Hij wil rust, maar wel een toekomst samen.

30-06-2015 12:33 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Laat maar.
dalfx wijzigde dit bericht op 30-06-2015 13:07
Reden: laat maar.
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Gek dat ik dat gevoel er dan niet bij krijg....

Geen goeie stabiele basis gelegd dus>?
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Hij is door het vreemdgaan van zijn ex getraumatiseerd en wat is er met jou aan de hand?
Alle reacties Link kopieren
Nope, geen stabiele basis. Maar je kan er natuurlijk niet voor kiezen op welk moment in je leven je iemand tegenkomt met wie je wilt blijven.
Alle reacties Link kopieren
Los van wat er allemaal voorgevallen is, ik zou ervoor bedanken om zo op iemand te gaan zitten wachten.
Alle reacties Link kopieren
Neem echt afstand (dus ook niet appen) en richt je op andere zaken. Dit wordt nu zeker niets als jullie er allebei zo raar inzitten.
Het is zoals het is
Alle reacties Link kopieren
Door wat hij uitspreekt (ga niet op mij zitten wachten) denk ik dat het een definitief afscheid van zijn kant is, alleen het nog niet zo kan/durft uit te spreken.

Ik denk ook niet dat het goed is straks verder te gaan met een relatie die eigenlijk al niet goed begonnen is, en waarin al zoveel is gebeurd, en het zo gecompliceerd is geworden. Ik denk dat het dan straks een moeilijke relatie blijft.

Veel sterkte TO..
Alle reacties Link kopieren
Klinkt niet echt alsof jullie een leuk jaar hebben gehad. Ik lees alleen maar gedoe.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Het is niet stabiel en eigenlijk ook niet leuk.. Althans ik kan niks leuks vinden in wat je schrijft. Hij dingen te verwerken, jij een toneelstukje opvoeren.. Pffff, wat een gedoe.



Oftewel; jullie brengen niet het beste in elkaar naar boven. Laat hem.. beter voor hem, maar ook voor jezelf..



En ja,dat doet zeer.. maar tijd heelt alle wonden..
Nou ja.. dat dus..
Alle reacties Link kopieren
Ja afstand nemen gaat dus wel prima opzich, tenminste ik wacht gewoon tot hij appt.... ik ben gewoon echt kapot van liefdesverdriet.. als het nou definitief over zou zijn dan zou ik me echt geheel op de verwerking kunnen richten, maar nu wordt ik aan een onzichtbaar lijntje gehouden en dat doe ik zelf, want ik trek alles wat hij zegt me heel erg aan. Hij heeft er ook nog goede hoop in, tenminste dat ZEGT hij en ik geloof hem. Want we weten allebei dat als die heibel er niet omheen was geweest dat we een toprelatie zouden hebben gehad omdat we erg goed matchen, maar het houdt in ieder geval het "proces" tegen.
Alle reacties Link kopieren
Hij gedraagt zich dat jaar als een onzeker persoon maar jij weet dat hij dat niet is? Knap.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft behoorlijk wat meegemaakt, ook al wil je geen rebound zijn, ben je dat natuurlijk wel enigszins geweest.



Maar binnen een jaar al zoveel ellende? Ik zou alle contact verbreken en verder gaan met mijn leven, als hij over 3 jaar zijn zooi verwerkt heeft, jullie beiden single zijn en de vonk er alsnog is, zou je het nog een kans kunnen geven.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Alle reacties Link kopieren
quote:Dalfx schreef op 30 juni 2015 @ 12:56:

Ja afstand nemen gaat dus wel prima opzich, tenminste ik wacht gewoon tot hij appt.... ik ben gewoon echt kapot van liefdesverdriet.. als het nou definitief over zou zijn dan zou ik me echt geheel op de verwerking kunnen richten, maar nu wordt ik aan een onzichtbaar lijntje gehouden en dat doe ik zelf, want ik trek alles wat hij zegt me heel erg aan. Hij heeft er ook nog goede hoop in, tenminste dat ZEGT hij en ik geloof hem. Want we weten allebei dat als die heibel er niet omheen was geweest dat we een toprelatie zouden hebben gehad omdat we erg goed matchen, maar het houdt in ieder geval het "proces" tegen.



De heibel van jouw ex die een dvd komt halen? De heibel van jouw dieet?



Het hele leven is vol met heibel. Met een matchende partner is het soms al een klus.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dalfx schreef op 30 juni 2015 @ 12:56:

Ja afstand nemen gaat dus wel prima opzich, tenminste ik wacht gewoon tot hij appt.... ik ben gewoon echt kapot van liefdesverdriet.. als het nou definitief over zou zijn dan zou ik me echt geheel op de verwerking kunnen richten, maar nu wordt ik aan een onzichtbaar lijntje gehouden en dat doe ik zelf, want ik trek alles wat hij zegt me heel erg aan. Hij heeft er ook nog goede hoop in, tenminste dat ZEGT hij en ik geloof hem. Want we weten allebei dat als die heibel er niet omheen was geweest dat we een toprelatie zouden hebben gehad omdat we erg goed matchen, maar het houdt in ieder geval het "proces" tegen.



Zo zijn er zoveel relaties die zonder heibel een prima relatie zouden zijn geweest,maar de heibel maakt dus ook onderdeel uit van de relatie.

Ik snap dat je het moeilijk hebt met deze onzekere periode, vandaar dat ik altijd aanraad het heft in eigen handen te nemen en juist NIET te gaan wachten,maar zelf een beslissing te nemen en verder te gaan. Dit kan toch niet zo. (voor jou in elk geval)

Wachten tot hij z'n zaakjes op orde heeft en misschien wel weer een relatie met jou wil.

Met de nadruk op misschien. En als dat misschien wel gebeurt, dan wéér een moeilijke start/moeilijke relatie..
Alle reacties Link kopieren
quote:Dalfx schreef op 30 juni 2015 @ 12:56:

Ja afstand nemen gaat dus wel prima opzich, tenminste ik wacht gewoon tot hij appt.... ik ben gewoon echt kapot van liefdesverdriet.. als het nou definitief over zou zijn dan zou ik me echt geheel op de verwerking kunnen richten, maar nu wordt ik aan een onzichtbaar lijntje gehouden en dat doe ik zelf, want ik trek alles wat hij zegt me heel erg aan. Hij heeft er ook nog goede hoop in, tenminste dat ZEGT hij en ik geloof hem. Want we weten allebei dat als die heibel er niet omheen was geweest dat we een toprelatie zouden hebben gehad omdat we erg goed matchen, maar het houdt in ieder geval het "proces" tegen.Wordt wat minder afhankelijk: Ja afstand nemen gaat dus wel prima opzich, tenminste ik wacht gewoon tot hij appt.

Dat gaat dus niet prima, als het prima zou gaan zou jij niet als een hondje gaan zitten wachten op aandacht.

Snij dat onzichtbare lijntje door en ga aan je eigen leven beginnen. Theatrale smachtende prinsessen passen alleen maar in sprookjes. En dat afgelopen jaar was niet eens een sprookje als ik het zo lees, eerder een thriller. Doe je zelf een lol, vertel hem dat het echt uit is. Je raakt er echt wel overheen, net als iedereen die uit zo'n relatie komt
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Geen contact meer. Hier ga jij aan onderdoor dat is duidelijk. Zelf je eisen gaan stellen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Vallen de reacties tegen? Wij hadden moeten zeggen dat dit Ware Liefde is en dat die alles overwint?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Nou ja zeg, open dan geen topic. Huillie.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
och arme weer een die nu zielig achter haar beeldschermpje zit: Niemand begrijpt me
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Een man die zoiets zegt, zegt eigenlijk...'''weet je wat, voor mij hoeft het niet meer zo nodig, maar wil je geen pijn en verdriet doen, daarom zeg ik het langzaam in voorzichtige woorden voor je''.....blijf niet op mij wachten.

.

En ja, het doet pijn.

Maar laat je verhaal staan, dan kunnen wij je nog'' enigzins erdoor helpen.''
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
quote:nlies schreef op 30 juni 2015 @ 13:13:

och arme weer een die nu zielig achter haar beeldschermpje zit: Niemand begrijpt me



Huh? Mis ik iets of doet mijn computer raar?

Ik zie nl helemaal geen reactie meer van TO na haar post die ik gequote had (over het wachten enzo)
Alle reacties Link kopieren
Joh, je doet alsof je het prettig vind dat je aan jezelf kan werken tegenover hem kennelijk, maar je bent je juist aan het voegen naar zijn grillen, domoor! Je bent zelfs zijn excuses voor hem aan het invullen en verklaart hem tot een zeker mens terwijl hij zich wanhopig onzeker gedraagt.



Verbreek die onzin en kies voor jezelf, want je bent nu afstand aan het nemen als ultieme poging om je aan hem vast te klampen. Die tegenstrijdigheid gaat nooit werken. Fijn dat hij allemaal excuses en een verleden heeft, maar dat hebben we allemaal en voorniemand is het een excuus om met een ander te sollen. En dat is wel degelijk wat hij nu met je doet. Wat jij met je laat doen ook vooral!
Alle reacties Link kopieren
quote:glitglam schreef op 30 juni 2015 @ 13:29:

[...]





Huh? Mis ik iets of doet mijn computer raar?

Ik zie nl helemaal geen reactie meer van TO na haar post die ik gequote had (over het wachten enzo)Openingspost is inmiddels verwijderd.
Alle reacties Link kopieren
quote:kerol schreef op 30 juni 2015 @ 14:01:

[...]





Openingspost is inmiddels verwijderd.Ah, vandaar, duidelijk.
Alle reacties Link kopieren
oh weer een meltdown. nou ik heb het niet gelezen maar ben het wel met de dames hierboven eens. gewoon afbreken. is het beste.
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven