Hoe flirt jij op een date?

22-01-2017 22:45 156 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kwam toevallig een filmpje op YouTube tegen over flirten op een date. Nou hier dacht ik dus bewust nooit over na. Maar het is schijnbaar belangrijk om sexual tension te creëren. Daar ben ik ook niet zo bewust mee bezig. Ik ben meer bezig met het gesprek en uiteraard maak ik grapjes. Dat is denk ik mijn manier van flirten. Maar echt niet diep in de ogen kijken, of sexy met je haar doen ofzo.



Dus ik vroeg me af.. gezien het aantal dating topics, hoe jullie flirten op een date! Misschien steken we nog wat van elkaar op
quote:tomcat schreef op 23 januari 2017 @ 00:10:

[...]





Niet met haar trouwens, dat dan weer niet.Ah, jij had wel een hakbijl bij je.
Alle reacties Link kopieren
psycho killer
quote:Phaedra_ schreef op 23 januari 2017 @ 00:12:

[...]



Ah, jij had wel een hakbijl bij je.



haha..er is nooooit meer iets van haar vernomen ;)



Maar haar linkerpink werd teruggevonden bij bouwwerkzaamheden
In mijn fantasie kijk ik hem met een verleidelijke lach diep in zijn ogen, terwijl ik hem af en toe op een subtiele manier aanraak.

In het echt zie ik eruit als een konijn in de koplampen van een auto en komt er iets idioots uit als: 'Hou jij ook van aardappels?'



Ik kan alleen flirten voor het spel, niet voor zijn knikkers.
Alle reacties Link kopieren
quote:ananassje schreef op 22 januari 2017 @ 22:50:

Oke scherp van je! Dan voegen we dat er nog bij. Hoe flirt je op een date als je de man of vrouw aantrekkelijk vindt?

Volgens mij ga je flirten om aandacht en als het even kan een date te scoren.



Als je eenmaal een date hebt, dan hoef je niet meer te flirten met/voor je date, tenzij je date een afknapper blijkt te zijn, dan ga je vrolijk verder met flirten naar andere mannen/vrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Ik was een flirt, een natural. Lachen, plagen, weet ik veel, ging vanzelf. Nu al jaren gesetteld en niet meer zo zelfverzekerd , ik kan het niet meer. Gelukkig is het ook niet meer nodig
quote:zelus73 schreef op 23 januari 2017 @ 01:28:

[...]



Volgens mij ga je flirten om aandacht en als het even kan een date te scoren.



Als je eenmaal een date hebt, dan hoef je niet meer te flirten met/voor je date, tenzij je date een afknapper blijkt te zijn, dan ga je vrolijk verder met flirten naar andere mannen/vrouwen.Ik flirt echt nog wel met mijn partner hoor.
quote:Phaedra_ schreef op 23 januari 2017 @ 08:59:

[...]





Ik flirt echt nog wel met mijn partner hoor.Ik ook. Zou toch raar zijn als je daarmee stopt als je eenmaal je partner hebt gevonden.
quote:Phaedra_ schreef op 23 januari 2017 @ 00:00:

[...]



Ja, pas de volgende ochtend "Vind je me leuk?" Totale verbazing.

Echt, maaaaaaanden van flirten, subtiel op de juiste plek op het juiste moment zijn enz.

Echt allemaal voor niets. Zo herkenbaar.
Alle reacties Link kopieren
Je glimlach is je troef denk ik. Veelvuldig aankijken kan ongemakkelijk zijn.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
quote:fluttershy schreef op 23 januari 2017 @ 01:26:

In mijn fantasie kijk ik hem met een verleidelijke lach diep in zijn ogen, terwijl ik hem af en toe op een subtiele manier aanraak.

In het echt zie ik eruit als een konijn in de koplampen van een auto en komt er iets idioots uit als: 'Hou jij ook van aardappels?'



Ik kan alleen flirten voor het spel, niet voor zijn knikkers.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ik kan het niet. Geen idee hoe je moet flirten. Maar mijn man vond dat ik het wel deed. Hij zei dat als je oprecht geïnteresseerd bent in iemand, doorvraagt en enthousiast reageert, en lacht om zijn grapjes, je flirt. Dat hij gewoon heel leuk en grappig is kwam niet in hem op
quote:Heksehazel schreef op 23 januari 2017 @ 09:51:

Ik kan het niet. Geen idee hoe je moet flirten. Maar mijn man vond dat ik het wel deed. Hij zei dat als je oprecht geïnteresseerd bent in iemand, doorvraagt en enthousiast reageert, en lacht om zijn grapjes, je flirt. Dat hij gewoon heel leuk en grappig is kwam niet in hem op Dan flirt ik echt met een heleboel mensen waar ik helemaal niet mee wíl flirten
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra_ schreef op 23 januari 2017 @ 09:53:

[...]



Dan flirt ik echt met een heleboel mensen waar ik helemaal niet mee wíl flirten Ik ook. Ongewenste liefdesverklaringen aan over gehouden, en verbouwereerde mannen dat ik het niet zo bedoelde. Hij heeft schijnbaar een punt maar ik vind het ook gek.
quote:Heksehazel schreef op 23 januari 2017 @ 09:59:

[...]





Ik ook. Ongewenste liefdesverklaringen aan over gehouden, en verbouwereerde mannen dat ik het niet zo bedoelde. Hij heeft schijnbaar een punt maar ik vind het ook gek.

Sorry, maar hier heb ik echt geen last van en hij heeft geen punt.

Schijnbaar doe jij er nog iets bij.
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra_ schreef op 23 januari 2017 @ 10:00:

[...]



Sorry, maar hier heb ik echt geen last van en hij heeft geen punt.

Schijnbaar doe jij er nog iets bij.Ik heb oprecht geen idee. Wel een beetje jammer want daar ging het juist om, sorry TO
Alle reacties Link kopieren
Ik gooi ze bij kennis making altijd het kanaal in, en kijk dan hoe ze reageren...

.

Dat vind ik het echte flirtwerk!!
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
quote:Heksehazel schreef op 23 januari 2017 @ 09:51:

Ik kan het niet. Geen idee hoe je moet flirten. Maar mijn man vond dat ik het wel deed. Hij zei dat als je oprecht geïnteresseerd bent in iemand, doorvraagt en enthousiast reageert, en lacht om zijn grapjes, je flirt. Dat hij gewoon heel leuk en grappig is kwam niet in hem op Ooh, maar dan flirt ik met de halve wereld
quote:Heksehazel schreef op 23 januari 2017 @ 09:59:

[...]





Ik ook. Ongewenste liefdesverklaringen aan over gehouden, en verbouwereerde mannen dat ik het niet zo bedoelde. Hij heeft schijnbaar een punt maar ik vind het ook gek.Ik herken dit wel. Ik ben dan zelf verbouwereerd en de man in kwestie zelfs soms boos, want, ja de signalen waren toch echt daar. Bij mij is het een combinatie van factoren. Het zit in oogcontact, lach, beweging, maar vooral de aandacht die ik de ander geef, alsof de rest niet ter zake doet. Voor de man is het simpelweg het afwerken van een checklist. Wulpse gebaren? Check. Aan haar haar zitten? Check. Wat allemaal leidt tot een hoop misverstanden. Ergens denk ik ook wel dat het de wens van de ander is om de signalen als flirtgedrag te zien. Daarnaast hebben sommige mannen zo'n enorm ego dat ze in alles wel bevestiging kunnen vinden. Maar over het algemeen veroorzaak ik dat misverstand zelf.
Alle reacties Link kopieren
quote:safrat schreef op 23 januari 2017 @ 11:36:

[...]





Ik herken dit wel. Ik ben dan zelf verbouwereerd en de man in kwestie zelfs soms boos, want, ja de signalen waren toch echt daar. Bij mij is het een combinatie van factoren. Het zit in oogcontact, lach, beweging, maar vooral de aandacht die ik de ander geef, alsof de rest niet ter zake doet. Voor de man is het simpelweg het afwerken van een checklist. Wulpse gebaren? Check. Aan haar haar zitten? Check. Wat allemaal leidt tot een hoop misverstanden. Ergens denk ik ook wel dat het de wens van de ander is om de signalen als flirtgedrag te zien. Daarnaast hebben sommige mannen zo'n enorm ego dat ze in alles wel bevestiging kunnen vinden. Maar over het algemeen veroorzaak ik dat misverstand zelf.ik zie altijd een soort kat met een hoedje op in jouw avatar.
quote:Emperor schreef op 23 januari 2017 @ 11:38:

[...]



ik zie altijd een soort kat met een hoedje op in jouw avatar.Is het toch ook?
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra_ schreef op 23 januari 2017 @ 11:39:

[...]



Is het toch ook?heheh nee het is een vrouw.
quote:Emperor schreef op 23 januari 2017 @ 11:40:

[...]



heheh nee het is een vrouw.Ghost
quote:Emperor schreef op 23 januari 2017 @ 11:40:

[...]



heheh nee het is een vrouw.Ohhh nu zie ik het.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven