mooi kan schrijven" en je merkt het....het is hier zo zeldzaam dat je niet meer geloofwaardig bent...



Ik schrijf ook wel eens als ik ergens echt mee zit of als iets mij echt verdrietig maakt. Ik heb ook iets achteraf dan teruggelezen en heb echt om mezelf moeten lachen over hoe verdrietig ik toen wel niet was. Dan weet je ook dat je echt over iets heen bent. Ik hoop dat het jou helpt om dingen lekker van je af te schrijven. Laat je hier niet gek maken. Doe dat op jou manier.



En wat je schrijftalent betreft, daar zou ik echt iets meer mee gaan doen, want ik las dat je al eea op schrijfgebied doet.
Alle reacties Link kopieren
Hij was alleen fantastisch als vriendje als Miss Diktiet zijn "beste vriendin" hem even niet nodig had.
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Ach Crumb, je hoeft jezelf toch helemaal niet te verdedigen. Gebruik je energie maar om dit te verwerken. Je kan liever denken aan die kerel die jij gaat ontmoeten waarbij alles op zijn plek valt.
Crumb
Alle reacties Link kopieren
voor jou, Crumb
Alle reacties Link kopieren
Ik denk niet dat jij tekort schoot en dat met een ander meisje alles op z'n plek valt, ik denk meer dat het een structurele onredelijkheid/ontevredenheid is die in hem zit. Misschien dat hij een meisje treft dat dat accepteert. Maar zij is daarmee niet beter dan jij.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Lieve Crumb, veel sterkte. En toch een advies. Hier ben je niet anoniem meer. Lijkt me persoonlijk niet handig om al je zieleroersels hier neer te blijven zetten. Misschien kun je met een andere Nick weer verder? Denk anders dat het je meer schade doet, dan dat het oplevert. (Ook denk ik stiekem, dat je je ex-vriend nog 1 kans moet geven. Sommige mannen hebben echt een enorme plaat voor hun kop die je alleen met zwaar geschut weg kunt blazen. Denk dat je dat zware geschut nu wel voldoende hebt ingezet ). Nogmaals sterkte.
Alle reacties Link kopieren
quote:SaveTheDay schreef op 10 december 2014 @ 09:17:

Ach Crumb, je hoeft jezelf toch helemaal niet te verdedigen. Gebruik je energie maar om dit te verwerken. Je kan liever denken aan die kerel die jij gaat ontmoeten waarbij alles op zijn plek valt.Ah, wat lief.
conversation = awareness
quote:ciambella schreef op 10 december 2014 @ 15:38:

Lieve Crumb, veel sterkte. En toch een advies. Hier ben je niet anoniem meer. Lijkt me persoonlijk niet handig om al je zieleroersels hier neer te blijven zetten. Misschien kun je met een andere Nick weer verder? Denk anders dat het je meer schade doet, dan dat het oplevert. (Ook denk ik stiekem, dat je je ex-vriend nog 1 kans moet geven. Sommige mannen hebben echt een enorme plaat voor hun kop die je alleen met zwaar geschut weg kunt blazen. Denk dat je dat zware geschut nu wel voldoende hebt ingezet ). Nogmaals sterkte.

Voldoende geschut, maar die plaat is nog steeds niet weg. Naar mijn idee verwacht hij met de zin 'weet je het zeker', dat TO met hangende pootjes terugkomt en haar excuses aanbiedt. Niet dat hij zijn fouten inziet. Hij blijft het niet snappen en zal dat in de nabije toekomst ook niet doen. Misschien pas als hij van zijn roze wolk voor bff afvalt. Misschien nooit.



quote:CrumbCake schreef op 09 december 2014 @ 22:59:

[...]

Het is heel erg verdrietig. Ik houd van hem, en het lijkt alsof hij toch echt ook van mij houdt. Hij was fantastisch als vriendje. Netjes, hartelijk, knap, intelligent, enthousiast, stond voor me klaar links en rechts, was er altijd voor me, echt een lot uit de loterij. Ik was zo trots op hem, zo ontzettend blij met hem. Maar hij begreep me niet, hij behandelde me niet als volwaardig partner, hij mokte om wat ik niet was en we konden geen ruzie maken. Ik vind het zo droevig dat liefde niet genoeg was. Maar misschien was er ook gewoon niet genoeg liefde. Misschien ontmoet hij binnenkort het meisje waarmee alles wel op z'n plaats valt. (Ik haat haar onwillekeurig nu al.)



[..]Dit is toch geen lot uit de loterij? Hij schat je totaal niet op waarde in. Natuurlijk houdt hij van je, maar nog veel meer van zijn bff. Het is moeilijk om je nu te beseffen, maar wees blij dat de weg nu open staat voor iemand die wel inziet hoeveel je waard bent.
Alle reacties Link kopieren
Lieve Crumb, je zal vast een lieve vriend hebben gehad,maar je verdient toch echt iemand beter. Dat gaat je ook zeker lukken. Ik denk dat jij eerder een lot uit de loterij bent, en zeker niet je vriend.
Geniet elke dag
Alle reacties Link kopieren
quote:CrumbCake schreef op 09 december 2014 @ 17:49:



Oh, man, ik weet al wat ik zou doen als ik een trol was!! BDSM all the way, baby! Ik zou 50 Shades of Grey (Gray?) revampen, en iets doen met een triestig semi-maagdelijk jong meisje dat verliefd was geworden op een dominante man... eerst was het gewoon zachtjes slaan met het zwarte paddletje van de Etos en dat vond ze wel fijn, maar daarna nam hij haar mee naar Amsterdam en zag ze de blik in zijn ogen in zo'n sekswinkel en de dingen die ze nu met hem doet... Ze is bang voor hem, maar ze wonen samen en ze durft hem niet te verlaten. Hij is zo dominant dat ze niet eens weet hoe ze moet zeggen dat ze ook weleens wil masturberen met een kleinere vibrator in plaats van altijd maar met de enorme Clone-A-Willy van zijn penis.







Je hebt echt een talent voor schrijven.

Helemaal niet erg als je die zou posten ;)
Geniet elke dag
Alle reacties Link kopieren
Hoe is het nu met je Crumb?
Ab imo pectore
Alle reacties Link kopieren
Raar type, die ex van je. Het komt over alsof hij denkt dat jij in je handjes mag knijpen met zo'n catch als hij. Nou, geen enkele vrouw zit te wachten op een partner die gewoon meedeelt dat hij zijn twee weken vakantie opgenomen heeft om Oud & Nieuw te gaan vieren met zijn "beste vriendin" op een exotisch eiland. Geen vakantie samen, en ook geen jaarwisseling samen want dat doet ie liever met een ander.



En dan snapt hij niet waarom dat wel een beetje gek is. Sterker nog: jij bent volgens hem degene waar van alles aan schort en die moet veranderen



Goede beslissing!! Hou vol hoor!
What goes around comes around
Alle reacties Link kopieren
Ik weet dat enkelen weten wie ik ben, maar maakt dat nu echt nog uit? Hier zijn vrouwen die mij wel begrijpen en die het hele verhaal kennen en die me het gevoel geven dat ik een normaal en volwaardig mens ben. Dat er dan toevallig een man en een vrouw eventueel meelezen die me niet (willen) begrijpen, dat maakt niets uit, want die zie ik toch nooit meer. De oude posts met privacy-gevoelige info zijn weggehaald, maar dat had eigenlijk ook niet gehoeven, want als ze ook maar 1 seconde in hadden gezeten over privacy-schending dan hadden ze daar meteen wel wat aan gedaan in de afgelopen weken, of niet soms? Ik hoef niet meer te stoppen vanwege hen, en ik wil nog heel even niet stoppen voor mij. Binnenkort zal ik me inderdaad wel een andere Nick aanmeten. Maar als zij nog even mee willen lezen moeten ze dat vooral doen. Wie weet dringt er dan nog eens wat door.
Alle reacties Link kopieren
Crumb!
Ik moet helemaal niks!
Zo Crumb, dat heb je helder beschreven. Hoop dat je dit vol kunt blijven houden, dat je blijft inzien dat je beter af bent zonder hem wanneer je weer verdrietig bent. Zet 'm op!
Alle reacties Link kopieren
Ab imo pectore
Alle reacties Link kopieren
To, je hebt een heldere prettige manier van schrijven. Moet je iets mee doen
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Heel goed dat je nu boos bent! Boos en verdriet zullen elkaar af blijven wisselen maar je komt er wel. Nog iets van hem gehoord?
Alle reacties Link kopieren
Respect voor je Crumb. Sterke vrouw, you go girl! :-) je hebt voor jezelf zo te lezen en overduidelijke beslissing genomen.
Alle reacties Link kopieren
Print deze laatste post van jezelf en hang hem op de koelkast.

Jij komt er wel, meid!
Alle reacties Link kopieren
Goed gezegd Crumb
Zo. Even mijn dagelijkse portie 'relativering á la Crumb' gelezen en ik kan er weer tegen aan vandaag!



je doet het goed meid, hou je taai.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven