Hij is verliefd op haar, ik weet het nu zeker

18-09-2016 09:28 1373 berichten
Alle reacties Link kopieren
Soms weet je het gewoon ineens, dit gaat fout. Hoe fout weet ik nog niet maar dit gaat helemaal fout.

Gisterenavond dus naar dat optreden van die band geweest, bij ons stamcafé in het dorp. Ik ben gewend me goed te kleden, kort stijlvol jurkje, hoge hakken. Wij gaan nooit naar dit soort avondjes eigenlijk. Ik was als een vlag op een modderschuit. Iedereen liep in jeans, vrijetijdskleding dus (ik heb dat niet eens in mijn kast hangen!). Uiteraard was P ook voor de gelegenheid gekleed. Superstrakke zwarte jeans, zwart topje, halve laarsjes, haar in een staart en bijna geen make-up maar wel met felrode lippen. Alle kerels vergaapten zich aan haar, de mijne ook.

Haar man stond er stoïcijns en onaangedaan bij, hij is dat vast gewend. Gedraagt zich superieur en dominant.

Die van mij hield zich wat op de achtergrond, want we waren met onze oudste zoon L gegaan, die P voor het eerst ontmoette. Zijn studievriend was er ook bij want die was voor het weekend komen logeren. Die twee knullen konden hun ogen niet van haar afhouden (ze is 16 jaar ouder dan hen!) en staken hun bewondering niet onder stoelen of banken. Gezegd moet worden dat er hier in ons dorp niet veel spannende meisjes rondlopen en dat iemand die er maar een beetje goed uitziet ook meteen erg opvalt.

Fijn gratis reclame voor haar dus, maar het ergste was dat het onze vriendengroep gisterenavond wel heel duidelijk werd hoe vreselijk dominant de man van P zich tegenover haar gedraagt en hoe ontzettend maling zij daaraan heeft.

De tweede helft van de avond vermaakte ze met haar grappige en vrolijke verhalen haar mannelijke fanclub (want buiten J hangen er nog twee mannen om haar heen, duidelijk geïnteresseerd). Begrijp me goed, het gaat allemaal heel subtiel, maar ik stond daar met een hartslag van 250 te glimlachen terwijl ik zin had om te huilen omdat ik de blik in de ogen van J niet verkeerd in kan schatten. Hij is verliefd op haar, ik weet het nu zeker. En ik vind dat zij hem ook op een speciale intense manier aankijkt als ze tegen hem spreekt.



Haar man wilde op een bepaald moment naar huis en kondigde dat op een wat hufterige manier aan. Zij draaide zich naar hem om en zei dat hij vast kon gaan, ze nam wel een taxi naar huis. Hij bleef natuurlijk...



Fout fout fout!



Thuisgekomen trok ik het niet meer, ik had teveel gedronken en begon ruzie te maken met J. De jongens waren niet met ons naar huis gegaan, maar naar een dancing een stuk verderop. J bleef heel rustig en ik beschuldigde hem ervan dat hij verliefd op P was. Hij keek me heel rustig aan en antwoordde en als dat zo zou zijn, wat kan ik daar dan aan doen? Toen verdween hij naar bed. Ik ben ten einde raad
Xyz
Lekker drama
Oh dit is de Franse notarisfamilie-soap
Drama,heerlijk..
Alle reacties Link kopieren
draaaaaaaaaaaama
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
Eerlijk gezegd kan ik me de reactie van je man voorstellen. nu 2 avonden achter elkaar betrek jij haar in jullie huwelijk, waarom? Ik denk dat zij geen probleem is, het probleem zit volgens mij in jou
Alle reacties Link kopieren
Ja dat wordt een scheiding met je notaris. Jij terug naar Nederland, de bijstand in en op een flatje in de Bijlmer.
Euh misschien moet je het zo schrijven dat mensen het ook snappen. Niet iedereen heeft al je vorige topics gelezen.
Maar hoe was het optreden? Je verprutst je eigen leven nogal door zo obsessief met andere mensen bezig te zijn.
Wat sneu voor P. Omringd door getrouwde mannen en hun puberzoons. En zelf een dominante vent. Erg hoor.
Goed verhaal
Alle reacties Link kopieren
Mmmm, volgens mij speelt het drama zich alleen in jou eigen hoofd af.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Tja



dus niet alleen je man maar ook je zoon is nu hotel de botel op de franse dame ?







en waarom kan dit niet in je "oude" topic die je nog maar 2 dagen 1 dag geleden gestart hebt
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
en waarom oordeel je over haar man en haar relatie? Je kent die mensen amper..Als zij hetzelfde doet dan ziet ze dit: leuke ontspannen man die plezier heeft en getrouwd is met een gefrustreerde chagerijnige vrouw die in paniek om haar heen kijkt..die combi zal ze ook wel niet snappen
Hahaha. Ik had dat ook gezegd als je je zo had gedragen. En hij zegt helemaal niet dat hij verliefd op haar is en dat weet jezelf ook ook.

Vind een mooi topic zo op de zondagmorgen. Je kan een leuk verhaaltje tikken.
Alle reacties Link kopieren
Verliefdheid hou je niet tegen. Daar heeft je man volkomen gelijk in. Het kan iedereen zomaar overkomen. Verliefdheid hoeft geen probleem te zijn.



Het wordt pas een probleem als je ervan in de war raakt en gaat twijfelen aan je eigen relatie. Of als je het je partner vertelt en hij of zij zich bedreigd voelt. Of -in het ergste geval- als je probeert iets te beginnen met degene waar je verliefd op bent.



Zo te lezen is het grootste probleem op dit moment dat jij je bedreigd voelt.
Alle reacties Link kopieren
Daarom moet je dus nooit je kinderen laten opgroeien in een dorp.
Alle reacties Link kopieren
quote:clowntjemeteenrodeneusje schreef op 18 september 2016 @ 09:43:

en waarom oordeel je over haar man en haar relatie? Je kent die mensen amper..Als zij hetzelfde doet dan ziet ze dit: leuke ontspannen man die plezier heeft en getrouwd is met een gefrustreerde chagerijnige vrouw die in paniek om haar heen kijkt..die combi zal ze ook wel niet snappen
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Therapie? Je gooit nu ook zelf je glazen in door de manier waarop je nu reageert.
Joh, je bent nu gewoon aan het inburgeren na al die jaren in de Franse manier van relaties aangaan. Hij had vast al jaren een andere maîtresse. Nu komen jullie op een leeftijd dat je die dingen niet meer wilt verbergen. Ga zelf op zoek naar een minaar.
Alle reacties Link kopieren
Is je man op elke vrouw verliefd die hij tegenkomt?

( loepje)
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
[quote]mamsvan schreef op 18 september 2016 @ 09:40:

Tja



dus niet alleen je man maar ook je zoon is nu hotel de botel op de franse dame ?



+ studievriend van zoon
Alle reacties Link kopieren
quote:SuzanneSuus schreef op 18 september 2016 @ 09:45:

Is je man op elke vrouw verliefd die hij tegenkomt?

( loepje)het is dezelfde vrouw als in de vorige topic
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Jij lijkt op de man van die vrouw, ook de dominante in de relatie. Vooral je bekentenis dat je je man vertelde aan de pil te zijn, maar dat je dat niet was want je wou een kind van hem en hem aan je binden. Heel dominant dus.

En je man en die vrouw lijken op elkaar, en herkennen veel. Ik denk dat ze beter bij elkaar passen en wens hun een mooi leven toe. Een leven zonder manipulatie, dominantie en bedrog meer. Maar gelijke zielen en interesses. Het lot van je man kan je uitstellen maar niet tegenhouden.

Daarnaast werk je aan het je mooi kleden en je goed presenteren aan de buiten kant, maar het gaat je man kennelijk meer on de binnenkant, zoals de kennis van die vrouw, of een huishouden wat op orde is ipv dat je die niet doet. Binnenwereld die mooi is versus schone schijn.
Ik wil die vrouw wel ontmoeten. Iedereen is verliefd op haar. Dan ik ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven