Hij lijkt mij niet serieus

26-05-2016 09:35 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom blijf ik vraagtekens hebben?

Ik heb deze man leren kennen via een datingsite, we hebben over en weer gemailt maar ik vond niet dat hij echt geinteresseerd was in mij. Dus heb ik paar dagen niet gereageerd hij stuurde 2 emails, waar van de laatste was waarom reageer je niet is er iets?

Ik reageerde en hij wilde gelijk afspreken die dag. Ik gaf aan dat het mij wat te snel was en ik eerst even wil bellen of ap, nou we hebben 1 week later een date gehad. Hij stuurde na de date een bericht dat hij het leuk vond en we hielden om de paar dagen contact. Nu heeft hij 1 week kater voorgestelt om om weer af te spreken en hoor verder niks van hem.. Maar wat mij het meest stoort is dat hij erg kort is. Ten eerste ik vind het leuk als een man me belt ik hou niet van dat gesms. Hij geeft aan dat hij niet van de phone is. Heeft hij misschien een verborgen agenda?
Alle reacties Link kopieren
Ehm, wát?
Alle reacties Link kopieren
ik snap niets van je verhaal
Alle reacties Link kopieren
Hahaha... ik snap er ook niks van...



Je wilt niet dat hij belt en smst?! snap dat hij kortaf is.. vind het al knap dat hij uberhaupt met jou een date geregeld krijgt!!
Alle reacties Link kopieren
Wat is 'erg kort'?
Alle reacties Link kopieren
Hij mailt je uit zichzelf, wil graag afspreken, jullie hebben geappt, een date gehad, hij heeft weer uit zichzelf contact opgenomen, hij wil graag nog een keer afspreken... waaruit leid jij af dat hij niet geïnteresseerd is in je? Omdat hij niet van bellen houdt? Spreek dan gewoon vaker af, dan hoef je niet te bellen!
Alle reacties Link kopieren
Je bent niet verplicht om met hem te daten.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
quote:mandjuh schreef op 26 mei 2016 @ 09:45:

Hahaha... ik snap er ook niks van...



Je wilt niet dat hij belt en smst?! snap dat hij kortaf is.. vind het al knap dat hij uberhaupt met jou een date geregeld krijgt!!Misverstand aangepast
Wat wil je dan?

Dat hij je smeekt of jij met hem wil daten?

Volgens mij ben jij ook best wel kortaf naar hem toe.
In ieder geval heel wantrouwend.

Als je het niet vertrouwd zou ik het gewoon afkappen met hem.

Dan zeg ik: luister naar je onderbuik gevoel en zoek weer verder.
Er zitten meer mensen op een datingsite.

Ga daten met iemand die je wel leuk vindt.
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt wel alsof er niet echt een klik is tussen jullie.



Ik zou verder kijken met al deze misverstanden tot je iemand vind waarbij het onderling begrip wat groter is.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
quote:prik schreef op 26 mei 2016 @ 09:47:

Hij mailt je uit zichzelf, wil graag afspreken, jullie hebben geappt, een date gehad, hij heeft weer uit zichzelf contact opgenomen, hij wil graag nog een keer afspreken... waaruit leid jij af dat hij niet geïnteresseerd is in je? Omdat hij niet van bellen houdt? Spreek dan gewoon vaker af, dan hoef je niet te bellen!Inderdaad! Wat doet hij nou weer verkeerd? Ik vind dat jij juist erg kort en wantrouwend en veeleisend overkomt naar hem toe. Vind je hem eigenlijk wel leuk? Dat schrijf je nergens.
Ab imo pectore
Ik denk dat jij meer het type ben van veel aandacht en veel contact en daar is niets mis mee, maar hij is meer van het korte contact en daar is ook niets mis mee. Alleen past het niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Crazyinlovee schreef op 26 mei 2016 @ 09:53:

Wat wil je dan?

Dat hij je smeekt of jij met hem wil daten?

Volgens mij ben jij ook best wel kortaf naar hem toe.Ik ben de enthousiaste van de 2
Alle reacties Link kopieren
Ik hou ook niet van bellen,app liever.

En jij liet ook niks horen dus wat wil je nou eigenlijk?
Alle reacties Link kopieren
quote:Beawareof schreef op 26 mei 2016 @ 10:19:

[...]





Ik ben de enthousiaste van de 2Zo kom je niet over
Alle reacties Link kopieren
quote:emmylou schreef op 26 mei 2016 @ 10:05:

[...]





Inderdaad! Wat doet hij nou weer verkeerd? Ik vind dat jij juist erg kort en wantrouwend en veeleisend overkomt naar hem toe. Vind je hem eigenlijk wel leuk? Dat schrijf je nergens.



Ja hij is aantrekkelijk op vele opzichtten,

Ik houd er van als een man veel praat en aandacht geeft deze doet erg weinig. maar het is idd alleen maar daten maar dit ben ik niet gewend in elk geval vroeg hij naar een tweede date
Alle reacties Link kopieren
De tijd nemen om elkaar te leren kennen. Misschien is hij een kat uit de boom kijker.

Ik praat ook niet voluit tegen iemand die ik niet goed ken
quote:Beawareof schreef op 26 mei 2016 @ 10:24:

[...]





Ja hij is aantrekkelijk op vele opzichtten,

Ik houd er van als een man veel praat en aandacht geeft deze doet erg weinig. maar het is idd alleen maar daten maar dit ben ik niet gewend in elk geval vroeg hij naar een tweede date nou misschien ben je te veeleisend voor hem. je hebt meer zo een sugardaddy type nodig, iemand die vol is van zichzelf en veel praat en jou als pronkstuk ziet en overlaadt met aandacht en bling.
Het is ook een wisselwerking hé? Ik kan me voorstellen dat als jij geen vragen aan hem stelt dat hij dan ook niet echt steeds met jou bezig is. Jij houdt ervan als de man erg veel aandacht geeft. Maar interesse van jou kant zou ook wel leuk wezen. Vind het een beetje prinsessen gedrag. Hij moet mij overladen met aandacht anders heeft ie geen interesse in mij. Hij heeft je zelfs gevraagd voor een tweede date dus dan komt het initiatief toch van hem
quote:Beawareof schreef op 26 mei 2016 @ 10:24:

[...]





Ja hij is aantrekkelijk op vele opzichtten,

Ik houd er van als een man veel praat en aandacht geeft deze doet erg weinig. maar het is idd alleen maar daten maar dit ben ik niet gewend in elk geval vroeg hij naar een tweede date Dan vrees ik dat jullie communicatiebehoeften verschillend zijn en dan wordt het lastig, hoe lief hij verder ook mag zijn.
Alle reacties Link kopieren
Tja, als hij een afspraak maakt met je, is het wel zo leuk, iedere dag even wat van je te laten horen, althans dat vind ik , en mijn vriendje deed dan ook gelukkig, zo,n drie vier keer op een dag..en naar mijn idee, wil ook iedere vrouw maar wat graag dat gedrag bij een man zien.

Al is het maar heel kort.

Maar goed, deze deed dat niet, dus lijkt hij me, niet gelijk heel enthousiast..toch maar even de tweede date afwachten, begint het rad dan nog niet te draaien.?

Dan word het hem niet, ben ik bang.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
quote:elle5460 schreef op 26 mei 2016 @ 11:03:

Maar goed, deze deed dat nietMisschien moet je toch de OP nog een keer lezen. Ik lees juist dat die man keer op keer contact opneemt, en dat TO dan juist niet reageert ("Dus heb ik paar dagen niet gereageerd hij stuurde 2 emails, waar van de laatste was waarom reageer je niet is er iets?"). TO is dus degene die niet heel enthousiast is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven