Hij verloofd maar verliefd op mij en nu...

09-02-2016 09:33 74 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi



Waar zal ik is beginnen.

Ik heb sinds begin okt contact met een jongen die reageerde op een advertentie van mij dat ik nieuwe vrienden zocht.



Het klikte tussen ons meteen erg goed ik ben getrouwd hij zei dat hij single was voor mij was dat geen probleem want ik wilde gewoon vriendschap.

Na wat emailverkeer zijn wij gaan appn en na een week zouden we wat gaan drinken ergens. Ik had zijn voor en achternaam en dacht laat ik is op Facebook kijken. Zie ik daar dat hij verloofd is.

Dus ik heb gevraagd waarom hij dat niet had gezegd toen zei hij dat hij dat mij bij de koffie afspraak had willen zeggen ipv via de app. Hij had namelijk in eerste instantie gezegd dat hij vrijgezel was omdat hij bang was voor gedoe tussen mij en zijn verloofde mocht de klik in het echt niet zo zijn.

Tja daar kon ik mij wel enigszins in vinden.



Toen hadden we de ontmoeting en daarna een probleem want hij had die dag vlinders in zijn buik gekregen voor mij. Zijn relatie is niet super ze leven beetje langs mekaar heen.



Ik vond hem ook leuk en voelde me goed bij hem dus we hielden contact. Ik kwam op dat moment met mijn man in de problemen omdat ik er achter kwam dat hij alles aan elkaar loog het laatste half jaar en hij stiekem aan de alcohol zit en niet klein beetje.

Ik kon met M daar goed overpraten. Hij praatte ook over zijn verloofde en het gevoel tussen hun.

Hij zei tegen mij dat hij besloten had de verloving te verbreken en dat 14dec te doen.



Vanaf daar zocht hij meer contact met mij. Kwam vaker op de koffie en had hele dagen contact met mij.

Ik en mijn man ging hard berg af. Hij ging mee ruzie maken en nog meer drinken.

Ik voelde me verdrietig en alleen en M ving me op.

Alleen vertelde hij ook dat hij meer en meer voor mij ging voelen en door zijn contact en aandacht ging ik ook wat voor hem voelen.



Maar ik kon bij zijn verloofde op Facebook komen en zij had nog steeds staan dat hun verloofd waren. Ook eind dec nog. Ik heb hem gevraagd hoe dat zat daar gaf hij niet veel antwoord op. Met kerst reageerde hij op iets van haar vader en toen zei ik ben je met de kerst daar geweest. Ja was t antwoord even spullen halen etc. Dus ik liet het in de midden.

Het werd januari en hij was druk met mij we zagen mekaar wekelijks en het voelde heerlijk.

Hij ging de kost in zat doordeweeks in Duitsland voor zijn werk en was de hele dag en avond druk met mij op de app. De eerste week dat hij weg was belde hij s avonds op en zei op het laatst in het gesprek vlak voor t ophangen. Ik hou van jou klik weg was hij...ik was beetje verbouwereerd en vroeg via de app of ik het goed gehoord had en hij zei ja.



Zo gingen de weken voorbij op vrijdag kwam hij bij mij en gingen we overdag lekker wandelen en kwam het ook wel is tot een kus of zelfs zoenen.

Maar mijn gevoel bleef zitten met het verhaal dat zijn ex niet de boel veranderde op haar facebook en ik twijfelde aan of het echt over was tussen hun.

Ik heb dit ook bij hem aangegeven maar hij reageerde altijd maar half en draaide het altijd zo dat hij dan zei met mij een toekomst te willen huisje boompjes beestje. Hij mistte mij ontzettend als hij in dld zat.

Nu afgelopen donderdag is hij blijven slapen bij mij hij kwam vanaf werk meteen naar mij en het was zo gezellig dat hij bleef slapen.

(Mijn man wist ondertussen dat ik niet meer met hem verder wou en was ook weg.)

Vrijdag ben ik naar M thuis gegaan en heb een gezellige avond gehad hij moest zaterdag overdag werken en vroeg weg en liet mij dus in zijn huis alleen.

Ik wou me wassen en kom in de badkamer kast de pil in tegen van zijn verloofde met de datum erop van 7 januari 2016 huisarts daar in het dorp.

Ik heb hem dus daar over geappt hij kwam niet online was te druk. Dus ik wou ff wat was voor hem opruimen kom ik in de kast haar kleding tegen en achter het gordijn op de andere slaapkamer haar schoenen jas en lingerie.

Dus dat ook geappt en gevraagd waarom hij liegt want ze woonde dus nog bij hem terwijl hij had gezegd dat zij de spullen had gehaald 14 januari.

Hij reageerde daarop met dat hij zich schaamde om te zeggen dat hij de verloving nog niet had verbroken omdat hij niet had verwacht dat wij beide gevoelens zouden krijgen en dat hij mij zo zou missen nu hij in de kost zat en hij haar niet mistte.

Ze hebben ook al een trouwdatum namelijk 30 juni.

Maar hij zegt nu na het we dat hij niet met haar gaat trouwen en dat hij met mij een toekomst wil omdat zijn gevoel naar mij steeds nog sterker word.

Ik ben verliefd tot over mijn oren. Maar weet niet wat ik moet.

Hij heeft gisteren gezegd dat hij met mij wil zijn en met haar gaat breken. Maar hij zit deze week en volgende week nog in de kost is alleen weekend thuis en zij is nu in haar huis. Ze woonde doordeweeks bij hem en in weekend 60 km verderop omdat daar ook haar weekend werk zit. Zij weet nog van niks.

Ik weet niet wat ik moet want ik wil hem geloven dat alles wat hij heeft gezegd over min en hem waar is en hij echt overdonderd is door zijn gevoel en hoe snel dit bij mij en hem gegroeid is.

Maar ik wil ook dat hij dan nu echt stopt met haar en dan met bewijs waar ik eerder ook al om vroeg.



Wat is jullie menig is dit hopeloos geval en zal hij bij haar blijven en ben ik dom om te geloven dat...ik ben echt verliefd en hij heeft afgelopen weekend een risico genomen door mij daar thuis te hebben want de buren hebben mij gezien ook dat ik smorgens weg ging en hij al weg was.



M zegt dat hij nog een klein beetje geeft om haar maar dat zijn gevoel voor mij meer is als voor haar en dat hij niet dit had verwacht.

Ik weet wat ik wil duidelijkheid en verder met hem maar ik ben bang dat hij straks als nog ineens kiest voor haar. Terwijl hij zegt niet meer met haar te gaan trouwen en met mij een stelletje te zijn in juni...

Help....
Alle reacties Link kopieren
Hij is al bij de allereerste ontmoeting begonnen met liegen (waarom zo moeilijk doen over die verloving als je alleen maar kennissen / vrienden bent?) en hij liegt en draait nog steeds.

Veel plezier ermee, zou ik zeggen.


Ik moet toch op de verwarmingsmonteur wachten..
Alle reacties Link kopieren
OH MY GOD



Dat je hier nog intrapt. Die vent liegt alles bij elkaar en jij gelooft hem elke keer weer. Dan verdien je ook niet beter, sorry hoor.
(Ter info. Ik haakte half af toen ik las dat hij op 14 december van plan was de verloving te verbreken)
En wat vind je man hier allemaal van?

Die heeft je nog niet bij kop en kont gepakt en je de deur uitgeknikkerd?

Wat een schaamteloos stelletje aso's zijn jij en dat neukertje van je bah bah bah.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon stoppen en vergeten die man.
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt erop dat deze nieuwe man net zoveel liegt als je 'oude' man (of ex) Als hij dat nu al tegen je doet, wil je dan met hem verder? Ben je niet bang dat hij dit spelletje ook met jou en wéér een nieuwe vrouw gaat spelen?



Mijn idee?

Afkappen. Zaken met je ex netjes afhandelen en dan een tijdje alleen blijven. Niet met deze man verder, die de boel aan elkaar liegt. Grote kans dat hij op 30 juni de liefdevolle bruidegom uithangt terwijl jij thuis de ogen uit je kop aan het huilen bent.
Later is nu
Doe niet zo dom. Denk na. Mijn hemel, dat dit soort vrouwen bestaan.
Alle reacties Link kopieren
Die gaat in juni gewoon trouwen met zijn verloofde hoor.

Sorry dat het misschien een beetje bot klinkt, maar het is meer een heel klein percentage die hun vrouw/verloofde verlaat voor hun minnares, dus ga er maar van uit dat hij in juni gewoon gaat trouwen. Ik zou als ik jou was de eer aan jezelf houden en er een nu al een punt achter zetten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamer schreef op 09 februari 2016 @ 09:40:

Grote kans dat hij op 30 juni de liefdevolle bruidegom uithangt terwijl jij thuis de ogen uit je kop aan het huilen bent.En dit gaat zeker gebeuren.
Alle reacties Link kopieren
Heb je al plannen voor 30 juni? Vraag z'n verloofde of jij ook een uitnodiging kunt krijgen als verrassing, omdat hij het vast leuk zou vinden als jij er ook bij bent!
Oh dear, how sad, never mind.
Alle reacties Link kopieren
Er mee stoppen en zijn verloofde inlichten. Die arme vrouw is straks anders met hem getrouwd en wie weet krijgen ze kinderen moet die waardeloze vent...
quote:Corona67 schreef op 09 februari 2016 @ 09:38:

(Ter info. Ik haakte half af toen ik las dat hij op 14 december van plan was de verloving te verbreken)Ja maar misschien kijkt de man vooruit en bedoelt hij 14 december 2016 of 2017 of 2018
Alle reacties Link kopieren
Geloof je hem echt? Lees nou eens terug wat je allemaal hebt geschreven. Overigens vind het verhaal wat betreft je man ook wel opmerkelijk, hij is verslaafd en heeft problemen. En jij zoekt een andere man.... Dus misschien verdienen jullie elkaar wel.
Alle reacties Link kopieren
quote:MalleBabbe1 schreef op 09 februari 2016 @ 09:39:

En wat vind je man hier allemaal van?

Die heeft je nog niet bij kop en kont gepakt en je de deur uitgeknikkerd?

Wat een schaamteloos stelletje aso's zijn jij en dat neukertje van je bah bah bah.



Zij en haar man zijn al uit elkaar staat in de OP.



"(Mijn man wist ondertussen dat ik niet meer met hem verder wou en was ook weg.)"
Alle reacties Link kopieren
Run Forest Run!
.
quote:sparood2010 schreef op 09 februari 2016 @ 09:45:

Geloof je hem echt? Lees nou eens terug wat je allemaal hebt geschreven. Overigens vind het verhaal wat betreft je man ook wel opmerkelijk, hij is verslaafd en heeft problemen. En jij zoekt een andere man.... Dus misschien verdienen jullie elkaar wel.Ja logisch toch,wie zou dat nou niet doen..
Alle reacties Link kopieren
quote:sparood2010 schreef op 09 februari 2016 @ 09:45:

Geloof je hem echt? Lees nou eens terug wat je allemaal hebt geschreven. Overigens vind het verhaal wat betreft je man ook wel opmerkelijk, hij is verslaafd en heeft problemen. En jij zoekt een andere man.... Dus misschien verdienen jullie elkaar wel.Een verslaafde die niets aan z'n problemen wil doen, kiest voor zichzelf. Waarom mag je dan als partner niet voor jezelf kiezen?
Oh dear, how sad, never mind.
Alle reacties Link kopieren
Het is een leugenaar zielig voor zijn verloofde wat zal zij gebroken zijn als ze hier achterkomt, raap je zelf bij elkaar en weg met die kerel.
Alle reacties Link kopieren
Even voor de duidelijkheid mijn man en ik zijn al uit elkaar. Dus dat staat hier vrij van.

Voor hem was de alcohol belangrijker dan de relatie.
Alle reacties Link kopieren




Wat een heerlijk liefdesverhaal.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
quote:Ht77 schreef op 09 februari 2016 @ 09:49:

Even voor de duidelijkheid mijn man en ik zijn al uit elkaar. Dus dat staat hier vrij van.

Voor hem was de alcohol belangrijker dan de relatie.En voor dit lot uit de loterij is zijn verloofde en a.s. huwelijk in juni belangrijker...
Beter stop je even met daten. Je neemt genoegen met te weinig en je alarmbellen gaan niet goed af. Wikkel eerst je scheiding goed af is mijn advies.
Alle reacties Link kopieren
quote:Hayek schreef op 09 februari 2016 @ 09:48:

[...]



Een verslaafde die niets aan z'n problemen wil doen, kiest voor zichzelf. Waarom mag je dan als partner niet voor jezelf kiezen?



Dat mag wel, tuurlijk iedereen moet voor zichzelf kiezen. Ik vind alleen de timing vrij bijzonder. Een vriendschap zoeken en die dan aangaan met een zogenaamde vrijgezelle man, terwijl je huwelijk nog niet over is.

To probeer eens een tijdje alleen te zijn, je mislukte huwelijk te verwerken en laat deze droeftoeter gewoon voor wat het is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven