Hoe flirt jij op een date?

22-01-2017 22:45 156 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kwam toevallig een filmpje op YouTube tegen over flirten op een date. Nou hier dacht ik dus bewust nooit over na. Maar het is schijnbaar belangrijk om sexual tension te creëren. Daar ben ik ook niet zo bewust mee bezig. Ik ben meer bezig met het gesprek en uiteraard maak ik grapjes. Dat is denk ik mijn manier van flirten. Maar echt niet diep in de ogen kijken, of sexy met je haar doen ofzo.



Dus ik vroeg me af.. gezien het aantal dating topics, hoe jullie flirten op een date! Misschien steken we nog wat van elkaar op
Volgens mij is 95% van het flirten in Nederland dusdanig dat de ander het niet doorheeft of juist dat de ander het door denkt te hebben terwijl het niet zo is
quote:safrat schreef op 22 januari 2017 @ 23:46:

[...]





Ja, dat dekt niet echt de lading, want bij een seksdate ga je echt niet onderzoeken of de ander relatiemateriaal is. Elkaar leren kennen ook niet want dat is ook te algemeen.

Hoezo is dat te algemeen?

Dat is toch het doel van daten? Elkaar leren kennen en onderzoeken of het matcht.
quote:tomcat schreef op 22 januari 2017 @ 23:47:

Volgens mij is 95% van het flirten in Nederland dusdanig dat de ander het niet doorheeft of juist dat de ander het door denkt te hebben terwijl het niet zo is Ja
quote:tomcat schreef op 22 januari 2017 @ 23:47:

Volgens mij is 95% van het flirten in Nederland dusdanig dat de ander het niet doorheeft of juist dat de ander het door denkt te hebben terwijl het niet zo is Dat klopt wel. Ik vind zelf dat vooral mannen denken dat de vrouw flirt terwijl dat helemaal niet zo is. Die zien in even aan je haar zitten gelijk een liefdesverklaring.
Alle reacties Link kopieren
quote:badmeester schreef op 22 januari 2017 @ 23:02:

[...]





Okay. Je vindt t een slechte grap.







Vriend en ik vinden hem wel leuk. Heb je er nog eentje?
quote:Phaedra_ schreef op 22 januari 2017 @ 23:47:

[...]



Hoezo is dat te algemeen?

Dat is toch het doel van daten? Elkaar leren kennen en onderzoeken of het matcht.Omdat je ook andere mensen leert kennen, zoals bij een gewone vriendschap.
quote:safrat schreef op 22 januari 2017 @ 23:49:

[...]





Dat klopt wel. Ik vind zelf dat vooral mannen denken dat de vrouw flirt terwijl dat helemaal niet zo is. Die zien in even aan je haar zitten gelijk een liefdesverklaring.Want dat zegt de flirtguru op Youtube ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 22 januari 2017 @ 23:43:

[...]



Daten is afspreken. Niets meer en niets minder. Het woord zelf zegt het al.



'De essentie van daten is dat twee personen die elkaar nog niet of nauwelijks kennen, tijdens de date nader tot elkaar komen.'



daten is afspreken met een doel: namelijk onderzoeken of de ander geschikt is (voor seks, voor een relatie etc)



het is gewoon echt niet zo dat flirten erover gaat om iets te testen of te toetsen of te onderzoeken: het is bepaald gedrag vertonen om aan te geven dat je iemand aantrekkelijk vind, en er voor te zorgen dat diegene jou ook aantrekkelijk gaat vinden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra_ schreef op 22 januari 2017 @ 23:39:

[...]







Soms is het geduld hebben tot de ander het oppikt ik vind het pas duidelijk als ze aan je gaan zitten.
quote:safrat schreef op 22 januari 2017 @ 23:51:

[...]





Omdat je ook andere mensen leert kennen, zoals bij een gewone vriendschap.Ja, maar niet als doel om te onderzoeken of het matcht voor een relatie.
quote:Emperor schreef op 22 januari 2017 @ 23:53:

[...]



ik vind het pas duidelijk als ze aan je gaan zitten.Zo ken ik nog iemand
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra_ schreef op 22 januari 2017 @ 23:56:

[...]



Zo ken ik nog iemand je lover?
Ik was vroeger echt ziekelijk verlegen

En dan zit je een uur te praten met een intercedente op het uitzendbureau terwijl je constant in ekaars ogen kijkt en er wordt voetje gevreeen door haar (dat deed men vroeger) en dezelfde tekst komt voor de derde keer voorbij en dan nog gewoon niet doorhebben he...voor zover je het al doorhebt gewoon denken dat het een geintje is van intercedentes onderling ofzo



kortom..dat oppikken kan even duren bij sommigen



en ik heb een hoop gemist in mijn jeugd :(
quote:Phaedra_ schreef op 22 januari 2017 @ 23:55:

[...]



Ja, maar niet als doel om te onderzoeken of het matcht voor een relatie.Maar dat schreef je eerder er niet bij. Het is ook wel een mondvol zo he.
quote:Emperor schreef op 22 januari 2017 @ 23:58:

[...]



je lover?

Ja, pas de volgende ochtend "Vind je me leuk?" Totale verbazing.

Echt, maaaaaaanden van flirten, subtiel op de juiste plek op het juiste moment zijn enz.

Echt allemaal voor niets.
quote:safrat schreef op 22 januari 2017 @ 23:59:

[...]





Maar dat schreef je eerder er niet bij. Het is ook wel een mondvol zo he.Wel, alleen "voor een relatie" niet, maar dat lijkt me vrij voor de hand liggend in deze context.
quote:tomcat schreef op 22 januari 2017 @ 23:58:

Ik was vroeger echt ziekelijk verlegen

En dan zit je een uur te praten met een intercedente op het uitzendbureau terwijl je constant in ekaars ogen kijkt en er wordt voetje gevreeen door haar (dat deed men vroeger) en dezelfde tekst komt voor de derde keer voorbij en dan nog gewoon niet doorhebben he...voor zover je het al doorhebt gewoon denken dat het een geintje is van intercedentes onderling ofzo



kortom..dat oppikken kan even duren bij sommigen



en ik heb een hoop gemist in mijn jeugd :(
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra_ schreef op 23 januari 2017 @ 00:00:

[...]



Ja, pas de volgende ochtend "Vind je me leuk?" Totale verbazing.

Echt, maaaaaaanden van flirten, subtiel op de juiste plek op het juiste moment zijn enz.

Echt allemaal voor niets.nou zonde van je tijd inderdaad
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra_ schreef op 23 januari 2017 @ 00:00:

[...]



Ja, pas de volgende ochtend "Vind je me leuk?" Totale verbazing.

Echt, maaaaaaanden van flirten, subtiel op de juiste plek op het juiste moment zijn enz.

Echt allemaal voor niets.
quote:Pinda-Kaas schreef op 23 januari 2017 @ 00:02:

[...]





nou zonde van je tijd inderdaad

Ik hou mezelf voor dat hij me anders nooit die ene avond mee had gevraagd om nog wat te praten.

En hij wilde nog echt alleen praten ook.
quote:Phaedra_ schreef op 23 januari 2017 @ 00:00:

[...]



Wel, alleen "voor een relatie" niet, maar dat lijkt me vrij voor de hand liggend in deze context.Een liefdesrelatie.
quote:safrat schreef op 23 januari 2017 @ 00:05:

[...]





Een liefdesrelatie. Fuck man, jij kweekt zeker slakken?
quote:Phaedra_ schreef op 23 januari 2017 @ 00:02:

[...]



lol...later goedgemaakt hoor ;)
quote:tomcat schreef op 23 januari 2017 @ 00:07:

[...]





lol...later goedgemaakt hoor ;)Gelukkig
quote:Phaedra_ schreef op 23 januari 2017 @ 00:08:

[...]



Gelukkig Niet met haar trouwens, dat dan weer niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven