Hij heeft iemand zwanger gemaakt.

26-02-2017 09:46 114 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Mijn vriend moest 9maanden stage lopen in Azië. Laatste maand hadden we een break(wat vanuit mij kwam), hij was daar niet mee eens. Hij kon mij zo goed schuldig laten voelen en we hadden een maand lang geen contact tot hij van de week terug kwam. Ik heb 9maanden op hem gewacht en loyaal geweest.

Eenmaal toen hij terug was, ben ik naar hem gegaan om te praten, ik was bereid om te veranderen voor hem, maar ik was ook bereid om te accepteren wij uit elkaar zouden gaan. Hij begon te vertellen dat hij me heeft bedrogen, dat kwam zo hard aan. Het voelde als een klap in je gezicht, terwijl ik het voelde branden, kwam er een messteek door mijn hard heen. Hij heeft namelijk iemand zwanger gemaakt. Hij hart ging 1 klap in duizend stukken. Mijn wereld werd ineens een hel. Als eerste wat me binnen schoot was hoe lang zij zwanger was. Zij was al 5maanden zwanger. Hij heeft me al die tijd bedrogen en met mijn gevoelens gespeeld. Maar ik kan niet boos op hem worden. Het doet mij zoveel pijn. Zo een pijn wens je je ergste vijand niet eens aan. Ik snap gewoon echt niet hoe hij dit kan doen. Laatste paar maanden woonden hij zelfs met haar samen. Nu denken jullie vast dat ik dom ben om hem niet bij hem weg te gaan, maar ik heb zolang op hem gewacht en het enige op dat moment is een knuffel van een vent die mij heeft bedrogen. Nu zegt hij dat hij het kindje niet wilde maar hij zij wilde zelf het kindje houden zonder of met hem. Hij neemt wel zijn verantwoordelijk voor dat kind. Wat ik nu ga schrijven denken jullie vast dat ik dom, stom en achterlijk ben. Ik weet dat mijn vertrouwen in hem

niet zomaar terug komt, hij zal zo hard zijn best moeten doen. Maar ik ben bereid om dat te doen als hij alles achter kan laten. Ik ben niet eens boos op hem

, ja ik ben gekwetst maar niet boos. Ik kan zelf in hem plaasten dat hij is vreemd gegaan. Maar wat hij heeft gedaan is niet vreemd gaan, hij is een relatie met haar begonnen(dat ontkent hij, volgens hem was het friends with benefits). Als hij nu een kans van mij wilt hebben mag hij zijn kind niet geboren zien worden en ook zien opgroeien. En ja ik beseft me al te goed dat je dat niemand verbieden, want hij heeft geen controles over zijn gedachten en emoties. De vraag is kan ik ermee leven? Kan ik hem vergeven en opnieuw beginnen? Kan ik mijn eigen gedachte en emoties onder controle krijgen? Kan ik in de toekomst hier nog steeds vrede mee hebben?
Mens, in godsnaam. Je eigenwaarde. GA HET ZOEKEN.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat als jij bereid bent om hem nog een kans te geven dat je het kindje er dan bij moet nemen want die kan e4 niks aan doen.

Tenzij het kind in Azië blijft wonen dan word het lastig denk ik om daar een goed vader kind relatie mee op te bouwen. Maar als de zwangere een Nederlander is en het kindje in Nederland komt te wonen dan kan je niet eisen dat hij et kind niet ziet. Maar goed dat is mijn mening. Verder als jij hem nog een kans wil geven dan is dat jou goed recht wie zijn wij om daar over te oordelen.
Alle reacties Link kopieren
Oh wauw....



Gewoon wauw....



En wat Lux zegt....+1.000.000
Alle reacties Link kopieren
Wat lux zegt...er zijn echt wel leukere mannen op de aardbol hoor...
die ik wilde bestaat al...
Of jij hem kan vergeven weet ik niet. Ik zou het niet kunnen. Een vent die je op deze manier bedriegd, zou ik nooit meer kunnen vertrouwen. En ik denk dat het iets is wat toch altijd in je achterhoofd blijft hangen en dat het je alsnog teveel wordt uiteindelijk. Ik zou dus nu echt niet verder gaan met hem. Je doet jezelf tekort als je vind dat je zo met jezelf kan laten spelen.
Alle reacties Link kopieren
Jullie waren al uit elkaar, want een maand geen contact vind ik echt raar binnen een relatie. Je ging naar het gesprek toe met het idee dat het ook best zou kunnen dat jullie het 'officieel' uit gingen maken. Nu gaat deze beerput open en ga je ineens praten over hem vergeven en een kans geven? Bovendien lees ik nergens dat hij om die kans gevraagd heeft, dus hoezo?

Dat je boos en verdrietig bent dat hij blijkbaar al verder 'uit elkaar' was dan jij, kan ik me voorstellen, maar maak er naar hem toe niet zo'n drama van.
Hij ging vreemd en wordt vader. Jij maakte het, zonder dat je van het vreemdgaan wist, uit.

Dus echt goed zat jullie relatie niet.

Denk je niet dat het beter is dat jullie ieder je eigen weg gaan?



Samen doorgaan en hem verbieden zijn eigen kind ooit te zien gaat niet werken denk ik. Hoe denk je dat dat voor zijn kind is?
Ik lees nergens dat hij jou terug wil hebben, TO. Vergeten te vermelden of is dat een factor die voor jou niet van belang is?
Alsjeblieft zeg. Je had het al uitgemaakt voor je dit te horen kreeg, ga dit exemplaar alsjeblieft niet terugnemen.
Jullie relatie ging al niet goed, want jij had het toch uitgemaakt?

Dit gaat toch niet werken tussen jullie als het de laatste tijd toch al niet ging?

Waarom zou je nog energie stoppen in iemand die je zo voor de gek houdt?
Hmmmm. Ik heb een deja vu bij dit topic.



(En eens met Lariba)
Alle reacties Link kopieren
En hoe lang hebben jullie eigenlijk een relatie



En je lult omzettend dom natuurlijk is hij gewoon vreemd gegaan

Je kan hem inderdaad maar beter houden want wat heeft een kind aan zo een zielig individu als vader.. .



"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
In het begin van de OP zeg je dat je bereid was om te accepteren om uit elkaar te gegaan. Vervolgens vertel je dat hij iemand zwanger heeft gemaakt en dat je hem niet kwijt wil. Wat maakt dat je niet meer wil/kan accepteren dat jullie uit elkaar gaan? Het komt op mij een beetje over alsof je het niet zo goed kan hebben dat hij met iemand anders is geweest en hem daarom terug wil. Met alle eisen die je aan hem stelt wat betreft het kindje, lijkt het alsof je vreselijk je best doet om alles onder controle te houden. Op het moment dat je het contact verbrak leek je sterker in je schoenen te staan, wellicht omdat je zelf degene was die het contact verbrak. Voel bij jezelf wat je echt wil. Wil je echt nog met hem zijn nadat hij je dit geflikt heeft, MET alle consequenties die dit gaat hebben ivm het kindje. Of wil je hem nu alleen omdat hij met iemand anders is samengeweest. Er klinkt voor mij erg weinig liefde uit van jullie beide. Vanuit jouw komt het voor mij vooral angstig en onzeker over en vanuit hem gewoon een eikel dat hij je dit flikt.

Daarnaast wil hij het kind niet perse houden, maar als ie geen kind wilde, dan had ie em natuurlijk gewoon in zijn broek moeten houden.
Dat je een slippertje vergeeft, daar kan ik nog inkomen. Maar kom op zeg, deze kerel is je daar geen seconde trouw geweest. Hij is meteen met zijn nieuwe liefje gaan samenwonen en hij is een gezin met haar gestart. Jullie hebben geen relatie meer dus, houd jezelf daar ook niet mee voor de gek.
Alle reacties Link kopieren
Het was niet een slippertje hé. Het was een echte relatie. Terwijl hij een relatie met jou had. Dat is een teken van zo'n totaal gebrek aan respect voor jou! Ik zou er echt een punt achter zetten.

.



quote:ik was bereid om te veranderen voor hemDit werkt ook niet. Ik heb het geprobeerd. En ik niet alleen. Iedere keer dat je je aanpast aan je partner, raak je een stukje van jezelf kwijt, tot je helemaal niet meer weet wie je bent. En de relatie loopt toch wel stuk. Want als je partner niet meer van je houdt om wie jij bent, maar om wie jij van je partner moet zijn, is je relatie eigenlijk niets anders dan een groot toneelstuk, en bij ieder toneelstuk valt uiteindelijk het doek.



Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
1. Hij heeft je bedrogen en dat verzwegen.

2. Hij heeft je bedrogen én de zwangerschap verzwegen.

3. Wie denk jij dat je bent dat jij kunt bepalen dat hij zijn eigen kind niet meer mag zien?



Dit kan echt niet hoor.
"positiviteit, vriendelijkheid, ontwikkeling"
Alle reacties Link kopieren
quote:Corona67 schreef op 26 februari 2017 @ 09:56:

Hmmmm. Ik heb een deja vu bij dit topic.



(En eens met Lariba)



Ik ook. Miss Saigon.



TO, ik begrijp dat het heel lastig is rationeel te denken zolang je nog gevoelens hebt voor iemand. Zijn er mensen waar je 'live' mee kunt praten, die je een beetje wakker kunnen schudden? Een stel forummers heeft vanachter een schermpje natuurlijk makkelijk praten...
The birds are the keepers of our secret, as they saw us where we lay
Dus je vriend bedriegt je keihard en lang, en laat vervolgens zijn zwangere vriendin achter in azie. En nu moet je ff uitleggen wat je nog leuk aan hem vindt.
Alle reacties Link kopieren
Alles kan; zolang je er geen probleem mee hebt om niet gerespecteerd te worden, geen fatsoenlijk wederzijds vertrouwen te hebben en gelijkwaardig behandeld te worden. En Oja, zolang je t niet erg vind dat er niet zoveel van jou gehouden wordt als dat hij van jou houdt.



Mochten de onderstaande berichtjes t niet duidelijk gemaakt te hebben: niet aan beginnen, lekker vergeten die gast.

Btw: hoe oud zijn jullie?
You're a diamond dear, they can't break you
quote:_Vogeltje_ schreef op 26 februari 2017 @ 10:00:

[...]





Ik ook. Miss Saigon.



TO, ik begrijp dat het heel lastig is rationeel te denken zolang je nog gevoelens hebt voor iemand. Zijn er mensen waar je 'live' mee kunt praten, die je een beetje wakker kunnen schudden? Een stel forummers heeft vanachter een schermpje natuurlijk makkelijk praten...Ik bedoelde een topic van een half jaar of zo geleden..
Alle reacties Link kopieren
Friends with benefits en onveilige seks..



En, advocaat van de duivel, weet hij wel zeker dat het van hem is of worden meerdere mannen straks financieel uitgemolken?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Een friend with benefits, al vijf (!) maanden zwanger en woonde bij haar. Hij zegt je niks over wonen, babies maken of jullie relatie. Je wacht op hem, krijgt een messteek en je denkt aan vergeven?

Serieus? En dan? Kind staat over vijftien jaar op de stoep om te zien wie zijn/haar vader is. Jij kan kind wel wegdenken uit jullie leven. Maar kind denkt daar straks misschien anders over.

Echt, zoveel redenen om dit nu af te kappen.
Alle reacties Link kopieren
De vader verbieden zijn kind te zien opgroeien, dus een kind zijn vader ontnemen, vind ik echt ziek (even afgezien van het feit of hij dat zou willen.)



Je bent met jezelf bezig over hoe erg dit is voor jou. Maar jij zou wel gerust een vader bij zijn kind willen weghouden, in jouw belang. Walgelijk.
Alle reacties Link kopieren
Toen ik keek wie dit OT had geplaatst las ik in eerste instantie 'Drama'. Dat zul je ook blijven krijgen als je bij hem blijft.



Wat wil je: nu pijn en misschien pakweg over een jaar gelukkig zijn met een man die geen kind uit zijn vreemdgaan (we were om a break!) heeft, of de komende jaren zo doormodderen, waarbij je continu wordt geconfronteerd met zijn vreemdgaan middels (ex-) partner en kind? Wat doe je als hij zijn kind wil gaan opzoeken? Wat doe als hij regelmatig wil gaan Skypen? Stel hij wil zijn kind hiernaartoe halen?



Ik zou het wel weten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven