Hij wil rust...

27-04-2017 20:37 118 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allen,

Twee weken geleden is er iets gebeurt waardoor ik mijn spullen bij mijn vriend heb opgehaald.

Wegens de angst om herkent te worden wil ik hier niet meer over vertellen.

Die avond belde hij mij op en heb ik per telefoon de relatie beëindigd. Ik heb mij verlaagd tot deze stommiteit door (terechte) boosheid...Ik besef mij ten zeerste hoe stom dat was!

Al heb je soms gelijk, weet ik dat gelijk krijgen iets totaal anders is.



Enfin, de volgende dag belde hij mij weer en ik heb onmiddellijk mijn excuses aangeboden voor mijn gedrag.

En heb de "schuld" van het hele gebeuren (al hetgeen dat vooraf ging aan het moment dat ik mijn spullen ophaalde, maar op mij genomen.

Ik vroeg of het weer aan was (misschien een term die je gebruikt als je 16 bent, maar ik wilde het gesprek niet onnodig zwaar maken) hierop gaf hij geen antwoord.

Hij wil rust gaf hij aan.



Nu kan ik mij heel goed voorstellen dat ik hem gekwetst heb en daarom gaf ik dan ook aan dat ik begreep dat hij rust wilde.

Afgezien van 2 noodzakelijke appjes over spulletjes hebben wij geen contract meer gehad.

De rust periode duurt nu al bijna een week.

Pas een week



Elk mannen forum dat ik heb terug kunnen lezen over de rust periode van een man geeft aan dat dit niet iets ongewoons is voor een man.

Mijn vraag aan jullie is:

hebben jullie ervaring met een rust periode en hoe verliep dat bij jou?



En natuurlijk, hoopvol als ik ben: kwam het na de rust periode nog goed?



Novice
Alle reacties Link kopieren
Pffff, vermoeiend dit.
Als je twee keer turbo zegt, vlieg ik in brand!
Alle reacties Link kopieren
quote:Novice schreef op 27 april 2017 @ 21:45:



Waarom zou je moeten doorzagen over iets dat niet belangrijk genoeg is om een relatie te beëindigen? Wat verwacht je dan? Je haalt eerst je spullen op en daarna maak je het uit. Wat wilde je daarmee bereiken? Dat hij diep door het stof zou gaan? Had je echt niet verwacht dat het daarna wel eens écht uit zou kunnen zijn?
Alle reacties Link kopieren
PluisI, dank je wel!

Ik laat hem ook ECHT met rust. Wat ik beloofd heb, doe ik altijd!
natuurlijk komt dit niet goed, het is allemaal erg hysterisch
Ik vind het er ook erg op lijken dat je je behoorlijk verslikt hebt in zijn reactie op jouw hysterische acties. En nu hij het blijkbaar gehad heeft en anders reageert dan gehoopt krabbel jij ineens in noodtempo terug met allerlei zgn correcte argumenten.
Alle reacties Link kopieren
Nee ik ben niet hysterisch en hij niet manipulatief. Wij zijn gewone mensen die ook fouten maken. En in plaats van blijven hangen in wat de een fout doet of wat de ander heeft gedaan, kiest hij voor rust en ik respecteer zijn wens.
Alle reacties Link kopieren
ik vind t wel heel erg theatraal van je, spullen pakken, dumpen over de telefoon, de dag erna weer vragen of t "aan" is.



Maar als antwoord op je vraag: wij doen niet aan rustpauzes, wij praten met elkaar. Of t is aan of t is uit, maar we pauzeren niet.
quote:Novice schreef op 27 april 2017 @ 21:55:

Nee ik ben niet hysterisch en hij niet manipulatief. Wij zijn gewone mensen die ook fouten maken. En in plaats van blijven hangen in wat de een fout doet of wat de ander heeft gedaan, kiest hij voor rust en ik respecteer zijn wens.jij maakte het uit. en nu hij zich daaraan houdt moet het ineens weer anders.
Alle reacties Link kopieren
Zgn correcte argumenten?
rust is het begin van het einde

maar dit was al geeindigd, op initiatief van TO
Alle reacties Link kopieren
quote:Pluisi schreef op 27 april 2017 @ 21:48:

Geef TO nu eens antwoord!

Kind luister. Het duurt 4 weken, mits je hem ook Echt met rust laat.

Bel jij na 4 weken = hij maakt het uit. Belt hij na 4 weken = alles komt goed.
You're a diamond dear, they can't break you
Alle reacties Link kopieren
Waar lees je uit dat ik het anders wil? Lees even goed! Ik zei al dat ik begrijp dat hij rust wil.
quote:Novice schreef op 27 april 2017 @ 22:00:

Waar lees je uit dat ik het anders wil? Lees even goed! Ik zei al dat ik begrijp dat hij rust wil.jij maakte het uit, en toen wilde je het weer aan. je kan toch iemand niet zo heen en weer slingeren, wat is dat voor relatie? als ik je vriend was zou ik er zat van zijn
Alle reacties Link kopieren
Hij die zonder zonde is werpe de eerste steen of niet s-meds
quote:Novice schreef op 27 april 2017 @ 22:04:

Hij die zonder zonde is werpe de eerste steen of niet s-meds wat bedoel je daarmee?
Alle reacties Link kopieren
Ander emoticon moest het zijn

Begrijp je het nu wel?
quote:Novice schreef op 27 april 2017 @ 21:57:

Zgn correcte argumenten?



Van dat politiek correcte dat ineens lijkt op te duiken nu hij het feit dat je het hebt uitgemaakt toch serieuzer dan gehoopt heeft genomen.

Plots heb je kennelijk enorm begrip voor iets waar je twee dagen geleden nog pissed (en nog terecht ook aldus jijzelf) over was.

Dat noem ik zgn ja.
quote:Novice schreef op 27 april 2017 @ 22:06:

Ander emoticon moest het zijn

Begrijp je het nu wel?nee
Alle reacties Link kopieren
Er is niets politiek correct aan. En zeker niet zogenaamd. Begrijp je dat?
quote:Novice schreef op 27 april 2017 @ 22:10:

Er is niets politiek correct aan. En zeker niet zogenaamd. Begrijp je dat?erg duidelijk ben je niet. Wat is niet politiek correct en wie is er zonder zonde. een beetje concreet kan helpen
Alle reacties Link kopieren
Dan kun je reageren wat je wilt op mijn topic, ook zonder maar 1 moment zinnig te zijn ingegaan op mijn openingsvraag, maar ik kan helaas vanwege je onbegrip niet meer op je reageren.

Fijne avond en dank je voor je verspilde moeite
quote:Novice schreef op 27 april 2017 @ 22:10:

Er is niets politiek correct aan. En zeker niet zogenaamd. Begrijp je dat?



Tja, jij zegt het...

Laat ik het anders zeggen, het komt me net even te berekenend over, maar hé, da's mijn mening maar.
Alle reacties Link kopieren
Geen ervaring met pauzes.

Het is nogal wat om je spullen te pakken en het een dag later uit te maken. Ik snap wel dat hij rust wil en is dat voor jou ook niet goed? Even 2 weken geen contact en dingen laten bezinken? Het klinkt alsof je heen en weer wordt geslingerd door emoties. Voor jouzelf ook niet prettig.

Stel het komt weer goed, hoe zorgen jullie dan dat jullie niet weer in zo'n situatie gezeild raken? Wat kan jij aan je impulsiviteit doen, hoe ga je ermee om?

Zeg ik als impulsieve persoon ... Ik heb het antwoord ook niet helaas.
quote:Novice schreef op 27 april 2017 @ 22:14:

Dan kun je reageren wat je wilt op mijn topic, ook zonder maar 1 moment zinnig te zijn ingegaan op mijn openingsvraag, maar ik kan helaas vanwege je onbegrip niet meer op je reageren.

Fijne avond en dank je voor je verspilde moeitesnel aangebrand dus.
Alle reacties Link kopieren
Het is zeker nuttig om een rust periode in te lassen. Ik erken dat ook, van hem, voor mijzelf.

De impulsiviteit dat is zeker een dingetje waar ik nader bij mijzelf over moet gaan nadenken.

Geloof mij, normaal gesproken ben ik echt niet zo

Ik schrok er zelf ook van. En des te beter begrijp ik zijn schrik!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven