Hij negeert mij zomaar

27-03-2013 20:21 157 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, jullie raden nooit wat er is gebeurd. Maar 1 of andere lamlul van een man negeert mijn smsje zomaar, helemaal zomaar! Ik vroeg hoe het met hem ging, maar gewoon geen reactie! Hoe durft hij het, ik ben zo kwaad. Hij is zomaar just not that into me. Ik wil degene zijn die hem negeert, hij mag mij niet negeren. Punt uit.
Alle reacties Link kopieren
quote:publicdiary schreef op 27 maart 2013 @ 21:36:

[...]





Ik ben vergroeid met mijn mobiel. Die is altijd bij me.

Naast me als ik forum, naast me als ik slaap. Soms op stil omdat inderdaad het geluid uitstaat, soms uit omdat de accu leeg is. Mijn mobiel is naast me als ik slaap en zit in mijn beha als ik tijdens het werk naar de koffieautomaat loop, want ik zou wat missen. Als ik ga sporten dan leg ik mijn mobiel in zicht, tijdens hardlopen vastgebonden aan mijn taille (ik zou mijn been breken onderweg en niemand kunnen bellen joh).

Sterker nog, ik heb mijn telefoon zo ingesteld dat ik een nieuwe melding krijg van een bericht na 5 minuten als ik de eerste melding mis.



Inderdaad vergroeid en toch schijnt ie de helft van de tijd (minimaal) uit of stil te staan.

Dus zelfs een vergroeiing zegt niets





En nee, als ik niets hoor kijk ik niet of ik iets heb gemist. Best naief, maar ook weer lekker makkelijk.



Dit zou ook zomaar kunnen zijn bij de friend with benefit, die dus gewoon al helemaal niet hoeft te bellen naar TO.Oh maar ik ben ook vergroeid met mijn mobiel hoor Voornamelijk vanwege medicijn-alarmen, maar goed. Evenzogoed mis ik ook wel eens een smsje, of komt het soms gewoon niet uit om meteen terug te sms-en. Wil echter niet zeggen dat ik de verzender een hak probeer te zetten.
Alle reacties Link kopieren
Yeah!
Alle reacties Link kopieren
ik heb zo'n bloedhekel aan genegeerd worden, ik vind het ook beneden alle peil, dit doe je gewoon niet !!
Alle reacties Link kopieren
Uilenpost al geprobeerd om hem te bereiken?
Some flies are too awesome for the wall
quote:lavan568 schreef op 27 maart 2013 @ 21:52:

ik heb zo'n bloedhekel aan genegeerd worden, ik vind het ook beneden alle peil, dit doe je gewoon niet !!Yep, ik vind het infantiel en bovendien inefficient, want problemen los je er niet mee op, maar ja het schijnt de "mannenmanier" van communiceren te zijn .
Alle reacties Link kopieren
Nuh uh. Mannen negeren niet bewust, want negen van de 10 keer weten ze niet dat ze wat fout doen. Deze man waarschijnlijk ook niet, dus TO moet niet zo hysterisch doen. Neem een chillpil, zet je mobiel uit en denk even na. Is dit een volwassen reactie?
Some flies are too awesome for the wall
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 27 maart 2013 @ 21:54:

[...]



Yep, ik vind het infantiel en bovendien inefficient, want problemen los je er niet mee op, maar ja het schijnt de "mannenmanier" van communiceren te zijn .ja inderdaad, als iemand negeert dan is het altijd een man, hoewel het helemaal niet stoer of dapper is om dit te doen. Zo zie je maar, dat ze dan toch eigenlijk hele kleine vervelende jochies blijven
quote:femselien schreef op 27 maart 2013 @ 21:58:

Nuh uh. Mannen negeren niet bewust, want negen van de 10 keer weten ze niet dat ze wat fout doen. Deze man waarschijnlijk ook niet, dus TO moet niet zo hysterisch doen. Neem een chillpil, zet je mobiel uit en denk even na. Is dit een volwassen reactie?Daar verschil ik dan van mening met je over, want het is in mijn ogen gewoon een tactiek. Het is of om je te "straffen" omdat je "zeurt" of omdat ze geen zin in een moeilijk gesprek hebben.
Wanneer je mensen met een verschillende chromosomenset dan die van jezelf, met jezelf blijft vergelijken, dan zul je altijd teleurgesteld worden, ja.
quote:Amand schreef op 27 maart 2013 @ 22:05:

Wanneer je mensen met een verschillende chromosomenset dan die van jezelf, met jezelf blijft vergelijken, dan zul je altijd teleurgesteld worden, ja.Of beiden doen water bij de wijn. Het is immers geven en nemen binnen een relatie tussen een man en een vrouw. De 100% mannenmanier werkt niet en 100% de vrouwenmanier werkt ook niet, dus ze zullen wel moeten toegeven op sommige punten, anders lukt het nooit.
No shit.
Alle reacties Link kopieren
Maar is het niet een klein beetje (heel klein beetje maar) overdreven dat TO uit elkaar knalt van hysterie omdat een man niet binnen een uur antwoord heeft gegeven?
Some flies are too awesome for the wall
Alle reacties Link kopieren
quote:femselien schreef op 27 maart 2013 @ 22:09:

Maar is het niet een klein beetje (heel klein beetje maar) overdreven dat TO uit elkaar knalt van hysterie omdat een man niet binnen een uur antwoord heeft gegeven?Neh... Zou je denken?
Alle reacties Link kopieren
test
quote:femselien schreef op 27 maart 2013 @ 22:09:

Maar is het niet een klein beetje (heel klein beetje maar) overdreven dat TO uit elkaar knalt van hysterie omdat een man niet binnen een uur antwoord heeft gegeven?Tuurlijk. Heerlijk topic toch? .
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig. Ik zat bijna te denken dat ik te relaxed was in mijn relatie. Wilde bijna eisen dat "meneer" elk uur zich kwam melden.



Hahaha, inderdaad, heerlijk topic



Dat zulke mensen echt bestaan
Some flies are too awesome for the wall
Hahaha ik ga gewoon voor binnenhouden. Nergens voor nodig hoor, zo'n eigen leven .
Alle reacties Link kopieren
quote:femselien schreef op 27 maart 2013 @ 22:09:

Maar is het niet een klein beetje (heel klein beetje maar) overdreven dat TO uit elkaar knalt van hysterie omdat een man niet binnen een uur antwoord heeft gegeven?uhm wij kennen ze beide niet natuurlijk, en misschien is hij wel een type die normaal binnen 1 minuut reageert, dus tja.....
quote:lavan568 schreef op 27 maart 2013 @ 22:16:

[...]





uhm wij kennen ze beide niet natuurlijk, en misschien is hij wel een type die normaal binnen 1 minuut reageert, dus tja.....Of ze voelt heel goed aan dat er iets speelt en dat hij een deurtje verder is gaan kijken. Dat zal de eerste keer niet zijn.
quote:femselien schreef op 27 maart 2013 @ 21:58:

Nuh uh. Mannen negeren niet bewust, want negen van de 10 keer weten ze niet dat ze wat fout doen. Deze man waarschijnlijk ook niet, dus TO moet niet zo hysterisch doen. Neem een chillpil, zet je mobiel uit en denk even na. Is dit een volwassen reactie?



Niet mee eens. Dat weten ze heus wel alleen 9 van de 10x gaan ze liever in de negeerstand dan wérkelijk vertellen waarom ze geen contact meer willen. Wellicht vanwege de mogelijke reacties van de vrouw in kwestie waar ze geen trek in hebben. Als vrouw zou ik hysterisch/stalking/claim gedrag ook niet charmant vind overigens van een man. Negeren schijnt kennelijk een betere/duidelijkere boodschap te moeten zijn dan gewoon eerlijk aangeven waarom er geen vervolg contact komt.

Overigens, niet alleen voorbehouden aan mannen.



Hoe simpel kan het zijn, zonder gevoelens verder te kwetsen, door te zeggen dat je het leukt hebt gehad, geen verliefde gevoelens hebt en het contact hier dus bij laat. Hoe moelijk kan het zijn. Niks kwetsends aan, zowel van degene die dat aankaart als voor degene die dat ontvangt.

Of je moet iemand zijn de op alle slakken zout legt en alles kapot analyseert. Dan helpt nog weinig om te relativeren.
Alle reacties Link kopieren
Of zijn mobiel is in de wasmachine terecht gekomen. Heeft ie Vodafone?
Some flies are too awesome for the wall
Alle reacties Link kopieren
negeren is veel makkelijker.

dan kunnen ze later, in geval van nood, nog contact opnemen.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Kak!
Alle reacties Link kopieren
[img]https://9gag.com/gag/6912804[/img]
Alle reacties Link kopieren
Nog steeds op negeerstand?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven