Hij negeert mij zomaar

27-03-2013 20:21 157 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, jullie raden nooit wat er is gebeurd. Maar 1 of andere lamlul van een man negeert mijn smsje zomaar, helemaal zomaar! Ik vroeg hoe het met hem ging, maar gewoon geen reactie! Hoe durft hij het, ik ben zo kwaad. Hij is zomaar just not that into me. Ik wil degene zijn die hem negeert, hij mag mij niet negeren. Punt uit.
Alle reacties Link kopieren
Als dit topic echt is, zou ik een goeie psych zoeken want je komt niet over alsof je ze allemaal op een rij hebt.

Als dit topic een wanhopige poging is tot lollig doen, faal je gigantisch.
Waar zit de any-key?
Niet neuken misschien Veertje alleen kennelijk zit het je toch dwars genoeg of je zet nu een bravoure gezicht op om jezelf te redden dat je er stiekem erg van baalt dat hij als je een gevalletje 'not that into you' beschouwt.



Maakt ons niet uit hoor, alleen wees dan ff zuiver in je motieven om een topic te openen.



Als het je nl toch geen reet interesseert of hij wel of niet reageert.
Alle reacties Link kopieren
Jullie zijn/waren friends with benefits maar hebben nooit geneukt?
Jaaaaa, dat is nieuw Maaike, van Holveer. Binnenkort ook bij jouw suup in het schap!
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat dat eigenlijk inderdaad het geval is en je nu behoorlijk over de zeik bent nu blijkt dat hij niet zo gek op je is als jij op jezelf.
Alle reacties Link kopieren
quote:hoiveertje schreef op 27 maart 2013 @ 20:53:Wij zijn waren friends with benefits, maar hij negeert me gewoon...ik vind dat niet eens zo erg! Maar eigenlijk wil ik degene zijn die als laatste negeert, snap je

hoiveertje schreef op 27 maart 2013 @ 21:17:Het gaat niet om het feit of hij wel of geen leven heeft. Hij negeert me. Ik heb hem al 2 weken met rust gelaten hoor, hij stuurt altijd uit zichzelf een berichtje. Vanavond dacht ik: laat ik eens voor de aardigheid iets uit mezelf spontaan sturen en WHAM negeer



Ja, logisch.

Je hebt elkaar toch niet voor de aardigheid maar voor de benefits?

Als hij jeuk heeft bericht hij je wel weer uit zichzelf.

Adem in. Adem uit.
Alle reacties Link kopieren
quote:Houston77007 schreef op 29 maart 2013 @ 20:08:

Als dit topic echt is, zou ik een goeie psych zoeken want je komt niet over alsof je ze allemaal op een rij hebt.

Als dit topic een wanhopige poging is tot lollig doen, faal je gigantisch.



Ok. Bedankt voor je advies. Ik zal er niks mee doen.



Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dibbes1 schreef op 29 maart 2013 @ 20:12:

Niet neuken misschien Veertje alleen kennelijk zit het je toch dwars genoeg of je zet nu een bravoure gezicht op om jezelf te redden dat je er stiekem erg van baalt dat hij als je een gevalletje 'not that into you' beschouwt.



Maakt ons niet uit hoor, alleen wees dan ff zuiver in je motieven om een topic te openen.



Als het je nl toch geen reet interesseert of hij wel of niet reageert.Natuurlijk vind ik het lullig dat de lamlul mijn smsje negeert. Maar ik vind het dan weer een verzachtende omstandigheid dat meneer de lamlul nooit in mn broekje heeft gezeten.
Alle reacties Link kopieren
Duidelijk toch? " not into you like that "

En daar báál jij van.. Ook duidelijk.

Nou.. succes ermee...
Alle reacties Link kopieren
quote:hoiveertje schreef op 29 maart 2013 @ 21:29:ik vind het dan weer een verzachtende omstandigheid dat meneer de lamlul nooit in mn broekje heeft gezeten.



dan ben je dus geen friends with benefits geweest.

hij zal wel genoeg hebben van je spelletjes.
Alle reacties Link kopieren
quote:redrose73 schreef op 29 maart 2013 @ 21:30:

Duidelijk toch? " not into you like that "

En daar báál jij van.. Ook duidelijk.

Nou.. succes ermee...



Ik ga niet liegen..ik wil dat iedere man into me is



Het is aan een dame om te bepalen of ze de man weigert of nog een kans geef, dus ja hij moet als een puppy achter me aan rennen als ik hoffelijk besluit om hem te sms'en...dat hij uberhaupt de eer krijgt dat ik hem sms en dat hij mijn aller-smsje negeert, is iets zeer kwalijks
Alle reacties Link kopieren
quote:hoiveertje schreef op 29 maart 2013 @ 21:34:Ik ga niet liegen..ik wil dat iedere man into me is Het is aan een dame om te bepalen of ze de man weigert of nog een kans geef
Alle reacties Link kopieren
quote:hoiveertje schreef op 29 maart 2013 @ 21:34:

[...]





Ik ga niet liegen..ik wil dat iedere man into me is



Het is aan een dame om te bepalen of ze de man weigert of nog een kans geef, dus ja hij moet als een puppy achter me aan rennen als ik hoffelijk besluit om hem te sms'en...dat hij uberhaupt de eer krijgt dat ik hem sms en dat hij mijn aller-smsje negeert, is iets zeer kwalijks





Dan mag je mannen wel eens op een andere manier benaderen en behandelen.

Zo wordt het nooit iets met je doel natuurlijk.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:hoiveertje schreef op 29 maart 2013 @ 21:34:

[...]





Ik ga niet liegen..ik wil dat iedere man into me is



Het is aan een dame om te bepalen of ze de man weigert of nog een kans geef, dus ja hij moet als een puppy achter me aan rennen als ik hoffelijk besluit om hem te sms'en...dat hij uberhaupt de eer krijgt dat ik hem sms en dat hij mijn aller-smsje negeert, is iets zeer kwalijksIk zie een vrouwelijke pauw voor me met al haar veren kleurrijk omhooggestoken die tegelijk staat te stampvoeten waarom zij niet wordt opgemerkt, inclusief het pruilipje
Alle reacties Link kopieren
quote:Dibbes1 schreef op 29 maart 2013 @ 21:45:

[...]





Ik zie een vrouwelijke pauw voor me met al haar veren kleurrijk omhooggestoken die tegelijk staat te stampvoeten waarom zij niet wordt opgemerkt, inclusief het pruilipje HEEL beeldend Dib!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Dibbes1 schreef op 29 maart 2013 @ 21:45:

[...]





Ik zie een vrouwelijke pauw voor me met al haar veren kleurrijk omhooggestoken die tegelijk staat te stampvoeten waarom zij niet wordt opgemerkt, inclusief het pruilipje
quote:kipkluifje schreef op 29 maart 2013 @ 21:33:

[...]





dan ben je dus geen friends with benefits geweest.

hij zal wel genoeg hebben van je spelletjes.
Alle reacties Link kopieren
quote:hoiveertje schreef op 28 maart 2013 @ 16:29:

[...]



Wat een leedvermaak :')



Even ontopic: ik word nu al bijna een dag genegeerd

Sja



Weinig veer en veel hol.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Hahahahahahahaha! Heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
echt... nee... serieus... omg... grinnik... proest!!! WAHAHAHAHAHAHA
Alle reacties Link kopieren
Lol. Logisch dat ze je gaan negeren, meisje op de dikke vette erwt!



Weetje, haal het eens onder je kont vandaan, kan het egoïsme nog ergens uit komen....





*zucht door 7 verdiepingen heen*
Alle reacties Link kopieren
Ik zeg het niet snel, maar dit heeft toch wel een heel hoog trolgehalte..



In mijn broekje heeft gezeten? Vind ik niet een uitdrukking voor een vrouw/ meisje..



Anyway, indien real: wat een kapsones, prinses op de erwt- gehalte dan minstens.



Helemaal op het egootje gericht, op het narcistische af. DE enorme belediging dat hij niet ziet wat hij voor geweldigs afwijst en laat liggen, poeh hee. Het idee dat hij haar afwijst/ negeert voordat zij hem kan afwijzen en negeren!!



Je laat jezelf juist wel heel erg kennen in je reacties en fantasieen hoe te reageren (met een andere hunk voor zijn deur paraderen??).Daarmee laat je alleen maar zien dat het je wat doet. Dat zou niet nodig zijn als hij je niet raakte, wel?



Alles wat naar wrok, wraak en haat neigt, betekent dat het je raakt en iets doet met je. En dat soort primitieve impulsen krijg je als een boemerang terug naar jezelf, heb je alleen jezelf mee uiteindelijk.



Misschien is de les hiervan: een toontje lager zingen? Een gezonde eigenwaarde is heel okay, maar je kan een te lage eigendunk hebben, maar ook een te hoge.. waarom ben jij zo de hoofdprijs, vind jij?

(ik vind het verfrissend tussen al die meiden met lage eigenwaarde, daar niet van, maar je kan overdrijven )
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Hij, " de lamlul, " vindt haar duidelijk niét de hoofdprijs. Zelfs géén poedel prijsje.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of ik hier nou heel hard om moet lachen of dat het misschien meer is om te huilen.



De wereld draait heus niet alleen om jou TO. "Een man moet als een puppy achter me aanlopen en ik beslis dan nog wel even of -ie aan me mag zitten" Meen je dat nou? Of je bent heel erg verwend, of je bent psychisch heel erg in de war, of allebei, of je bent een trol...



Alles kan ... en alles komt goed...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven