Hij is zo snel boos

24-04-2012 15:29 402 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een goede vriendin van me heeft me gekoppeld met een van haar vrienden.

Ik heb een tijdje met hem gesmst en een paar keer (4x) afgesproken. Het was gezellig maar ik weet natuurlijk niet of er een vaste relatie in zit. Daarvoor wil ik hem beter leren kennen.



Hij verwacht heel veel van de afspraakjes, annalyseert alles wat ik doe en zeg. Bijv. in de bios kuch ik enkel en dan zegt hij: 'Gaat het?'



Aan het eind van de afspraakjes krijg ik boze smsjes. Dat hij boos is omdat ik niet deed zoals hij verwacht en dat hij niet aan het lijntje gehouden wil worden. Hij wil zekerheid en duidelijkheid.

Ik heb gezegd dat ik hem dat gewoon nog niet kan geven. Dit is nog zo'n pril begin, dat kun je gewoon nog niet weten.



Ik kreeg net weer een verwijtend smsje. Dat ik niet dingen moet gaan doen die ik niet meen.



Hoe kan ik hem dit nu duidelijk maken? Ik heb hem al laten doordringen dat ik het gewoon af wil tasten maar die ruimte krijg ik niet.
Alle reacties Link kopieren
Run Forest Run..;(



Kies AUB voor jezelf...



Te vaak lees ik hier verhalen van vrouwen over hun man/vriend waar je de haren in de nek van overeind gaan staan. En dan blijkt dat ze al 20 jaar samen zijn en 3 kinderen hebben..;(

Dat je denkt, hoe heb je ooit..



Dit is er zo een! Wordt niet een van die vrouwen TO, kies voor jezelf!!
Alle reacties Link kopieren
Wat is er wel leuk aan hem? Ik zou niet gediend zijn van die verwijtende smsjes, zeker niet als het zo pril is.
Alle reacties Link kopieren
Tsja afkappen dan maar, dan heeft ie z'n duidelijkheid en bn jij van die engerd af. Want hij klinkt echt eng.

Jammer dat je vriendin dat niet wist voordat ze je aan m koppelde, althans ik hoop maar dat ze dat niet wist anders zou ik ook hevig twijfelen aan haar....
quote:Kirsten_ schreef op 24 april 2012 @ 15:29:

Een goede vriendin van me heeft me gekoppeld met een van haar vrienden.

Ik heb een tijdje met hem gesmst en een paar keer (4x) afgesproken. Het was gezellig maar ik weet natuurlijk niet of er een vaste relatie in zit. Daarvoor wil ik hem beter leren kennen.



Hij verwacht heel veel van de afspraakjes, annalyseert alles wat ik doe en zeg. Bijv. in de bios kuch ik enkel en dan zegt hij: 'Gaat het?'



Aan het eind van de afspraakjes krijg ik boze smsjes. Dat hij boos is omdat ik niet deed zoals hij verwacht en dat hij niet aan het lijntje gehouden wil worden. Hij wil zekerheid en duidelijkheid.

Ik heb gezegd dat ik hem dat gewoon nog niet kan geven. Dit is nog zo'n pril begin, dat kun je gewoon nog niet weten.



Ik kreeg net weer een verwijtend smsje. Dat ik niet dingen moet gaan doen die ik niet meen.



Hoe kan ik hem dit nu duidelijk maken? Ik heb hem al laten doordringen dat ik het gewoon af wil tasten maar die ruimte krijg ik niet.

En jullie hebben nog niet eens een relatie?



Run Forrest run
Alle reacties Link kopieren
Ik had na het eerste verwijtende sms-je al het contact verbroken eerlijk gezegd. Het verbaast me dat je überhaupt overweegt te kijken of het wat wordt met dit exemplaar.
Alle reacties Link kopieren
Niet aan beginnen!! Dat wordt alleen nog maar erger!
Verbreek het contact. Als je er nu al geen positieve energie uit kunt halen, dan gaat dat ook niet lukken over zes maanden, en ook niet over 10 jaar. Kap het af, je wordt er nu al niet gelukkig van.
Ehm....waarom date je nog met iemand die zich zo gedraagt? Dit is echt een voorbode voor grote ellende.
Alle reacties Link kopieren
Dit klinkt niet best.

Als hij denkt dat hij het zich nu al kan veroorloven om zich zo naar jou te gedragen dan gaat dat in de loop der tijd niet beter worden, maar slechter.
Follow your heart, but take your brain with you....
Jezus. Jullie hebben nog niet eens wat en nu stuurt hij al boze sms'jes. Wat een agressieve kerel zal dat zijn. Wegwezen dus.
Wat mijn voorgangers zeggen. Je laat je toch geen verwijten maken door zo'n dramkever?
Niet meer verder daten. Lijkt me niet echt leuk relatie materiaal....



RUN T.O RUN
Alle reacties Link kopieren
Dumpen.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt er duidelijk geen goed gevoel bij. Luister naar je hart, ik denk dat je het antwoord wel al weet.



Ik gooi 'em er nog een keertje in voor je: run Forrest, run!
Alle reacties Link kopieren
Huh, hoezo wil je hem nog iets duidelijk maken en overtuigen van iets?! Je bent toch aan het kijken of HIJ bij jou past, of HIJ leuk genoeg is?! Toch niet met hem overtuigen van iets over jou?

Is ie echt zooo leuk dat je deze eigenschap erbij neemt?



*edit* Ik weet uit andere topics van je dat je je snel afhankelijk van iemand kan opstellen, bevestiging wil, graag iets bij iemand zoekt wat je niet uit jezelf kan halen. Dat geeft niet, maar probeer daar aan te werken ipv dit soort mannen om je heen te laten! Als je niet meer zo die drang voelt om iemand om je heen te hebben dan laat je je echt niet meer met dit soort mannen in hoor.. Denk aan jezelf!
Alle reacties Link kopieren
Als je die ruimte niet krijgt, eis je die ruimte voor jezelf op en laat je hem lekker ophoepelen!
Ik ben het eens met de rest vd forumsters, nu al boze smsjes is geen goed voorteken. Jij geeft die jongen veel te veel credit. Ik zou kappen met hem
Tjoh, dat klinkt als een zeer gezellige kerel. Ik zeg DOEN!
Alle reacties Link kopieren
Je doet niet zoals hij van je verwacht had.....



Wat verwacht hij dan?

Dat hij een relatie met iemand heeft die zich compleet aan hem aanpast?

Dat jij je verdere relatie met hem op eieren loopt, omdat je aan zijn verwachtingen wil voldoen?



Of wil jij jezelf blijven?



RUN enzo
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe
Je hebt nog niet echt een relatie en krijgt nu al verwijtende sms-jes. Stel je even de toekomst voor, als je elkaar dagelijks ziet. Hoeveel verwijten wil je dan krijgen? Ik geen enkele, heb je eenmaal een relatie van jaren dan overleeft die relatie wel een verwijtje. Maar om deze verwijten nu als basis te nemen. Ik zou het niet doen.
Alle reacties Link kopieren
Hij zegt dat hij snel boos op me is omdat ik hem vaak teleurstel in zijn verwachtingen over mij. Bij anderen heeft hij dat niet.

Het ligt aan mij volgens hem.



Eigenlijk bevestigen jullie nu alleen maar wat ik dacht. Ik wilde het eerst nog een kans geven aangezien hij buiten dat heel aardig kan zijn. Hij is btw 28 en ik 21..
Alle reacties Link kopieren
Wat een malloot. Na 4x daten verwacht ik meer sms-jes als: jammer dat ik je maar zo kort kon zien, wanneer zie ik je weer?



Of geilere varianten.



Ow en hij moet zijn verwachtingen dus duidelijk bijstellen, jij kan geen gedachten lezen. (zet dit in de enige retour sms)



Kappen met die handel. Slecht voor je.
Alle reacties Link kopieren
Dit is duidelijk weer zo'n lot uit de loterij waar dus géén prijs op gaat vallen!
Alle reacties Link kopieren
Eh... wat vind je nog wel leuk aan hem?



Ik vind die smsjes echt bizar, doet het je niks, dat je er zelf boos of geïrriteerd door raakt?

Het lijkt wel alsof hij bij jouw gevoelens voor hem probeert af te dwingen en dat kan natuurlijk niet. Dat moet je ook niet eens zelf willen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven