Hij wilt het geen relatie noemen

09-12-2016 23:59 196 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allen



Tijdje geleden hier ook een topic geopend.

Nu het volgende.

Ik date al een tijdje met een leuke man ook seks gehad. We spreken niet met anderen af.

Deze week vroeg een vriendin zijn jullie nu een koppel?

Ik kon niet echt antwoorden. Heb hem de vraag gesteld van goh, hoe zie je het? Hij reageerde dat het leuk is samen, dat we niet met anderen afspreken, maar dat we van in het begin hadden afgesproken alles rustig aan te doen.

Dat is goed omdat ik nog niet de hele familie hoef te ontmoeten, maar toch voelt het als een afwijzing. Wel seks, maar verder op het gemak en wil hij het niet benoemen...

Ik heb er toch wat moeite mee.

Wat denken jullie?
Alle reacties Link kopieren
Hij wil!!!
Het maakt niets uit wat wij denken. Zeg tegen die man wat je voor hem voelt en je zult vanzelf merken hoe het verder gaat.
Alle reacties Link kopieren
Hoe lang zien jullie elkaar al?
Alle reacties Link kopieren
Waarom wil je er al een stempel op drukken? Jullie zitten nog in de date-fase, geef het ff tijd en geniet ervan.

Of doe wat amand zegt, dikke kans dat hij dan niet meer terugkomt denk ik
Alle reacties Link kopieren
Alleen een ultimatum geven als je bereid bent er ook een einde aan te maken. Als dikke vette vaste verkering hebben belangrijk voor je is, dan kun je dat wel zeggen. Niet om iets af te dwingen, maar om duidelijkheid te krijgen. Als hij duidelijk het niet zo dik en vet wil als jij wordt het tijd verder te kijken.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ik zometeen eens een halfopen Tony Chocolonely soldaat ga maken.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
En als het gaat om een antwoord te kunnen geven aan een vriendin, je kan toch zeggen dat jullie het gezellig hebben samen. Niet zo moeilijk doen hoor
Alle reacties Link kopieren
Ik bedoel eingelijk vooral dat van afwachten en het tijd geven het niet spontaan verandert*. Er zijn gewoon een hoop mannen die scharrelen wel prima vinden. Mij best hoor, daar heb ik geen moreel oordeel over en ieder zijn meug. Maar dan gaan ze dat maar lekker met Miepje of Pukje doen. Ouders hoef ik niet meteen te zien, maar ik wil na een tijdje wel graag een soort van intentieverklaring. Blijft dat vaag, dan zoek ik liever verder naar iemand die hetzelfde wil als ik.



*Ben ik ook door schade en schande door wijs over geworden.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Hoe lang is 'een tijdje'?
Alle reacties Link kopieren
Wat maakt het uit welke naam je het beestje geeft? Het gaat er om of jullie het samen fijn hebben.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
quote:Louise70 schreef op 10 december 2016 @ 00:00:

Hij wil!!!Ik denk van niet.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Hij is er nog niet zeker van.

Jij wel.

Familie niet zien heeft niks met een relatie te maken.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
je bent een neukertje
quote:Very__Cherry schreef op 10 december 2016 @ 00:20:

[...]



Ik denk van niet.



ik denk ook van niet,



off topic; wat een geweldige ava!
Alle reacties Link kopieren
je a.s schoonmoeder om zijn hand vragen lijkt me nu het beste.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Wat is het verschil tussen exclusief daten en een relatie?
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
Alle reacties Link kopieren
Tsja, het is aan jou of je hier genoegen mee kan en wil nemen. Zo te lezen heb je er moeite mee. Ik zou het afkappen en op zoek gaan naar iemand die wel helemaal voor je gaat. Of jullie moeten nu net 3 weken daten, dan kan ik mij z'n reactie enigszins voorstellen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Potato schreef op 10 december 2016 @ 00:43:

[...]





ik denk ook van niet,



off topic; wat een geweldige ava!
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ik denk dat hij niet serieus gek op je is
blijf bij je gevoel en eigenwaarde.Liefde is iets raars.

Mijn kijk op de liefde is wel veranderd in de loop der jaren,en ervaringen.

Ik vind het leuk dat ik zie dat mijn vriendin ook moeite doe voor mij,en dat krijg ze van me terug,wij worden steeds meer kammaraatjes van elkaar.

In evenwicht he het gevoel.

good luck
Alle reacties Link kopieren
quote:Very__Cherry schreef op 10 december 2016 @ 00:10:

Ik denk dat ik zometeen eens een halfopen Tony Chocolonely soldaat ga maken.
Alle reacties Link kopieren
We daten 4 weken
Alle reacties Link kopieren
Vier hele weken al? Ja, dan heb je toch minstens al een complete relatie... Lieve schat, daten is één ding, een relatie opbouwen is een ander ding. Om iets een relatie te kunnen noemen, moet je rustig de tijd nemen elkaar door en door te leren kennen, in leuke en minder leuke omstandigheden, de ander óók nog leuk te vinden als die snotterend van de griep op bed ligt en jij kippensoep moet brouwen en naar de apotheek heen en weer rennen, snappen hoe hij (en zij) als mens in elkaar steekt en waarom, en hoe je daarmee om wilt gaan en óf je daarmee om wilt gaan.



Dat kan allemaal niet in vier weken. Een paar keer de kroeg in, een keer halfdronken neuken en tig keer paar dag whatsappen maakt nog geen relatie.



Als je over een jáár nog niet verder bent, kom dan nog maar eens verder vragen.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Voor deze keer dan....

Luister naar pejeka.
En nou is het afgelopen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven